robertsNováček Přidáno
před 13 letŘeším autom. satelit vel. 65, Oyster digital nebo Teleco flatsat? Dočetl jsem se, že Teleco získal v Německu ocenění v roce 2009 za nejlepší satelit a má výšku pouze 17 cm. Taky je testovanej na 160 km/h. Máte někdo vlastní zkušenosti, dejte sem nějakej report díky.
já mám teleco flatsat a jsem maximálně spokojený. kolega má na obytce oystera a když jsme na podzim byli dole na jihu itálie tak já jsem naladil bez problému a on ne. s tou rychlostí nevím,ale s výškou je fakt hodně nízký. mám ho od prodejce z brna a za dobrou cenu 29800,- bez daně.
CZECHczČlen Přidáno
před 13 letteleco vyhrálo, jelikož cena a právě udaná výška byla jak dělaná na integrální vozy. Caro nabídlo model s výškou 14 cm (aspoň, jestli si to tak pamatuji). Divil bych se, že teleco uspělo a oyster v naladění ne (někdy hraje roli i blbá větev). 65 evropu zvládá bez problémů, další věc je na jakou kartu kdo jede. UPC na některé programy používá slabší vysílač družice. Skylink jeden z důvodů přešel některým programem na Hotbird. To samé UPC během několika let udělalo změny. V Chorvatsku mě na Oystra i přes větve jel na UPC některý program super a u některých to vynechávalo (kamarád co je v UPC technik mě to právě vysvětloval, že ne každej program používá stejně silný signál vyslaný z družice). Oyster je takový mercedes a nedávno jsem slyšel zde od profíka, že KATHREIN je BMW !) a stojí podobně jak to TELECO. Hroch je na to fanjšmekr. Jinak to je jak z auty.... každej rok někdo musí vyhrát cenu a dojít musí na každého. Někdy vyhrají auta i proti rozumu.. Jinak 160 je docela kotel rychlost :D . Lepit i šroubovat :D Na karavan.cz nemá pan Bartůněk u OYSTERU bezdůvodně napsáno extra třída a ten to prodává asi nejdéle u nás. Má tam na sebe telefon tak mu zavolej a je ochotný i poradit.
Upravil CZECHcz dne 01.03.2011 22:40,
před 13 letPecaČlen Přidáno
před 13 letZ vlastní zkušenosti mohu s jistotou napsat, že Teleco je určitě lepší než Kathrein a to v rychlosti vyhledání družice, technického zpracování ( pevnější ) a větší variabilitě montáže a výškou montáže nad střechou.
Kathrein má menší základovou desku jedná se o plastovou desku kruhového tvaru malého průměru, Teleco má masivní hliníkovou základnu.
Kathrein má možná komfortnější ovládání přes receiver, který je součástí kompletu, ale i tak bych po zkušenostech s Kathrein volil raději Teleco.
JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 13 letNevím jak elektronika, ale dle mých info Teleco a Oyster používají stejný motor a převody v anténě. /Bosch/ Tudíž výdrž by měla být cca stejná.
A hlavně parabolu 85 cm.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
Upravil JiPe Highlanders dne 02.03.2011 08:13,
před 13 letHrochČlen Přidáno
před 13 letSignál Astry a Hotbirdu bohužel nikoho z českých cestovatelů příliš nezajímá, dej si na stránky pokrytí Astra3A,3B a Thor.
HrochČlen Přidáno
před 13 letTo je přesně to, co mi na některých výrobcích vadí. Rádi by prodávali v ČR, ale český návod, české menu apod. - to je moc práce. Pokud jsme pro ně zajímavý trh, musí vytvořit zákazníkům slušné podmínky. Nevidím důvod, abych louskal německé menu, popř. návod. Pamatuji doby, kdy např. Miele dodávalo taky pračky s německým popisem na čelním panelu, jelikož jsme malý trh. Dneska mají jejich pračky, sušičky atd. na panelech krásnou češtinu.
PecaČlen Přidáno
před 13 letTome kolik jsi namontoval Kathreinu? Ja za loňský rok skoro 30! Jeden jsem osobně provozoval na svém autě. Nejde jen o materiál, ale také velikost základny na kterou je satelit přichycen a ta je podle mého skutečně malá, pokud je satelit namontovaný na střeše je podle mého i méně robustní o proti Telecu. Rychlost ladění TELECA o proti KATHREINU je určitě dvojnásobná a cena je srovnatelná rozdíl cca 2.000 Kč.
Poruchovost je poměrně malá reklamace byly jen na dva stelity, ačkoli Telec se prodala polovina reklamace 0. Při nízkých venkovních teplotách Teleco funguje Kathrein se mi nechtěl skoro otočit a odklopit jsem ho musel ručně ( mechanicky ).
Ať si každý koupí co chce ono fungovat bude oboje, ale za stejnou cenu se dá pořídit lepší řešení.
Upravil Peca dne 02.03.2011 14:59,
před 13 letPecaČlen Přidáno
před 13 letProč jsem montoval 30 Kathreinu? Ze stejného důvodu proč Ty je prodáváš! :D Jsou to nejlevnější automaty na trhu. Teleca nejsem ani schopen v takovém množství sehnat. Cena je sice téměř stejná ( pokud nepočítám že se k němu musí dokoupit receiver ). Prodávalo se to co bylo zrovna skladem. Kathrein je nejlevnější satelit a vůbec bych se do této diskuse nezapojoval kdyby to někdo nazačal porovnávat s BMW on je to podle mého spíše trabant mezi automaty.
Mimochodem spousta lidí s nimi má docela problémy právě z důvodu jejich složitého " prvního nastavení " nebo zablokování klíčkem, kdy se pak v něktěrých případech musí systém oživit přes menu. ( Zrovna včera jsem byl jeden oživit ) takto mě i docela často uživatelé volají mimochodem i lidé z C24 kdy některým prováděl montáž jiný nejmenovaný servis a antena pak nešla zacvaknout.
Mezi časté závady patří zablokování anteny což trochu zručný uživatel odblokuje přes menu, porucha displeje na receivru ( nesvítí ), IR snímač nesnímá, antena zaklopí ale nedovře se a hlásí, že nemůže dojet do parkovací polohy. Pak jsme řešili jednu chuťovku satelit nebyl schopen naladit při běžící klimatizaci ( Kathrein ).
Jinak Kathreiny máme skladem a nyní je nakupujem stejně jako Ty v ČR s návodem v češtině což vůbec nepovažuji za důležité, protože většina lidí stejně návody nečte a po montáži jsou od nás řádně zaškoleni. Já osobně Katherin ani jiný automat bez montáže neprodám a jsem přesvědčen, že hlavně u Kathreinu je důležitá montáž, mám školení na kterým jsem byl v Německu a právě kvůli menší základně se musí dodržet přesný postup při lepení na střechu. Výrobce dokonce udává, že u méně pevných základen ( střech ) se má montáž provádět skrz!!! Pokud je pouze nalepíš na 291 a přišroubuješ samořezkama do GFK, může se Ti stát, že ho ztratíš. Tady je právě podle mého ta hlavní nevýhoda Kathreinu protže spousta střech je dnes z GFK nabo slabého hliníku a pokud to nedáš skrz, může se ti stát, že ho ve vyšších rychlostech ztratíš. Samozřejmě není problém to prošroubovat skrz do šatní skříně a udělat to tak, aby to bylo pěkný, ale ne u každého auta lze dát satelit nad šatní skříň a já osobně bych nechtěl mít šrouby ( ačkoli s krytkama ) někde v kuchyni nad stolem.
Teleco má rozměrnou základovou desku z hliníku velká plocha hliníku se lepí 252 a šroubuje samořezy do střechy deska je plochou cca dvojnásobně větší než u Kathreinu díky tomu má satelit solidnější a stabilnější základnu. Telleco je po zaklopení 15 cm nad střechou. Ovládání přes panel na kterém jen šipkou vybereš, který satelit má být naladěn nic víc, k tomu připojíš jakýkoli receiver. Jinak firma Teleco je na trhu cca 40 let .
Tímto diskusi končím. Přeju všem šťastnou volbu a hlavně ať jim to maká.
CZECHczČlen Přidáno
před 13 letKathrein je skutečně na dovolené často vidět..., ale jinak ten IQ statelit je asi hodně našlápnutej.Viděl jsem s tím frantíka v jižní Francii dát přes hromadu větví signál. Ale cena je drastická. Chodit plavat jako skrblík do pokladny tak si ho koupím. Asi mam úchylku na krásné věci a mě se i líbí jeho desing ( ale to je jen okraj). Jestli TELECO a OYSTER používá stejný střeva, tak kde je ten rozdíl v ceně? já se v těch satelitech natrápil. Dříve sem začínal s ručním laděním a dal jsem s ním 3 roky cestování. Jednou jsem to dal za 5 minut a příště nepochopitelně na volném prostranství hodinu. Hurá, že už aspoň ty ceny jsou lepší na koupi automatu. dříve to bylo nedosažitelné pro hromadu lidí. dneska se to aspoň více otevřelo veřejnosti.
jinak k návodu v CZ: jsem za něj vděčný, protože polovinu zapomenu. A argument tak stejně zavoláte..... k hromadě věcí na karavanu a vůbec spojené s autem - to by se schopný prodejce zbláznil, když toho prodá za rok hodně. Já jsem bohužel jazykově špatně vybaven a technické návody, jak odstranit závadu v cizím jazyce mě trápí a volat jako pitomec furt nechci. Potom i že výrobce si dá práci to přeložit pro 10 milionů obyvatel mě oslovuje jeho zájmem o český trh.
Upravil CZECHcz dne 02.03.2011 23:03,
před 13 letHrochČlen Přidáno
před 13 letPeco, tak se vrátíme do reality. Nevím jak dlouho se zabýváš satelitní technikou (já jen 16 let a proto zdaleka nevím všechno) ale není vhodné srovnávat nesrovnaelné. To jestli ve Španělsku, nebo Chorvatsku chytíš Astru 3A a 3B není rozhodě o tom, jestli máš automat Kathrein, IQ, nebo manuál od Omnimountu (Twister). Je to dáno hlavně velikostí paraboly - většina lidí bohužel u Kathreinu volí 60 cm kosočtverec (předpokládám, že jsi ho měl i ty), kdežto Omnisat twister je 80 cm a IQ buď 70cm nebo 80cm. Další důležitou věcí je citlivost receiveru, kde Kathrein je bez problémů (mimochodem vyrábí profesionální měřící přístroje pro sat. a anténní příjem).
Pokud pro Tebe není český návod důležitý u tak technicky složitého zařízení jako je automatický satelitní komplet, tak věř, že pro zákazníky je. Na družicích se odehrává stále spousta změn a když pominu ty nejzásadnější, kde UPC opustí Astru a jde na Thor a běžný uživatel si automat sám nepřeladí tak jsou naprosto běžné změny transpordérů, kde např. Nova se stěhuje na jinou frekvenci a věř, že i to je pro běžného člověka problém - nejen ji naladit, ale i dostat zpět pod oblíbenou pozici č.3. Proto jsou české návody důležité a pokud mi je výrobce nedá, předpokládám, že dané zařízení není určeno pro český trh. Tvrdit, že při jakékoliv změně budeš všem zákazníkům přelaďovat satelity je odvážné. On na tu změnu zákazník nejspíš přijde až na výjezdu (teď třeba v Itálii na lyžovačce), kde se bude chtít dívat večer na zprávy a ono to nepůjde. Buď vezme návod a pomocí jej a českého menu situaci zvládne a nebo Ti bude muset zavolat, což při ceně roamingu a předpokládané délce hovoru stojí dost peněz a výsledek bude nejistý (nemusíš být u telefonu, můžeš být na dovolené, jednání atd.).