@ Signboss
Ahoj, taky to průběžně studuju tady i jinde a shrnutí je zhruba takovéto:
- je potřeba počítat s tím, že novější modely Ducato/Boxer/Jumper od 2006 nebudou tak spolehlivé jako předchozí generace (více elektroniky, úspory nákladů), bonus je ale lepší pohodlí, výbavy, víc to jede, mikrobusy by měly mít i pozinkovanou kastli, u dodávky nevím..
- motor 3.0 - jede super, motor docela v pohodě, kvůli výkonu trpí spojky a převodovky, takže je potřeba dávat pozor, jak se to chová, případně shánět něco po výměně. Převodovky má měněno nebo repasováno hodně aut s najeto něco přes 200.000km (otázka, jak sedí ty km)
- motor 2.3 - tady i v jiných diskusích se probíralo, že má divný průběh momentu, ale nemám osobní zkušenost, jinak asi poměrně v pohodě
- motor 2.2 - hodně se řeší problémy se vstřiky a propálením pístu, ale dle internetu i rozhovoru se známým mechanikem v citroen servisu by to mělo být lepší právě od toho roku 2010/2011, jak jsi psal. Při úpravě motoru na Euro V to nějak poladili a ten mechoš říkal, že s tím není moc problémů. V podstatě jsou to auta, kterým teď končí záruky, takže by s tím asi do toho autorizovaného servisu dojeli, kdyby to zemřelo. Pokud by tě zajímal ten starší Euro IV motor, tak někde bylo, že se dá v autorizovaném servisu přehrát SW v jednotce a to by mělo hodně pomoct (jiné mapy vstřikování).
Jinak co se o to zajímám, tak shrnutí je, že žádný z těch 2.3 a 3.0 Iveco motorů není úplně bez chyb a fatálních závad, ale zase neumře každá ta 2.2 Puma.
petrkaČlen Přidáno
před 6 letMy máme Ford Connect, neni to žádný luxus, ale máme v něm vše, co je potřeba. I skládací záchod. Když jsme někde delší dobu tak si k němu postavíme předstan a tam se dá už tancovat
Ahoj, prosím, nezná někdo mechanika v Praze a blízkém okolí na Opel Vivaro/Renault Traffic 2.0CDTI/84kw, ideálně s diagnostikou, případně nemá někdo tip,na co při koupi téhle ojetiny dát speciálně pozor? Uvažuji o koupi v bazaru, ale po tom, co jsem poslední dobou viděl, se mi do toho bez prohlídky mechanikem nechce :o .
Ahoj, potřeboval bych poradil s výběrem modelu. O dodávce mám jasnou představu - délka nákladového prostoru min. 3 až 3,5 +- a co největší šířka a výška aby se tam dalo udělat spaní v patře na příč vozu. Problém je, že 3 dny běhám po bazarech a hledám na netu a všechny dodávky mají šířku okolo 175cm (takže po zateplení cca 170cm) a to je málo. Potřeboval bych šířku aspon 190-200cm + výšku alespon 200cm (zatím až na jedno měli všechny výšku 1,9m, jen jedno Ducato mělo 215cm). Koukal jsem na Tranzity, Transportery, Ducata, Boxery a já nevím na co ještě, ale u všeho to bylo stejné. Je nějaký model který by byl šiřší a měl výšku okolo těch 2m a víc? V dodávkách se neorientuji a nic co bych neviděl předem se známým mechanikem kupovat nechci
camperboyČlen Přidáno
před 6 letJó chlapče, zbývá už jedině autobus. !h Po dodávce která by měla napříč 2 metry toužíme mi všichni, které příroda obdařila délkou.
V první vestavbě jsem měl spaní podélně. Ve druhé napříč v úplně tom nejširším místě. Postupně jsem v místě pro nohy a hlavu vyjmul izolaci a dal tam jenom tenkej mirelon. Stejně jsem se ráno probouzel jako paragraf. Vzhledem k tomu, že hodně lozíme po horách, tak ten zkroucený spánek byl utrpením. No a teď mám zase spaní podélně, kvalitní matraci a v autě spím lépe než doma.
Určitým řešením jsou laminátové rozšiřující kapsy, občas je vidím na skopčáckých autech. No dle mého názoru to je hnus, vypadá to jako věž tanku, ale potřebných 15 cm to dá.
mafi8Člen Přidáno
před 6 letSupermaxi verze má v poslední verzi dokonce délku 7,5 metru. :D