Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.

Setkání přátel značky Carthago.

Zastoupení značky Carthago pro své zákazníky připravilo společnný víkend. Byli jsme velmi zvědaví a těšili se na atmosféru.

Team

Parťák pro volný čas.
Obytné auto slouží jako druhá domácnost, kterou používáme při cestování a trávíme v ní podstatnou část volného času. Stává se naším parťákem a karavaning životním stylem. Věřím, že podobně to vnímá převážná část karavanistů. A znovu se velmi rád přesvědčuji, že společná záliba lidi spojuje. Každá společná akce stejně naladěných lidí je příležitost se poznat a navázat nová přátelství. Proto jsme rádi přijali pozvání na setkání příznivců značky Carthago, které pořádalo české zastoupení značky Carthago, firma Campingworld Neugebauer. Místo konání bylo zvoleno v resortu Golf Club Mnich u Nové Bystřice, v srdci České Kanady.

Golfresort Monachus
První co mě upoutalo, bylo místo konání akce. Čekal jsem nějaký velký kemp s dobrým zázemím, ale akce se nekonala v kempu, nýbrž v golfovém resortu. Perfektní místo pro demonstraci svobodného cestování. O to více jsme se těšili.

Monachus Monachus Monachus
Monachus Monachus Monachus Monachus Monachus Monachus

Pořadatel připravil nabitý program plný příjemných ingrediencí. Zejména jsem se těšil na cyklovýlet po okolí.

Cyklisté si opravdu užili.
Ráno nám přinesli snídani přímo do karavanu, den nemohl začít lépe. Poté následoval druhý bod programu, cyklovýlet. Zájemci o golf místo výletu vyrazili na "gríín". Čekala je golfová akademie a ty pokročilé, turnaj. Zamávali jsme první partě cyklistů, která vyrazila na delší trasu cca 50 km. My zvolili mnohem pohodovějších 30km. Cesta vedla po nádherných cyklostezkách, převážně po lesních cestách. Sraz s první partou byl v rakouském nejsevernějším kempu Reingers, kde jsme navštívili výstavu konopí, prohlédli si kemp a poobědvali v restauraci. České kempaře tu velmi vítají a jsou rádi, že jich přibývá. Potom jsme pokračovali v cestě k nejsevernějšímu bodu Rakouska a památníku železné opony. Další cesta vedla zpět do Nové Bystřice. Čekala na nás káva a Sacherův dort na terase restaurace.

Mona Mona Mona Mona Mona Mona

Luxusní obytné auto do 3,5 tuny.
Po vyhlášeni vítězů golfové soutěže a předání cen, následovala premiéra nového modelu obytného auta Carthago c-tourer 145 LE „Superior“, které osobně představil obchodní manžer Carthago pan Jürgen Fleuter.

Mona Mona Mona Mona Mona

Kromě Tischeru byly po celou dobu vystaveny vozy Carthago, Malibu a Etrusco

"Budeme tancovat" až do rána.
Večer se o zábavu postarala hudební skupina AkustiX, kterou jsme nechtěli pustit domů. Ale po celovečermním hraní a zpívání byli už hodně unavení, tak jsme se nad nimi slitovali.

Mona Mona Mona

V neděli jsme odpočívali. Jen neradi jsme se loučili a odpoledne se vydali k domovu.

Celá akce se velmi povedla. Zůčastnilo se přes 50 posádek z Česka, Slovenska a Rakouska. Užili jsme si divokou přírodu České Kanady a mnozí si poprvé vyzkoušeli golf. Golfresort Monachus se ukázal jako velmi dobrá volba. Věřím, že nezůstane jen u tohoto počinu.

Děkujeme všem, kdo se podíleli na přípravě a organizaci, víkend jsme si opravdu užili.