Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Volba elektrocentrály: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Volba elektrocentrály

Poslední aktualizace před 5 let
GardaGardaČlen
Přidáno před 6 let
Ja mam tohle
http://www.lateje...nza-bz95oi
Koupil jsem to v ČR v Praze bohuzel nemohu najit odkaz.
Pro me je dulezite ze to vazi 8.5kg Remosku to utahne pohodlne a 30A nabijecku take. Vic od toho nechci. Preso jedu pres menic.
Ovsem pouziti i tohoto byť na 25m kabelu je problemove pokud neste sami. I ticha Honda kdyz to kdokoliv nastartuje tak vzbuzuje odmitave reakce. I me se nelibi kdyz nekdo denne turuje centralu protoze solary povazuje za zbytecne :x
Miloš
R
RadkoNováček
Přidáno před 6 let
https://www.sbaza...vou-tichou koupil jsem toto. V nabidce má i další.
zemanekpetrzemanekpetrČlen
Přidáno před 6 let
Milošu ahoj.Když pohledáš budu rád .I když jedu na solar v zimně v létě,jasně když svítí,tak jsem letos na podzim zůstal bez štrumu.Pro pouźití jednou či dvakrát za rok jen pro nabitì aku potřebuju co nejlehčì a co nejlacnější a ta tvoje se mě líbí. Samozřejmně budu hledat i já.
GardaGardaČlen
Přidáno před 6 let
Ted to nedohledam byla to firma co prodava a opravuje centraly nekde pobliz Prumyslove ul.
Zkusim to v mailech najit.
Miloš
R
RadovanČlen
Přidáno před 6 let
Poblíž Průmyslové ul. v Praze se centrálami zabývá firma Mechanik v ulici Nedokončená.
Radovan,Zuzana,Peugeot Partner,Coachman Pastiche
zemanekpetrzemanekpetrČlen
Přidáno před 6 let
Neúspěch, u Mechanika tuto elektroc. neznají.
GardaGardaČlen
Přidáno před 6 let
Už to mám http://www.amicz.cz/ nevím ovšem, jestli to ještě mají.
Miloš
pedapedaČlen
Přidáno před 6 let
ja mam toho 1,0kWh Zippera od roku 2012, kazdou zimu hory/lyze tak dva tydny a myslim ze za cca.7000,- bez DPH idealni a dostacujici.....funguje......krom bydla v zimě dnes centrálu prakticky nevyužiješ

kolegové mají Kiper a Scheppach ...... kdyz to rozebereš, tak uvnitř jsou všechny stejné jako můj Zipper.....toho Scheppacha jsme opravovali,protože nám v dubnu nadivoko v Chorvatsku prestal běhat a stejně ho reklamoval
dablikhasicdablikhasicČlen
Přidáno před 6 let
kdyz tu porovnavate Zipper zkousel to nekdo porovnat s Kiporem? je mezi nimi rozdil diiiky

Automatické sloučení 22.11.2017 09:17:
kdyz tu porovnavate Zipper zkousel to nekdo porovnat s Kiporem? je mezi nimi rozdil diiiky
Upravil dablikhasic dne 22.11.2017 09:17, před 6 let
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 6 let
hmm ?
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
JiPe Highlanders Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
zemanekpetrzemanekpetrČlen
Přidáno před 6 let
Miloši dík za ochotu,už prý se nedělá.
HrochHrochČlen
Přidáno před 6 let
Tak pak třeba za 8300,- Kč tuto :
https://www.elect...-generator
mafi8mafi8Člen
Přidáno před 6 let

Citovat

dablikhasic napsal:

kdyz tu porovnavate Zipper zkousel to nekdo porovnat s Kiporem? je mezi nimi rozdil diiiky


Právě, že Scheppach, Kipor i Zipper by měly být snad více než jen podobné, ale netroufám si tvrdit, že totožné. Někde bylo i psáno, že jsou ze stejné linky, jen pod jinou značkou.
L
LadasČlen
Přidáno před 6 let
Ahoj zajímalo by mě zda by mi někdo poradil zda Kipor IG1000 utáhne nabíjení OA s bateriemi 2x105ah s elektroblokem 20A.
Loni jsem zkusil ziper dvoutaktní výkon kolem kilowaty ale nabíjení jakoby naskočí ale po chvíli se samo zastaví centrála změní otáčky a nic se nenabíjí. Ještě dodám že jsem to zkoušel samozřejmě v zimě a běželo u toho topení truma 6.
L
LakyČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Ladas napsal:

Ahoj zajímalo by mě zda by mi někdo poradil zda Kipor IG1000 utáhne nabíjení OA s bateriemi 2x105ah s elektroblokem 20A.
Loni jsem zkusil ziper dvoutaktní výkon kolem kilowaty ale nabíjení jakoby naskočí ale po chvíli se samo zastaví centrála změní otáčky a nic se nenabíjí. Ještě dodám že jsem to zkoušel samozřejmě v zimě a běželo u toho topení truma 6.


Elektroblok na to nemá vliv spíše to jak moc jsou baterky vybité , dvě to neutáhne hned z počátku .Ale dá se použít jen solo pro dvě auta ne .Nenechávat baterky klesnout pod 11.8V lépe se potom nabíjí .


Ja je musel rozpojit a postupně nabíjet a to byly 2x90Ah .Proto mám IG2000 dává více A- ampér váží více ca 20kg ale utáhne i kolegu jen se musí zapojovat postupně ca 1hod
Žijeme jen jednou.
Upravil Laky dne 05.12.2017 13:03, před 6 let
R
RudyČlen
Přidáno před 6 let
Hmmm, tak nevím, zda jsem ve škole pobral úplně všechno ale dle mého, zatížení centrály při nabíjení závisí pouze na příkonu elektrobloku, respektive maximálním nabíjecím proudu, který je schopen dodat. Pokud se jedná o standardní 20A energoblok můžeme lehce spočítat příkon (pro šťouraly zanedbávám ztráty a problematiku efektivního/špičkového proudu výpočet je přibližný) 20A x 14V = 280W. Z toho vyplývá, že 1000W invertorová elektrocentála musí na nabíjení i při započtení všech ztrát stačit. Prakticky ověřeno s Hondou 10i. Pokud centrála není schopna přes energoblok baterie dobíjet, hledal bych spíše problém v průběhu (nesinusovém tvaru) napájecího napětí levných elektocentál a následném přetížení energobloku.
Pokud vím, Kipor je taky invertor, nevidím důvod, proč by neměl fungovat taky.
L
LadasČlen
Přidáno před 6 let
Trochu jsem pohledal a výkon elektrocentraly kterou jsem to zkoušel Zipper STE950 je 0,63kw. Jde mi jen ó nabíjení baterií v zimě když zůstaneme stát více jak tři dny jinak vyjdu. Nabíjení se jakoby spustilo ale jak začaly narůstat ampery tak se samo vyplo a nástavba jela dál jako při normálním napojení na 220v. Nemám představu jakou spotřebu může mít topení truma 6 které současně běželo svícení ani nepočítám to je asi zanedbatelná spotřeba.Kipor IG 1000 mě zaujal jak cenou i váhou a kvalitou .
GardaGardaČlen
Přidáno před 6 let
Tak je neco s centralou. Mam centralu prezentovanou v prispevku vyse. Dava trvale 700W a spolehlive utahne 30A nabijecku. Ta dava ovsem jen 27A :)
Predtim jsem mel 650W dvojtakt, ne inventor a ten to utahl tez.
Miloš
L
LakyČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Rudy napsal:

Hmmm, tak nevím, zda jsem ve škole pobral úplně všechno ale dle mého, zatížení centrály při nabíjení závisí pouze na příkonu elektrobloku, respektive maximálním nabíjecím proudu, který je schopen dodat. Pokud se jedná o standardní 20A energoblok můžeme lehce spočítat příkon (pro šťouraly zanedbávám ztráty a problematiku efektivního/špičkového proudu výpočet je přibližný) 20A x 14V = 280W. Z toho vyplývá, že 1000W invertorová elektrocentála musí na nabíjení i při započtení všech ztrát stačit. Prakticky ověřeno s Hondou 10i. Pokud centrála není schopna přes energoblok baterie dobíjet, hledal bych spíše problém v průběhu (nesinusovém tvaru) napájecího napětí levných elektocentál a následném přetížení energobloku.
Pokud vím, Kipor je taky invertor, nevidím důvod, proč by neměl fungovat taky.



Rudy máš pravdu ale toto se nám stalo s iG1000kipork na horách byla to pavlova centrála a dusila se a šla do poruchy ,možná byla vadná ?
Kolega měl levnější a slabší a postupně nás utáhl 2x. nejsem zrovna přes elektriku fachman ale něco tam bylo špatně ,proto mám tu silnější a mohu při nabíjení i topit + jiné věci používat -mám rezervu v A.
Žijeme jen jednou.
R
RudyČlen
Přidáno před 6 let
Ono fakt nezáleží na tom, co všechno v autě spustíš nebo kolik máš na energoblok zapojeno baterek (s výjimkou kdy má každá vlastní nabíječku). Pokud má energoblok (nabíječka)výkon 20A, dodá maximálně těch 20A. Pravdou je, že pokud budeš mít odběr větší než výkon nabíječky, nebudeš nabíjet ale dále baterie vybíjet. To platí pro veškerou palubní síť, jinými slovy vše, co běží na 12V
Výjimkou jsou spotřebiče připojené přímo do rozvodu 230V. Jejich příkon se samozřejmě k příkonu energobloku přičítá a je třeba je buď vypnout nebo mít silnější centrálu.
Věřím, že se skutečně stalo to, co jsi popisoval. Jen je třeba hledat chybu jinde než ve výkonu centrály.
A ještě něco. Osobně bych ke svému autu nikdy nepřipojil žádnou levnou centrálu bez invertoru. Vím, že spousta kolegů kolegů tyto levné centrály používá a neměli s nimi dosud problém. Jsou ale jiní, kteří ten problém měli..... Energoblok je poměrně drahý kus hardware.....
Jak ale píšu, je to můj osobní názor a každý je svého štěstí strojvedoucím !) :_
Upravil Rudy dne 06.12.2017 19:02, před 6 let
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,020,719 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.24089 sekund | Průměrně za: 0.24089 (0) sekund | Dotazy: 135 | Použitá paměť: 2.25MB/4MB