Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Elektrocentrála "no nekupte to..": TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Elektrocentrála "no nekupte to.."

Poslední aktualizace před 11 let
T
TomČlen
Přidáno před 17 let
Ahoj Vše, já používám tuto centrálu a jsem spokojen. :)
HONDA EU 10i

Absolutně tichý, lehký a stabilní generátor proudu se 4 taktním motorem, benzín Natural, doba použití je od 5,5 do 25 hod. Modely jsou s ochranou kontaktu zásuvek.

Všechny EU modely s novou technologií mají také ekořazení. to je usměrnění výkonu podle odběru proudu. Vysoký ovládací komfort zaručí, že nemůže dojít ke špatné obsluze. Všechny modely jsou jištěni před přetížením jakož i před úbytkem oleje. Modely EU se mohou párovat k většímu zatížení.

Technická data:

Frekvence 50 Hz
Max. výkon 1000 W
Obsah 49 m3
Trvalý výkon 900 W
Napětí 230 V
Proud 3,9 A
Motorový výkon 1,84 kW / 2,5 PS
Ruční startování
Nádrž 2,3 ltr
Hluk (4m) 87dB (A)
Rozměr 450 x 240 x 380 mm
Hmotnost 13 kg

Ahoj Tom
SarkaSarkaAdministrátor
Přidáno před 17 let
Tome, ještě tam chybí jedna položka. A tou je cena!

Díky Šárka
T
TomČlen
Přidáno před 17 let
Cena je cca 26 000 Kč, ale je radost ji nastartovat.

Ahoj Tom
PetrNPetrNČlen
Přidáno před 17 let
1000 W je málo!! Není to ani na varnou konvici.... 2000W by byla větší radost startovat!!!
T
TomČlen
Přidáno před 17 let
V našem případě bohatě stačí, mám zabudovaný tento měnič : Technické parametry:
Vstupní napětí : (DC) 10 – 15 V (12V autobaterie)
Výstupní napětí (AC) : 230 V s tolerancí +10 -15%
Trvalý výstupní výkon : 1200 W
Špičkový výstupní výkon : 2400 W
Vstupní plné proudové zatížení : 120 A
Pohotovostní vstupní proud : méně než 0,4 A
Nabíjecí proud : 10A
Rychlost přepnutí UPS/síť : 10ms
Výstupní vlnový tvar : modifikovaná sinusoida
Výstupní frekvence : 50 Hz
Účinnost : 85-90 %
Vypnutí při poklesu napětí : 10 V ± 0,5 V
Výstražný signál při sníženém napětí baterie :10,5V ± 0,5 V
Tepelná ochrana : 600C ± 0,50C
Ochrana před přetížením : Ano
Ochrana proti připojení 24V vst.napětí: Ano
Ochrana polarity baterie : Ano (pojistkou)
Pojistka : 25 A 9ks
Rozměr (délka / šířka / výška) mm : 360 / 198 / 80
Hmotnost : 3800 g
Ahoj Tom
LukasLukasČlen
Přidáno před 17 let
Takže to asi živíš z baterie, kterou pak dobiješ centrálou, jestli tomu dobře rozumím??
Rapiďáci, tel: 725 707 636
T
TomČlen
Přidáno před 17 let
Je to tak ja píšeš, mám tuto baterku, AGM baterie 225 Ah
Ahoj Tom
VitaVitaČlen
Přidáno před 17 let
pokud mohu rozvířit diskusi - HONDA EU 10i - hluk 87 dB - ve vzdálenosti 4 m ?
není zde překlep ? Měli jsme problém s hygienou - pokud na dílně i pulzně překročíme 80 dB = zaměstnanci fasují špunty do uší a chodí na povinné prohlídky - to máte za karavanem ?

kde jsem to jen četl - snad ne zde, abych to opakoval - autobaterie vydrží 250-300 nabíjecích cyklů, 50% vybití se již počítá za cykl, počítejme i s touto složkou ceny elektroprovozu. Kdysi jsem četl - baterie je chemie, která dokáže přenést určité množství energie(pokud ji nezničíte nějak dřív) - a pak jde do kytek. Čím čistější chemie, tím je to víc.

měniče jsou dnes velice účinná zařízení - ale většina síťových spotřebičů začíná zdrojem, který těch 230V převádí zase dolů na nízké a stejnosměrné napětí. Hledejme raději spotřebiče, které pracují přímo na nízké SS napětí.
PetkoPetkoČlen
Přidáno před 17 let
Nedalo mi to a vzal jsem si příručku od naši Hondy abych vypsal parametry.
Model: Honda EU20i
Míry d/š/v: 510x290x425 mm
Váha suchá: 21 kg
Motor: Čtyřdobý jednoválec
Obsah: 98 cm3
Otáčky: 4300 - 5000 U/min.
Nádrž: 4,1 l
230-240V
50 Hz
7,0 A
1600-2000 VA
A teď pozor hlavně pro Víťu nevěřícího
Garantovaná hlučnost 89 dB (dle výrobce)

Ze zkušenosti si myslím že to asi tak může být. Jediná možnost ke kontrole vzít hlukoměr a měřit. Jestli se to vyplatí jenom proto že tomu moc nevěříme, nevím.
VitaVitaČlen
Přidáno před 17 let
nejde o to, zda věřím či ne - http://www.converter.cz/tabulky/hluk.htm
tabulka v odkaze uvádí - 80dB = velmi silná reprodukovaná hudba.
- u toho se dá spát ? Asi je to maximum při plném výkonu - a změřit můžeme, hlukoměr mám.
PekariPekariČlen
Přidáno před 17 let
Mám taky Hondu 20 i.Těch 89 dB je maximum.Jednou jsem měl na ni pověšených 5 karavanů .Když měl Bobík puštěný přímotop,Honda jela na plný výkon a to byl hrozný kravál.Při běžném provozu jde slyšet velmi málo.
PetkoPetkoČlen
Přidáno před 17 let
Víťo nelam si nad tím hlavu jestli se při 80 dB dá spát. Hlučnost je relativní, slyšíš dobře nespíš, jsi nahluchlý spíš jako medvídek. No a když si před tím dáš pár skleniček vína tak Ti to je stejně jedno jestli Honda vrní nebo ne.:D:D:D
Jirka SJirka SČlen
Přidáno před 17 let
Mám 10i, za autem není slyšet (jede na nízké otáčky). Uvážu ji řetězem za auto, jdeme se projít nebo do krčmy,přijdeme, došel benzín a je dobito. Spát při ní nespím, na noc ji vždy schovám dovnitř. Žádný problém.
Viděl jsem v akci levné centrály, jsou hlučnější, ale rozdíl tam jinak jako laik nevidím!! Když si uvědomíme, že ji za zimu pustíme jen několikrát, tak je to o komfortu. Ten je taky fajn!!
J
Jarda a IvetaČlen
Přidáno před 17 let
Něco k té hlučnosti, jen v rychlosti. Myslím, že se tady míchají dva pojmy. Je to trochu složitější. "Trochu" se tím zabýváme díky zaměření. Opravdu zjednodušeně a laicky - pokud by byl zájem, můžu udělat citaci vyhlášek. Opravdu je to ale dost složité.

Zcela laicky existují dva pojmy. Hlučnost a akustická hladina hluku-není to přesné, takto se to užívá vc praxi. Tedy u zařízení používaných venku musí být použitá vyšší hodnota, tedy akustická hladina hluku. Možná si někdo pamatujeme diskuse okolo sekaček v televizi před nějakýma 2 lety. V dílně naopak se zachází ( stejně tak v dalších provozech, kompresorovnách apod. ) s tzv. hlučností.

Oba parametry se liší ve způsobu měření. Důležité je ale hlavně to, že i ve výsledných hodnotách.

Příklad: jestliže říkáme, že Honda má akustickou hladinu hluku (nahoře uvedených 89 dB (A)) je to právě proto, že je to zařízení používané pro provoz vně. Pokud by byla ale používána pro provoz uvnitř haly ( viz příklad Víti ) platí jiná hodnota - hlučnost - ta bude ( dá se to přesně přepočítat ) nějakých 76 dB (A). Tedy rozhodně není třeba fasovat špunty do uší.:)

Uvedená tabulka výše je vztažena právě na tuto nižší hlučnost. Tedy není jí možné porovnávat s akustickou hladinou hluku. Pak také "vnímání" hlučnosti na člověka roste geometrickou řadou.

Myslím, že je nesporné to, že čtyřtaktní centrály mají nižsí hlučnost proti jiným. Je to dáno otáčkami, funkcí. Musím říci, že minimálně z mých zkušeností o nějakých 5-7 dB(A)- což je velmi mnoho právě pro geometrickou řadu růstu vlivů a vnímání na člověka.

Pokud by měl někdo zájem můžeme udělat měření. Vezmu rád měřáky do kempu. Tam to můžeme porovnat. Díky podmínkám ale změříme jen rozdíl - nejsme schopni v kempu splnit podmínky pro měření udávané výrobci. Tedy zde bude jistá odchylka. Pro naše potřeby to ale bude jistě dostačovat. Platí také, že způsob měření hluku v prostředí je dost jiný než způsob měření hlučnosti strojů.

Tím nechci nikoho ovlivňovat v koupi. Jen jsem chtěl k tomu něco napsat.

Jinak my používáme zabudovanou Hondu, dříve Hondu 1,0. Testovali jsme ale ve firmě i jiné stroje.
Upravil Jarda a Iveta dne 14.09.2007 15:55, před 17 let
brumlabrumlaČlen
Přidáno před 17 let
dobrý večer, kouk jsem se na vaši debatu. a tiše se směji.-)) stačí čtyři desky polystyrenu.. ( já mám sílu 2 cm )slepené kusem látky o rozměru cca o 20 cm větším, než je obvod centrály,. a mužete ji mít do 5 m od auta, když zavřu dveře, já ji neslyším.. mamina ano.. a náš pes když přestane vrčet se budí.. ( honda1,0 )
odzkoušeno loni a letos..
J
Jarda a IvetaČlen
Přidáno před 17 let
To jde určitě, já jí mám podobně zabudovanou přímo do auta- na podvozku.
Upravil Jarda a Iveta dne 14.09.2007 20:43, před 17 let
LukasLukasČlen
Přidáno před 17 let
Jen malý dotaz.....s tím polystyrénovým sarkofágem...nepřehřejvá se to??
Rapiďáci, tel: 725 707 636
J
Jarda a IvetaČlen
Přidáno před 17 let
Já to nebral tak doslova. ;)
Mám to vyrobeno z výroby. Jedná se o centrálu TEC 29. Ta je určena přímo pro zabudování, je vyřešeno chlazení, přívod benzínu z nádže mimo, startování na dálku přes startér atd.
Viděl jsem také zabudované standardní centrály od Hondy-pak se jistě musí řešit chlazení a omezení hlučnosti, přístup vzduchu atd. Je jasné, že pokud se tak neudělá, životnost jde velmi dolů.
Bednu beru spíše jako nadsázku:)
Upravil Jarda a Iveta dne 23.09.2007 15:45, před 17 let
LukasLukasČlen
Přidáno před 17 let
Jo takhle, aha....
Rapiďáci, tel: 725 707 636
FunFunHlavní administrátor
Přidáno před 16 let
Ještě levnější! Tentokrát z Makra.;o
Fun
Smile
Upravil Fun dne 29.10.2007 16:05, před 16 let
Fun Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,814,068 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.27029 sekund | Průměrně za: 0.27029 (0) sekund | Dotazy: 137 | Použitá paměť: 2.26MB/4MB