Citovat
Mekki napsal:
Zbláznilo se mi auto!!!:o O víkendu jsem jel od Prahy na Tábor a hrozil jsem se kopce u Votic, kdo to neznáte, tak je to asi 3km dlouhý táhlý stoupák na Českou sibiř, říkal jsem si, veme to trojka nebo budu muset za dvě?? ... Něco osvitilo mojeho dědka a dal to za 4 a úplně v klidu, čuměl jsem jako blázen, a to nefoukal vítr do zad..... Zřejmě nebudu měnit 2,5D za TD.
to Mekki , tak koukám že asi zas takovej rozdíl to nebude jestli D nebo TD . Mi jsme jeli to semé místo loni z putovní dovolené a měl jsem podobné obavy jako ty a nakonec taky za 4 a nahoře 5 . Já bych to asi neměnil v kopcích to bude trochu línější tahoun , ale přece obytka se skoro 3,5 t není závoďák a zase když jezdíš rozumně a moc ho nehoníš dá se jezdit pod 10 l na 100 osobní zkušenost a to jezdím mezi 80-90 a včas řadit jak padnou otáčky tak je ti turbo stejně k prdu než se to sebere tak řadíš . Jarda
!y Jarda , :y Lenka , :a Lukáš a !z Štěpánka
Mercedes Benz Vito + Knaus Südwind
petr a jarkaČlen Přidáno
před 13 letono to neni jen o D nebo TD. TD motory maji prevodovky vyhnané do rychla, jako přiklad uvedu 5ty stupen-2.5d ma poměr 1,300 a 2,5Td ma 1,480 do rychla. k tomu 16tky kola místo 14tek...rozdil na obvodu je cca 20cm....od zkušených jsem dostal radu udělat 2,5TD a požít převodovku s D. ta td je moc rychla.trošku jsem počital a vyšlo mi-při 3tis ot. motoru na 16tkach kolech s TD převodovkou-117km-h s D převodovkou-99km-h....vztahuje se na motory citroen a peugeot.dukato ma vlastní převodovku,tam to muže být odlišné..
petr + jarka + vnučka Eliška + vnouček Kryštůfek
MekkiČlen Přidáno
před 13 letRád bych prubnul 16" kola na D, myslím, že by se s tím dalo jezdit a otáčky by šly o trochu dolu.
petr a jarkaČlen Přidáno
před 13 letCitovat
Mekki napsal:
Rád bych prubnul 16" kola na D, myslím, že by se s tím dalo jezdit a otáčky by šly o trochu dolu.
to neveme...ja dal misto 185 14- 195 14 a je to znat.sice to o neco min toci ale je to tupejší. 16 je už moc,to budeš často na 4ce.
petr + jarka + vnučka Eliška + vnouček Kryštůfek
MekkiČlen Přidáno
před 13 letTuhle pověru znám a taky mě to napadlo. V tom případě bych asi sehnal TD a celej ho zgenerálkoval, ty prachy bych do toho asi vrazil a zas bude na 20 let pokoj.!) Ale je pravdou, že když jsem to napodzim koupil, tak to nejelo vůbec a ani to nezahulilo černě, tak jsam si trochu pohrál s dávkou na čerpadle a teď si při plným výkonu lehce zakouří a zdá se, že se pořád rozjíždí.
MekkiČlen Přidáno
před 13 letV pátek jedu na Moravu do sklípku, tak já ty větší vůle a menší odpory otestuju.:^
petr a jarkaČlen Přidáno
před 13 letJen jako zajímavost-motor použity v Peugeot J5 a Citroen C25 se vyráběl ve třech verzích...2.5D- 50kw 2.5TD -70kw a do dodávek NIKDY nemontovaný 2,5 TD 88kw-ten byl použit v Citroenu CXII turbo2, ma navic chladic vzduchu...a patrně i jiné vstřikovací čerpadlo.ale ten chladič je nejduležitější..:)
petr + jarka + vnučka Eliška + vnouček Kryštůfek
Znalci, prosim Vas o odpovede na nasledujuce otazky:
1) Je vstrekovacie cerpadlo Lucas v motoroch 2.5D 54kW a 2.5TD 70kW (U25/661 a U25/674 resp. CRD93L a CRD93LS) REPASOVATELNE? Robia to diesel servisy, su na to diely a stolica?
2) Da sa Lucas v tychto motoroch nahradit Bosch-om?
Ak ano, neviete niekto aky typ Lucasu sa da nahradit akym typom Bosch-u?
Dakujem.
Peugeot J5 2.5D Knaus Traveller 570 1992 náš veterán :-)
petr a jarkaČlen Přidáno
před 13 letRepasovatelné je ale cena u Lukasu je vetšinou poměrně vysoká...Nahraditelné Boschem je,ale ne každým.Jsou dva průměry hřídelí.a musí se přidat na naftě,což Bosch umožnuje.A nebudou sedět rysky na vrchní části rozvodu,protože Bosch je jakoby o polovinu otočený...možná bude překážet domek korektoru nahoře na čerpadle-asi trošku pobouchat karoserii:_
petr + jarka + vnučka Eliška + vnouček Kryštůfek
Upravil petr a jarka dne 29.05.2011 22:49,
před 13 letfloridan79Člen Přidáno
před 8 letJak to asi dopadlo na te STK. By me zajimal vysledek....
Automatické sloučení 03.04.2016 15:41:
jen takovej dotaz, nemate nekdo k mymu hranatymu Ducatu funkcni nevycvachtanou prevodovku na 2.5TD motor? Treba nekomu lezi nevyuzita v garazi a nevi co s ni :-) ...
Automatické sloučení 06.02.2018 11:46:
Citovat
floridan79 napsal:
Jak to asi dopadlo na te STK. By me zajimal vysledek....
Automatické sloučení 03.04.2016 15:41:
jen takovej dotaz, nemate nekdo k mymu hranatymu Ducatu funkcni nevycvachtanou prevodovku na 2.5TD motor? Treba nekomu lezi nevyuzita v garazi a nevi co s ni :-) ...
Stale plati ze shanim prevodovku pro 2,5TD na stary Ducato.
Jinak co se mezichadice tyce taky jsem dodelaval. Kolik kW to ma navic nevim, da se to nekde zmerit a kolik to stoji?
Fiat Ducato 280 Weinsberg Cosmos 1989 2.5TDI 4x4 (Kosmik)
Upravil floridan79 dne 06.02.2018 11:46,
před 6 letmilan59Člen Přidáno
před 6 letAhoj Floridane79
měl bych jednu převodovku mít zahrabanou v garáži, ale tam půjdu nejdřív na jaře. Jestli na to nějak nespěcháš, tak si mě poznamenej a až se oteplí, tak se ozvi. Nevím v jakém je stavu, ale měla by být v pořádku. Ahoj Milan
Ahoj,
mám provedenou výměnu 2,5D za 2,5TD, akorát nemám připojené žhavení. Když je teplota pod nulou, startuju to na 3x-4x, takže jsem to dal do servisu připojit a tam netuší odkud přitáhnout přívod paliva. Neporadí prosím někdo? Díky. Pavel
pachtaČlen Přidáno
před 5 letPřes přepad do nádrže, vede se to ze vstřikovacího čerpadla nahoru ke žhavicí cívce a od ní zpátečkou do nádrže.