Ono taky záleží na cílových místech a způsobu cestování. My například dáváme přednost cestování po západní Evropě před cestami na východ a Balkán. Vyhovuje nám užší a kratší auto, s nímž mnohem jednodušeji nalezneme místo k parkování, propleteme se historickými centry měst nebo horskými serpentinami, neomezuje nás zadní převis.... Limit doložnosti nás netrápí a Rakouskem projíždíme bez obav.
Zvaž, zda budeš více "bydlet" nebo "cestovat". Ve druhém případě má kratší auto své výhody, byť na úkor komfortu.
Ber to však jen jako jiný názor na věc. Měl jsem pocit, že vlákno směřuje k jednoznačné odpovědi "čím delší, tím lepší", tak jsem se jej snažil trochu vyvážit.
Pokud chceš stát na steelplatzech v západní Evropě ,je zde napsána povolená délka auta.Některá mají omezení.
Kemp je asi něco jiného.Tam nestavím ,tak nevím.
Čím delší tím těžší.Každý píše v příspěvcích jak má lehké auto,no nedá se tomu moc věřit......Do 7m je to reálné.
Pohoda,klídek,sluníčko......cesta kamkoliv.
JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 8 letV dnešní době je 7 - 7,5 m průměrně velký auto. Ceník poplatků za nadlimitní váhu, také není drama, zvlášť když vezmeš v úvahu pravděpodobnost kontroly. Kempování v sezoně, ve dvou, s menším autem určitě problém není.
Celoroční kemping a obzvlášť lyžařské výjezdy ve více lidech už ale nějaký ten prostor uvnitř vozu potřebují.
Není to tak dlouho co jsem se vezl cca 13 m busem uličkami Paříže, a obdivoval kudy všude dokáže taková stodola v rukou dobrýho řidiče projet. Ve srovnání s tím, jsou ty naše skoroosmimetrovky nákupní tašky. :_
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
Rudy, čo to máš prosím ťa za auto? Vyzerá velmi dobre.
furgonČlen Přidáno
před 8 letJarda a Zuzka
Fiat 2.3 Carado 448
Díky za rady, bude to okolo 7 m, to snad pro dva stačí,prubnu tu sprchu a mëchy budou už proto, že občas potáhnu lodku.
duchos