Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Jakou dodávku na obytnou vestavbu: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Jakou dodávku na obytnou vestavbu

Poslední aktualizace před 6 let
F
frantajetelNováček
Přidáno před 8 let
@ Signboss

Ahoj, taky to průběžně studuju tady i jinde a shrnutí je zhruba takovéto:

- je potřeba počítat s tím, že novější modely Ducato/Boxer/Jumper od 2006 nebudou tak spolehlivé jako předchozí generace (více elektroniky, úspory nákladů), bonus je ale lepší pohodlí, výbavy, víc to jede, mikrobusy by měly mít i pozinkovanou kastli, u dodávky nevím..

- motor 3.0 - jede super, motor docela v pohodě, kvůli výkonu trpí spojky a převodovky, takže je potřeba dávat pozor, jak se to chová, případně shánět něco po výměně. Převodovky má měněno nebo repasováno hodně aut s najeto něco přes 200.000km (otázka, jak sedí ty km)

- motor 2.3 - tady i v jiných diskusích se probíralo, že má divný průběh momentu, ale nemám osobní zkušenost, jinak asi poměrně v pohodě

- motor 2.2 - hodně se řeší problémy se vstřiky a propálením pístu, ale dle internetu i rozhovoru se známým mechanikem v citroen servisu by to mělo být lepší právě od toho roku 2010/2011, jak jsi psal. Při úpravě motoru na Euro V to nějak poladili a ten mechoš říkal, že s tím není moc problémů. V podstatě jsou to auta, kterým teď končí záruky, takže by s tím asi do toho autorizovaného servisu dojeli, kdyby to zemřelo. Pokud by tě zajímal ten starší Euro IV motor, tak někde bylo, že se dá v autorizovaném servisu přehrát SW v jednotce a to by mělo hodně pomoct (jiné mapy vstřikování).

Jinak co se o to zajímám, tak shrnutí je, že žádný z těch 2.3 a 3.0 Iveco motorů není úplně bez chyb a fatálních závad, ale zase neumře každá ta 2.2 Puma.
petrkapetrkaČlen