Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Vše o akumulátorech: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Vše o akumulátorech

Poslední aktualizace před 1 rok
C
cigiČlen
Přidáno před 9 let
Měl bych taky jeden dotaz. Mám v Burstneru r.v.2004 nabíjecí blok EBL 99. Chtěl bych se zeptat, jakým proudem cca nabíjí za jízdy zadní akumulátor. Mám tam 1ks 100AH a zajímalo by mě, za jak dlouho se za jízdy nabije, dejme tomu ze 30% na 100%
Děkuji za info.
Tomas BrabecTomas BrabecČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

cigi napsal:

Měl bych taky jeden dotaz. Mám v Burstneru r.v.2004 nabíjecí blok EBL 99. Chtěl bych se zeptat, jakým proudem cca nabíjí za jízdy zadní akumulátor. Mám tam 1ks 100AH a zajímalo by mě, za jak dlouho se za jízdy nabije, dejme tomu ze 30% na 100%
Děkuji za info.


Za jizdy tam jde cca 6A. Tzn. vybitou baterii nabijes za cca 10-12 hodin. Chces-li rychleji, instaluj booster, pak to mas za cca 3-4 hodiny.
C
cigiČlen
Přidáno před 9 let
Tomáši děkuji za odpověď, přečetl jsem si vlákno o Boostrech a to jsem neměl dělat. Až do teď jsem si v klidu žil jen z dobíjení z Altíku a najednou jsem nabyl pocitu že bez Boostru nemohu existovat :|
Nechce se mi do toho tolik investovat.
Kdyby náhodou, mohu k 100 AH baterii koupit Booster LB45?
Původně byla ve voze 2x 90AH Gel Varta. Jedna se nafoukla tak jsem jí vyhodil, druhou mám v garáži.
Do vozu jsem koupil jen jednu EXIDE ET650 normálně s elektrolitem.
Na baterce je napsáno 650Wh, mohu tomu rozumět tak, že se může vybít na 35% zbylé kapacity?
Nebo na jaké nejnižší napětí se může tato baterka vybít?
K
kutil1Člen
Přidáno před 9 let
Když jsem připojený na 230V, tak nabíječka na fotce dobíjí akumulátor. Pokud není nabitý, svítí červená ledka a je tam uvedeno 14,4 V. Po nabití se rozvítí zelená ledka s nápisem 13,8 V. Prosím o odpovědi:

- Pokud stojím delší dobu s připojením na 230 V a akumulátor je stále pod 13,8 V - dochází k přebíjení akumulátoru?
- Jak se pozná z údajů na akumulátoru, zda se jedná o bezúdržbový startovací, nebo nástavbový?
- Je možno akumulátor na fotce považovat za nástavbový?
- Na kolik V lze tento akumulátor vybíjet - na 12 V?
- Jak dlouho by mohl být tento akumulátor na hodnotě 12 V, než bych se dostal k nabíječce bez velkého poškozování akumulátoru?

Automatické sloučení 01.02.2015 18:06:


Automatické sloučení 01.02.2015 18:07:

Citovat

kutil1 napsal:



Automatické sloučení 01.02.2015 18:06:
Upravil kutil1 dne 01.02.2015 19:07, před 9 let
kutil1 Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen Obrázek nebyl nalezen
Zdenek a AlenaZdenek a AlenaČlen
Přidáno před 9 let
Těch 13,8V máš změřeno voltmetrem ?

Mně moje " super inteligentní sedmistupňová nabíječka"
už týden, udržuje na baterii 12,7 V. (mně se to zase zdá málo :)
a těch tvých 13,8 mně přijde v pohodě.
Ještě by jsi asi měl změřit jaký proud do té tvé bat. teče při těch 13,8V
k typu a vhodnosti bat se ti určitě ozve nějaký odborník mně připadá OK.


:_
Zdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
K
kutil1Člen
Přidáno před 9 let

Citovat

Zdenek a Alena napsal:

Těch 13,8V máš změřeno voltmetrem ?

Mně moje " super inteligentní sedmistupňová nabíječka"
už týden, udržuje na baterii 12,7 V. (mně se to zase zdá málo :)
a těch tvých 13,8 mně přijde v pohodě.
Ještě by jsi asi měl změřit jaký proud do té tvé bat. teče při těch 13,8V
k typu a vhodnosti bat se ti určitě ozve nějaký odborník mně připadá OK.


:_


Těch 13,8 V jsem naměřil při nabíjení na svorkách akumulátoru, ale když jsem to měřil, byl tam jiný, než je na fotce (55 Ah).

Ten 100 Ah zatím vozím jako náhradní a jen jsem z něj napájel televizi. Chci ho dát jako palubní, ale ve Fordu v motorovém prostoru to musím nějak upravit, protože tam se vejde jen 74 Ah.
Ten proud, kdy svítí zelená ledka, jsem neměřil a změřím.

U toho akumulátoru mi jde o to, zda je nástavbový, nebo startovací. V tomto linku se píše, pokud jsem četl dobře, že nástavbový bych mohl vybíjet více, než startovací a mohl by mít menší sebevybíjení a snad by mohl být odstaven delší dobu (než startovací) třeba na 25 %??
Zdenek a AlenaZdenek a AlenaČlen
Přidáno před 9 let
tan aku co máš na fotce je startovací, ale protože je bezúdržbový tak ho klidně můžeš použít, jeho výdrž zjistíš jedině praxí.
Když potom budeš kupovat novou tak kup Trakční Vartu nebo něco tady:
http://www.svetka...ni-baterie
Zdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
ontheroadontheroadČlen
Přidáno před 9 let
Ahojte.

Můžu se ptát na chování AGMka?

Co bude říkat za situace, když na jeho svorky bude při zakempování připojena 12V absorbční lednice (9A) a současně bude viset na CTEK M200 (ať s čidlem nebo bez)?
Nehrozí přebíjení?
CTEK si přece může myslet:," Ta mrcha ale žere jak zjednaná, tak jí nandám"!

Dík.
Petr
Karel ProkopKarel ProkopČlen
Přidáno před 9 let
Nestane se vůbec nic. Baterka je vyrovnávací nádrž. CTEK tam dosype jen co je potřeba. Nenaloží nikdy víc, než si baterka řekne. M200 je 15A verze takže utáhne 9A zátěž trvale, ale bacha bude asi foukat ventilátor takže nepřepínat na noční režim.
ontheroadontheroadČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

Karel Prokop napsal:

Nestane se vůbec nic. Baterka je vyrovnávací nádrž. CTEK tam dosype jen co je potřeba. Nenaloží nikdy víc, než si baterka řekne. M200 je 15A verze takže utáhne 9A zátěž trvale, ale bacha bude asi foukat ventilátor takže nepřepínat na noční režim.


Danke, Herr Ober!!
Karel ProkopKarel ProkopČlen
Přidáno před 9 let
Nichts zu danken, anders mein fliegerischer Rang ist nur Hauptmann,.... :)
K
kutil1Člen
Přidáno před 9 let
Chtěl jsem koupit trakční Vartu cca 74 Ah a v obchodě mě nalomili s tím, že se Varta vyrábí u nás do východního bloku a prý je 20% z podaných reklamací oprávněných a Vartu neodebírají výrobci aut. Doporučovali rakouský Banner, ten prý jde do prvovýroby aut a je podstatně kvalitnější.
Máte podobné zkušenosti, nebo je to nějaký reklamní tah na dražší akumulátor Banner?
jirkajjirkajČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

kutil1 napsal:

Chtěl jsem koupit trakční Vartu cca 74 Ah a v obchodě mě nalomili s tím, že se Varta vyrábí u nás do východního bloku a prý je 20% z podaných reklamací oprávněných a Vartu neodebírají výrobci aut. Doporučovali rakouský Banner, ten prý jde do prvovýroby aut a je podstatně kvalitnější.
Máte podobné zkušenosti, nebo je to nějaký reklamní tah na dražší akumulátor Banner?


ahoj,mám Bannerky dvě 80ah teprve 1,5roku a zatím v pohodě ,koupil jsem Banner protože mají mít o 100 nabíjecích cyklu více než Varta a dokonce jsou levnější než 75ah Varta .Kupoval jsem v Praze u battery-import.cz
Deda LebedaDeda LebedaČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

kutil1 napsal:

Chtěl jsem koupit trakční Vartu cca 74 Ah a v obchodě mě nalomili s tím, že se Varta vyrábí u nás do východního bloku a prý je 20% z podaných reklamací oprávněných a Vartu neodebírají výrobci aut. Doporučovali rakouský Banner, ten prý jde do prvovýroby aut a je podstatně kvalitnější.
Máte podobné zkušenosti, nebo je to nějaký reklamní tah na dražší akumulátor Banner?


Banner se vyrábí na Slovensku, Varta u nás
P
PeterLČlen
Přidáno před 9 let
Mali sme skúsenosť so štartovacími Boschkami, cca 3 z 10 ks išli na reklamáciu, tak sme ich prestali montovať a prešli sme na Varty... Zatiaľ NO PROBLEM, aj keď už som počul z viacerých zdrojov, že sa robia na jednej linke - Varta a Bosch.... Tak potom sa v tom vyznaj... a k tej Banner-ke - mal som na ňu lepšiu cenu ako na Vartu, tak možno by som skúsil iného predajcu...
Peter, Zuzka a deti
M
milanpČlen
Přidáno před 9 let
Zdravim nemam celkom jasno tak sa radsej opytam. Odporučila sa mi baterka v nastavbe. Mam auto Ford Hobby Van. Original tam bola Exide gelova. Podľa toho co som sa dočítal tu na fore idem kupit trakčnú Vartu. Nabíjačka v aute je CB-516. Moja otázka táto nabíjačka nabíja iba túto nastavbovú batériu? Vozidlová sa z tejto nabíjačky nenabíja?
Karel ProkopKarel ProkopČlen
Přidáno před 9 let
to milanp:
ano dobíjí 2A
http://www.carava...ost_148573
příspěvek č.12
A
aul310Nováček
Přidáno před 9 let
Dobrý den, právě řeším připojení druhého akumulátoru do VW T5, jeho nabíjení a připojení spotřebičů. Není mi úplně jasné připojení nabíječky - nabíječka je k aku připojená trvale a spotřebiče se při připojení na síť odpojují a napájejí z měniče 220/12V, nebo jak to je ?Předpokládám spotřebiče okolo 20-30A/12V a tak silnou nabíječku , dodávající trvale tento proud, aby se aku nevybíjel, popř. aby se aku nabíjel se správnou charakteristikou jsem nenašel.
Dále řeším připojení ledničky, někde jsem četl, že se připojuje zásadně na startovací baterii a při vypnutí motoru / D+/ se automaticky odpojuje. Jaký je k tomu kromě vybití důvod ?
Třetí dotaz je na zapojení odpojovače - kam ho nejlépe zapojit a někde jsem četl , že se odpojuje kostra.
Děkuji
K
kutil1Člen
Přidáno před 9 let
Ahoj, ve vláknu je jasně napsáno, že se nemají 2 různé akumulátory propojovat. Zajímá mne, zda těm akumulátorům též škodí to, že by byly propojeny (například přes relé) jen v době nabíjení, buď z nabíječky, nebo z alternátoru.
Pirat z RuzynePirat z RuzyneČlen
Přidáno před 9 let
Ahoj, měl bych dotaz, Mám automatickou nabíječku HQ 10A (přesný typ mohu dohledat) a dnes při údržbě baterií jsem zjistil, že v určitém režimu nabíjení je na svorkách akumulátoru 15,8 V. Je to tak správně, vím, že se napětí s fázemi nabíjení mění, ale nevím zda je toto ještě v normě (měřím měřákem za pár kaček, ale zajímalo by mě, od kolika do kolika se mění napětí během nabíjecího cyklu. Akumulátor nebyl teplý. Jinak nabíjím klasický olověný akumulátor s tekutým elektrolitem. Předem dík za odpověď, Pirát.
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,686,167 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.21461 sekund | Průměrně za: 0.21461 (0) sekund | Dotazy: 144 | Použitá paměť: 2.33MB/2MB