Citovat
jesterka napsal:
Tudiz s bazarovima vecma by to nehrozilo. Proste takovejch sracek chcou ze sem to radej zabalil.
Na stk samozrejme prepazku taky chcou , tedy do ty doby nez na ze zamava bozena nemcova , nebo palackej.
Birokracii 3 x zdar :( je to hnus
Citovat
transit-obytka napsal:
Citovat
jesterka napsal:
Take pridam svuj prispevek
...............................
Na stk samozrejme prepazku taky chcou , tedy do ty doby nez na ze zamava bozena nemcova , nebo palackej.
Birokracii 3 x zdar :( je to hnus
Díky za příspěvek, je to v tomto státě prostě příšerný, ale co, žijeme tady a nedá se tedy nic dělat, nežli pokud to jde, tak to trochu obejít.Udělám jen vestavbu a nic mě už nebude zajímat, přepážka a okna jako by nic.................
Citovat
jesterka napsal:
Take pridam svuj prispevek
Mam vysokeho dlouheho Transita 330L a v nem udelanou vestavbu.
V TP je pocet mist k sezeni 6 a N1-nakaldni. U druhy rady sedadel maj oba boky oreginal okna a zadni dvere sou proskleny tez. Tudiz uz netreba dodavat krom strechy zadne okna.
Resil sem prestavbu na urade , ten mi ji povoli s tim pokud to povoli oreginalni dovozce ford v praze.
Ford si dal podminku ze to povoli kdyz to povoli statni zkusebna DEKRA nebo zkusebna TUV.
S obouma zkusebnama sem komunikoval nejakej ten mesic ale bohuzel sem neprosel.
Nejvetsi problem , musite mit prepazku a bez toho vam to nepovoli nikdo. Sice se transity M1 bez prapazky delali ale ne tyhle velky jako mate vy. Taky maj homologace pro osobni auto (o dost prisnejsi homologace) nez mate tady u N1. Takze vase auto z osobniho nevychazi. Pak prkotiny , jaky pouzivate srouby na kotveni interieru , mate vypocitanou silu na strih aby vam to ty srouby udrzeli , od vseho zarizeni , cerpadla , elektrobloku atd , papiry ze to vyhovuje. Tudiz s bazarovima vecma by to nehrozilo. Proste takovejch sracek chcou ze sem to radej zabalil.
Na stk samozrejme prepazku taky chcou , tedy do ty doby nez na ze zamava bozena nemcova , nebo palackej.
Birokracii 3 x zdar :( je to hnus
Citovat
Tomino napsal:
Dovolím si rychlou reakci. Přepážka dnes již téměř nikoho na STK netrápí, ale není to pravidlo. Tak, jako ve spoustě jiných legislativních věcech je tzv. bordel. To, co platí na jednom magistrátě, nemusí nutně platit na dalším. Je to bohužel o výkladu předpisu daným úředníkem... Bohužel je to tak. Pereme se s tím téměř s železnou pravidelností..
Ohledně oken a zásahu do konstrukce.
Zásah do konstrukce je i díra na anténu, jen to nikdo neřeší, protože je to abnormalita a naprostá banalita.. Co se týká oken, opět nikdo neřeší, zda jsou tam, nebo ne, jen pozor na fabrické značkové záruky proti prorezivění, ty v takovém případě padají (u většiny značek). Délky těchto záruk jsou různé, ale u Fiata jsou třeba v některých případech až 12 let... V TP okna zapsané nejsou, ale doporučuji instalovat jen okna s homologací. Pokud se nic nestane, nic se neděje. Ale průšvih by mohl přijít ve chvíli, kdy se okno například vlivem nehody rozbije a střepy z něj někoho zraní.. Pak by mohl nastat průser...
Rozhodně doporučuji před stavbou zažádat importéra dané značky o informativní vyjádření k přestavbě. Je jedno, zda dostaneš kladnou, nebo zápornou odpověď, pokud to nechceš dál přetypovávat, tak je to vlastně asi úplně jedno.... Je to stejně na riziko řidiče, potažmo majitele auta..
Citovat
GSman napsal:
Okna nejsou zásah do konstrukce. Na to papír nepotřebuješ. Bylo by dobrý ale neřezat nosný sloupky ;-)
Já mám 2 okna na střeše, zadní dveře prosklený a v létě, když tam není přepážka, mám uvnitř světla dostatek. Navíc mám skoro pořád otevřený boční "šoupačky".
Snažím se z venčí vypadat co nejvíc jako obyčejná dodávka.
Citovat
GSman napsal:
Citovat
transit-obytka napsal:
Krásný den všem.Přemýšlím, že bych letos udělal vestavbu, moje dosavadní obytka je pro mě dosti velká a jelikož jezdíme ve dvou, stačí vestavba.Prosím o radu, jestli někdo kontroluje (mimo STK) příčku a hlavně mi jde o to, jestli v zahraničí.Chtěl bych jenom dodávku 3 místa N1, asi bude problém udělat s toho M1 obytné a tak bych to klidně nechal jako N1 nákladní, zajímá mě, jak to máte udělané Vy, jestli příčku prostě neřešíte.Nechci mít venku problém, že mám vestavbu v nákladním autě a ještě bez přepážky.Díky všem za rady................Zdeněk
Ahoj
mám Ducato X250 - r.v. 2007, klasickou 3.místnou, bílou dodávku. V zadu sedadla nemám a ani nechci. Teď v zimě tam přepážku mám z důvodu topení (v březnu jdu na STK, tak ji tam asi nechám) a na základě tady omílaného paragrafu jsem oslovil 4 STK s dotazem na přepážku. Vzhledem k zaměření STK jsem čekal stejnou, fundovanou odpověď.
Snad si ani nemyslím, že by mě to pobavilo, ale třeba je to k zamyšlení.
1.
Dobrý den,
ve Vašem případě mít přepážku musíte.
Jak správně píšete v dotazu "že je zrušena povinnost používat u vozidel N1, která svou konstrukcí vycházejí z osobních vozidel M1".
Toto se týká vozidel např. škoda octavia, fabia a mnoho dalších - otypovaných jako nákladní automobil kvůli odpisu DPH (ale svou konstrukcí vychází z osobního vozidla). Tudíž mít přepážku nemusí.
Podle Vašeho popisu máte dodávku, kategorie nákladní automobil N1. A ta byla vyrobena od základu jako dodávka a ne odvozená z osobního vozidla. Tudíž mít přepážku musí.
2.
Dobrý den, vyhláška 283/2009 zrušila povinnost používat u vozidel N1, která svou konstrukcí vycházejí z osobních vozidel M1 tj. existuje –li Váš typ i ve formě osobní, přepážku. Zjednodušeně se dá říci, že pokud na výrobním štítku je uvedena globální homologace( např. ve formě e4*2001/116*0254 - pouze příklad), pak je vozidlo odvozeno od osobního. Neplatí to vždy, novější vozy N1 již mají také globální homologaci -cca od r. 2004 a nejsou odvozeny od M1. Vždy se jedná o konkrétní typ vozidla. Obecně N1 odvozené od osobního kombi nemusí mít, u skříňových platí předchozí text. Zjistěte si dotazem u autorizovaného prodejce, zda Váš typ existuje i jako osobní. Pokud ano, nemusíte přepážku mít.
3.
Dobrý den,
sám jste si našel odpověď ve vyhlášce 283/2009 Sb. Věc se má tak pokud jezdí po silnici osobní Fiat Ducato stejný jako Vy máte nákladní tak tu přepážku můžete vydělat. Fiat Ducato osobní (9 místné) je stejný jako Fiat Ducato nákladní (6 nebo 3 místné).
4.
Dobrý den, Má-li vozidlo prosklený nákladový prostor- přepážku mít nemusí.
Tak tady to máte.
Závěr je ten, pokud přepážku vyhodím tak přesně vím, kam na STK ano a kam ne.
Vytisknu si email a tím se můžu v případě problému technik - přepážka bránit.
Já jsem bohužel kompetentností odpovědí pěkně rozladěn.