Ahoj všichni,
Měla bych dotaz ;), myslíte že teď je blbá doba na nákup obytky? Že na jaře bude větší výběr?
Nebo není tu náhodou někdo, kdo se chystá prodat na jaře a teď ještě neinzeruje?
Děkuji :)
Je nejhorsi doba na nakup obytky celkove.Velika poptavka a mala nabidka pokud se kupuje obytka co ma za neco stat a ma splnovat co splnovat ma.Ale nezoufal bych.Sledovat internetovou nabidku den co den a pokud neco zaujme za vcas reagovat, ale pozor na podvody a levarny. Ceny pokud jsou dole a dampingove tak tam je vzdy neco ,,ale,, Ja loni na nic bazaroveho kloudneho nenarazil a sedel jsem nad tim rok , tak jsem objednal na konec nove.Ale i to byl porod, abych to poskladal tak jak jsem chtel a potreboval. Doporucoval bych veletrh Duselldorf, ale ten uz je pryc.Tak stastnou ruku pri vyberu.Tom
Děkuji, my bohužel před měsícem prodali naší 2008, měli jsme kupovat novejsi, ale bohužel nám pan přestal reagovat a už 14dni nekomunikuje :(, takže jsme bez obytky :(... na bazarech nic není a když je, tak nám připadá že lidi neví co by za to chtěli...
Myslím si, že je to trvalý jev, zvláště pokud hledáš obytku použitou a tudíž nezáleží na období.
Když se něco objeví (na foru, v ČR), tak obvykle není moc času na rozmýšlení... . Existuje určitá cesta výběru a přímého (vlastního) dovozu obytky ze zahraničí. (je zde již dost "výživných vláken o tomto tématu).
Problém je v něčem jiném. Umět vyřešit kompromis: moje představy a skutečná nabídka... . Koupě z druhé ruky je vždy o "štěstí" získat ten správný tip a typ.
Dalo by se možná říci, ale statistiky asi nejsou, že v období výstav karavanů může být nabídka ojetých obytek o něco vyšší, ale i tak samo, když končí letní sezona a majitelé již nechtějí obytko zazimovat protože se rozhodli pořídit nové, a tak by se dalo polemizovat ....
Koukáme i na zahraničí, nemáme tedy žádné zkušenosti, ale nepřipadá nám to zase tak výhodné nebo? Dekuji
ErvinČlen Přidáno
před 5 letMáš 100% pravdu Meďu ničím nenahradíš. Kdo ho zná ví o čem je řeč. Zadní pohon a jízdní vlastnosti.(y)
Manželka Hana , vnuk Daneček 3r.
Měl bych taky otázku k Fiatům-při dotazu,jak mají Fiaty ošetřený podvozek a dutiny-sdělení technikem "standartně".To je co??Při prohlídce tam už byly rezavý fleky (r.v.2018)
stellplatzČlen Přidáno
před 5 letSkoro všichni výrobci nástaveb obytných využívají podvozky Fiat. Pak je něco málo postavené i na Fordu, Citroenu. Ostaních podvozků je jako šafránu.... Iveco a Mercedes je použité minimálně.
Moc tomu nerozumím, proč i Ti kvalitní luxusní výrobci nádherných nástaveb za nemalé peníze degradují celý výrobek zastaralým podvozkem Fiat s mnohdy ještě listovými péry na zadní nápravě a příšernou vývojově snad dvacet let starou přístrojovou deskou. Nechápu to....
pavel1971Člen Přidáno
před 5 letByl jsem ted v nove nastavbe na mercedesu (hymer) a treba ta palubka je fakt hnusna. Holt jsou to vsechno dodavky. Motor, pokud to nebude 6valec,tak taky nic moc. Tim nechci obhajovat Fiat, ale proste musime si uvedomit, ze jsou to vsechno uzitkova auta a ne osobaky.
misusČlen Přidáno
před 5 letNevidim na fiatu nic spatnyho ma i vyhody treba motor 2.3 iveco nebo 3.0 (bohuzel skoncil) rozsirenou zadni napravu, oproti mb ocividne min rezne a pro vyrobce je jiste levnejsi. No a i servis a dily budou levnejsi.
Design je vec nazoru me se MB nelibi ale uznavam ze sedi se v nem lip.
A vyhoda zadniho nahonu u obytky ? No u sportaku beru ale u auta ktery jezdi prevazne pomalu bez akcelerace a spis v nem bydlis nez jezdis... Naopak nevyhoda je vyssi podlaha pokazde kdyz pujdes dovnitr a ven mas schod navic a i celkova vyska auta.
Lada a VendulkaČlen Přidáno
před 5 letAhoj,
z vlastní zkušenosti si myslím, že je nákup ojeté obytky na podzim výhodný. Firmy se snaží aut před zimou zbavit, protože jim ponejvíce stojí na dvoře. Stejné to je se skladovými novými vozy. Co je před zimou a před novým modelovým rokem prodáno, to se počítá. Chce to koukat na zahraniční servery, mobile, autoscout apod. Nenechat se "zastrašit" uváděnou cenou, s tou se dá kolikrát dělat zázraky při složení minimální zálohy. :-)
JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 5 letCitovat
Lada a Vendulka napsal:
Ahoj,
z vlastní zkušenosti si myslím, že je nákup ojeté obytky na podzim výhodný. Firmy se snaží aut před zimou zbavit, protože jim ponejvíce stojí na dvoře. Stejné to je se skladovými novými vozy. Co je před zimou a před novým modelovým rokem prodáno, to se počítá. Chce to koukat na zahraniční servery, mobile, autoscout apod. Nenechat se "zastrašit" uváděnou cenou, s tou se dá kolikrát dělat zázraky při složení minimální zálohy. :-)
Ano, a čím horší prodejnost daného vozu, tím lepší cena. A samozřejmě naopak.
Podzimní a zimní období, asi zásadním způsobem neovlivní cenu obytek se zimní výbavou.
Počítat je třeba také s tím, že řada majitelů plánuje prodej jejich auta na jaro, až se zvýší
poptávka a tedy i prodejní cena.
to: Stellplatz Hmotnost a cena, to je to o co běží.
.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
Upravil JiPe Highlanders dne 28.11.2018 17:30,
před 5 letJe potřeba trochu zapomenout na doby kdy Mercedes byl nesmrtelným žvýkačem laciné nafty.
Je tady pravděpodobně doba kdy si budeme neradi kupovat nové motory a sypat nehorázné prachy do oprav. Poslední čtyřválce jsou nějaké bídné celkově máme na sprinteru najeto 850 000 km ale na tři motory. Vlastností šestiválce bude asi únik oleje pod gumičkami projeví se mezi 250 - 300 000 Km.
Je jedno jestli je ten motor v GL nebo ve Sprinterovi. Zakarbonování vstřiků pod víkem je také jeden z nešvarů Mercedesu. Vstřikovače a jejich opravy nebo koupě nových je otázka sama pro sebe ,bavíme se o částkách od 50 000 Kč za nové. A ukončil bych to filtrem pevných částic který se pohybuje podobně.
Ale jako fanda bych taky rád něco na Dajmlerovi do chvíle než jsem zjistil že většina obytek je na Fiatu jsem slovo Fiat překládal Fehler Ist Alles Teil. - Chyba je v každém dílu.
Dnes jsem opatrnější a radši potichu.
K diskusi okolo obytky bych navrhoval, aby si každý napsal odkud je, aspoň kraj. Kolik má peněz ,kolik bude jezdit lidí a jestli potřebuje garáž Asi se shodneme že čím silnější motor,tím lepší.Narážím na Legendární motor 2.8 použitý u Fiatu a Iveca. Už tu byl i někdo kdo vložil tři inzeráty co se mu líbily a kolektiv napsal klady a zápory. My zatím nejvíce postrádáme motorovou klimu .
Držte se Gut
Denke daran: Amateure bauten die Arche, Profis die Titanic!!