!Prázdninová soutěž skončila!

Mediální partner

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem

Zapomněli jste heslo?
Klikněte sem.
hvcaravans.cz

Kdo je on-line

· Hosté on-line: 34

· Členové on-line: 3
jozin, martindo, Slawczo

· Registrovaní členové: 11,966
· Nejnovější člen: Medenice

Nástěnka

Abyste mohli napsat zprávu, musíte se nejprve přihlásit.

Haudke
09.11.2018 16:11
Prodám Fiat Knaus r.v. 2005 výborný stav, alkovna, 4 místa, najeto 130000, krátký vzadu má homologovanou přídavnou bednu, tel: 603482592 e-mail haudke@centrum.cz

PeJa
07.10.2018 18:46
Chtěli bychom tímto poděkovat LÁĎOVI za báječný sraz v Kostelci, všechno bylo super včetně i jídla a snad i pro nás objednat tam nahoře to krásné počasí. Díky Láďo,, zdraví Pepa a Jarka

jarda a danka
07.10.2018 17:44
Prodám našeho mazlíka fiat ducato1.9TD registrace 5/200 s alkovnou spaní pro 5 jízda 4, najeto 108500 cena 295000 tel.702878818

serbik54
30.09.2018 19:28
Poděbrady, prosím, která žena odložila svoji bundu a nechala ji v kempu na lavičce má ji uloženou v restauraci k vyzvednutí.

r73
29.09.2018 23:56
Zdravim, prosím o radu, kde se dá na konci října lyžovat v Rakousku a parkovat hned u sjezdovky. Díky

campi-shop.cz
Zpet

Fotogalerie

Jak se rodil náš nový miláček
Autor: Martin a Johanka
52 fotek, 6266 zhlédnutí, vytvořeno: 2018-02-06 19:04:09
Protože chceme být mobilní, nenápadní, kempy a STPL vynecháváme, zajíždíme tam kam řada lidí raději nejede ani osobním autem, zavrhli jsme klasická obytná auta a pustili se do vestavby.

Naše priority

- co nejvíc civilní vzhled
- pro dlouhé cesty ve 4 - široká ulička a variabilita
- velká plně funkční koupelna (sprcha 90 x 90 cm)
- převeze i 6 lidí (starší děti už s námi necestují, ale občas se svezou...)
- do garáže se vejdou 4 kola
- co nejméně technologií - hlavně primitivní elektroinstalace - servis
- téměř bez spotřeby el.
- co nejlehčí
- vše maximálně funkční (trávíme na cestách řadu týdnů bez kempů a jiného zázemí)

Nic takového jsme ani přibližně nenašli mezi hotovými auty a proto jsme šli cestou individuální vestavby.
První vestavbu před více než 20 lety jsem si stavěl sám, ale teď jsem se do toho nepustil.
Důvodů bylo několik.
- neměl jsem nervy na úřady (schválení přestavby)
- už jsem líný - padesátka na krku :-(
- neudělal bych to tak pěkně jako profíci
- mám na to abych zaplatil firmě

Jako základ jsme se rozhodli pro Jumper L4H3 s 2,0 litrovým motorem 160 koní.
Potřebovali jsme spaní napříč, předokolku (nižší podlaha) a rozumnou hmotnost - tedy něco z trojčat Fiat, Peugeot, Citroen.
160 koní je aktuálně nejvýkonější motor z trojčat, mám ho i v jiných autech a je to úsporný dříč (9500km – Portugalsko, jsme
absolvovali za 8,5l/100 ).
Líbí se nám maska.
Citroeny umím kupovat levněji.

Vestavbu jsem poptal u řady firem, jediný pan Fornál (East Wander Kroměříž) byl ochotný to udělat podle našeho zadání
a ještě v téhle pětiletce, navíc má skutečný zájem naslouchat zákazníkům a ochotu zkusit něco jinak..., tedy jsme si ho vybrali.

Hlavní vychytávky jsou
-topení a ohřev TUV bez potřeby elektřiny (vydržíme 5 dní bez dobíjení)
-sklopné lůžko nad kabinou (upravení výztuhy nad přepážkou)
-druhé sklopné horní lůžko, tak aby horní patro – dětské spaní, neomezovalo pohyb v autě ani v dolní poloze
-průchozí koupelna z klasického sprcháče 90 x 90
-4 zadní sedačky posuvné v obou směrech, vyjímatelné a otočné
-široká ulička cca 80 cm podle polohy sedadel
-hlavní stůl posuvný a rozkládací do 4 rozměrů (slouží i jako nouzové 5 spaní (80 x 200)
-podlahové topení a další běžnější jako venkovní sprcha, atd.,...

Samotná realizace byla ještě zdlouhavější než jsme očekávali. Jen na objednané auto (2 sedadla, plná výbava a prosklení)
jsme čekali přes 4 měsíce. Úpravy kolem přepážky (nerez) jsem si musel udělat sám a pak to teprve odvézt do dílny.
Původně jsme měli slíbený termín 3 měsíce, ve smlouvě se už objevilo 5 měsíců, ale auto jsme si vyzvedli až po 8 měsících
ještě s řadou drobných nedodělků. Až na termíny a pár předělávek (nedodržení podkladů) "my jsme totiž mysleli...",
byla s panem Fornálem rozumná domluva, maximální vstřícnost z jeho strany, snaha a opravdový zájem, šikovní zaměstnanci.
Vlastně se nedivým, že beznadějně nestíhá. Má vlastní řadu především Sprinter, která je zajímavě řešená. Na rozdíl od unifikovaných typů ostatních výrobců jsou to neotřelá a funkční řešení.



Hned s koncem srpna jsme vyjeli na první výpravu. Strávili jsme pár týdnů po Čechách, potom objeli Itálii
a poslední měsíce roku jsme pobyli na jihu Francie, Španělska a Portugalska.
Za těch pár měsíců bydlení (20 000 km) jsme vychytali dětské nemoci.
Zatím jsme ještě nebyli v kempu nebo STPL a nechybělo nám nic...
Auto slouží podle našich představ i barvy a materiály Johanka vybrala hezky - velká chvála :-)

Už se těšíme na další cesty...



Pokračování - https://www.carav...3&rs=0

www.camping-world.cz

Komentáře

#21 | jenda4 dne 23.02.2018 18:43
Krásná práce , hezky si to užijte :g
#22 | Martin a Johanka dne 15.03.2018 21:21
Ahoj , omlouvám se , že jsem nereagoval. Jednak jsem nechtěl zaplevelit komentáře, ale především bych nestihl odpovědět na smršť SZ. Vytvořil jsem , ale druhý díl k téhle galerii : https://www.carav...3&rs=0 , zde jsem se snažil odpovědět na opakující se dotazy a doplnil fotky některých detailů. Díky všem za zájem a chválu , hezky se to čte :-) ... Martin
#23 | Tompetr dne 20.06.2018 14:46
Tak tohle je paráda. Jen by mě zajímalo jak je to s tepelným komfortem v létě. Měli jsme taky vestavbu v Transitu a v létě to bylo jak v mikrovlnce, takže se furt větralo a na divoko to nebylo úplně bezpečné.
#24 | roman29 dne 21.06.2018 09:25
mali by ste si to nechať patentovať. do buducej vestavby by som si Váš projekt kúpil.diky za inšpiráciu

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
Vygenerované za: 0.45 sekund
178,854,678 návštěv