Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Motor Fiat Ducato 2.5D vs Ducato 2.5TD: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Motor Fiat Ducato 2.5D vs Ducato 2.5TD

Poslední aktualizace před 5 let
Mirek a JirinkaMirek a JirinkaČlen
Přidáno před 13 let
Fiat Ducato 2.5D 1994-kulaťák,bez elektroniky. Jaký je rozdíl v těchto motorech,myšleno vrámci zabudovaného turba u verze TD. Jsou tam velké konstrukční změny,nebo lze turbo doinstalovat. Rozdíl by mohl být v akceleraci při předjíždění a nebo tah do kopce. Po rovině snad ani moc velké rozdíly nebudou ?? Vyplatí se o této změně uvažovat ?
1-den + 1-dna * 50+, Fiat Ducato 2,5D-Frankia (1994),člun ADVENTURE Fotky s našich cest jsou na http://tvsat.rajc...
KonakKonakČlen
Přidáno před 13 let
Jízda s 2.5TDi je mnohem příjemnější, raději bych volil výměnu celého agregátu....dají se sehnat kolem 20-30tis, pak by ale mohl nastat trochu problém při STK
medved Tommedved TomČlen
Přidáno před 13 let
Ahojky,
mám Ducato 1,9 D z roku 91 a napasoval jsem tam turbo z Fiat Croma.Je tam jiné sání a musel se upravit výfuk.Mám šikovného kamaráda mechanika.Celá sranda přišla asi na 7.000 Kč.Rozdíl v jízdě obrovský ( už se nebojí kopců).Spotřeba nižší.Mohu doinstalování turba jenom doporučit.
STK - nevím,ale neměly by být problémy.
Zdravím všechny - Tom
Medvěd Tom
VasuVasuČlen
Přidáno před 13 let
Také nad tím uvažuji. Mám shodný motor Peugeot J5 2,5D
54 kW ,vyměnit za Peugeot J5 2,5 TD 70 kW Motory jsou naprosto shodné s Fiaty a Citroeny.
Technická, by snad prošla, jen jestli by mně nečekalo ještě další úskalí. Dělal to už někdo ? Nejraději bych vyměnil celý motor s převodovkou.
V
VladimirČlen
Přidáno před 13 let
Ahoj,jsem teměř přesvědčen že při :|montaži turba musiš vyměnit i vstřikovaci čerpadlo,je tam membrana ktera zvyšuje davku paliva-ale možna to bude fungovat i tak...
TonikTonikČlen
Přidáno před 13 let

Citovat

Vasu napsal:
Také nad tím uvažuji. Mám shodný motor Peugeot J5 2,5D
54 kW ,vyměnit za Peugeot J5 2,5 TD 70 kW Motory jsou naprosto shodné s Fiaty a Citroeny.
Technická, by snad prošla, jen jestli by mně nečekalo ještě další úskalí. Dělal to už někdo ? Nejraději bych vyměnil celý motor s převodovkou.


Osobně vidím největší úskalí v úřadech. Pokud najdeš úřednici, který ti dovolí navýšit výkon (asi bude chtít potvrzení z Fiatu/Peugeotu, že se to může - třeba ve vztahu k brzdám), tak samotná výměna bude asi to poslední.
Na STK podle mně berou: co je psáno, to je dáno a měřeno.

Kdysi jsme Cromu měli a motor 2,5TD byl to nejlepší co na ní bylo. Na svou dobu - letadlo. Na vašem místě bych koupil celé auto. Při dnešních cenách aut = cena za samotný motor na vrakáči, ale s tím, že budeš vědět jak jede. Navíc máš k dispozici i vše okolo.
TomykTomykČlen
Přidáno před 13 let
Už se to tady řešilo http://www.carava...ad_id=3070
a zrovna touhle dobou to petr a jarka páchá tak si to pročti a nebo mu napiš sz určitě ti poradí
Tomyk&Jana&Betka, čuba Klára a pes Benny
Dethleffs 560 na Peugeot J5 2,5D jménem Abobus Jonáš :^
Upravil Tomyk dne 02.02.2011 17:26, před 13 let
petr a jarkapetr a jarkaČlen
Přidáno před 13 let
pokud dá souhlas výrobce nebo zástupce pro ČR.uřad to napíše...ale to nehrozí...je tam rozdilu vice nez jen motor.
petr + jarka + vnučka Eliška + vnouček Kryštůfek
eblazekeblazekČlen
Přidáno před 13 let
kdyby někdo chtěl tak mám celé ducato 2,8tdi r.v. 1999 - zatím je celé ,motor super,je určené k rozebrání - koroze karoserie. Bylo by za 27000,-
autodilyblazek@seznam.cz
Milan13Milan13Nováček
Přidáno před 13 let
Zdravím, mám také Fiat Ducato 2.5D. Tento problém s výměnou motoru jsem vyřešil mezi svátky.Sehnal jsem vrak Ducata 2.5TD, motor jsem přehodil i s převodovkou a použil i servo řízení. Od té doby jsem naprosto spokojen, jediný problém žhavení motor TD má 1 žhavící svíčku. :) Ohledně evidence si nedělám velkou hlavu, při odkrytí motoru není poznat rozdíl. Kód motoru, který je evidován na štítku přední masky a velkém tech. průkazu lze těžko najít.
Jarda BorekJarda BorekČlen
Přidáno před 13 let

Citovat

Vasu napsal:
Také nad tím uvažuji. Mám shodný motor Peugeot J5 2,5D
54 kW ,vyměnit za Peugeot J5 2,5 TD 70 kW Motory jsou naprosto shodné s Fiaty a Citroeny.
Technická, by snad prošla, jen jestli by mně nečekalo ještě další úskalí. Dělal to už někdo ? Nejraději bych vyměnil celý motor s převodovkou.


Jenom pro info Peugeot J5 a Citroen
C25 mají motor Citroen je to motor z osobního Citroenu CX. Fiat má agregát Fiat.
Jiná fréma převodovky jiné čerpadlo atd. Zaměnit se tyto motory dají
držáky v karoserii pasují.
!z!)Smile
B
BoxikNováček
Přidáno před 13 let
Pozor na motory Ducato 2,5 a 2,8 idtd (tdi). Tyto motory jsou iveco.(co vím tak jsou ve vozech Ducato,Ren. Mascot, Iveco Daily) Je pravda že číslo a typ motoru je ze zadní starny bloku a jen hoooodně těžce čitelný. Je rozdíl mezi motry DT a TD,jestli se nepletu tak DT mají přímý vstřik a jednu žhavičku v sání,kdežto TD je motor s předkomurkama a 4 žhavičkama.(ale třeba mě někdoopraví že se pletu). My máme Boxer a v malém TP je psáno 2,5D výkon 76 kw, což je nesmysl. tak čekáme na velký TP co z něj vyčteme.
Petr a NataliPetr a NataliČlen
Přidáno před 13 let
Legální to není,ale to bych moc neřešil.Jde to samozřejmě dostrojit turbem ,ale musíš kompletně včetně čerpadla ,sání,výfuku a dalších drobností.Nejlépe je sehnat celé auto a přeházet to.Dříve jsem takovéto věci dělal často teď jsem však už líný jelikož to není práce na den.
Petr!y a Natali!l + Anetka Pfft
MekkiMekkiČlen
Přidáno před 13 let
Taky o výměně přemýšlím. Kladu si ale otázku, jestli to má význam. Auto mám od podzima a předpokládám, že najedu tak 5000 km za rok. Můj motor 2,5D má 160000km, (doloženo bývalým majitelem), chytá v mrazech, nebere olej, jde jak hodinky. Koupím jetý 2,5TD o kterém nevím nic, bude mít minimálně 400000km. Myslím, že raději v kopci párkrát podřadím a spolehlivě dojedu, než se strachovat, kde mě vyhoněná 2,5TD nechá stát..... Ještě otázku, co dát na 2,5D 16" kola, pojede to ještě???:x
VasuVasuČlen
Přidáno před 13 let
Dnes jsem hovořil s odborníkem na tyto auta - rozdíly mezi motory 54 a 70 kW a rozdíly s pneu 14 a 16.
Ten mi vysvětli, že kdybych dal na auto 54 kW pneu 185/75/16 tak na 1. rychlostní stupěň bych to nepoznal, ale při 5. rychlostním stupni by to jelo jen po rovince. Rozdíl rychlostí mezi gumami je 8 %.
Motor 70 kW to utáhne, takže místo maximální rychlosti 125 km/hod při 54 kW jede s 70kW 135 km/hod.
Asi horší by to bylo se spotřebou, častěji bych jezdil na 4. stupeň. Nejlépe by bylo si gumy na týden půjčit a vyzkoušet to. Počkáme na jaro !
LANALANAČlen
Přidáno před 13 let

Citovat

Mirek a Jirinka napsal:
Fiat Ducato 2.5D 1994-kulaťák,bez elektroniky. Jaký je rozdíl v těchto motorech,myšleno vrámci zabudovaného turba u verze TD. Jsou tam velké konstrukční změny,nebo lze turbo doinstalovat. Rozdíl by mohl být v akceleraci při předjíždění a nebo tah do kopce. Po rovině snad ani moc velké rozdíly nebudou ?? Vyplatí se o této změně uvažovat ?


Míro, ve firmě ASH Hulín ( Fiat servis ) dělali výměnu motoru v karavanu a dávali tam motor silnější z Fiata Croma 2,5TD.:g Tam ti mohou podat veškeré informace které potřebuješ vědět. :v
Jezdívají i do Italie a tam ti můžou sehnat náhradní díly na vrakáči i na ty přední světla.
Upravil LANA dne 05.02.2011 00:54, před 13 let
MekkiMekkiČlen
Přidáno před 13 let

Citovat

Vasu napsal:
Dnes jsem hovořil s odborníkem na tyto auta - rozdíly mezi motory 54 a 70 kW a rozdíly s pneu 14 a 16.
Ten mi vysvětli, že kdybych dal na auto 54 kW pneu 185/75/16 tak na 1. rychlostní stupěň bych to nepoznal, ale při 5. rychlostním stupni by to jelo jen po rovince. Rozdíl rychlostí mezi gumami je 8 %.
Motor 70 kW to utáhne, takže místo maximální rychlosti 125 km/hod při 54 kW jede s 70kW 135 km/hod.
Asi horší by to bylo se spotřebou, častěji bych jezdil na 4. stupeň. Nejlépe by bylo si gumy na týden půjčit a vyzkoušet to. Počkáme na jaro !
Hm. 125km/hod je pro mě sen, já jedu 105 a už to točí tak, že myslím, že se to rozpadne, ideál je 80-85 km/hod. Pokud máš možnost to prubnout s 16kama, tak bych to jen uvítal.:^
R
RemzinČlen
Přidáno před 13 let
Já teda mám 2,5TD 70kw , ale zase na mě v továrně zapomněli se servem a to bych si dal líbit já jen nevim co je vše potřeba jestli stačí samotné řízení nebo musím koupit i řídící tyč co jde až do volantu a taky čerpadlo i s nějakym držákem . Jarda
!y Jarda , :y Lenka , :a Lukáš a !z Štěpánka
Mercedes Benz Vito + Knaus Südwind
Upravil Remzin dne 06.02.2011 01:17, před 13 let
Mirek a JirinkaMirek a JirinkaČlen
Přidáno před 13 let
Do Fiatu v Hulíně už jsem volal.Je zima nejezdí.Mám se připomínat.To bylo první kde jsem to zjišťoval.
1-den + 1-dna * 50+, Fiat Ducato 2,5D-Frankia (1994),člun ADVENTURE Fotky s našich cest jsou na http://tvsat.rajc...
MekkiMekkiČlen
Přidáno před 13 let
Zbláznilo se mi auto!!!:o O víkendu jsem jel od Prahy na Tábor a hrozil jsem se kopce u Votic, kdo to neznáte, tak je to asi 3km dlouhý táhlý stoupák na Českou sibiř, říkal jsem si, veme to trojka nebo budu muset za dvě?? ... Něco osvitilo mojeho dědka a dal to za 4 a úplně v klidu, čuměl jsem jako blázen, a to nefoukal vítr do zad..... Zřejmě nebudu měnit 2,5D za TD.
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,721,983 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.27793 sekund | Průměrně za: 0.27793 (0) sekund | Dotazy: 147 | Použitá paměť: 2.34MB/4MB