Taky jsem dlouho přemýšlel jak vyřešit sprchování (prostor x hmotnost x materiály x trvanlivost, …). Nakonec zvítězila idea nekomplikovat prosté věci. Mám sprchu, se sprchovou hadicí vedenou od nádrže pod stropem. Vaničku jsem vyrobil z mirelonu 30mm (měkká, pružná, tepelně izoluje, nic neváží) a ke stropu připnu sprchový závěs do čtvercováho rámu. Celé se to rozloží/složí do minuty. Nezabírá to místo. Hmotnost zanedbatelná. Cena zanedbatelná. Hranaté soudky na teplou a studenou po 50Kč a opět zaizolované mirelonem. Ohřev vody pomocí hadice napojené před kabinové topení a vedené pod autem k zásobníku. Po 20km je 60l horké vody a může se to zastavit. Jako výměník poslouží jakékoliv topení z malého osobního auta z vrakáče do 200Kč. Svůj účel plní už roky a bez údržby:)
Chcem vás poprosiť o názor, prípadne ako ste to riešili vy. Podlaha v dodávke je šikmá, v sklone, klesanie je od zadu do predu auta , rozdiel oproti horizontálnej rovine je možno aj 15 cm. Idem robiť steny kabínky WC + kúpelne a zastavil som sa na tom či spraviť steny:
a, kolmo k podlahe, teda voči zvislici šikmo,
b, alebo ich spraviť zvislo, /podla olovnice/
c, alebo zaťažiť auto povedzme 500 kg nákladu a steny robiť do zvislice.
Mne sa zdá najlepšie riešenie c, ale kamarát mi hovorí, že keď vyrovnám auto klinmi pod kolesami, aby bola podlaha vodorovná /ako tak/ tak potom budem mať steny šikmo, tým aj dvere do WC, ložka a pod. Ja chcem s autom cestovať a nie táboriť, tak si myslím že asi kliny pod kola nebudú. On tiež cestuje a tvrdí že kliny áno. Tak čo s tým teda. /auto Ducato L2H2/
Ďakujem za názor.
Vďaka za odpoveď, poznám tvoju stavbu, už som ju pozeral, ale nikde som nevidel ako si teda riešil zvislosť priečok?
pe3ikČlen Přidáno
před 6 letŠikmo to máš teraz ked máš prázdne auto . Ked to tam všetko namontuješ budeš v lepšom prípade rovno, v horšom opačne . Ako ja kým som nedal vzduch. Podla mna to musí byt kolmo na podlahu , inak to nevidím. Vznikali by ti uhly na spojoch.
Určite A
Karin Já a Rudolf - Mis van Techno 2018
Franta REZACČlen Přidáno
před 6 letTo je jasné že vše dělat kolmo k podlaze.
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
JozaČlen Přidáno
před 6 letjá jsem teda - když už mám prozradit to tajemství - pokaždý v garáži vyrovnal auto na klínech ( už jsem měl nalepenou vodováhu u tachometru, no a potom jsem stavěl podle vodováhy. Případný odchylky jsou schválně - kamarád říká, že ani rovná ženská není pěkná - a má pravdu. nehledal bych v tom víc problémů než tam je - aneb jaký si to uděláš takový to máš.......
Zajtra tam skúsim dať cca 500 kg nákladu, spravím zvislicu podla olovnice a potom to porovnám s kolmicou k podlahe. Ďakujem každému za názor.
copyČlen Přidáno
před 6 leturčite kolmo k podlahe. Inak by museli byť aj dvere do sprchy lichobežníkové.
Franta REZACČlen Přidáno
před 5 letJsem před dokončením sprchového boxu. JAKÝ TĚSNÍCÍ tmel prosím použít na rohy ?
V minulém autě jsem měl vše zatěsněno Silikonem OXIN. 6 let bez problémů. Ale potřebuji přetáhnout i rohy a spodní část ve sprchové vaničce. A výše zmíněný silikon je po vyzrátí docela dosti lepivý. A ve vaničce se na něm drží binec ( manželka držkuje a tu vyměnit momentálně nemůžu ).
Je na trhu nějaký tmel, trochu pružný, k PVC přilnavý, voduodpudivý a po vytvrzení nelepivý ?
Nebo mám přehnané nároky.
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
Upravil Franta REZAC dne 20.01.2019 23:25,
před 5 let
Franta REZAC Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
PetrDubiČlen Přidáno
před 5 letAhoj Franto,
doma jsem měl vždycky problémy s tím, že silikony po nějaké době začal plesnivět, přestával držet a podobně (a bylo jedno, jestli to byl silikon za stovku nebo za tří). Při předělávání sprcháče jsem před cca 3 rokama teda nakonec použil sikaflex a zatím naprosto bez problémů.
Takže jestli chceš, tak zkus ten a mělo by ti to určitě x let vydržet. Když to vydrží léta venku, tak koupelna je proti tomu sranda. Jenom samozřejmě před použitím pořádně odmastit.