Citovat
Peca napsal:
Regál v garáži nemám, přijde mi že to zabírá místo. V garáži mám originál skříňky od výrobce, v těchto je umístěno příslušenství ( čerpadlo rozvody topení a jiné ) na těchto zůstalo místo na 2 tašky s
pořadačem od Thule. Prakticky do garáže dám vše včetně nábytku na zdní stěnu a ještě mi zůstane celá garáž na motorku kola atd. Regály podle mě zabírají místo a v případě dřevěných regálů je to dalš zátěž. Do garáže pak už nedáte kola a msuíte montovat držák na zadní stěnu tedy opět další váha na autě.
To je můj názor...
Tak nějak to v garáži zatím sic provizorně řeším i já. Naprosto souhlasím s tím, že každá konstrukce navíc je taky zbytečně váha navíc. Kola, když mám 3500 litrů garáž, to by byl hřích strkat na držák a úplně dozadu. Jednak je to skutečně taky další váha navíc, druhák potom - každá větší zátěž na tom největším vyložení vzadu vozu - kdyžtě třebas tři kola a držák prezentují váhu dohromady třebas i přes 50 kg - to je již docela zásah do rozložení váhy vozu, tím polohy těžiště a tím zhoršení jízdních vlastností.
Možná se to někomu zdá směšné u vozu s váhou 3500 kg řešit nějakých 50 kg zátěže na zadku bydlíku - ale když rameno převisu, na kterém působí těch cca 50 kg, dělá i s vyložením toho držáku třebas 250 cm, v garáži pak máte všechno další "harampádí" B), tak si můžete spočítat, kolik to nadlehčuje přední nápravu, zejména dynamicky na zhupech na cestě !!
Já se snažím nacpat co nejvíce a hlavně těžké věci co nejdále dopředu. A kola v garáži - to zatím nemám vyřešené, totiž to, že nejsem operativní cestou. Třebas, že bych zastavil někde po cestě a chtěl vytáhnout kola a jet na obhlídku kolmo. To zatím je bolavé místo mé koncepce, kdy v garáži mám vše naskládané tak, aby se to moc nehýbalo a bylo pěkně zapřené jedno do druhého - tedy včetně kol.
Tady stále čekám na nějakou inspiraci !! :|