Citovat
coupici napsal:
Můžeš mě prosimtě prozradit do jakého místa jsi ventilátor umístil,at nemusím vymýšlet vymyšlené?
Děkuju za radu,Jura
Citovat
gut napsal:
My jezdíme v zimě na lyže s karavanem. Téměř vždy parkujem u sjezdovky na divoko, protože snídat v teple a dívat se jak se chystá sjezdovka to je supr. Podlahu nemáme zaizolovanou koupili jsme ty plastové nazouváky ,,krosky,, s tepelnou vložkou. Pokud máte topení s rozfukem není problém s teplem. Pokud chcete lyžovat je problém se sušením věcí. Něco se vejde do skříně nad topení a zbytek dáváme na hliníkové tyčky pod strop. Boty se dají sušit elektrikářským krkem daným do rozfuku a do boty.
Citovat
Lolak napsal:
Tak dnes jsem mluvil s http://www.itiwor...
udělají topnou fólii do karavu, která se vkládá mezi lino a koberec přesně na míru - tloušťka je 2 - 3 mm, nemají určený žádný minimální rozměr, takže naprosto dokonale využiji celou podlahu k topení - mám ubrat 2 cm od krajů. Umí použít různé topné dráty, takže umí udělat různě výkonné topení. Elektřinu vyvedou na nakresleném místě. Zatím to vypadá úplně super.
Citovat
opavaci napsal:
Potom se prosím poděl i o informaci ..... přibližný rozměr a k tomu výsledná cena.
Citovat
Herman napsal:
Citovat
Tomas Marysko napsal:
Citovat
Herman napsal:
Citovat
Tomas Marysko napsal:
Ahoj nevím zda jsem udělal dobře nebo ne, ale na obytnáku (podvozek Fiat Ducato) jsem právě na celou přestřední část podlahy zespoda naistaloval 8cm silný extrud. polistyren :) protože mě i přes koberec byla zima na nožky. :) Ted řeším jak a kde zaizolovat co nejvíce kabinu, dveře...
Máte s tím někdo zkušenost?
Čím jsi ten polystyrén lepil ? nic jsi tím nepokazil ba naopak jen ta tlouštka stačilo jen 2-3cm bohatě . Sad bych to ještě natřel něčím kvůli soli prachu a údržbě .
Já to řešil 2cm silným samolepicím MIRELONEM s AL .povrchovou folii, dají se s ní izolovat i oblé tvary pod kabinou řidiče .Dobře se s tím pracuje je ohebný ca 6x1m pás stojí 1250kč. Mohu říct že v zimě jsem vyříznul starý koberec na podlahu a bylo to dostačující , v létě to mělo zase opačný účinek díky i té folii i za jízdy to odráželo teplo od teplého asfaltu. Izolační tabulka je hned za polystyrénem
Lepil mamutem, spoje zatesnil střešním tmelem a pak celé přestříkal voskem. Nyní na Silvestra odskoušeno v -8st. a pohodička, teplíčko. Jen topící trubka o pruměru 35mm v alkovně a garáži nestačí a nedoufoukne to na konec. Předělám na 62mm.
Podobný problém i u mne s tou garáží , byla jen uvolněná trubka u topení
ale přesto jsem do ní vpasoval 0,25A ventilátorek s většími otáčky a napojil přes topení a vypínač dle potřeby zapínám hlavně v zimě.
Ten mamut ale lepící i na venkovní použití jsem také použil jen kolem podběhu u kol a při ohybech pod kabinou pro jistotu .
Citovat
PetrDubi napsal:
... Co se týká vytápění tou podlahovkou, tak bych to bral spíš jako doplněk, aby třeba v zimě (když má člověk zaplacenou elektriku v kempu) nebyl obytňák nebo karavan po příchodu vymrzlej a přitom jsi ušetřil plyn a zapnul po příchodu hlavní topení. který to dorovná na "pokojovou" teplotu.
Jako jediný topení mě to nikdy nenapadlo brát už jenom z toho důvodu, že ne všude musí mít člověk elektriku - stačí aby vypadla elektrika do kempu a je konec..
Citovat
Tomas Marysko napsal:
Citovat
Herman napsal:
Citovat
Tomas Marysko napsal:
Ahoj nevím zda jsem udělal dobře nebo ne, ale na obytnáku (podvozek Fiat Ducato) jsem právě na celou přestřední část podlahy zespoda naistaloval 8cm silný extrud. polistyren :) protože mě i přes koberec byla zima na nožky. :) Ted řeším jak a kde zaizolovat co nejvíce kabinu, dveře...
Máte s tím někdo zkušenost?
Čím jsi ten polystyrén lepil ? nic jsi tím nepokazil ba naopak jen ta tlouštka stačilo jen 2-3cm bohatě . Sad bych to ještě natřel něčím kvůli soli prachu a údržbě .
Já to řešil 2cm silným samolepicím MIRELONEM s AL .povrchovou folii, dají se s ní izolovat i oblé tvary pod kabinou řidiče .Dobře se s tím pracuje je ohebný ca 6x1m pás stojí 1250kč. Mohu říct že v zimě jsem vyříznul starý koberec na podlahu a bylo to dostačující , v létě to mělo zase opačný účinek díky i té folii i za jízdy to odráželo teplo od teplého asfaltu. Izolační tabulka je hned za polystyrénem
Lepil mamutem, spoje zatesnil střešním tmelem a pak celé přestříkal voskem. Nyní na Silvestra odskoušeno v -8st. a pohodička, teplíčko. Jen topící trubka o pruměru 35mm v alkovně a garáži nestačí a nedoufoukne to na konec. Předělám na 62mm.
Citovat
Herman napsal:
Citovat
Tomas Marysko napsal:
Ahoj nevím zda jsem udělal dobře nebo ne, ale na obytnáku (podvozek Fiat Ducato) jsem právě na celou přestřední část podlahy zespoda naistaloval 8cm silný extrud. polistyren :) protože mě i přes koberec byla zima na nožky. :) Ted řeším jak a kde zaizolovat co nejvíce kabinu, dveře...
Máte s tím někdo zkušenost?
Čím jsi ten polystyrén lepil ? nic jsi tím nepokazil ba naopak jen ta tlouštka stačilo jen 2-3cm bohatě . Sad bych to ještě natřel něčím kvůli soli prachu a údržbě .
Já to řešil 2cm silným samolepicím MIRELONEM s AL .povrchovou folii, dají se s ní izolovat i oblé tvary pod kabinou řidiče .Dobře se s tím pracuje je ohebný ca 6x1m pás stojí 1250kč. Mohu říct že v zimě jsem vyříznul starý koberec na podlahu a bylo to dostačující , v létě to mělo zase opačný účinek díky i té folii i za jízdy to odráželo teplo od teplého asfaltu. Izolační tabulka je hned za polystyrénem