Citovat
leki napsal:
do kontejneru seti vejde.
https://www.youtu...vVYQkrTxbA
Citovat
sipadan napsal:
Jsme-li u toho Fusa, snazil jsem se zjistit, zda se v Evrope da provozovat pouze s jednomontazi vzadu.
V Asii a Australii to jde.
Nevis o tom neco Vlku ?
Citovat
ivano napsal:
Zaujímavá debata. Ja som podobnú voľbu absolvoval pred rokmi. Ťažké rozhodnutie. Napred si musíš ujasniť, aké auto chceš postaviť. Ak plnohodnotný obyťák s nádržami cca 500 l nafta, 300 l voda, dobrá izolácia /5cm hrúbka/, dĺžkou nástavby cca 5-6m, veľkou garážou, prípadne nosičom na motorku tak Fuso je podľa mňa príliš malé. Čím menšie percentuálne zaťaženie maximálnej hmotnosti, tým to viac vydrží /ja mám na 16 t max. skutočnú váhu len cca 9,5 t/.
Citovat
ivano napsal:
Nech som išiel kdekoľvek, drvivá väčšina najazdených km bola na cestách, aj keď rozbitých. A ďaleko od domova sa aj tak človek extrémom snaží vyhnúť.
Citovat
ivano napsal:
Ale to je samozrejme len názor, na cestách jazdí spústa expedičných Unimogov, povedal by som že je to tak s MANom 50/50. Ostatné značky sú už zastúpené menej. A nakoniec, ani nejaký moc veľký výber nie je. Ešte tak Iveco, Atego. Nákladné autá 4x4 sa stávajú pre výrobcov okrajovým segmentom.
Citovat
vlk-cz napsal:
Citovat
sipadan napsal:
[quote]ivano napsal:
Zaujímavá debata. Ja som podobnú voľbu absolvoval pred rokmi. Ťažké rozhodnutie. Napred si musíš ujasniť, aké auto chceš postaviť. Ak plnohodnotný obyťák s nádržami cca 500 l nafta, 300 l voda, dobrá izolácia /5cm hrúbka/, dĺžkou nástavby cca 5-6m, veľkou garážou, prípadne nosičom na motorku tak Fuso je podľa mňa príliš malé. Čím menšie percentuálne zaťaženie maximálnej hmotnosti, tým to viac vydrží /ja mám na 16 t max. skutočnú váhu len cca 9,5 t/.
To je taky správná otázka, co to je "plnohodnotný" Já osobně bych na to měl strach odpovědět, protože co člověk to jiná potřeba. Já za sebe bych tady viděl spíše kompromis o tom, kam a jak člověk jezdí. Ono je fajn mít 500l nádrž PHM když to žere 25-30l/100km a taky je možné mít 200l nádrže se spotřebou 12l/100km. Taky si myslím, že je rozdíl mezi tím, kdo jezdí po otevřených terénech, kde nějaký metr navíc není problém a někdo, kdo se proplétá hustým porostem. Ohledně hmotností souhlasím, je určitě lepší mít rezervu než jezdit na doraz. Ovšem to je pro mne bohužel jen sen. Já jsem třeba zatím v režimu, kdy se snažím být nejlehčí. Ono buď taky k sobě upřímný, že je jednodušší vytáhnout z průseru 3,5tunu než 10 tunu, a o tom, že zapadne cokoliv není pochyb. Já v tomto beru i to, že kolem mne není nikdo na cesty s více než 7t a podle toho musím taky jednat.
Citovat
leki napsal:
to sipadan ..koukni na toto ,
http://www.bush-s...tm#Technik / Details
to auto vypadá dost zajímavě , nic moc jsem o něm nenašel snad by věděl více ivano..do 3,5 t je doložnost dost malá , ale ta 6 t už by šla. zná někdo to vozidlo více než pan googl ?
Citovat
leki napsal:
to Ivano,to myslím že ne,koukni zde,to rozhodně stojná výška je.
https://www.youtu...O-Yd_QSgaQ
Citovat
leki napsal:
A někdy lepší starší než nový,,jel jsem do Polska MB 207 , odešel motor , ráno jsem za 12 000 Kč odjížděl s jiným a jezdí do dnes..Přehodil chasníci v garáži..
Citovat
leki napsal:
což to bych zase až tak netvrdil,toto rozhodě nebude
http://suchen.mob...amp;noec=1
odhuntované,sundáš cisternu,jenž si i nějaká stavební firma na asanaci betonu koupí a je tu expedičák jak víno..Nájezd velmi slušnej..A už jsem zjistil i tu spotřebu,mluvil jsem přímo s majitelem expedičního Bremachu
http://suchen.mob...=199720050 /12-14 litrů..
Citovat
leki napsal:
sipadan,to je o ničem,doložnost žádná a je to ten starý typ..
Citovat
floridan79 napsal:
a co rikate na stary ducato hranaty jako mam ja? to taky delali 4x4...
Citovat
leki napsal:
sipadan,to je o ničem,doložnost žádná a je to ten starý typ..
florin,zde máš na náhradní díly
http://auto.bazos...y-2-ks.php