Citovat
Jarda_1 napsal:
Citovat
Karel Prokop napsal:
Nabíječky jsou hotový a tento týden budu mít hotový návody.
a jak je to s konektorama? Půjdou přehazovat?
např pro Yamahu : http://www.akumo.cz/yamaha-akumulator...ator-400wh
Citovat
Jiri Majki napsal:
Zase to tady zamrzlo a smazané fotky.
Citovat
Jiri Majki napsal:
Zase to tady zamrzlo a smazané fotky.
Citovat
Discoverfun napsal:
V nemecku je na prodej v obchodech na elektrokola nabijecka - Bosch TRAVEL-CHARGER 12/36V/4A (50W), ktera nabiji s Autobaterie aku na
el.kolo, ma i omezeni ze kdyz se u autobaterie pri vypnutem motoru snizi kapacita na urcitou hranici,tak nabijecka automaticky vypne spojeni
k aku kola. Nabijecka je myslena vyrobcem hlavne pro obytne vozy, ktere maji k dispozici solarni energii.
cena je -149€,-
a Internet link je na pr. www.elektrofahrra... 12 V, prodava se v obchodech na elektricka kola hned od hranic.
Honza/Discoverfun
Citovat
Jarda_1 napsal:
Citovat
Discoverfun napsal:
V nemecku je na prodej v obchodech na elektrokola nabijecka - Bosch TRAVEL-CHARGER 12/36V/4A (50W), ktera nabiji s Autobaterie aku na
el.kolo, ma i omezeni ze kdyz se u autobaterie pri vypnutem motoru snizi kapacita na urcitou hranici,tak nabijecka automaticky vypne spojeni
k aku kola. Nabijecka je myslena vyrobcem hlavne pro obytne vozy, ktere maji k dispozici solarni energii.
cena je -149€,-
a Internet link je na pr. www.elektrofahrra... 12 V, prodava se v obchodech na elektricka kola hned od hranic.
Honza/Discoverfun
ta se prodává i u nás, je ale určena pro kola s baterií Bosch
http://www.akumo.cz/nabijecka-lifepo4...o4-36v2a-2
Citovat
Discoverfun napsal:
Ta nabijecka, co ja jsem popsal se jmenuje Bosch Traveler-Charger vypada trochu jinak a ma t.zv. Lastabschaltung bei Batterie Leistungsabfall
(vypnuti nabijeciho proudu pri klesnuti vykonu baterie,stejne asi jako solarni Regulator), je na vsechny Li Batterie, od Bosch batterii tam
neni zminka , a ma na vyvodu bosch konektor, ale prodavaji se adaptery na vsechny druhy baterii, ja mam na svem el.kole napr.
Motor - systemu Senglar (s dobijenim baterie pri volnobehu motoru) a baterii 1500 mA jsem koupil jinde a k baterii jsem koupil bez
problemu Adapter na muj motorsystem !
Honza/Discoverfun
Citovat
Discoverfun napsal: Jdi na nemeckou Google -www.google.de a zadej tam Bosch-traveler -charger.
Citovat
Coralek napsal:
Ahoj.
Je tu někdo kdo by mi řekl jak velkou nastavbovou baterii
potrebuji na dobiti dvou 500w baterek do kola.
Dik.
Coralek
Citovat
Jarda_1 napsal:
Citovat
Discoverfun napsal: Jdi na nemeckou Google -www.google.de a zadej tam Bosch-traveler -charger.
ten google.de ti najde tu stejnou nabiječku jako google.cz a to nabiječku Bosch pro aku Bosch !!!
pokud máš univerzální super nabiječku s univerzálními konektory na všechny kola tak jsem chtěl pouze konkrétnní odkaz na konkrétní nabiječku, možná jsem blbej a neumím hledat, ale takovou nabiječku jak popisuješ jsem nenašel
Citovat
Discoverfun napsal:
Citovat
Jarda_1 napsal:
Citovat
Discoverfun napsal: Jdi na nemeckou Google -www.google.de a zadej tam Bosch-traveler -charger.
ten google.de ti najde tu stejnou nabiječku jako google.cz a to nabiječku Bosch pro aku Bosch !!!
pokud máš univerzální super nabiječku s univerzálními konektory na všechny kola tak jsem chtěl pouze konkrétnní odkaz na konkrétní nabiječku, možná jsem blbej a neumím hledat, ale takovou nabiječku jak popisuješ jsem nenašel
www.akku-ebike 24.de /bosch akkulader dc/dc-travel-charger = 4A
Automatické sloučení 04.08.2017 09:50:
Baterie elektrokol maji kapacitu mezi 10 a 16 AH, kdyz mas nabijecku s vykonem 4A, teoreticky potrebujes 4 hodiny na nabiti 16 AH baterie,
prakticky je to tak ze vetsinou mas v baterii zbytek kapacity, ale pri nabiti baterky na 80% jde nabijeci proud dolu na ca 2A, takze
na plne nabiti baterie potrebujes 15AH (Baterie 16AH) a kdyz nabijis 2 baterie za sebou, potrebujes s autobaterie 30AH, kdyz je ta autobaterie
trochu starsi,tak ubyde celkova kapacita coz presne odpovida tomu co pises (180/140AH)
Honza/Discoverfun
Citovat
Klikos napsal:
Ahoj, musím souhlasit s Jardou, že výpočty se od skutečnosti mohou hodně vzdálit. Po letošní sezoně se 2mi ebiky a nabíjením v obytce mám následující zkušenosti - nejprve jsem nechal v autě osadit měnič + další baterii = měnič je 1500w sinusový a baterie jsou 2x95Ah Banner (úplně nové, auto je r.v. 2016). Kola máme Spešly a baterie jsou 460Wh (mají v sobě počítač, jsou celkem citlivé a bylo mě doporučeno dobíjet je dodanou nabíječkou od výrobce - výstup 42V/4A). Celou montáž nám provedli u KaravanyPro, kde jsme udělali i základní výpočet, že by neměl být problém ze 2 palubních baterií přes měnič nabíjet současně 2 baterie e-biku. Při víkendových vyjížďkách, kdy jsem baterie nabíjel jen jedno odpoledne (cca 2,5 - 3 hod.) tak problém nebyl. V bateriích e-biku zbylo cca 30%. Problém nastal při první delší dovolené. Jelikož nejezdíme do kempů a jsme dost v pohybu, tak jsem si myslel, že přejezdy palubní baterii bez problému nabijeme a stále jsem věřil výpočtu, že 2 baterie bez problému nabijí kola 2 - 3x. Jenže skutečnost jsem se dozvěděl hned druhý den, kdy po cca 1 hodině začal měnič "řvát" na celé auto a následně se vypnul = napětí v palubních bateriích kleslo a bylo to. Vyřešilo se to jen přejezdem, kdy se opět měnič rozjel. Zbytek dovolené bylo střídání kempů a přejezdů. Jelikož jsem vůbec neměl ponětí, proč se tak stalo, začal jsem studovat a zjistil, že ze 2 baterií o kapacitě cca 190Ah dostanu reálně tak 40 - 50% = tzn. 80 - 80Ah. Nabití palubních baterií zpět do 100% s nabíječkou standardní 18A co je v autě = minimálně 5-6 hodin jízdy a to při našich přejezdech do cca 100 km je nesmysl +máme sice solární panel 100W trumu, ale ta posílá do baterek fakt málo a kdo z nás chce v létě stát na slunci, raději volíme stín. Takže jediným řešením byl booster. Ten jsme po konzultacích v karavanypro zakoupili a namontovali MT LB45 + v autě nebyl pořádný kontrolní panel pro zjištění stavu baterií - tak jsme tam koupili monitor stavu baterií BMV 700, díky kterému je o všem přehled - kolik teče proudu z boosteru do baterií, kolik je odběr měniče, atd. Vše se vcelku stabilizovalo, ale i tak při nutnosti nabít baterie e-biku z 10% to při 100% stavu baterií v autě nevyjde, abychom nemuseli někam přejet. Nabíjení e-biků v obytce je prostě složitější záležitost, pokud chcete jezdit "na divoko".