Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/

Regulátor Truma Monocontrol CS 30mbar dotaz

Poslední aktualizace před 7 let
Karel ProkopKarel ProkopČlen
Přidáno před 7 let
Co řekne prodejce nevím, ale Truma se k tomu postavila zády.
Za cca poslední dva, tři roky oběhl celou evropu šmejd z výroby - nejspíš čína co zas mladí manažeři = debilní kravaťáci (asi v GOKu, kterej to pro Trumu dělá) vymysleli zlepšovák = "levnou" výrobu v číně a nikdo to nechce řešit. Prodejci za to nemůžou. Frankana tlačila na Trumu, ale nevím jestli to k něčemu bude. Šmejdská série jen jen Mono, Duo to nedělá. Problém je ve ventilkách (zmetkový materiál). Vlastnoručně jsem několik monokontrolů rozpitval, nechodily i úplně čistý mechaniky. Tomáš Jandl z Kobrasu pak provedl vítěznou defektaci. Honza Brunner jednal s dodavatelem ale nemám iluzí o tom že mu razantně vyšli vstříc. Možná se mejlím.
Zalitá mechanika je beznadějně K.O. To mi ani neposílejte. Ale to už tu psal Petr (STS MAX).
Takže filtr je částečná pomoc, ale bohužel ne všespasitelná; páč nikdo neví jestli nenasál kus z tý šmejdský, nejspíš čínský série, která se vysere tak jako tak. Starý monokontroly bez jedinýho problému chodí už skoro 10 let. Zpravidla i bez filtru. Ale je fakt, že poslední roky se příval sraček v plynu zdesateronásobil a filtr je nutnost. Kdo ho nemá - je jako by neměl palivovej filtr a vzduchovej filtr v autě. Taky to chvíli jede, ale,.... :(
Tož tak.
:_ Karel, Váš servisák v aktivní službě.
P
petr a petra 1Nováček
Přidáno před 7 let
Dík za nabídku zatím to mám u prodejce na posouzení ale na 99 procent mně řekne že používám špatnej plyn . Už jsem se díval do papírů a mám tam mraky faktur jen za propan tak nevím co řekne potom .
Karel ProkopKarel ProkopČlen
Přidáno před 7 let
Můžeme se na to nezávazně podívat. Ovšem bez záruky. Někdy to opravit jde, někdy ne.
P
petr a petra 1Nováček
Přidáno před 7 let
To je jasný auto mám asi 9 let a před tím 5 karavanů tak jsem si říkal že mně jen tak něco nenese.... ale přístup lidí kteří to prodávají a montují mně trošku nadzvedl na jízdu máme pod zadníma sedačkama přímo od výrobce přídavný topení s vlastní regulací takže dětičky si to nastaví jak potřebují
MajliMajliČlen
Přidáno před 7 let
Pokud jsi tam dal regler ze zahradního grilu tak by nebylo dobré topit za jízdy. !r
P
petr a petra 1Nováček
Přidáno před 7 let
Stejnej problém mám i já a co vím kámoš dokonce na dvou autech moc super když na horách místo topení lítáš měnit bombu a hledáš závadu. Ještě že tam mám Webasto a nemusel jsem odjet domů . Dal jsem regulátor co je na zahradním grilu a jedu jako před tím .To že se má montovat filtr mně loni nikdo neřekl a to mně to montovala firma . Ted se na to všichni odvolávají a to podotýkám že jsem minimálně 6 roků používal pouze čistej Propan. Předpokládám že reklamace neklapne ta co s tím.
G
gutČlen
Přidáno před 7 let
Pokud se v plynu vrtáte rádi, určitě používáte pěnotvorný roztok (pravděpodobně mýdlový, jar prý není nejvhodnější ale také se používá ).
nebo plynový detektor http://elventil.c...plynu.html Tento mám možno zapůjčit.
Gut
L
LakyČlen
Přidáno před 7 let
Tak vypadá vnitřek zasažen tekutou fázi PB , na pohyblivé páčce přívodu plynu je gumové těsnění jen vtlačeno do dírky . Tou fázi zmrzlo pravděpodobně a vypadlo z lože a tím se zablokovalo .Je to vše dumysně
uděláno tak aby se v tom každý laik nemohl vrtat . Na levé straně je vidět jedna tryska a ta se ve tvém případě ucpala .
Foto.
Žijeme jen jednou.
Upravil Laky dne 24.01.2017 15:36, před 7 let
Laky Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen Obrázek nebyl nalezen Obrázek nebyl nalezen Obrázek nebyl nalezen
STMaxSTMaxČlen
Přidáno před 7 let
Ta špína není jen "olej" který rozpustí líh a vyschne. Bohužel jde o špínu která se sice jako olej tváří, ale časem tuhne a potom vyschne a vytvoří to zlatohnědý sklovitý povrch, který stále lepká. Líh v takovém stavu s tím neuděla vůbec nic. Čerstvě po znečištění by to snad vypláchnout šlo, ale nevyteče beztak vše a část zůstane uvnitř a ještě to může funkce naopak zhoršit, takže názor, že se tím nic nepokazí neuznám. Jediné co si s tak hnusnou špínou tak nějak poradí je ChemtaneV, který používáme na osobních autech jako aditivum. Do karavanu jsem to ještě natankoval ale možná by to bylo řešení. ChemtaneV by totiž měl způsobit to, že ten olej už schnout nebude. Zaschlou špínu to rozpustit jaksi dokáže, je to proces na delší dobu, ale jak to z toho regulátoru pak všechno vypustit to netuším. Prostě jak se tam dostane olej rovnou zvažujte nad výměnou regulátoru a nic do toho nenalívejte.
Karel ProkopKarel ProkopČlen
Přidáno před 7 let
Většinou dojde k tomu že mastnota tam vyschne a ulpí na mechanice. Obávám se, že průplach lihem nebude stačit.
Ale hlavně: lití jakýkoliv chemie do regulátoru (bez přesných znalostí) bezpečně povede k tomu, že vám to žádnej servis nevezme.
Podmínka montáže filtrů od Trumy je tu už asi rok, nebo tak nějak.
Ale spousta lidí si to namontovalo samo, nic netuše a ,....pak :o
L
LakyČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

Karel Prokop napsal:

tohle nemá s pojistkama nic společnýho, vadný regulátor = odeslat na servis do Trumy


Karle ale musí mít doklad o montáži plynového filtru , jinak mu to neuznají , už se to tady řešilo . Divím se proč to tam nedají už při montáži vozu , asi se potřebují zbavit těch obyčejných regulátoru , ty se hodí jen do přívěsu- je to kšeft. :( Ja jsem si to tom dal a mám pokoj ale né ten od Fiamy mají drahé filtry .
Zkusil bych to propláchnout lihem a profouknout - vysušit, není co zkazit.
Žijeme jen jednou.
Upravil Laky dne 24.01.2017 09:50, před 7 let
STMaxSTMaxČlen
Přidáno před 7 let
To není butanem, ale nečistotou v plynu!! A ta může být i v lahvích s propanem! Na bobtnání má zásadní vliv podíl mastnot v plynu a jejich chemické složení. Jsou komponenty, které i více jak deset let používají jen propan butan a gumičky mají stále stejný tvar a spíše jsou vysušené než zbobtnatelé.
GardaGardaČlen
Přidáno před 7 let
Pokud jedete na propan butan tak v tom regulatoru nabobtnaji gumove sedylka v regulatoru.
Jde o to nepouzivat butan. On totiz pri expandovani v regulatoru kondenzuje a tim ty sedylka bobtnaji. Propan tohle nedela.
Miloš
Karel ProkopKarel ProkopČlen
Přidáno před 7 let
A nebo to poslat k nám, ale oprava je bez záruky. Většinou se opravit povede, ale někdy je to neopravitelný.
Upravil Karel Prokop dne 23.01.2017 10:50, před 7 let
H
hymer662Člen
Přidáno před 7 let
Jak píše KP, zslat do Trumy (Putzbrunn).
Hodinová sazba za práci je 67€+ doprava tam a zpět.
Nový v CZ 2700-4000 Kč.
C
coronerČlen
Přidáno před 9 let
Ahoj.o kvalite nasich pohonnych hmot vime vsichni na jake jsou urovni.v rafinerii pri vyrobe LPG pridavaji nepatrne mnozstvi oleje z duvodu ze ta kapalina je sucha,nema moc velkou mazaci schopnost.tak ab y se jim nezadiraly cerpadla na plnirnach a LPG pumpach.u osobaku kde je reduktor-vyparnik kde se meni kapalna faze PLG na plynnou je odkalovaci sroub na vypousteni techto usazenin.a kolikrat pri vymene plynoveho filtru jsem vysypal maleho panaka bordelu na bazi grafitu.taky mi bylo sdeleno ze je to prisada na mazivost cerpadel proti zadreni.nevim jestli je na to nejaka oberana jak se tomu vyvarovat.zkusit pred regulator vsadit nejaky filtr jestli je to technicky proveditelne.ale jeden muj kamarad,ted uz je neboztik tak rikal ze vsecho jde,akorat chcipla koza nejde stahnout.zdravim Roman.
P
Pegaso 2010Člen
Přidáno před 9 let
zase až tak bych servisáky neodsuzoval. kvalita českého plynu není moc dobrá to víme všichni a známý má ten stejný problém a to bere jenom propan. četl jsem test plynů a většina svou kvalitou nevyhovovala i když nevím co tam dělá ten olej, asi se tam dostane u nekvalitních čerpaček z čerpadel nebo nevím.
YossarianYossarianČlen
Přidáno před 9 let
Velmi jednoduchá odpověď, vychcaní servisáci si něco vymyslí, aby zdůvodnili reklamaci a dali vydělat firmě i sobě. Těží z toho, že v okolí není nikdo, kdo by to prověřil. Dnes jsem se naštval v servisu Porsche jen trochu v jiné cenové relaci. Přehráli software převodovky a vyinakasovali tolik, že jsem se nestačil divit.
P
Pegaso 2010Člen
Přidáno před 9 let
dnes mě bylo řečeno že se do regulátoru dostal olej a tudíž je neopravitelný a tím pádem bez záruky. stalo se někomu něco podobného? jak se tam ten olej dostane? dvěma známým se sto stalo také.
Karel ProkopKarel ProkopČlen
Přidáno před 9 let
Napsal jsem poslat do Trumy (Putzbrunn), ne do Velimi.
Velim je servis, ale ne na regulátory. Ty udělá jen výrobní závod.
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: Pegaso 2010, vsazavsky, Karel Prokop, dudki, Yossarian, coroner, hymer662, Garda, STMax, Laky, gut, petr a petra 1, Majli
Mediální partner

odak.cz

hykro.cz
Přihlášení
Ještě nejste členem? Klikněte zde a zaregistrujte se.
Zapomenuté heslo?
Uživatelé online
Hosté online 20
Členové online 0

Celkem členů: 15,967
Nejnovější člen: PetrHermi
TOPlist

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
44,430,862 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.25404 sekund | Průměrně za: 0.25404 (0) sekund | Dotazy: 126 | Použitá paměť: 2.18MB/2MB