Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.
Zpet
Fotogalerie

Dovolená s karavanem 2014

Autor: Fun
47 fotek, 5645 zhlédnutí, vytvořeno: 2014-09-13 16:30:25

Karavan umožňuje prožít dovolenou naprosto bez plánování a bez stresu s tím spojeným. Letos jsme si to náležitě užili.
Chtěli jsme navštívit Český Krumlov. Protože bylo teplé počasí, zamířili jsme nejdřív k našemu oblíbenému písáku v Mělicích. Vykoupali jsme se a druhý den pokračovali směr Krumlov. Bohužel jsem zapomněl fotit, tak mám první fotku až z našeho divokého přespání na odlehlém místě.

V Krumlově jsme zajeli do kempu, no bylo to spíš parkoviště se sociálkama a s možností připojení k elektřině. Bylo hezké počasí a tak jsme nafotili Krumlov ze všech stran. Večer, když jsme se vraceli nás překvapil prudký liják. Prolili jsme na kost. Měl sem strach o mobil, ale podařilo se mi ho uchránit. Druhý den už tak pěkné počasí nebylo, proto jsme se vydali na návštěvu interiérů zámku a odpoledne vyrazili dál.

Dalším cílem byla Lipenská přehrada. Přespali jsme na divoko a ráno vyrazili hledat vhodný kemp. Vybrali jsme kemp Olšina. Šárka vyhlídla krásný místo hned u vody. V kempu platili přísná pravidla. Hudební produkce zakázány, noční klid, že by špendlíček spadnout bylo slyšet. Prostě nádhera. Voda v Lipně je prý studenější, neměřil jsem teplotu, ale byla velmi osvěžující. Vypůjčili jsme si šlapadlo, pořídili pár fotek. Vydrželi jsme v Olšině celý víkend.

Kdo máte doma dvě holky, respektive tři, nebudete překvapeni, když naším dalším cílem byly nákupy v nedalekém Pasově. Na C24 jsem našel souřadnice STPL a zamířil tam. Plac je to veliký. Je zdarma. I když stání je povoleno jen 24 hodin. Víc jsme stejně nepotřebovali.

Napadlo nás, podívat se do známého pralesa Boubín. Hned vedle je kemp, jehož cena se nám líbila cca 100Kč/noc. Žádný signál, žádná elektrika, žádné sociálky jen zapáchající kadibudky a voda. Prostě paráda. Trochu mě děsil terén, který tvořila bažina. Je vyznačena i na mapě. Ale kupodivu jsme nezapadli. Druhý den jsme si prohlídli prales. Obejít ho ale na kolo není, tak jsme vyrazili směr vrchol hory Boubín. A stálo to za to. Pěkná rozhledna a výhled do širokého dalekého okolí. Byla to nádherná tečka za naším dovolenkováním.

Ráno jsme úspěšně a dlužno říct i bez problémů vyjeli z bažiny. Nasbíraly pár hub a odjeli směr domov.