Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Jaký měnič napětí ???: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Jaký měnič napětí ???

Poslední aktualizace před 14 let
PepaKPepaKČlen
Přidáno před 14 let
Ahoj, jak silný měnič napětí /a jaká značka je kvalitní/ potřebuji k tomu, aby mi šla během jízdy v autě střešní klima Dometic B2600 / spotřeba 1200 Watt/ ? Díky.
T
TomČlen
Přidáno před 14 let
Ahoj, už ho používám dva roky, zatím bez problému.

http://www.luke.c...napeti.htm

TYP SP 1200 C 12V - trvalý výkon 1200 W + dobíječ + funkce UPS

1/ Provoz ledniček, počítačů, radií, televizorů, videí, svítidel, ventilátorů, ručního el. nářadí, mikrovlnných trub atd. v motorových vozidlech
nebo v terénu s akumulátorem 12V.
2/ Dobíjení bateri (akumulátoru) 12V.
3/ Zdroj nepřetržitého napájení (UPS) v kombinaci s akumulátorem 12V (není součástí dodávky).

Připojuje se na napětí 12V (akumulátor) pomocí kabelů (součást dodávky). Výstupní napětí na zásuvkách je 230V, trvalá zatížitelnost je 1200W, špičkově 2400W.
V zadní části se nachází vstupní svorka pro připojení síťového napětí 230V z běžné elektrické sítě. Po připojení na tuto síť se může přístroj použít jako dobíječka akumulátoru.
Další možností je použití přístroje jako zdroje nepřetržitého napájení. Pokud je v elektrické síti napětí, prochází ze vstupu přímo na výstupní zásuvky. Při výpadku se přístroj během 10ms přepne do funkce měniče a odebírá energii z připojeného akumulátoru 12V (akumulátor není součástí dodávky). Po obnovení elektrické sítě se SP1200C od akumulátoru automaticky odpojí a je možno jej poté nabít. Doba provozu při výpadku sítě je přímo úměrná kapacitě akumulátoru.

Technické parametry:
Vstupní napětí : (DC) 10 – 15 V (12V autobaterie)
Výstupní napětí (AC) : 230 V s tolerancí +10 -15%
Trvalý výstupní výkon : 1200 W
Špičkový výstupní výkon : 2400 W
Vstupní plné proudové zatížení : 120 A
Pohotovostní vstupní proud : méně než 0,4 A
Nabíjecí proud : 10A
Rychlost přepnutí UPS/síť : 10ms
Výstupní vlnový tvar : modifikovaná sinusoida
Výstupní frekvence : 50 Hz
Účinnost : 85-90 %
Vypnutí při poklesu napětí : 10 V ± 0,5 V
Výstražný signál při sníženém napětí baterie :10,5V ± 0,5 V
Tepelná ochrana : 600C ± 0,50C
Ochrana před přetížením : Ano
Ochrana proti připojení 24V vst.napětí: Ano
Ochrana polarity baterie : Ano (pojistkou)
Pojistka : 25 A 9ks
Rozměr (délka / šířka / výška) mm : 360 / 198 / 80
Hmotnost : 3800 g

Tom
karelHkarelHČlen
Přidáno před 14 let
Obávám se, že to nepoběží. Jedna věc je jmenovitý příkon a druhá je startovací proud. Ten je v Tvým případě 18A, což jsou 4000W a to je sakra hodně.
Viz zde: http://www.karava...ce-rady-b/
Upravil karelH dne 30.08.2010 18:25, před 14 let
M
AnonymČlen
Přidáno před 14 let

Citovat

karelH napsal:
Obávám se, že to nepoběží. Jedna věc je jmenovitý příkon a druhá je startovací proud. Ten je v Tvým případě 18A, což jsou 4000W a to je sakra hodně.
Viz zde: http://www.karava...ce-rady-b/



Prostě jak nás to učili ve škole, při krátkodobém přetížení měnič tiše zasmrdí a odejde do věčných lovišť :^
Měnič dimenzovat na rozběhový proud, ale i to je riziko, že čerpadlo přes zimu zatuhne, na to se zapomene a rozběhový proud bude vyšší.
Při provozu se sítě to znamená jen, že motor zabrčí, oklepe se a rozjede se to.
Při provozu z měniče se stane to co je napsáno v první větě.
A to je ta lepší varianta.

Další věcje 1200W trvalý příkon při učinoosti dobrého měniče 70-80% je 130A.
Kde je budeš vyrábět??? Kolikátku tam máš alternátor 80A? Ten z toho nadšenej moc nebude a to nelicituju o tom kolik berou spotřebiče v autě. Beru v podtaz jen ty nutné pro povoz ( vstřikování, radio, světla atd..)
A co kabeláž myslíš že je na toto dimenzovaná??? Jak na nich začne tavit izolace tak je to k nezastavení, spojují se mezi sebou a oheň je na světě.


Lidi neblázněte. Měnič ano, ale tak na mikrovlnku která má maw 800W a jede 3 -4 minuty za celý den. To nástavbová baterie pokryje a pak se zase nabíjí.
Upravil Anonym dne 30.08.2010 19:27, před 14 let
PepaKPepaKČlen
Přidáno před 14 let

Citovat

karelH napsal:
Obávám se, že to nepoběží. Jedna věc je jmenovitý příkon a druhá je startovací proud. Ten je v Tvým případě 18A, což jsou 4000W a to je sakra hodně.
Viz zde: http://www.karava...ce-rady-b/



V katalogu čtu, že startovací proud u Dometic B2600 je 6 Amp.. Když to půjde přes měnič Waeco Perf.Pow. 2000 W tak to taky nepoběží?
Já bych to tam nechtěl, ale jen motorová klima zřejmě 7,5m integráč při hicech nevychladí.
Upravil Fun dne 31.08.2010 10:26, před 14 let
Karel ProkopKarel ProkopČlen
Přidáno před 14 let
Věc co máme odzkoušenou - je Truma Saphir (krabice vestavná) na jízdu má 1000W měnič co pouští klimu na 600W a za jízdy si měnič i hlídá pokles napětí palubní sítě a při poklesu ubere chladicí výkon. Výkonově za jízdy v 6m integrálu zcela vyhoví dle slov majitele. Další stupeň je 1200W a 2000W ale to živí centrála buď vestavěná nebo dodaný kufříkový invertor Kipor 2600W se startérem.
Na tu střešní by to možná šlo naimplementovat taky, ale nemá to stupňování chladicího výkonu.
A upřímně: neumím si představit trvalý odběr 1200W z altíku. Obzvláště za horka.
Pak by možná bylo řešení vysápnout tu střešní (dát místo toho mini Heki nebo Omnivent 40x40) a do garáže zabudovat tu Safírku.
Safírka je odladěné řešení od Trumy chránící částečně i altík (napěťově) a je ověřeno námi montážně i zkušebním provozem že to chodí.
Toliko moje zkušenost.
Upravil Karel Prokop dne 31.08.2010 10:24, před 14 let
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: PepaK, Tom, karelH, MRAZIRNA, Karel Prokop

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,862,054 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.13544 sekund | Průměrně za: 0.13544 (0) sekund | Dotazy: 76 | Použitá paměť: 1.84MB/2MB