Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 jaké ruční nářadí je vhodné vozit s sebou?: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

jaké ruční nářadí je vhodné vozit s sebou?

Poslední aktualizace před 6 let
M
modrasekNováček
Přidáno před 13 let
Přeji krásné dopoledne, plánuji si od kamaráda půjčit karavan, jsem tedy uplný amatér :-) Chtěl bych se zeptat, jaké ruční nářadí bych neměl opomenout a s čím bych tedy měl vyrazit? Díky za odpověď.

-------------
fun
SPAM tady není povolen.!o
Upravil Fun dne 18.04.2011 10:07, před 13 let
TomTPTomTPČlen
Přidáno před 13 let
Pan Boukal ? Proč takhle oklikou ?..... :-)
Tom & Pavla
Škoda Octavia II 1.9 TDI + Elddis Crown Crest
Upravil TomTP dne 18.04.2011 09:40, před 13 let
tronictronicČlen
Přidáno před 13 let
Tady je asi tak vše potřebné pro drobné opravy :^
Je to od Black Deckera.
Upravil tronic dne 18.04.2011 08:46, před 13 let
tronic Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
DoskocilDoskocilČlen
Přidáno před 13 let
Ahoj. Bez basy s nářadím bych se v autě a potažmo s karavanem necítil v pohodě. Asi před dvěma roky jsem třeba v ATC v Luhačovicích opravoval presovač. Vozím i transformátorovou páječku, cin, šupleru (posuvné měřítko), skoro všechno z domácí dílny. Každý je nějak "ujetej", je hrůza, když vím, jak na to, a není čím. (Ten druhý výklad věty jsem neměl na mysli). Čao, :r
hmozdahmozdaČlen
Přidáno před 13 let
Vzhledem k mému opravárenskému talentu sebou vozím jen povinnou výbavu. Hlavně aby bylo jak vyměnit kolo a zbytek je pro mne uplně k ničemu. Stejně do toho koukám jak husa do flašky. Po pravě mám jen pár klíčů a nějaký šroubováky. Ale jak píše "Doskočil" když víš jak na to a nemáš čím tak je to blby :)
Me2dMe2dČlen
Přidáno před 13 let