Abych to upřesnil-čerpadlo je ponorné Reich Twin,tlakový spínač v okruhu nemám a zpětný ventil v okruhu také není.A když pustím sprchu tak mi protéká voda i přes zavřený kohoutek v kuchyni u dřezu.Takže dokoupit tlakový spínač i zpětný ventil?A v jakém pořadí namontovat?
FunHlavní administrátorPřidáno
před 7 letDoplňující dotaz: Patří expanzní nádoba do spínaného rozvodu vody?
Nevím nejsem odborník ale amatér proto si nechám poradit...
DiscoverfunČlenPřidáno
před 7 letTlakova expansni nadoba se pouziva u Instalace vody se stanicni tlakovou pumpou (nikoliv s ponornou) a u
kohoutku bez mikroschaltru a a ma ten ucel dele udrzovat tlak v vodnim systemu tim ze se stlaci tlakem vody
zbyly vzduch v expansni nadobce a pri kratkem otervreni kohoutku se hned nezapne pumpa ale nejdrive
tlaci tlak v expansni nadobce vodu a pumpa se zapina az pozdeji, tim se setri pumpa, kontakty tlakoveho
spinace na pumpe a i spotreba proudu.Ta exp.nadoba se ma montovat nad nejvyssim bodem vodni instalace,
napr kdyz je na palube boiler tak nad nim. Expansni nadoba je od vyrobce povolena do tlaku 3,5 bar ale i kdyz
se pouziva pro Tlak jen do 2 bar, praska za cas stejne nahore u odvzdusnovaciho sroubu, ja jsem uz menil celkem 3
expansni nadobky s touto poruchou, az jsem pouzil nerezovou bombicku na pripravu mineralky (0,5L) a ted mam
pokoj !
Discoverfun
Ahoj, nemám expanzní nádobu a při pouštění malého proudu studené vody mi stále cvaká spínač tlakového čerpadla. Pokud pouštím malým proudem vodu z ventilu teplé vody, i když není v bojleru teplá voda, tak spínač necvaká a čerpadlo se spouští v intervalech.
Má tedy bojler v sobě něco jako expanzku?
Jak máš zapojen tu 0.5 l nádobu?