Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Jakou dodávku na obytnou vestavbu: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Jakou dodávku na obytnou vestavbu

Poslední aktualizace před 6 let
F
frantajetelNováček
Přidáno před 8 let
@ Signboss

Ahoj, taky to průběžně studuju tady i jinde a shrnutí je zhruba takovéto:

- je potřeba počítat s tím, že novější modely Ducato/Boxer/Jumper od 2006 nebudou tak spolehlivé jako předchozí generace (více elektroniky, úspory nákladů), bonus je ale lepší pohodlí, výbavy, víc to jede, mikrobusy by měly mít i pozinkovanou kastli, u dodávky nevím..

- motor 3.0 - jede super, motor docela v pohodě, kvůli výkonu trpí spojky a převodovky, takže je potřeba dávat pozor, jak se to chová, případně shánět něco po výměně. Převodovky má měněno nebo repasováno hodně aut s najeto něco přes 200.000km (otázka, jak sedí ty km)

- motor 2.3 - tady i v jiných diskusích se probíralo, že má divný průběh momentu, ale nemám osobní zkušenost, jinak asi poměrně v pohodě

- motor 2.2 - hodně se řeší problémy se vstřiky a propálením pístu, ale dle internetu i rozhovoru se známým mechanikem v citroen servisu by to mělo být lepší právě od toho roku 2010/2011, jak jsi psal. Při úpravě motoru na Euro V to nějak poladili a ten mechoš říkal, že s tím není moc problémů. V podstatě jsou to auta, kterým teď končí záruky, takže by s tím asi do toho autorizovaného servisu dojeli, kdyby to zemřelo. Pokud by tě zajímal ten starší Euro IV motor, tak někde bylo, že se dá v autorizovaném servisu přehrát SW v jednotce a to by mělo hodně pomoct (jiné mapy vstřikování).

Jinak co se o to zajímám, tak shrnutí je, že žádný z těch 2.3 a 3.0 Iveco motorů není úplně bez chyb a fatálních závad, ale zase neumře každá ta 2.2 Puma.
petrkapetrkaČlen
Přidáno před 6 let
My máme Ford Connect, neni to žádný luxus, ale máme v něm vše, co je potřeba. I skládací záchod. Když jsme někde delší dobu tak si k němu postavíme předstan a tam se dá už tancovat
F
fifa32Člen
Přidáno před 6 let
Ahoj, prosím, nezná někdo mechanika v Praze a blízkém okolí na Opel Vivaro/Renault Traffic 2.0CDTI/84kw, ideálně s diagnostikou, případně nemá někdo tip,na co při koupi téhle ojetiny dát speciálně pozor? Uvažuji o koupi v bazaru, ale po tom, co jsem poslední dobou viděl, se mi do toho bez prohlídky mechanikem nechce :o .
P
PpČlen
Přidáno před 6 let
Ahoj, potřeboval bych poradil s výběrem modelu. O dodávce mám jasnou představu - délka nákladového prostoru min. 3 až 3,5 +- a co největší šířka a výška aby se tam dalo udělat spaní v patře na příč vozu. Problém je, že 3 dny běhám po bazarech a hledám na netu a všechny dodávky mají šířku okolo 175cm (takže po zateplení cca 170cm) a to je málo. Potřeboval bych šířku aspon 190-200cm + výšku alespon 200cm (zatím až na jedno měli všechny výšku 1,9m, jen jedno Ducato mělo 215cm). Koukal jsem na Tranzity, Transportery, Ducata, Boxery a já nevím na co ještě, ale u všeho to bylo stejné. Je nějaký model který by byl šiřší a měl výšku okolo těch 2m a víc? V dodávkách se neorientuji a nic co bych neviděl předem se známým mechanikem kupovat nechci
camperboycamperboyČlen
Přidáno před 6 let
Jó chlapče, zbývá už jedině autobus. !h Po dodávce která by měla napříč 2 metry toužíme mi všichni, které příroda obdařila délkou.
V první vestavbě jsem měl spaní podélně. Ve druhé napříč v úplně tom nejširším místě. Postupně jsem v místě pro nohy a hlavu vyjmul izolaci a dal tam jenom tenkej mirelon. Stejně jsem se ráno probouzel jako paragraf. Vzhledem k tomu, že hodně lozíme po horách, tak ten zkroucený spánek byl utrpením. No a teď mám zase spaní podélně, kvalitní matraci a v autě spím lépe než doma.
Určitým řešením jsou laminátové rozšiřující kapsy, občas je vidím na skopčáckých autech. No dle mého názoru to je hnus, vypadá to jako věž tanku, ale potřebných 15 cm to dá.
LumajrLumajrČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Spulik napsal:

Ahoj, potřeboval bych poradil s výběrem modelu. O dodávce mám jasnou představu - délka nákladového prostoru min. 3 až 3,5 +- a co největší šířka a výška aby se tam dalo udělat spaní v patře na příč vozu. Problém je, že 3 dny běhám po bazarech a hledám na netu a všechny dodávky mají šířku okolo 175cm (takže po zateplení cca 170cm) a to je málo. Potřeboval bych šířku aspon 190-200cm + výšku alespon 200cm (zatím až na jedno měli všechny výšku 1,9m, jen jedno Ducato mělo 215cm). Koukal jsem na Tranzity, Transportery, Ducata, Boxery a já nevím na co ještě, ale u všeho to bylo stejné. Je nějaký model který by byl šiřší a měl výšku okolo těch 2m a víc? V dodávkách se neorientuji a nic co bych neviděl předem se známým mechanikem kupovat nechci


S šířkou dodávky toho moc nevymyslíš, většina jich je, jak píšeš, užších, než je pohodlné na příčné spaní pro lidi nad 180cm, řešením je koupit delší dodávku a dát spaní podél - má to výhody i při slézání/nalézání na horní postel nad garáží - nerušíš druhého spáče. Já mám vestavbu v Iveco Daily maxi, to má délku nákladového prostoru 4,5m (cca 3,5m za druhou řadou sedadel), celková délka 7m, výška cca 190 cm před zateplením. Nebo ještě lepší na vestavbu je supermaxi verze, ta má uvnitř tuším kolem 210cm.
Lumajr
mafi8mafi8Člen
Přidáno před 6 let
Supermaxi verze má v poslední verzi dokonce délku 7,5 metru. :D
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,871,027 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.24179 sekund | Průměrně za: 0.24179 (0) sekund | Dotazy: 81 | Použitá paměť: 1.89MB/4MB