Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 nabíječka Calira LG612-DS/IU: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

nabíječka Calira LG612-DS/IU

Poslední aktualizace před 14 let
Me2dMe2dČlen
Přidáno před 14 let
Přátelé, mám tuto nabíječku a chtěl bych jí nějak zapojit do busu na dvě baterky z toho jedna bude klasika startovací a druhá asi Optima yellow top 75Ah gelová. Dotaz zní, znáte někdo tuto nabíječku aby uměla nabíjet i tu gelovku a za jízdy by se dobíjely z altíku? Díky Me2d
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+2 Medvíďata(12+9)+ český terier PARD + vw t4 california exclusive 5m 2.4d rychlík :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931
Karel ProkopKarel ProkopČlen
Přidáno před 14 let
612 je starší verze. Pokud vím, už se dělá jen 16A verze (616). Nicméně pokud má mechanický přepínač nabíjení Gelu (jakože má) není důvod nepřipojit tam gelovou Optimu.
Vždy je podmínkou aby na nabijáku byl mechanický přepínač.
Žádná nabíječka nedokáže automaticky poznat typ PB baterie (Gel(AGM/kapalina).
Me2dMe2dČlen
Přidáno před 14 let
Aha, tak mechanický přepínač nemá, ale na nějakých stránkách přes překladatel jsem v noci našel že umí i gel že to je to označení IU, zkusím to najít znovu a hodím link, díky moc Karle
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+2 Medvíďata(12+9)+ český terier PARD + vw t4 california exclusive 5m 2.4d rychlík :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931
Me2dMe2dČlen
Přidáno před 14 let
tady jsem ji našel s nějakým popisem, bohužel nevládnu jazyky kromě svého
http://www.toms-c...DS-IU.html
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+2 Medvíďata(12+9)+ český terier PARD + vw t4 california exclusive 5m 2.4d rychlík :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931
Upravil Me2d dne 24.09.2010 08:52, před 14 let
karelHkarelHČlen
Přidáno před 14 let
Co to zkusit u kováře? http://www.calira...ameset.php v sekci download
Na tu Tvoji tam sice schema není ale LG 620 má stejný výstupy podle té by to snad mohlo jít zapojit
Upravil karelH dne 24.09.2010 10:42, před 14 let
Me2dMe2dČlen
Přidáno před 14 let
Díky, schéma je na té nabíječce v tom problém není, já tomu stejně nerozumím a elektrikář (Remzin :-D) si s tím poradí. Stránky jsou německy a mě jde o to jestli bude umět dobíjet gelovou baterii i elektrolytovou.
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+2 Medvíďata(12+9)+ český terier PARD + vw t4 california exclusive 5m 2.4d rychlík :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931
Karel ProkopKarel ProkopČlen
Přidáno před 14 let
Nabíječe LEAB
toto zařízení je uzpůsobeno k nabíjení olověných gel i kapalných baterií. Baterie jsou nabíjeny charakteristikou IUoU až do doby než dosáhnou plynovacího napětí. Hlavní nabíjecí fáze IU je omezena dobou 20hodin, aby se eliminovalo riziko eventuelního přebíjení. Nabíječ pracuje na plný výkon až do poklesu napájecího napěti na 170V. Snáší i kolísání kmitočtu sítě mezi 40-60Hz. Odběr zařízení z nabíjené baterie v klidu je pod 2mA. Zařízení pracuje tiše, spolehlivě a bez zápachu s účinností větší než 85%. protože všechny LEAB chAmps jsou zality v nevodivé pryskyřici jsou extrémně odolné vibracím a rázům. Velmi vhodné pro montáž v autech a karavanech.
Vlastnosti LEAB nabíječů:
Vodovzdornost protistékající a kapající vodě
Otřesuvzdorný a odolný vibracím
nabíjecí napětí 14,4V
udržovací napětí 13,8V
ochrana proti zkratu a přepólování.

Návod je jasný - nicméně pokud je nabíjení z altíku realizováno paralelním spojením obou baterek (startovací i nástavbové) tak to nejde. Rozdílné koncové napětí kapaliny a gelu. O rozdílných vnitřních odporech ani nemluvě. Pokud bude nabíjet přes oddělený el. obvod není s tím problém. Většina páně Trautmanových výrobků ale spojovací relé má, aspoň ty co jsem měl v ruce.
Me2dMe2dČlen
Přidáno před 14 let
díky, nabíjení za jízdy se už nějak vymyslí, resp. si s tím pověření nějak poradí, že?!k
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+2 Medvíďata(12+9)+ český terier PARD + vw t4 california exclusive 5m 2.4d rychlík :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: Karel Prokop, Me2d, karelH

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,679,511 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.14783 sekund | Průměrně za: 0.14783 (0) sekund | Dotazy: 76 | Použitá paměť: 1.81MB/2MB