TonikČlen Přidáno
před 6 letAbych nezakládal nové vlákno, dovolím si zde pokračovat.
U našeho auta také zvažuji vzduch na přední nápravě a to z důvodu, protože jsou pružiny unavené a sedlé (na velkých nerovnostech kolo škrtne o plasty v podběhu).
Řešení: namontovat silnější pružiny, jsem zkusil před cca 4 lety. Chvilku dobrý, ale ani tyto nevydržely trvalé zatížení.
Je zde někdo, kdo si to montoval (nebo profesionálně montuje) a dokázal by zhruba vyčíslit, na co to přijde, abych zvážil, jestli to má do našeho dědečka (Ducato r.v. 2000) smysl?
Nebo mám koupit další pružiny... ???
Je to ale včetně tlumiče a myslím že funkčnost je lepší,než když se namontuje zesílená pružina MAD nebo Lesjoefors a originál tlumič sevel který stojí za prd...můžu se podívat za kolik bych je sehnal,k tomu ale potřebuji znát přesnou váhu př.nápravy a jestli je to podvozek Heavy nebo Light.(15 kola nebo 16)
Pepek.
Al-Ko ACS mám namontováno čtvrt roku. Výrazně se zlepšily jízdní vlastnosti, zmizely vibrace, jízda je celkově komfortnější ale rána při přejezdu díry bohužel zůstala. Tady uspěje jen vzduch. Za sebe mohu ACS doporučit. ( integrál, heavy podvozek s 3.0 motorem)
Ahoj, v posledních dnech se o to taky zajímám. Zjistil jsem, že na Al-Ko ACS, tedy komplet pružina a tlumič na podvozek 244 rok 02 nedělaj. Je to tak, hledám dobře? Díky
badČlen Přidáno
před 6 letTo je velice zajímavé řešení, máš nějakou informaci. taky bych do toho šel .
Valda
Valda+Naďa Touareg+126n+Bad
Fiat Ducato 2,8 JTD Knaus
Peugeot ION full elektric
Zatím nevím,psal jsem tam ale bez odpovědi...
badČlen Přidáno
před 6 letdíky za odpověď. Podobně je to řešeno na LR jen bez pružiny ale náklony hlídá elektronika s ventily a zásobníkem stlačeného vzduchu. Valda
Valda+Naďa Touareg+126n+Bad
Fiat Ducato 2,8 JTD Knaus
Peugeot ION full elektric
koupil jsem obytné auto ford transit rok 1993, má na zadní nápravě vzduchové měchy, a za sedačkou řidiče je ventilek na nafouknutí, když jej nafouknu tak se nafoukne jenom pravý měch. zkoušel jsem to když bylo auto nakloněno na pravou i levou stranu a levý měch se nenafoukl nevite čím to může být? Předpokládám že z nemůže být vadný aby ucházel protože to by asi ušlo z celé sestavy
Odpověď na vzduch pérování na přední nápravě od firmy AMR:
neumím španělsky ale pochopil jsem to takto:
1780e za nový tlumič a měch,za 1500e by to bylo bez tlumiče ale vždy je k tomu potřeba zásobník vzduchu,kompresor a elektronické ovládání a to bude asi dost drahé.
Ceny jsou bez dph.(předpokládám že ta cena bude stejná jak pro 244 tak 250)
Zůstávám u pružin...
Kdyby si někdo chtěl počíst španělsky můžu to poslat přes sz.