Mirek a JirinkaČlen Přidáno
před 13 letFiat Ducato 2.5D 1994-kulaťák,bez elektroniky. Jaký je rozdíl v těchto motorech,myšleno vrámci zabudovaného turba u verze TD. Jsou tam velké konstrukční změny,nebo lze turbo doinstalovat. Rozdíl by mohl být v akceleraci při předjíždění a nebo tah do kopce. Po rovině snad ani moc velké rozdíly nebudou ?? Vyplatí se o této změně uvažovat ?
1-den + 1-dna * 50+, Fiat Ducato 2,5D-Frankia (1994),člun ADVENTURE Fotky s našich cest jsou na
http://tvsat.rajc...KonakČlen Přidáno
před 13 letJízda s 2.5TDi je mnohem příjemnější, raději bych volil výměnu celého agregátu....dají se sehnat kolem 20-30tis, pak by ale mohl nastat trochu problém při STK
medved TomČlen Přidáno
před 13 letAhojky,
mám Ducato 1,9 D z roku 91 a napasoval jsem tam turbo z Fiat Croma.Je tam jiné sání a musel se upravit výfuk.Mám šikovného kamaráda mechanika.Celá sranda přišla asi na 7.000 Kč.Rozdíl v jízdě obrovský ( už se nebojí kopců).Spotřeba nižší.Mohu doinstalování turba jenom doporučit.
STK - nevím,ale neměly by být problémy.
Zdravím všechny - Tom
VasuČlen Přidáno
před 13 letTaké nad tím uvažuji. Mám shodný motor Peugeot J5 2,5D
54 kW ,vyměnit za Peugeot J5 2,5 TD 70 kW Motory jsou naprosto shodné s Fiaty a Citroeny.
Technická, by snad prošla, jen jestli by mně nečekalo ještě další úskalí. Dělal to už někdo ? Nejraději bych vyměnil celý motor s převodovkou.
Ahoj,jsem teměř přesvědčen že při :|montaži turba musiš vyměnit i vstřikovaci čerpadlo,je tam membrana ktera zvyšuje davku paliva-ale možna to bude fungovat i tak...
TomykČlen Přidáno
před 13 letTomyk&Jana&Betka, čuba Klára a pes Benny
Dethleffs 560 na Peugeot J5 2,5D jménem Abobus Jonáš :^
Upravil Tomyk dne 02.02.2011 17:26,
před 13 letpetr a jarkaČlen Přidáno
před 13 letpokud dá souhlas výrobce nebo zástupce pro ČR.uřad to napíše...ale to nehrozí...je tam rozdilu vice nez jen motor.
petr + jarka + vnučka Eliška + vnouček Kryštůfek
eblazekČlen Přidáno
před 13 letkdyby někdo chtěl tak mám celé ducato 2,8tdi r.v. 1999 - zatím je celé ,motor super,je určené k rozebrání - koroze karoserie. Bylo by za 27000,-
autodilyblazek@seznam.cz
Milan13Nováček Přidáno
před 13 letZdravím, mám také Fiat Ducato 2.5D. Tento problém s výměnou motoru jsem vyřešil mezi svátky.Sehnal jsem vrak Ducata 2.5TD, motor jsem přehodil i s převodovkou a použil i servo řízení. Od té doby jsem naprosto spokojen, jediný problém žhavení motor TD má 1 žhavící svíčku. :) Ohledně evidence si nedělám velkou hlavu, při odkrytí motoru není poznat rozdíl. Kód motoru, který je evidován na štítku přední masky a velkém tech. průkazu lze těžko najít.
Pozor na motory Ducato 2,5 a 2,8 idtd (tdi). Tyto motory jsou iveco.(co vím tak jsou ve vozech Ducato,Ren. Mascot, Iveco Daily) Je pravda že číslo a typ motoru je ze zadní starny bloku a jen hoooodně těžce čitelný. Je rozdíl mezi motry DT a TD,jestli se nepletu tak DT mají přímý vstřik a jednu žhavičku v sání,kdežto TD je motor s předkomurkama a 4 žhavičkama.(ale třeba mě někdoopraví že se pletu). My máme Boxer a v malém TP je psáno 2,5D výkon 76 kw, což je nesmysl. tak čekáme na velký TP co z něj vyčteme.
Petr a NataliČlen Přidáno
před 13 letLegální to není,ale to bych moc neřešil.Jde to samozřejmě dostrojit turbem ,ale musíš kompletně včetně čerpadla ,sání,výfuku a dalších drobností.Nejlépe je sehnat celé auto a přeházet to.Dříve jsem takovéto věci dělal často teď jsem však už líný jelikož to není práce na den.
Petr!y a Natali!l + Anetka
MekkiČlen Přidáno
před 13 letTaky o výměně přemýšlím. Kladu si ale otázku, jestli to má význam. Auto mám od podzima a předpokládám, že najedu tak 5000 km za rok. Můj motor 2,5D má 160000km, (doloženo bývalým majitelem), chytá v mrazech, nebere olej, jde jak hodinky. Koupím jetý 2,5TD o kterém nevím nic, bude mít minimálně 400000km. Myslím, že raději v kopci párkrát podřadím a spolehlivě dojedu, než se strachovat, kde mě vyhoněná 2,5TD nechá stát..... Ještě otázku, co dát na 2,5D 16" kola, pojede to ještě???:x
VasuČlen Přidáno
před 13 letDnes jsem hovořil s odborníkem na tyto auta - rozdíly mezi motory 54 a 70 kW a rozdíly s pneu 14 a 16.
Ten mi vysvětli, že kdybych dal na auto 54 kW pneu 185/75/16 tak na 1. rychlostní stupěň bych to nepoznal, ale při 5. rychlostním stupni by to jelo jen po rovince. Rozdíl rychlostí mezi gumami je 8 %.
Motor 70 kW to utáhne, takže místo maximální rychlosti 125 km/hod při 54 kW jede s 70kW 135 km/hod.
Asi horší by to bylo se spotřebou, častěji bych jezdil na 4. stupeň. Nejlépe by bylo si gumy na týden půjčit a vyzkoušet to. Počkáme na jaro !
Já teda mám 2,5TD 70kw , ale zase na mě v továrně zapomněli se servem a to bych si dal líbit já jen nevim co je vše potřeba jestli stačí samotné řízení nebo musím koupit i řídící tyč co jde až do volantu a taky čerpadlo i s nějakym držákem . Jarda
!y Jarda , :y Lenka , :a Lukáš a !z Štěpánka
Mercedes Benz Vito + Knaus Südwind
Upravil Remzin dne 06.02.2011 01:17,
před 13 letMirek a JirinkaČlen Přidáno
před 13 letDo Fiatu v Hulíně už jsem volal.Je zima nejezdí.Mám se připomínat.To bylo první kde jsem to zjišťoval.
1-den + 1-dna * 50+, Fiat Ducato 2,5D-Frankia (1994),člun ADVENTURE Fotky s našich cest jsou na
http://tvsat.rajc...MekkiČlen Přidáno
před 13 letZbláznilo se mi auto!!!:o O víkendu jsem jel od Prahy na Tábor a hrozil jsem se kopce u Votic, kdo to neznáte, tak je to asi 3km dlouhý táhlý stoupák na Českou sibiř, říkal jsem si, veme to trojka nebo budu muset za dvě?? ... Něco osvitilo mojeho dědka a dal to za 4 a úplně v klidu, čuměl jsem jako blázen, a to nefoukal vítr do zad..... Zřejmě nebudu měnit 2,5D za TD.