Wago konektor by nevyhovoval?
Co jsivybral na Ali urcite bude fungovat v OA a podle me tomu nic nebrani ho pouzit.
Upravil hymer662 dne 14.12.2018 08:50,
před 5 letKarel ProkopČlen Přidáno
před 5 letWilík 68: ten konektor je zcela O.K.
Problém by bylo napětí přes 50V (bezpečné napětí) ale to my nedosahujeme, takže jedinej limit je proudová zatížitelnost.
A 50A je při 12V 50*12=600W čili na tento konektor lze pověsit až 600W měnič.
Pro větší konektorový výkony používáme konektory XT 60 nebo XT 90. Pro "klasiku" (do 50A) konektory T-Dean. Dřív i MP-JET a jiné modelářské zlacené variace.
Willik68Člen Přidáno
před 5 letdíky za reakce. myslel jsem si že tyhle zásuvky budou v pohodě, ale pro jistotu jsem chtěl znát názor ostatních. už je mám doma a montoval jsem lisováním s dodatečně i letováním. jen bych rád upozornil případné zájemce, kteří by je chtěli použít také, pozor na barvy pouzdra. myslel jsem že si dám černou jako zásuvku do auta a červenou jako protikus a ouha, chybička se stala. jsou trochu jinak tvarované a nejdou k sobě. přikoupené další červené jsou v pohodě. takže z toho asi plyne že červené patří k červeným, černé k černým a šedé k šedým. pro příště už budu chytřejší. parametrově jsou jinak shodné.
ještě jednou díky za bleskové reakce
Prostředkem pružinky uvnitř vidlice jsem vedl na obou koncích připájený měděný kablík navolno, aby pružinka pružila a proud šel přes kablík a nehřál pružinku.
Dělal jsem prodlužovák na kompresor na nafukování gumového člunu. Po nainstalování kabílku již vidlice (zástrčky na 12v)neodcházejí. Předtím jsem jich také
několik utavil.
Citovat
petrazlatka napsal:
Prostředkem pružinky uvnitř vidlice jsem vedl na obou koncích připájený měděný kablík navolno, aby pružinka pružila a proud šel přes kablík a nehřál pružinku.
Dělal jsem prodlužovák na kompresor na nafukování gumového člunu. Po nainstalování kabílku již vidlice (zástrčky na 12v)neodcházejí. Předtím jsem jich také
několik utavil.
Pokud je řeč o zástrčce autozapalovače, tak já jsem to vyřešil po pár pokusech podobně, prostě jsem pojistku s pružným plíškem překlenul přiletováním kousku lanka. Čudlík se potom sice něvyouvá moc ochotně, ale to jsem nakonec pojistil dvěma pružinkama zvenku na zástrčce a dvěma očkama po stranách zásuvky v kufru, kam je zaháknu a tím zajistím nepovysunutí zástrčky a větší přítlak na čudlík. Vedení mám od zástrčky do přívěsu i v autě od baterky do zásuvky v kufru 6mm2 a jištění tuším 50A.
Rozhodně netvrdím, že je to takhle ideální a nechci nikoho navádět, ale jsem zastáncem zapalovačový zástrčky z důvodu kompatibility pro případ připojení přívěsu k jinýmu autu (jen s omezením, že bych nemohl zapnout svůj samodomo booster v přívěsu pro rychlejší dobití za jízdy).
Predom Prespol N126a (1976) a Beyerland Vitesse 4.00 CT (1987) za utahanou Octavkou 1,6 LPG ... samozřejmě ne současně :-)
Ondra, Kačula, Franísek, Mařenka a chlupatej hlídač Bobinka
bleriot11Člen Přidáno
před 5 letTen TX 60 s tím panelem je super.Já to vůl vyráběl...
Podobné konektory jako máš z ebay jsou použity na připojení baterií na průmyslové myčce na podlahu.
https://www.aliex...4c4dyu1ky5
Používají se každý den, po ukončení práce se připojí na baterie nabíječka konektor vydrží poměrně dlouho pro delší výdrž připáskuju konektor k drátu nebo se dá koupit držátko.
Také jsem viděl tuto zásuvku v katalogu u Elitu.
Gut
Denke daran: Amateure bauten die Arche, Profis die Titanic!!
DiscoverfunČlen Přidáno
před 5 letJa pouzivam ty Konektory jak popisuje Gut, vyrabeji se ve 4 barvach a kazda barva je na jine zatizeni proudem od 50 do 400A, dva stejne stekry
se vzdy daji zapnout do sebe (stejnobarevne) aniz by se dali obracene prepolovat, kabely se letuji zvenku do zdirky s nozovym kontaktem a potom
se jen zacvaknou do stekru, stekr ma 2 otvory na prisroubovani stekru jako zasuvku,ja mam tyhle stekry vsude ve voze- na solarech, na el. Rampe
na horska kola, na navijaku u traileru, a i vyvod z Baterrek v pripade startovaci pomoci kabelem. je to prakticke, protoze me staci pro vsechny tyto
zasuvky jeden prodluzovaci kabel.
Discoverfun