Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/

Filtr plynu

Poslední aktualizace před 7 let
G
gutČlen
Přidáno před 7 let
Pokud to kamoš z google překladače luští dobře tak se němci rozčilují úplně stejně.

Truma schreibt das nicht vor, sondern lehnt nur jede Haftung ab, wenn die Gasregler verölt sind.
Ist von uns Endverbraucher kaum nachzuprüfen auch wenn man den Crashsensor 24 Stunden auf den Kopf stellt und
er keinerlei Rückstände absondert, besteht Truma auf die Verölung. Ich habe so ein Teil im Keller.

Mein Gasfachmann baut auch heute noch die normalen Gasregler ohne Filter ein, lediglich sind die Crashsensoren
wohl anfällig.
Leider eigene Erfahrung, nach ca. 10 Stunden hat der Crashsensor nicht mehr genügend Gas für die Heizung Truma 6000
durchgelassen, Kühlschrank und Herd haben gearbeitet warum auch immer?
Ich bin davon ausgegangen bei einer Verölung gibt es einen kpl. Ausfall. Hat damit zu tun, das die Heizung den größten
Gasdruck benötig und geringe Mengen Gas wohl bei den Endgeräten ankommen. Truma Techniker.

LMC und viele Wohnwagenhersteller bieten die Duo-Anlage mit Crashsensor an, verbauen aber keine Gasfilter!!!!!!! und
weisen auch nicht auf einen wünschenswerten Einbau hin. Obwohl Truma angeblich alle Hersteller und Händler
darüber informiert hat.

Da ich als Endverbraucher mit Truma kein Vertragsverhältnis habe ist für mich der Händler in der Gewährlesitung
nur leider muß ich recht schnell beweisen und das ist meistens kaum möglich, dass der Mangel Verölung
schon in der ersten Arbeitsphase der Anlage aufgetreten ist.

Für mich hat Truma da ein Teil auf den Markt gebracht, was nicht in der gängigen Praxis ohne Nachrüstung eines
Filters auf den Markt gehört.

Für mich darf dieses Teil von Truma nur mit Filter verkauft werden.
Ich bin also gezwungen die Filter einzubauen und das vor der ersten Inbetriebnahme. Ein gutes Geschäft fürTruma,
zumal auch 1 x im Jahr die Einsätze getauscht werden müssen.
Truma Empfehlung Einbau nur durch den Gasfachmann, obwohl es vor dem Regler ist.

Truma nepředepisuje, že dříve, ale popírá pouze veškerou odpovědnost v případě, že regulátor plynu jsou mastná.
Kdybychom koncového uživatele těžko ověřit, i když jeden upraví senzor nárazu na hlavu 24 hodin
že vylučuje žádné zbytky, Truma je olejování. Mám takovou roli ve sklepě.

Můj plynu specialista staví stále normální regulátor plynu bez filtru, které jsou nejen senzory crash
pravděpodobně zranitelný.
Bohužel vlastní zkušenost, asi po 10 hodinách, čidlo havárie nemá dostatek plynu pro topný Truma 6000
přenášena, lednice a sporák pracují již z jakéhokoli důvodu?
Já jsem předpokládal pro olejování existuje kompl. Selhání. Má co do činění s ohřevem největší
pravděpodobně dorazí tlaku plynu benötig a malé množství plynu na svorkách. Truma technici.

LMC a mnoho výrobců karavanů nabízíme systém Duo s čidlem nárazu, ale ne překážet plynový filtr !!!!!!! a
nesvědčí žádoucí instalace. Ačkoli Truma údajně všechny výrobce a distributory
informoval.

Protože jsem jako spotřebitel s Truma nemají žádný smluvní vztah pro mě je dealer v Gewährlesitung
ale bohužel musím dokázat poměrně rychle a obvykle je stěží možné, že nedostatek olejování
došlo již v první fázi závodu.

Pro mě Truma od té doby byl součástí trhu, který není běžnou praxí, aniž dovybavení
Filtr patří do trhu.

Pro mě, může být tato část prodává Truma pouze filtrem.
Takže jsem nucen nainstalovat filtr a před prvním startem. Dobrý obchod fürTruma,
zejména proto, 1 x v sázce je třeba vyměnit.
Truma Doporučení instalován pouze odborníkem plynu, i když je před regulátorem.
STMaxSTMaxČlen
Přidáno před 7 let
Freeride to napsal naprosto přesně. Vypouštění zbytků lahví a podobné chujoviny nikomu neradím. Když je mráz a zůstane v lahvi půlka, která už se neodpařuje a láhev je vlastní, to je jiná situace, ale řešit to kvůli pár deci nějakého zbytku to je nesmysl. Navíc i to se v teplém počasí vždy smíchá a odpaří.

Hermane, kolega si to tak trochu plete s nádrží na vzduch ne? Žádná LPG nádrž nemá spodní vypoušťák.
U
upotreblenciČlen
Přidáno před 7 let
Spodní vypoušťák mám také a už po zimě dotápím a chystám se jej použít. Ne a ne dotopit. Přesto, že je filtr naprosto čistý. Pro jistotu, pro zkušenost.
Ještě se ozývám, nikdo jste neodpověděl na problém zhasínání plamene na minimum.
Miloš
ufonCZufonCZČlen
Přidáno před 7 let
K filtrům, používáte někdo filtr přímo na adaptér tankování LPG? https://www.lpgprofi.cz/category/filt...ni-lpg/153 Já mám truma filtr u každé láhve, ale přemýšlel jsem to filtrovat už když to tam leze?

K tomu že to nehoří na menší výkon, uvedu můj problém a co jsem objevil, asi to nesouvisí s problémem.
O víkendu jsem se vztekal s Truma Combi 6, chtěl jsem přitopit aby nezamrzl rozvod vody. V autě nové AluGas, CS Duo, jedna plná, druhá dle ukazatele na dně. Dělalo to takové zajímavé věci Angry Když jsem zapnul topení tak se rozběhlo, ale po chvilce alarm 9xžlutá což je dle návodu "mnoho butánu" a stop. Pustím teda vařič naplno (3xpl) všechno jede, hmm, pustím k tomu topení a překvapení jede také... říkám super odejdu z auta. Přijdu za hoďku, topení opět v alarmu :c Takhle dokola asi 5x, už jsem chtěl volat docenta chocholouška...:t
Po laborování s láhvema a nastavením CS Duo jsem přišel na to, že zřejmě zůstal v jedné láhvy na dně zejména bután (topilo kolem 0). To ale nebyl ten problém. CS Duo si držel nastavenou primární láhev (skoro prázdnou s tím butánem), takže topení s butanem nešlo, když jsem pustil vařič naplno, tak se "zřejmě" přepnul Duo kvůli poklesu tlaku na druhou láhev, plnou, a všechno jelo. Ten tlak v primární láhvy byl asi hraniční pro přepnutí, po chvilce nicméně když jsem vypnul vařič a odběšr klesnul se přepnul zpátky, truma dostala opět bután a "game over", alarm 9x žlutá....Sad

Když jsem ručně zavřel tu prázdnou láhev, vše funguje jako po drátkách... Stát se to někde v horách s dětmi a v -10 v noci, tak si to asi hodím... Bohužel Truma je hodně citlivá... :_
Vlado
Vlado + Ivča s Kubíkem a Martínkem po světě v Hymer BMC 680
STMaxSTMaxČlen
Přidáno před 7 let
Zhášení vařiče na minimum, může být proto, že vařič nemá dostatečně čisté hořáky a plyn se prostě neudrží a nebo se začne hůř ohřívat termopojistka. Psal si že byly s vařičem časté problémy na propan butan a muselo se to čistit. Alespon tak jsem to pochopil, nemůže to být prostě opotřebované neustálým rozebíráním?

A vypoušták na nádrži mi prosím někdo vyfotťe! Nic podobného jsem nikdy neviděl a aby to měli hned dva lidé to už je docela divné. Nádrže aktuální normy platné od roku cca 2000 nic podobného nepřipouští. A vzhledem k tomu že nádrž se musí měnit každých 10 let tak buď je to těžký veterán a nebo samodomo zásah.
SapukiSapukiČlen
Přidáno před 7 let
Ještě se zapomnělo na ten filtr Truma. Má se tedy nějak čistit, a jak?
PepiPepiČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

Sapuki napsal:

Ještě se zapomnělo na ten filtr Truma. Má se tedy nějak čistit, a jak?
Ahoj,ve Zlíně mi p.Matouš řekl,jednou za dva měsíce,rozdělat a vytřít hadrem..
ValteracciValteracciČlen
Přidáno před 7 let
Jednou za dva měsíce, dobře a kolik lahví na to propálíš za dva měsíce?
Mě vydrží lahev na měsíc i dýl, mám Trumu 4, kde to kombinuji s elektrikou....a proto to tolim vydrží...nejzdím, ale na divoko...
Mondeo combi 2,0 154Kw + aktuální Swift Chalenger Sport 586 - předtím Bailey Ranger 550/6 a ještě předtím Bailey Peagant Provence + posádka 2 + 2 + 1
STMaxSTMaxČlen
Přidáno před 7 let
To je právě o tom používání. Když někdo používá stále stejnou pumpu tak to zkontroluje občas a už ví. Kdo bere různě, stačí jedno blbé natankování. Já na svém autě to dělám jednou za rok a filtr je témě čistý. Tankuju ale jen u sebe. Už jsem ale viděl filtr zasraný i po jedné lahvi.
Pepi něco někde vzal, ale tím že nevíme kdy a kde, raději to musí občas zkontrolovat.
L
LakyČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

Sapuki napsal:

Ještě se zapomnělo na ten filtr Truma. Má se tedy nějak čistit, a jak?


Raději koupit nový a nešetřit vrátí se to .
Žijeme jen jednou.
SapukiSapukiČlen
Přidáno před 7 let
Teď jsme v Portugalsku. Plnil jsem láhev ve Francii, Španělsku i tady. Měl jsem si možná koupit pár filtrů do zásoby, ale zatím všechno funguje. Díky panu Matoušovi a jeho ochotě, topime i vaříme. A je to fakt super.
upmanupmanČlen
Přidáno před 7 let
Hmm to jsou veci - 6 let jezdim, najeto pres 100tis, rocne kolem 120ti noci, posledni 3 roky mam alugas a plnim pouze LPG od Turecka do Spanelska, v zime uz ani neprepinam na zalozni propan, vsechno slape jako hodinky a nic nezlobi.

Zasadne pred jizdou nejprve spustim mag.ventil v aute (pustim plyn do rozvodu), pak zapalim plotenku a necham chvilu horet, pak prepnu na lednici a pak pripadne pustim trumu combi 6. Plotenku poustim hlavne v zime kvuli tomu, at mi desne dloho necvaka piezo v lednici. Holt asi stesti :)

A nebo tim, ze prvni zacne horet plotenka, tak se profouknou trubky a olej shori :)
Sport freaks family, havlicekpetr.cz, Dethleffs Globebus i 11 2010, ročně +100 dní v průměru na cestách, free camping rulez
STMaxSTMaxČlen
Přidáno před 7 let
Olej vadí hlavně regulátoru a mechanice DUO. Samotné spotřebiče jen ve vyjímečných případech se zanesou tak, že nejdou spustit.
SapukiSapukiČlen
Přidáno před 7 let
Možná se to tu někde psalo, ale jak teda zabránit tomu, aby za filtrem nedělo nic špatnýho? Jestli je vůbec nějaká zábrana možná.
STMaxSTMaxČlen
Přidáno před 7 let
Filtr je první věc kterou prochází plyn z láhve. Takže pokud se udržuje v čistotě, vše ostatní bude také čisté.
JazzinekJazzinekNováček
Přidáno před 7 let
Musí filtr montovat odborník nebo mohu tak učinit sám?
Henryczek
Dasa a JirkaDasa a JirkaČlen
Přidáno před 7 let
Ahoj,
montáž je velmi jednoduchá, zvládne každý. Odšroubuješ hadici a mezi vložíš(našroubuješ) filtr. To je vše.
Jirka
Jirka, Dáša a Klaudie, minipes Týna
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 7 let
Dnes jsem překontroloval filtry a dobře jsem udělal. V jedné nádobě bylo po dně oleje, druhá byla celkem ok - kapka na dně. Samotné filtry jsou ok.

Jak plyne z diskuze výše, určitě kontrolovat - já kontroloval po roce a půl, mimo 2 - 3 tankování vždy u stejné pumpy a myslím, že to bylo na poslední chvíli. Prvnímu filtru nechybělo mnoho a ležel by v oleji, asi budu kontrolovat častěji.

Tím bych chtěl poděkovat STMax za info.
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Mediální partner


hykro.cz
Přihlášení
Ještě nejste členem? Klikněte zde a zaregistrujte se.
Zapomenuté heslo?
Uživatelé online
Hosté online 24
Členové online 0

Celkem členů: 15,972
Nejnovější člen: Roman1973
TOPlist

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
44,490,778 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.24325 sekund | Průměrně za: 0.24325 (0) sekund | Dotazy: 119 | Použitá paměť: 2.16MB/2MB