zemanekpetrČlen Přidáno
před 6 letMilošu ahoj.Když pohledáš budu rád .I když jedu na solar v zimně v létě,jasně když svítí,tak jsem letos na podzim zůstal bez štrumu.Pro pouźití jednou či dvakrát za rok jen pro nabitì aku potřebuju co nejlehčì a co nejlacnější a ta tvoje se mě líbí. Samozřejmně budu hledat i já.
GardaČlen Přidáno
před 6 letTed to nedohledam byla to firma co prodava a opravuje centraly nekde pobliz Prumyslove ul.
Zkusim to v mailech najit.
Poblíž Průmyslové ul. v Praze se centrálami zabývá firma Mechanik v ulici Nedokončená.
Radovan,Zuzana,Peugeot Partner,Coachman Pastiche
zemanekpetrČlen Přidáno
před 6 letNeúspěch, u Mechanika tuto elektroc. neznají.
pedaČlen Přidáno
před 6 letja mam toho 1,0kWh Zippera od roku 2012, kazdou zimu hory/lyze tak dva tydny a myslim ze za cca.7000,- bez DPH idealni a dostacujici.....funguje......krom bydla v zimě dnes centrálu prakticky nevyužiješ
kolegové mají Kiper a Scheppach ...... kdyz to rozebereš, tak uvnitř jsou všechny stejné jako můj Zipper.....toho Scheppacha jsme opravovali,protože nám v dubnu nadivoko v Chorvatsku prestal běhat a stejně ho reklamoval
dablikhasicČlen Přidáno
před 6 letkdyz tu porovnavate Zipper zkousel to nekdo porovnat s Kiporem? je mezi nimi rozdil diiiky
Automatické sloučení 22.11.2017 09:17:
kdyz tu porovnavate Zipper zkousel to nekdo porovnat s Kiporem? je mezi nimi rozdil diiiky
Upravil dablikhasic dne 22.11.2017 09:17,
před 6 letJiPe HighlandersČlen Přidáno
před 6 letJitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
JiPe Highlanders Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
zemanekpetrČlen Přidáno
před 6 letMiloši dík za ochotu,už prý se nedělá.
Ahoj zajímalo by mě zda by mi někdo poradil zda Kipor IG1000 utáhne nabíjení OA s bateriemi 2x105ah s elektroblokem 20A.
Loni jsem zkusil ziper dvoutaktní výkon kolem kilowaty ale nabíjení jakoby naskočí ale po chvíli se samo zastaví centrála změní otáčky a nic se nenabíjí. Ještě dodám že jsem to zkoušel samozřejmě v zimě a běželo u toho topení truma 6.
Hmmm, tak nevím, zda jsem ve škole pobral úplně všechno ale dle mého, zatížení centrály při nabíjení závisí pouze na příkonu elektrobloku, respektive maximálním nabíjecím proudu, který je schopen dodat. Pokud se jedná o standardní 20A energoblok můžeme lehce spočítat příkon (pro šťouraly zanedbávám ztráty a problematiku efektivního/špičkového proudu výpočet je přibližný) 20A x 14V = 280W. Z toho vyplývá, že 1000W invertorová elektrocentála musí na nabíjení i při započtení všech ztrát stačit. Prakticky ověřeno s Hondou 10i. Pokud centrála není schopna přes energoblok baterie dobíjet, hledal bych spíše problém v průběhu (nesinusovém tvaru) napájecího napětí levných elektocentál a následném přetížení energobloku.
Pokud vím, Kipor je taky invertor, nevidím důvod, proč by neměl fungovat taky.
Trochu jsem pohledal a výkon elektrocentraly kterou jsem to zkoušel Zipper STE950 je 0,63kw. Jde mi jen ó nabíjení baterií v zimě když zůstaneme stát více jak tři dny jinak vyjdu. Nabíjení se jakoby spustilo ale jak začaly narůstat ampery tak se samo vyplo a nástavba jela dál jako při normálním napojení na 220v. Nemám představu jakou spotřebu může mít topení truma 6 které současně běželo svícení ani nepočítám to je asi zanedbatelná spotřeba.Kipor IG 1000 mě zaujal jak cenou i váhou a kvalitou .
GardaČlen Přidáno
před 6 letTak je neco s centralou. Mam centralu prezentovanou v prispevku vyse. Dava trvale 700W a spolehlive utahne 30A nabijecku. Ta dava ovsem jen 27A :)
Predtim jsem mel 650W dvojtakt, ne inventor a ten to utahl tez.
Ono fakt nezáleží na tom, co všechno v autě spustíš nebo kolik máš na energoblok zapojeno baterek (s výjimkou kdy má každá vlastní nabíječku). Pokud má energoblok (nabíječka)výkon 20A, dodá maximálně těch 20A. Pravdou je, že pokud budeš mít odběr větší než výkon nabíječky, nebudeš nabíjet ale dále baterie vybíjet. To platí pro veškerou palubní síť, jinými slovy vše, co běží na 12V
Výjimkou jsou spotřebiče připojené přímo do rozvodu 230V. Jejich příkon se samozřejmě k příkonu energobloku přičítá a je třeba je buď vypnout nebo mít silnější centrálu.
Věřím, že se skutečně stalo to, co jsi popisoval. Jen je třeba hledat chybu jinde než ve výkonu centrály.
A ještě něco. Osobně bych ke svému autu nikdy nepřipojil žádnou levnou centrálu bez invertoru. Vím, že spousta kolegů kolegů tyto levné centrály používá a neměli s nimi dosud problém. Jsou ale jiní, kteří ten problém měli..... Energoblok je poměrně drahý kus hardware.....
Jak ale píšu, je to můj osobní názor a každý je svého štěstí strojvedoucím !) :_
Upravil Rudy dne 06.12.2017 19:02,
před 6 let