Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 S dieslem Euro 0-4 uz v Essenu nemužeme i na dalnici.: INFORMACE PRO CESTOVÁNÍ - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

S dieslem Euro 0-4 uz v Essenu nemužeme i na dalnici.

Poslední aktualizace před 5 let
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

fun napsal:

Citovat

Vajglon Hnuson napsal:

Jeste jsem nepotkal Itala mluviciho o sve vlade plnici jeho prani nebo nadseneho Francouze z omezeni rychlosti na 80km na okrskach

A spokojeného Čecha také ne, že. To je v lidské povaze stále brblat a nadávat. Zrovna Francouzi jsou známí tí, že si od vlády nic nenechají líbit. Nebrblají, ale protestují.(y)

ps: všem se vyhovět samozřejmě nedá;)


Mno, jestli spíše nejsou Frantíci známí tím, že se jim moc nechce do práce a radši protestují. Marně se snažím vzpomenout kdy protestovali kvůli něčemu jinému než práci .... mám za sebou někollik měsíců práce ve Francii a tak " nevařím z vody ".
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
F
fifa32Člen
Přidáno před 5 let

Citovat

fun napsal:

Jak říkám, pečlivěji vybírejte své zdroje a nevěřte všemu co si přečtete na internetu. Lepší je vědět než věřit.

Máme skutečně problém s ohříváním planety a máme problém se znečištěným ovzduším, které má na svědomí více obětí, než nehody automobilů.

Ale jak z toho ven?


Asi to poněkud zapadlo, ale za sebe vůbec nerozporuji, že máme ekologcký probém a stejně tak souhlasím, že je obtížné ho řešit atd. atd, vůbec mi nevadí, pokud někdo (abych zase nepíchl do vosího hnízda se státem) smysluplně rozhodne, že všechna nová auta musí splňovat nějaký smysluplný a splnitelný emisní limit (a radši se nebudu pouštět do diskuze, jak ladí neustálé utahování emisních limitů aut s technickými možnostmi, nebo kolik emisí v porovnání s auty znamená jeden let letadla nebo cesta tankeru, nebo jestli opravdu jsou třeba elektromobily po započtení všech tzv. externalit opravdu ekologičtější než auta se spalovacími motory ani s tím, jestli zabíjí víc ovzduší nebo auta).
To, co mi vadí je, že "někdo" někomu něco povolil, čili "uzavřel smlouvu", a vzápětí jí bez jakýchkoliv předem stanovených pravidel zcela libovolně mění, pokud bylo umožněno zaregistrovat do provozu auto s nějakým euro, mělo by majiteli být umožněno, ho "dojezdit". Nejspíš by mi nevadilo, kdyby nešlo třeba dál prodat.

Ke vztahu občana a státu se dál vyjadřovat nebudu, jednak to nepatří do tohoto vlákna a druhak funovi jeho optimismus závidím, ale je dobře, že každý můžeme mít svůj optimismus nebo pesimismus.
W
walibukČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

Koralovci napsal:

Citovat

walibuk napsal:

Podlahnúc všeobecnej panike, začal som sa zaujímať o benzínové auto, autíčko, na jazdenie po okolí, teda nové, splňujúce normu Euro 6+, štvorkolku a pozrel som si technické parametre, emisie a zostal som prekvapený. Benzínový motor 84 kw vyprodukuje CO2 - 158 g/km a dízel 85 kw len 123 g/km. Údaj , ten najdôležitejší o obsahu pevných častíc sa neuvádza, ale čítal som že moderné dízle s DPF majú pevných častíc menej ako benzínové motory, ktoré ako jivieme DPF filtre nemajú.


Není tomu tak, už mají i benzínové motory DPF a od jistého data, možná už to bylo 1.10.2018, ale tím si nejsem jist, musí mít všechna nové prodána auta s benzínovým motorem DPF


Ak už najnovšie benzínové motory majú DPF, tak to výrobcovia taktne zamlčujú, podstatou môjho príspevku však bolo, že moderné dízlaky nie sú o nič horšie od benzínových motorov, naopak, čo sa týka emisií sú lepšie. Zároveň ma mrzí, že všetko musí nariaďovať komisia EU, dobrovolne nespravia výrobcovia nič a jednotlivé štáty tak isto, ja si totiž myslím, že "prašnosť" auta by mal byť údaj rovnako povinný ako CO2.

Dnes vieme že CO2 je globálny problém, preto s podivom dvíhame obočie že sa tak urputne riešia automobily, ale do lietadiel a lodí nikto ani slovkom. Pre človeka je však osobne omnoho nebezpečnejší mikroprach, ktorý sa dostáva do plúc a z plúc do krvného riečišťa a odtial do buniek. Največšie množstvo mikroprachu je v hromadných garážach, mali by tam podlahy umývať každý deň a ako často ich umývajú? Isté je, že zóny bez prístupu áut sa budú rozširovať a elektromobil aj keď nie je žiadna výhra, problém mikroprachu čiastočne rieši, ale len čiastočne, lebo mikroprach vzniká aj oterom pneumatík a brzdením.
Ad zmluva zo štátom, dnes vieme že niekde v Paríži /alebo kde to bolo/ sa dohodli na tom aké limity budú musieť autá v dohladnej dobe spĺňať a to ma desí a metie. Dostal som oznam /od vrchnosti/, že keď si dnes kúpim najmodernejšie auto /ohladom emisií/ tak už pri jeho kúpe je ono beznádejne zastaralé a o 10 rokov ma s ním nikam nepustia, tak ako mi to dnes hrozí s Euro 4.
A keď nás dotlačia do elektromobilov, tak zistia že aj tie sú na nič, rozvinú proti nim kampaň a prinútia nás kúpiť si niečo iné. Aj náš pán predseda vlády je s toho voláko zmetený:), v televízii tvrdil, že elektromobil sa nabije za 15 minút, tak teda ja neviem čo tu my riešime s boostrami a slnečnými kolektormi, asi sme blbí aj s tými našimi LiFePo4. Tak nech by to aj bola pravda že sa nabije za 15 min, dám školácku úlohu, ako velké by museli byť benzínky, pardon nabíjacie stanice, aby sa tam zmestili všetci čo chcú dobiť auto?
H
hymer662Člen
Přidáno před 5 let
V podstatě vždy jde jen jedno - peníze a moc.
Zavést, nejlépe s oporou v zákonech něco co bude generovat požadavek vynaložit na to peníze.
A jako ve světě zvířat, když zvíře zaháníš do kouta bude se bránit nebo udělá něco co nebudeš očekávat .... to v reálu života vnímají "lidé"
Když to použijeme jako substituci do politiky a ekonomie .... proces bych parafrázoval: " když to bude z hrnců přetékat" ... z historie víme/předpokládá se, že v lepším případě přijde krach burzy (zhroucení ekonomiky) a v horším případě válka.

Tím bych chtěl říci, že něco je v úzkých ... a to má projev, že dopad v zavádění emisí má hlavní cíl: donutit vlastníky vozidel (separovaného segmentu) zbavit se "nevyhovujících" vozidel a donutit ke koupi nového vozidla a je jedno, zda člověk do toho investoval své i celoživotní úspory.
Je smutné, že toto "perpetummobile" bude mít jen dočasný efekt.
Podobný efekt je: snažíme se léčit lidi a prodlužovat jim život a na druhé straně vyvíjíme a požíváme sofistikované a sofistikovanější zbraně k zabíjení lidí.
Omlouvám se, to tu nepatří, ale nějak mi to nedalo.
M
mstrČlen
Přidáno před 5 let
Automobily a jejich emise se musi regulovat, jinak zemrou lide!!!

Upravil mstr dne 23.11.2018 10:18, před 5 let
K
KoralovciČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

walibuk napsal:

Citovat

Koralovci napsal:

Citovat

walibuk napsal:

Podlahnúc všeobecnej panike, začal som sa zaujímať o benzínové auto, autíčko, na jazdenie po okolí, teda nové, splňujúce normu Euro 6+, štvorkolku a pozrel som si technické parametre, emisie a zostal som prekvapený. Benzínový motor 84 kw vyprodukuje CO2 - 158 g/km a dízel 85 kw len 123 g/km. Údaj , ten najdôležitejší o obsahu pevných častíc sa neuvádza, ale čítal som že moderné dízle s DPF majú pevných častíc menej ako benzínové motory, ktoré ako jivieme DPF filtre nemajú.


Není tomu tak, už mají i benzínové motory DPF a od jistého data, možná už to bylo 1.10.2018, ale tím si nejsem jist, musí mít všechna nové prodána auta s benzínovým motorem DPF


Ak už najnovšie benzínové motory majú DPF, tak to výrobcovia taktne zamlčujú, podstatou môjho príspevku však bolo, že moderné dízlaky nie sú o nič horšie od benzínových motorov, naopak, čo sa týka emisií sú lepšie. Zároveň ma mrzí, že všetko musí nariaďovať komisia EU, dobrovolne nespravia výrobcovia nič a jednotlivé štáty tak isto, ja si totiž myslím, že "prašnosť" auta by mal byť údaj rovnako povinný ako CO2.

Dnes vieme že CO2 je globálny problém, preto s podivom dvíhame obočie že sa tak urputne riešia automobily, ale do lietadiel a lodí nikto ani slovkom. Pre človeka je však osobne omnoho nebezpečnejší mikroprach, ktorý sa dostáva do plúc a z plúc do krvného riečišťa a odtial do buniek. Največšie množstvo mikroprachu je v hromadných garážach, mali by tam podlahy umývať každý deň a ako často ich umývajú? Isté je, že zóny bez prístupu áut sa budú rozširovať a elektromobil aj keď nie je žiadna výhra, problém mikroprachu čiastočne rieši, ale len čiastočne, lebo mikroprach vzniká aj oterom pneumatík a brzdením.
Ad zmluva zo štátom, dnes vieme že niekde v Paríži /alebo kde to bolo/ sa dohodli na tom aké limity budú musieť autá v dohladnej dobe spĺňať a to ma desí a metie. Dostal som oznam /od vrchnosti/, že keď si dnes kúpim najmodernejšie auto /ohladom emisií/ tak už pri jeho kúpe je ono beznádejne zastaralé a o 10 rokov ma s ním nikam nepustia, tak ako mi to dnes hrozí s Euro 4.
A keď nás dotlačia do elektromobilov, tak zistia že aj tie sú na nič, rozvinú proti nim kampaň a prinútia nás kúpiť si niečo iné. Aj náš pán predseda vlády je s toho voláko zmetený:), v televízii tvrdil, že elektromobil sa nabije za 15 minút, tak teda ja neviem čo tu my riešime s boostrami a slnečnými kolektormi, asi sme blbí aj s tými našimi LiFePo4. Tak nech by to aj bola pravda že sa nabije za 15 min, dám školácku úlohu, ako velké by museli byť benzínky, pardon nabíjacie stanice, aby sa tam zmestili všetci čo chcú dobiť auto?


Nikdo nic nezamlčuje, všichni o tom otevřeně hovoří, vždyť o tom i často a uz dlouho píšou v novinach.

A co se týká toho dobíjení, na tom se také usilovně pracuje a zatím to vypadá, že to bude ještě rychlejší, než klasické tankování. Všechny elektromobily by mohly.fungovat na stejném principu, auta všech značek by měla plnit stejnou normu na výměnu baterií - autem přijedete na "benzinku" do boxu, zespodu auta Vám stroj odebere vybité baterie, nasadí plně nabité a vy pokračujete dál. Je to jen jeden z návrhu, ale dost reálný. Samozřejmě cena bude vysoká, ale chráníme přece planetu a chceme jezdit ☺️ je to jen a jen o penězích.....
A hlavně nebude jiná možnost, nektere státy už teď plánují úplný zákaz prodeje jak dieselových tak benzínových motorů. Ale buďme v klidu, to ještě nějaký čas potrvá
Upravil Koralovci dne 23.11.2018 11:35, před 5 let
M
mstrČlen
Přidáno před 5 let
Vymena baterii se zkusila a v tichosti se z toho vycouvalo, neslo to.

Elektromobil neni alternativa - viz http://petr-kubac.blog.cz/1701/elektr...ly-nebudou.

Ochrana planety, zdravi - ja nevim, je to teba jen korelace, ale nebyl automobil NEZBYTNOU soucasti toho vyrazneho pokroku nasi civilizace, ktera prinesla mimo jine i PRODLOUZENI lidskeho zivota? Soucasna EU mi prijde, ze se definitivne zblaznila a neskonci to dobre - technologie a vyvoj se nezadrzitelne presouvaji diky regulacim, zakonum, omezenim do Asie a my se casto uz jen vezeme (proc nejde koupit mensi dotykovy telefon? Protoze Asiate maji radi velke obrazovky a EU/US uz neni zasadni trh, navic tam neni ani ta vyroba (v US alespon nejaky vyvoj je))
W
walibukČlen
Přidáno před 5 let
Koralovci. Zamlčuje - nezamlčuje, pozeral som na auto ktoré som si chcel kúpiť a v zverejnených technických parametroch nie je uvedené, že benzínový motor má DPF. To kedy by mi to prezradili? Až by sa auto pokazilo? Ja som to zažil s dízlom, kde sa nevypaloval DPF a nebola to lacná záležitosť. Nevedeli si s tým poradiť súkromný mecherkovia- opravári, nevedel si s tým poradiť ani díler Fiatu, ani importér Fiatu až zo samotného hniezda v Itálii prišla správna rada a ja som to samozrejme zacvakal.
Takže o čo je dnes lepší benzínový motor? Má drahé vstrekovanie, často aj turbodúchadlo, DPF a emisie CO2 vyššie ako ako dízlak, nižší krútiaci moment a vyššiu spotrebu, takže moja volba kúpiť benziňák je nahlodaná. Navyše ak kupujem auto na jazdu po meste a okolí, tak nebezpečenstvo nevypalovania DPF je rovnako vysoké ako pri dízlaku.
Môže mať benzíňak DPF, keď ta skratka znamená diezel partikuler filter;) ? Ako sa to vlastne volá odborne, po našom je to Filter pevných častíc, teda FPČ, anglicky je to ako?

Koralovci nič v zlom, fakt chcem dať môjho 14 ročného čmouda do šrotu, aj keď nemá ani 1 mm2 hrdze a na tacháči len 205 tis km a chem kúpiť nejaké ekologiš auto, lebo na to mám / len na maličké mestské auto/ a záleží mi na životnom prostredí a na tom čo dýchame. Ale mám si kúpiť benziňák len pre hystériu ? Dúfam že táto protidízlacka vlna prinesie zlacnenie nových dízlov, tak asi ešte rok ten môj starý čmoud, čo nemá ani euro 4, vydrží.
Lubos a DasaLubos a DasaČlen
Přidáno před 5 let
Tak trochu mimo téma, ale ne úplně. Tento týden jsem se díval na francouzský dokument o jejich moderní stíhačce Rafael. Zaujala mne tam mimo jiné i informace o tom, že když na to pilot "šlápne", tak si její dva motory vezmou 5 tun paliva během 10ti minut. Zkusil jsem si to jen tak velmi hrubě přepočítat na auta. Vyšlo mi, že toto množství paliva by stačilo na 10 minut pro více jak 6.000 aut s průměrnou spotřebou 8l/100 km. A to jsem nebral v úvahu, že 1 kg nejen leteckého petroleje, ale i ostatních PHM je objemově více než 1 litr. Pokud vím, tak letecké motory nemají katalyzátory, filtry pevných částic ani nic jiného ekologického a zplodiny z nich taky nevoní. A kolik takových letadel (a ne jen jich) dnes a denně zasírá ovzduší. Samozřejmě, ochrana je důležitá, abychom se neudusili a neotrávili, ale myslím, že se to ubírá tím nejjednodušším směrem - občane zaplať za sebe a ostatního si nevšímej.
Zdraví
Luboš a Dáša
K
KoralovciČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

walibuk napsal:

Koralovci. Zamlčuje - nezamlčuje, pozeral som na auto ktoré som si chcel kúpiť a v zverejnených technických parametroch nie je uvedené, že benzínový motor má DPF. To kedy by mi to prezradili? Až by sa auto pokazilo? Ja som to zažil s dízlom, kde sa nevypaloval DPF a nebola to lacná záležitosť. Nevedeli si s tým poradiť súkromný mecherkovia- opravári, nevedel si s tým poradiť ani díler Fiatu, ani importér Fiatu až zo samotného hniezda v Itálii prišla správna rada a ja som to samozrejme zacvakal.
Takže o čo je dnes lepší benzínový motor? Má drahé vstrekovanie, často aj turbodúchadlo, DPF a emisie CO2 vyššie ako ako dízlak, nižší krútiaci moment a vyššiu spotrebu, takže moja volba kúpiť benziňák je nahlodaná. Navyše ak kupujem auto na jazdu po meste a okolí, tak nebezpečenstvo nevypalovania DPF je rovnako vysoké ako pri dízlaku.
Môže mať benzíňak DPF, keď ta skratka znamená diezel partikuler filter;) ? Ako sa to vlastne volá odborne, po našom je to Filter pevných častíc, teda FPČ, anglicky je to ako?

Koralovci nič v zlom, fakt chcem dať môjho 14 ročného čmouda do šrotu, aj keď nemá ani 1 mm2 hrdze a na tacháči len 205 tis km a chem kúpiť nejaké ekologiš auto, lebo na to mám / len na maličké mestské auto/ a záleží mi na životnom prostredí a na tom čo dýchame. Ale mám si kúpiť benziňák len pre hystériu ? Dúfam že táto protidízlacka vlna prinesie zlacnenie nových dízlov, tak asi ešte rok ten môj starý čmoud, čo nemá ani euro 4, vydrží.


https://www.irozh...281143_gol
O
oldjanČlen
Přidáno před 5 let
Hele, a co takhle v rámci zachování života na planetě, přestat jezdit.... blbost, že jo...

Tak v rámci ekologie, vydrancujeme zemi úplně...experimenty pokus-omyl.

Jak je to dlouho, co se psalo, že diesel je motor budoucnosti...kdo neměl v nabídce diesel, jako by nebyl

Místo malých jednoduchých elektrovozítek do měst, chrlíme velká SUV, crossovery...., ideální auta do přeplněných měst.....

Vyrábíme složitý hybridy, který na baterie neujede ani metr, v lepším případě tak 2km.....

V rámci ekologie, sešrotujeme zánovní auta nebo je pošleme dál na východ, tam nebudou vadit....

Spočítal vůbec někdo, jestli na tu elektrošaškárnu máme dost mědi???

Už vidím tu komedii, až v zácpách začne docházet autům elektrošťáva, to elektroodtahovky si zajezdí.

Kolik budeme platit za kwh, aby to nakonec nebylo dražší, než li jezdit na benzín...
H
hymer662Člen
Přidáno před 5 let

Citovat

oldjan napsal:

Hele, a co takhle v rámci zachování života na planetě, přestat jezdit.... blbost, že jo...

Tak v rámci ekologie, vydrancujeme zemi úplně...experimenty pokus-omyl.

Jak je to dlouho, co se psalo, že diesel je motor budoucnosti...kdo neměl v nabídce diesel, jako by nebyl

Místo malých jednoduchých elektrovozítek do měst, chrlíme velká SUV, crossovery...., ideální auta do přeplněných měst.....

Vyrábíme složitý hybridy, který na baterie neujede ani metr, v lepším případě tak 2km.....

V rámci ekologie, sešrotujeme zánovní auta nebo je pošleme dál na východ, tam nebudou vadit....

Spočítal vůbec někdo, jestli na tu elektrošaškárnu máme dost mědi???

Už vidím tu komedii, až v zácpách začne docházet autům elektrošťáva, to elektroodtahovky si zajezdí.

Kolik budeme platit za kwh, aby to nakonec nebylo dražší, než li jezdit na benzín...

Hezke a vystizne proc to tak probiha .... no musi to hezky cinkat, to ostatni, logicke a spravne jde stranou, protoze to neprinasi zisky. Kde jde o penize nehledejme logiku. Auta a jine se nevyrabeji aby vydrzely co nejdele, aby jako novy model vytezil co nejvice a hura do dalsi vyroby, ktera v mnoha pripadech popira vymozenosti predchudce.
M
mariaČlen
Přidáno před 5 let
a třeba je v tom úplně jiný záměr. Zácpy jsou už skoro všude a skoro pořád. Palivo čím dál dražší asi nedostatečně odrazující. Slyšel jsem rozhovor s odborníkem na zácpy, že nemá smysl rozšiřovat dále dálnice, že se ihned naplní kapacita, neboť ti, co je zácpy doposud odrazují vyjedou a tak pořád dokola. Nutnost likvidace a pořízení nového auta je jistě pro mnohé citelnější motivací už autem nejezdit, než zdražení paliva o nějakou korunu.
O
oldjanČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

maria napsal:

a třeba je v tom úplně jiný záměr. Zácpy jsou už skoro všude a skoro pořád. Palivo čím dál dražší asi nedostatečně odrazující. Slyšel jsem rozhovor s odborníkem na zácpy, že nemá smysl rozšiřovat dále dálnice, že se ihned naplní kapacita, neboť ti, co je zácpy doposud odrazují vyjedou a tak pořád dokola. Nutnost likvidace a pořízení nového auta je jistě pro mnohé citelnější motivací už autem nejezdit, než zdražení paliva o nějakou korunu.


Zajímavá myšlenka......
Já už dlouho říkám, že je přeautováno a překamionováno a že brzy nikdo nikam nepojedeme, protože to bude očistec.
Ale co budeme dělat až se automobilová lobby zadrhne, to nevím.
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,675,671 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.20562 sekund | Průměrně za: 0.20562 (0) sekund | Dotazy: 117 | Použitá paměť: 2.2MB/4MB