Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 teplota motoru Ducato r.v. 92: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

teplota motoru Ducato r.v. 92

Poslední aktualizace před 7 let
remeksonremeksonČlen
Přidáno před 12 let
Mám dotaz ohledně teploty motoru našeho Hymera B 544 na podvozku Fiat Ducato r.v. 92, motor 2.5 TD. Máme ho krátce a proto že máme jen letní pneu tak moc nejezdím. Zatím jsme se jen přesunuli ze servisu a na STK. Asi 50km. Při jízdě se mi zdálo že se motor pořádně neohřál, topení netopilo nijak moc. Ručička ukazatele teploty vody stoupla jen minimálně na druhou modrou čárku na stupnici. Chladič byl úplně studený i horní hadice k němu, spodní byla jakž takž teplá, ale udržel jsem na ní ruku, což si myslím že je málo. první věc jsem vyzkoušel zakrytí chladiče kartonem a žádná změna. Měl jsem strach abych nějak zbytečně neopotřebovával motor, tak jsem vyměnil termostat a pořád je to stejné. Vody v okruhu je myslím dostatek.
Máte li někdo Ducato jak vám ukazuje teploměr? Čekal bych že ručička stoupne zhruba do třetiny, jako v jiných osobních autech co jsem měl předtím.
A ještě jeden dotaz. Při výměně termostatu bylo potřeba upustit trochu chladící kapaliny, jenže dole na chladiči není výpustní kohout. Jak se to řeší? Dá se tam výpustní kohout dodělat?
RopuchoviRopuchoviČlen
Přidáno před 12 let
Ahoj to se neohřálo po padesáti kilometrech ? Do chladiče díru nedělej udělej výpusť dole na hadici
G
GULIČlen
Přidáno před 12 let
AHOJKY LIDI :_
Vlákno na toto téma tu bylo tušim cca před rokem,buď si ho najdi, nebo někdo šikovnější ti ho najde.
Ale jinak je tento problém normální, já mám DUCATO 2000 a musím chladič v zimě přikrýt a stejně žádná sláva.
Také se ve vlákně psalo , že je dobré zalepit průduchy ve dveřích kabiny (na hraně dveří).

Já vodu vypouštím jednou za 4 roky a na to mi stačí uvolnit dolní hadici na chladiči.
remeksonremeksonČlen
Přidáno před 12 let
Právě že ani po padesáti kilometrech nebyl horký chladič, je sice zima, ale bylo nad nulou a na hadici u osobáku normálně ruku neudržím. Do chladiče dělat díru určitě nebudu. Dole je jakýsi plastový ventilek jako u nafukovací matrace ale kdybych ho povolil tak bude směs stříkat do prostoru motoru a těžko ji zachytím, povolení hadice je ještě horší, stříká to pak na všechny strany. Přitom pod tím ventilkem je dírka na hadičku jako u jiných aut, jen není kam připojit. U Suzuki jsem tam měl normálně připojenou hadičku a jen jsem povolil kohout a pohodlně vypustil do kanystru bez ztráty jediné kapky.
O teplo v kabině mi až tak nejde, kdyžtak si přitopím trumou. Jde mi spíš o motor aby se nadměrně neopotřebovával nebo aby nejel na sytič, to by bylo dost drahé.
Zkusím najít to starší vlákno, díky.
K
Kaja a NadaNováček
Přidáno před 12 let
to chce dát nový termostat a bude to topit jak blázen
Lubos a DasaLubos a DasaČlen
Přidáno před 12 let

Citovat

Kaja a Nada napsal:

to chce dát nový termostat a bude to topit jak blázen


Asi nebude. Mám Fiat 2,5 D r.v. 1995 a je to to samé. Běžná teplota podle teploměru něco mezi 60-70 stupni, na 90 jsem to vyhnal jen v pražském provozu při popojíždění v koloně centrem a to se teprve několikrát na chvíli (snad jen na půl minuty) zapnula sahara. Výměna termostatu nepomohla, jen dečka. A to bylo v létě!!
Zdraví
Luboš a Dáša
remeksonremeksonČlen
Přidáno před 12 let

Citovat

Kaja a Nada napsal:

to chce dát nový termostat a bude to topit jak blázen


Jak jsem již napsal, termostat mě napadl hned. Zakoupil jsem nový, vyměnil a je to stejné.
Ve starším vlákně jsem se dočetl že je možné sehnat termostaty na různé teploty, tak se poptám. Ale vůbec by mě to předtím nenapadlo, čekal bych že termostat bude mít o výrobce nastavené parametry a že se s tím nedá hýbat.
pbrpbrČlen
Přidáno před 12 let

Citovat

Mám Fiat 2,5 D r.v. 1995 a je to to samé. Běžná teplota podle teploměru něco mezi 60-70 stupni, na 90 jsem to vyhnal jen v pražském provozu při popojíždění v koloně centrem a to se teprve několikrát na chvíli (snad jen na půl minuty) zapnula sahara. Výměna termostatu nepomohla, jen dečka. A to bylo v létě!!


Mam to podobne na Mercedesu 2.4D, taky jsem zkousel vymenu termostatu a nic. Snazim se to brat jako vlastnost a ne chybu. :)
Auto ale topi krasne, jen ta rucicka se drzi proklate nizko.
Concorde Sport TS
remeksonremeksonČlen
Přidáno před 12 let
Tak pokud jde jen o ručičku tak je to v pohodě. Mě jen přijde škoda abych jezdil s větší spotřebou, kůlivá studenému motoru. Skusím uvařit termostat a zjistím při kolika stupních otevře, pak se uvidí. Jen musím sehnat teploměr který to zvládne.
G
GULIČlen
Přidáno před 12 let
AHOJKY LIDI :_
Skus teploměr na zavařování ,ty mezi lidmi budou.
Puclik 308Puclik 308Člen
Přidáno před 12 let
Ahoj chlapi pokud se motor nezahreje neni to vinou konstrukce auta tomu byste sami nevěřily ,že nějaký výrobce vyrobí statisíce motorů ktere nefungují tak jak by měli.Většinou je problém v termostatu i když ho dáte do teple vody date teploměr on se otevře jak by měl při teplotě ktera je na něm napsaná neznamenáto.že se otevře i když je namontovaný.V chladící soustavě je tlak pro snížení bodu varu a tam se nemusi zavřít popř,otevřít může být špatne víčko na nádobce apd.Pokud nemáš skušenosti nech to na profesionalech vyjde tě to levněji.pokud potřebuješ poradit klidně se obrat poradím nebo se zastav jsem z Jeseníku ahoj a mnoho stesti Vlastík
remeksonremeksonČlen
Přidáno před 12 let
Samozřejmě si myslím že výrobce bude montovat termostat který tam má být, ale já auto nedávno koupil a nevěděl jsem jestli ten termostat není špatný a taky že s tím autem nemám zkušenosti jak to má všechno fungovat. Tak jsem tedy koupil termostat nový a pro jistotu ho vyměnil. Když se nic nezměnilo tak mám dvě možnosti, buď je chyba jinde, nebo je to takhle v pořádku.
Tož díky, klidně bych se stavil, mám to přes kopec. Ale nejspíš až na jaře až opadne sníh, teď nevyjedu od chalupy na silnici.
Puclik 308Puclik 308Člen
Přidáno před 12 let
Problem můze byt i v tom termostatu novem zalezi kde jsi ho koupil a kde se vyrabi oni polaci a cinani jsou v tech zmetcich docela prebornici
remeksonremeksonČlen
Přidáno před 12 let
Koupil jsem ho v AutoKelly, tak snad by to mělo být v pohodě. Zatím jsem s nimi neměl problém. Značka termostatu je Wahler a je to made in Germany.
Jarda BorekJarda BorekČlen
Přidáno před 12 let
!z!)Smile
VasuVasuČlen
Přidáno před 12 let
Mám Fiat 2,8 idTD a mám stéjný problém. Teplota na 70 stupňů a ne více. Konzultoval jsem to s techniky ve Fiat servisu a oni to dobře znají a tvrdí, že to je výrobní vada. Termostaty se dneska kazí vyjímečně, to už nejsou ty ze Škoda 120, jsou od firmy Wahler. Zjistil jsem, že tam jsou Wahlery 82 stupňů, u některých 78 stupňů. Vyndal jsem termostat a 5x zkoušel ohřívat. Chodí naprosto přesně. Proto jsem na termostatu změřil všechny rozměry a na internetu jsem hledal termostat na 92-95 stupňů. Podobný, který tam pasuje je z Oplu tuším, že má obj. číslo
WH 4115.92D stál okolo 200 Kč Po této změně, se to zlepšilo, dělal jsem to před měsícem, ale ještě jsem to pořádně neodzkoušel. Na jaře dám vědět.
remeksonremeksonČlen
Přidáno před 12 let
Jo díky za radu. Já to budu taky řešit asi až na jaře. Podle toho objednacího čísla to objednám kde? Já se v těch číslech nevyznám, každý katalog to má jinak.
VasuVasuČlen
Přidáno před 12 let
Prosím vás, ne všechny termostaty Fiat Ducato jsou stéjné ! Začínám tím, že odpojím vratnou hadičku na expanzní nádrži a nejprve vypustím kapalinu z expanzní nádrže, pak vratnou hadičku strčím do kanystru a kompresorem foukám do expanzky. Za chvíli je vodní okruh prázdný, bez sundávání velkých spodních hadic. Nic nepoškodím. Pak povolím kryt termostatu, vytáhnu termostat. Ten posuvnicí proměřím horní kroužek, spodní kroužek, výška kloboučku, délka mezi spodní miskou a horní a délka otevření. Pak hledám v internetu, slušné firmy náhradních dílů mají nakreslené rozměry. Tolerance spodní misky a zdvihu může mýt 2-3 mm. Horní kroužek musí být naprosto přesný ! U mého motoru horní kroužek 54 mm, spodní 25 mm, zdvih 25 mm. Pak jsem zadal termostat do internetu a hledal jsem, až jsem našel, objednal internetem, došel jsem si pro něj osobně a porovnal a poměřil. Bylo u něj nové gumové těsnění na horní kroužek a dokoupil jsem nové těsnění přírub. Že to bude fungovat jsem se dozvěděl ve Fiat servisu, ale oni bohužel nedělají zlepšováky, oni se drží servisních návodů. Bylo by to bez záruky. Každá prodejna náhradních dílů má jinné prodejní číslo, trochu se sjednotili, WH znamená Wahler 4115 nevím a 92D znamená teplota a motor diesel.
Vasu Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 12 let
Když to tady čtu, nedá mě to nereagovat. Měli jsme 2.8JTD a naprosto stejné symptomy. Následovala výměna termostatu .... zkrátka vše jak popisujete. Potom jsem to chtěl pořešit výměnou termostatu za jiný, naštěstí jsem ale " zagoogloval " a zjistil že se o to někdo pokusil. Výsledek byl zima super, ale v létě tam musel vracet zpátky původní termostat, protože motor se ve vedrech přehříval. Bohužel jsi už nepamatuji ono fórum kde se to řešilo ( buď to bylo v D nebo I). Nakonec jsem se rozhodl pro dečku a bylo. Tak vám držím palce.
Mirek a JirinkaMirek a JirinkaČlen
Přidáno před 12 let
Nevím jak kdo,ale já mám dole na levé straně chladiče výpustnou zátku.Fiat Ducato 2.5D-1994 /kulaťák/. Tu stačí vyšroubovat a kapalina vyteče. Termostat jsem měnil také,poněvadž jsme jezdili v kožuchu a s kartónem na chladiči.Termostat mi prodal kolega tady na fóru,dovoz z Německa,myslím že PetrK ?? Odzkoušeno,léto zima a funguje na 100%.Dokonce se mi i zapnul jeden ventilátor,myslím,že ten boční,ten střední asi ještě ani neběžel.Stačí to chladit nápor vzduchu při jízdě.Před výměnou se ručička teploměru zvedla jen v Chorvatsku.
1-den + 1-dna * 50+, Fiat Ducato 2,5D-Frankia (1994),člun ADVENTURE Fotky s našich cest jsou na http://tvsat.rajc...
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,731,210 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.25801 sekund | Průměrně za: 0.25801 (0) sekund | Dotazy: 141 | Použitá paměť: 2.28MB/2MB