Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/

vestavba,sadadla a příčka

Poslední aktualizace před 8 let
B
BlobČlen
Přidáno před 8 let
Jinak ještě poznámka, to že jste na STK byli loni, třeba v září a vše bylo bez problému nic dnes neznamená vzhledem k mému dotazu. Od nového roku je novelizace zákona a STK jsou přísnější, tam směřoval můj dotaz. To kdo jak prošel loni je vlastně v nové situaci irelevantní bohužel:( tak STK zdar a díky.
Ducato 2005 L1H2
Franta REZACFranta REZACČlen
Přidáno před 8 let
Přepážka být nemusí a nechápu za co Ještěrka připlácí.
Fotí se: předek, zadek a boky. Vin kódy musí být čitelné - všechny.
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
B
BlobČlen
Přidáno před 8 let
Parada a Benatky nemam tak daleko:) Das kontakt na stk do SZ? Datum kdy si byl? Uz letos? Novela je myslim v platnosti od noveho roku teprve. Co mas v nakl prostoru? Topeni. Kuchynku. Postel?
Ducato 2005 L1H2
clintkrclintkrČlen
Přidáno před 8 let
Na STK mě bylo sděleno,že přepážka být nemusí,prošel jsem v pohodě,dovnitř nikdo nekoukal.Mám N1.
B
BlobČlen
Přidáno před 8 let
Zajima me zda po novelizaci z konce roku 2015 je stk s n1 narocnejsi. Delaji se fotodokumentace apod. Zajima me jak moc prisni jsou na veci v nakladovem prostoru apod. Vzhledem k tomu co chci poridit viz odkaz me to enorme zajima jake budou problemy:(
Prepazka by dle zakona u n1 nemusela byt. Je to tu take hodne reseno.

Automatické sloučení 31.03.2016 21:01:
K znacce. O tom jsem cetl. Prakticky to plati i o Fabie ci Porsche pokud jsou N1:) Je to nesmysl.
Ducato 2005 L1H2
Upravil Blob dne 31.03.2016 21:01, před 8 let
jesterkajesterkaČlen
Přidáno před 8 let
Mam N1 , skrinove nakladni v TP . prepazka bejt musi , takze si priplacim a oni se do zadu nedivaj. Pokud bych si dnes kupoval dodavku tak urcite jen variantu M1. Navic od novyho roku jsou zmeny v zakone a pokud je na ceduli zakaz vezdu a u prostred nakladak , plati to i pro nase vozidla N1 idkyz sou pod 3.5 tuny.
Franta REZACFranta REZACČlen
Přidáno před 8 let
Netuším co chceš slyšet. Ale tam, kam jezdím. Tak nikoho vnitřek nezajímal.
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
B
BlobČlen
Přidáno před 8 let
Chtěl bych oživit toto téma. Nastali nové podmínky, nová vyhláška, přísnější pravidla.
Zajímali by mě zkušenosti zda někdo s autem N1 a nějakou tou vestavbičkou procházel nyní STK a jak to vypadalo.
Zajímá mě to o to více, že momentálně vybírám auto - konkrétně jsem vybral toto. http://auto.bazos...odavka.php

Tak jak na tom kdo je? A pokud to auto projde evidenční STK kontrolou tak by mělo minimálně v té administrativní části pak projít klasickou STK? Nebo se pletu (tedy nutnost přepážky, či buzerace za vestavěné věci)
Ducato 2005 L1H2
Jarda BorekJarda BorekČlen
Přidáno před 10 let
Jinak pro oživení zvýšení počtu sedadel zde

http://prestavbyd...ba-7-mist/

http://prestavbyd...ba-7-mist/
!z!)Smile
sipadansipadanČlen
Přidáno před 10 let

Citovat

jesterka napsal:

Tudiz s bazarovima vecma by to nehrozilo. Proste takovejch sracek chcou ze sem to radej zabalil.

Na stk samozrejme prepazku taky chcou , tedy do ty doby nez na ze zamava bozena nemcova , nebo palackej.
Birokracii 3 x zdar :( je to hnus


Ahoj,
je to sice pomerne byrokraticky proces, ale az tak zle bych to nevidel.
Fakt je, ze s bazarovyma vecma to nejde, jelikoz to se spatne obhajuje a ani bych to nezkousel.
Pokud mas na vsechno nemecke atesty, tzn. TUV certifikaci, tak je tva pozice daleko lepsi.
Bez nich to pochopitelne bude daleko problematictejsi vse obhajovat, jelikoz na nekoho se to "svest" musi.
Nicmene TUV je slusne ubezpeceni, ze to nekdo uz pred tebou, resp. pred nima testoval.

Souhlasim s tim, ze Ford chce vyjadreni od Dekry, a pokud ho mas, tak mas vyhrano.
Kdyz to tak shrneme, tak Ford problem nema, vse stoji pouze na Dekre.

Zalezi tedy na sikovnosti kazdeho, jak se Dekrou vyporada, pokud se pres ni dostanes, vyhral si.

Kdyz jsem to projednaval s Mercedesem, rekli mi, ze oni prodavaji auta a rozumi tudiz potrebam zakazniku.
Byl jsem primo u importera, dostal jsem mnohastrankovou dokumentaci pro prestavbare, o Dekre ani zminka a souhlas pry daji, pokud jejich technik bude ujisten, ze jsem dodrzel pravidla v jejich brozure.

Pokud na tobe prepazku nekde chteji, tak bych zmenil dodavatele kontrolnich dokumentu a znamek. S tim jsem se za celou zivotnost tohoto meho auta (je uz pred smrti, tudiz 11 let) nesetkal.

Jako vzdy souhlas v VH, je potreba to stale zkouset a doufat, ze se snad jednou dostaneme k jasne dannym pravidlum jako je tomu i jinde .....
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 10 let

Citovat

transit-obytka napsal:

Citovat

jesterka napsal:

Take pridam svuj prispevek

...............................

Na stk samozrejme prepazku taky chcou , tedy do ty doby nez na ze zamava bozena nemcova , nebo palackej.
Birokracii 3 x zdar :( je to hnus


Díky za příspěvek, je to v tomto státě prostě příšerný, ale co, žijeme tady a nedá se tedy nic dělat, nežli pokud to jde, tak to trochu obejít.Udělám jen vestavbu a nic mě už nebude zajímat, přepážka a okna jako by nic.................


Dá se dělat, ale my s tím dělat nic nechceme a to je rozdíl. Tak máme, co si zasloužíme.
Sorry za off-topic, jen mám rád když se věci nazývají pravými jmény.
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
transit-obytkatransit-obytkaČlen
Přidáno před 10 let

Citovat

jesterka napsal:

Take pridam svuj prispevek

Mam vysokeho dlouheho Transita 330L a v nem udelanou vestavbu.
V TP je pocet mist k sezeni 6 a N1-nakaldni. U druhy rady sedadel maj oba boky oreginal okna a zadni dvere sou proskleny tez. Tudiz uz netreba dodavat krom strechy zadne okna.

Resil sem prestavbu na urade , ten mi ji povoli s tim pokud to povoli oreginalni dovozce ford v praze.
Ford si dal podminku ze to povoli kdyz to povoli statni zkusebna DEKRA nebo zkusebna TUV.
S obouma zkusebnama sem komunikoval nejakej ten mesic ale bohuzel sem neprosel.
Nejvetsi problem , musite mit prepazku a bez toho vam to nepovoli nikdo. Sice se transity M1 bez prapazky delali ale ne tyhle velky jako mate vy. Taky maj homologace pro osobni auto (o dost prisnejsi homologace) nez mate tady u N1. Takze vase auto z osobniho nevychazi. Pak prkotiny , jaky pouzivate srouby na kotveni interieru , mate vypocitanou silu na strih aby vam to ty srouby udrzeli , od vseho zarizeni , cerpadla , elektrobloku atd , papiry ze to vyhovuje. Tudiz s bazarovima vecma by to nehrozilo. Proste takovejch sracek chcou ze sem to radej zabalil.

Na stk samozrejme prepazku taky chcou , tedy do ty doby nez na ze zamava bozena nemcova , nebo palackej.
Birokracii 3 x zdar :( je to hnus


Díky za příspěvek, je to v tomto státě prostě příšerný, ale co, žijeme tady a nedá se tedy nic dělat, nežli pokud to jde, tak to trochu obejít.Udělám jen vestavbu a nic mě už nebude zajímat, přepážka a okna jako by nic.................
Možná koupím vestavbu hotovou, vypadá to celkem pěkně a přidám sem nějakou fotku, jestli někdo neví, kdo ji dělal.
p)
jesterkajesterkaČlen
Přidáno před 10 let
Take pridam svuj prispevek

Mam vysokeho dlouheho Transita 330L a v nem udelanou vestavbu.
V TP je pocet mist k sezeni 6 a N1-nakaldni. U druhy rady sedadel maj oba boky oreginal okna a zadni dvere sou proskleny tez. Tudiz uz netreba dodavat krom strechy zadne okna.

Resil sem prestavbu na urade , ten mi ji povoli s tim pokud to povoli oreginalni dovozce ford v praze.
Ford si dal podminku ze to povoli kdyz to povoli statni zkusebna DEKRA nebo zkusebna TUV.
S obouma zkusebnama sem komunikoval nejakej ten mesic ale bohuzel sem neprosel.
Nejvetsi problem , musite mit prepazku a bez toho vam to nepovoli nikdo. Sice se transity M1 bez prapazky delali ale ne tyhle velky jako mate vy. Taky maj homologace pro osobni auto (o dost prisnejsi homologace) nez mate tady u N1. Takze vase auto z osobniho nevychazi. Pak prkotiny , jaky pouzivate srouby na kotveni interieru , mate vypocitanou silu na strih aby vam to ty srouby udrzeli , od vseho zarizeni , cerpadla , elektrobloku atd , papiry ze to vyhovuje. Tudiz s bazarovima vecma by to nehrozilo. Proste takovejch sracek chcou ze sem to radej zabalil.

Na stk samozrejme prepazku taky chcou , tedy do ty doby nez na ze zamava bozena nemcova , nebo palackej.
Birokracii 3 x zdar :( je to hnus
sipadansipadanČlen
Přidáno před 10 let
Spravne rozhodnuti ....
A kdyby snad nahodou nekdy jsi mel chut, tak to muzes pretypovat dodatecne ....
transit-obytkatransit-obytkaČlen
Přidáno před 10 let

Citovat

Tomino napsal:

Dovolím si rychlou reakci. Přepážka dnes již téměř nikoho na STK netrápí, ale není to pravidlo. Tak, jako ve spoustě jiných legislativních věcech je tzv. bordel. To, co platí na jednom magistrátě, nemusí nutně platit na dalším. Je to bohužel o výkladu předpisu daným úředníkem... Bohužel je to tak. Pereme se s tím téměř s železnou pravidelností..
Ohledně oken a zásahu do konstrukce.
Zásah do konstrukce je i díra na anténu, jen to nikdo neřeší, protože je to abnormalita a naprostá banalita.. Co se týká oken, opět nikdo neřeší, zda jsou tam, nebo ne, jen pozor na fabrické značkové záruky proti prorezivění, ty v takovém případě padají (u většiny značek). Délky těchto záruk jsou různé, ale u Fiata jsou třeba v některých případech až 12 let... V TP okna zapsané nejsou, ale doporučuji instalovat jen okna s homologací. Pokud se nic nestane, nic se neděje. Ale průšvih by mohl přijít ve chvíli, kdy se okno například vlivem nehody rozbije a střepy z něj někoho zraní.. Pak by mohl nastat průser...
Rozhodně doporučuji před stavbou zažádat importéra dané značky o informativní vyjádření k přestavbě. Je jedno, zda dostaneš kladnou, nebo zápornou odpověď, pokud to nechceš dál přetypovávat, tak je to vlastně asi úplně jedno.... Je to stejně na riziko řidiče, potažmo majitele auta..


Díky za info, udělám to jednoduše a bez přestavby.Vyndám příčku, dám tam tři okna a dvě střešní a je to, děj se vůle boží, snad to dopadne dobře.Technickou neřeším, to bude v pohodě, jen sem měl strach co tomu budou říkat venku policajti, ale snad to bude ok a nikdo se v tom moc vrtat nebude.Ještě jednou všem děkuju za informace, Zdeněk
p)
TominoTominoČlen
Přidáno před 10 let
Dovolím si rychlou reakci. Přepážka dnes již téměř nikoho na STK netrápí, ale není to pravidlo. Tak, jako ve spoustě jiných legislativních věcech je tzv. bordel. To, co platí na jednom magistrátě, nemusí nutně platit na dalším. Je to bohužel o výkladu předpisu daným úředníkem... Bohužel je to tak. Pereme se s tím téměř s železnou pravidelností..
Ohledně oken a zásahu do konstrukce.
Zásah do konstrukce je i díra na anténu, jen to nikdo neřeší, protože je to abnormalita a naprostá banalita.. Co se týká oken, opět nikdo neřeší, zda jsou tam, nebo ne, jen pozor na fabrické značkové záruky proti prorezivění, ty v takovém případě padají (u většiny značek). Délky těchto záruk jsou různé, ale u Fiata jsou třeba v některých případech až 12 let... V TP okna zapsané nejsou, ale doporučuji instalovat jen okna s homologací. Pokud se nic nestane, nic se neděje. Ale průšvih by mohl přijít ve chvíli, kdy se okno například vlivem nehody rozbije a střepy z něj někoho zraní.. Pak by mohl nastat průser...
Rozhodně doporučuji před stavbou zažádat importéra dané značky o informativní vyjádření k přestavbě. Je jedno, zda dostaneš kladnou, nebo zápornou odpověď, pokud to nechceš dál přetypovávat, tak je to vlastně asi úplně jedno.... Je to stejně na riziko řidiče, potažmo majitele auta..
Tomino
Franta REZACFranta REZACČlen
Přidáno před 10 let
Opět píši. Než začneš, pročti si toto vlákno: http://www.caravan24.cz/forum/viewfor...orum_id=73

Z mého pohledu k přepážce. Kdo se ptá moc se dozví. Však na STK se o ni ani nezmínili. Nakoukli, pochválili. A hotovo.
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
transit-obytkatransit-obytkaČlen
Přidáno před 10 let

Citovat

GSman napsal:

Okna nejsou zásah do konstrukce. Na to papír nepotřebuješ. Bylo by dobrý ale neřezat nosný sloupky ;-)
Já mám 2 okna na střeše, zadní dveře prosklený a v létě, když tam není přepážka, mám uvnitř světla dostatek. Navíc mám skoro pořád otevřený boční "šoupačky".
Snažím se z venčí vypadat co nejvíc jako obyčejná dodávka.


Tak to je v pohodě, určitě bych to dával tam, kde okna mají být, sloupek bych neřezal.Asi dobrá rada od tebe, střešní okna bych tam dal klidně tři, jsou za dobrý peníze a zadek bývá prosklený a poku ne, dal bych tam originál skla.Když říkáš, že je tam světla dost, tak to nemá chybu a asi to taky tak udělám.Prostě jak říkáš, obyčejná dodávka, jen obytná!Ještě jedno děkuju za radu.
p)
G
GSmanČlen
Přidáno před 10 let
Okna nejsou zásah do konstrukce. Na to papír nepotřebuješ. Bylo by dobrý ale neřezat nosný sloupky ;-)
Já mám 2 okna na střeše, zadní dveře prosklený a v létě, když tam není přepážka, mám uvnitř světla dostatek. Navíc mám skoro pořád otevřený boční "šoupačky".
Snažím se z venčí vypadat co nejvíc jako obyčejná dodávka.
transit-obytkatransit-obytkaČlen
Přidáno před 10 let

Citovat

GSman napsal:

Citovat

transit-obytka napsal:

Krásný den všem.Přemýšlím, že bych letos udělal vestavbu, moje dosavadní obytka je pro mě dosti velká a jelikož jezdíme ve dvou, stačí vestavba.Prosím o radu, jestli někdo kontroluje (mimo STK) příčku a hlavně mi jde o to, jestli v zahraničí.Chtěl bych jenom dodávku 3 místa N1, asi bude problém udělat s toho M1 obytné a tak bych to klidně nechal jako N1 nákladní, zajímá mě, jak to máte udělané Vy, jestli příčku prostě neřešíte.Nechci mít venku problém, že mám vestavbu v nákladním autě a ještě bez přepážky.Díky všem za rady................Zdeněk


Ahoj
mám Ducato X250 - r.v. 2007, klasickou 3.místnou, bílou dodávku. V zadu sedadla nemám a ani nechci. Teď v zimě tam přepážku mám z důvodu topení (v březnu jdu na STK, tak ji tam asi nechám) a na základě tady omílaného paragrafu jsem oslovil 4 STK s dotazem na přepážku. Vzhledem k zaměření STK jsem čekal stejnou, fundovanou odpověď.
Snad si ani nemyslím, že by mě to pobavilo, ale třeba je to k zamyšlení.

1.
Dobrý den,
ve Vašem případě mít přepážku musíte.
Jak správně píšete v dotazu "že je zrušena povinnost používat u vozidel N1, která svou konstrukcí vycházejí z osobních vozidel M1".
Toto se týká vozidel např. škoda octavia, fabia a mnoho dalších - otypovaných jako nákladní automobil kvůli odpisu DPH (ale svou konstrukcí vychází z osobního vozidla). Tudíž mít přepážku nemusí.
Podle Vašeho popisu máte dodávku, kategorie nákladní automobil N1. A ta byla vyrobena od základu jako dodávka a ne odvozená z osobního vozidla. Tudíž mít přepážku musí.

2.
Dobrý den, vyhláška 283/2009 zrušila povinnost používat u vozidel N1, která svou konstrukcí vycházejí z osobních vozidel M1 tj. existuje –li Váš typ i ve formě osobní, přepážku. Zjednodušeně se dá říci, že pokud na výrobním štítku je uvedena globální homologace( např. ve formě e4*2001/116*0254 - pouze příklad), pak je vozidlo odvozeno od osobního. Neplatí to vždy, novější vozy N1 již mají také globální homologaci -cca od r. 2004 a nejsou odvozeny od M1. Vždy se jedná o konkrétní typ vozidla. Obecně N1 odvozené od osobního kombi nemusí mít, u skříňových platí předchozí text. Zjistěte si dotazem u autorizovaného prodejce, zda Váš typ existuje i jako osobní. Pokud ano, nemusíte přepážku mít.

3.
Dobrý den,
sám jste si našel odpověď ve vyhlášce 283/2009 Sb. Věc se má tak pokud jezdí po silnici osobní Fiat Ducato stejný jako Vy máte nákladní tak tu přepážku můžete vydělat. Fiat Ducato osobní (9 místné) je stejný jako Fiat Ducato nákladní (6 nebo 3 místné).

4.
Dobrý den, Má-li vozidlo prosklený nákladový prostor- přepážku mít nemusí.

Tak tady to máte.
Závěr je ten, pokud přepážku vyhodím tak přesně vím, kam na STK ano a kam ne.
Vytisknu si email a tím se můžu v případě problému technik - přepážka bránit.

Já jsem bohužel kompetentností odpovědí pěkně rozladěn.


Ahoj,

díky za informace, to nemá chybu, to je pěknej kocourkov a technici na STK asi nejsou opravdu dost kompetentní a odpovědi střílejí víceméně od boku.Přepážku tedy řešit nebudu vůbec, ale co okna? Je to zásah do konstrukce vozu, moje dodávka bude asi klasická bedna bez oken a potřebuju tam dát min.dvě na bok!!Jak řešit tohle? Nechat to být a nebo udělat nějakou přestavbu na magistrátu?
Díky za info.......Zdeněk
p)
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: transit-obytka, sipadan, GSman, Franta REZAC, Tomino, jesterka, Vajglon Hnuson, Jarda Borek, Blob, clintkr
Mediální partner


hykro.cz
Přihlášení
Ještě nejste členem? Klikněte zde a zaregistrujte se.
Zapomenuté heslo?
Uživatelé online
Hosté online 18
Členové online 0

Celkem členů: 15,972
Nejnovější člen: Roman1973
TOPlist

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
44,524,345 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.23323 sekund | Průměrně za: 0.23323 (0) sekund | Dotazy: 131 | Použitá paměť: 2.27MB/2MB