Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 S dieslem Euro 0-4 uz v Essenu nemužeme i na dalnici.: INFORMACE PRO CESTOVÁNÍ - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

S dieslem Euro 0-4 uz v Essenu nemužeme i na dalnici.

Poslední aktualizace před 5 let
A
aeromanNováček
Přidáno před 5 let

Citovat

Joza napsal:

jenom se s toho neposrat .......... kde mě nechtějí, tam nepojedu. Prostě těch pár éček odvezu někam kde mě chtějí. No a než se to masivně rozmůže tak - doufám - stačím v klidu umřít za rachotu starýho dobrýho nafťáku co vrčí a kouří.


Jojo, tak nějak to vidím i já . Vždyť tady je tak krásně
H
hymer662Člen
Přidáno před 5 let

Citovat

aeroman napsal:

Citovat

Joza napsal:

jenom se s toho neposrat .......... kde mě nechtějí, tam nepojedu. Prostě těch pár éček odvezu někam kde mě chtějí. No a než se to masivně rozmůže tak - doufám - stačím v klidu umřít za rachotu starýho dobrýho nafťáku co vrčí a kouří.


Jojo, tak nějak to vidím i já . Vždyť tady je tak krásně


Nejsem si jistý, že ten "zelený a aktivistický" mor nezamoří i naši krásnou zem. Moc bych nespoléhal na to, že obytkaří 55+ se toho nedožijí....
Každé omezení není příjemné, jelikož potom říkáme: kde nás nechtějí, tam nebudu utrácet. Oproti mám svůj slogan: tam kde jsem nebyl, nic jsem neviděl.
Smutné i špatné je to že, držet krok s technickým pokrokem, ekologií a pod., vyžaduje vydělávat tolik, abych za pár let OA odstavil a koupil nové, ekologičtější... A uvažování o smyslnosti jde stranou.
GardaGardaČlen
Přidáno před 5 let
Ta aglomerace kolem Essenu je obrovska. Nevim co bych tam s obytkou pohledaval. Vubec proc jezdit obytkou do center velkych mest. Auto nechavame obvykle v kempu pobliz a do mesta jedeme dopravou nebo na kole. Je to pohodlne a bezpecne.
Oni to tak rychle nezakazou protoze by museli okamzite zakazat provoz vsech nakladnich aut. Take ne vsichni nemci maji nova auta. Staci vyjet mimo drahe destinace a tam je spousta nemcu se starymi auty.
Neni nutne se hned zbavovat starsi obytky.
Miloš
P
PilotekČlen
Přidáno před 5 let
Zostáva nám dúfať, že po prvých skúsenostiach s týmito extrémnymi zákazmi (pokles návštevnosti a tržieb súvisiacich s odlivom karavanistov - napr. v DE ale aj inde to môže byť nezanedbateľný segment trhu) niekto dostane rozum a obytné automobily z toho budú vyňaté - napr. v Rakúsku je to zatiaľ len pre N1, N2 a N3 a tuším s výnimkou obytných automobilov.

Nechce sa mi veriť, že ohromná masa západoeurópskych obytkárov s Euro 5 a nižšie bude zrazu vymieňať všetky autá. Nehádžme flintu do žita a vyčkajme...
Peugeot J5 2.5D Knaus Traveller 570 1992 náš veterán :-)
O
oldjanČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

Pilotek napsal:

Zostáva nám dúfať, že po prvých skúsenostiach s týmito extrémnymi zákazmi (pokles návštevnosti a tržieb súvisiacich s odlivom karavanistov - napr. v DE ale aj inde to môže byť nezanedbateľný segment trhu) niekto dostane rozum a obytné automobily z toho budú vyňaté - napr. v Rakúsku je to zatiaľ len pre N1, N2 a N3 a tuším s výnimkou obytných automobilov.

Nechce sa mi veriť, že ohromná masa západoeurópskych obytkárov s Euro 5 a nižšie bude zrazu vymieňať všetky autá. Nehádžme flintu do žita a vyčkajme...




Ty jsi dobrý optimista:)
Vždyť to už tady je, města která zakázala před lety vjezd autům euro3, tak pocítila pokles návštěvnosti, tržeb, ovzduší se nijak zásadně nezlepšilo........ a stalo se co? Nic. Zakázali auta s euro pětkou:o:o Oni si naivně myslí, že nějak zásadně se zlepší ovzduší. Jediný co by mohlo pomoci, je odstranit ráno a odpoledne ty dlouhý poskakující kolony aut s jedním pasažérem na palubě.
Jediný , kdo z toho bude profitovat, tak jsou automobilky, možná..... rozhodně ne běžný občan a jeho plíce
DiscoverfunDiscoverfunČlen
Přidáno před 5 let
Lidi neblbnete, ty zakazy plati pro osobni,nakladni vozy, pro obytne vozy zu delaji u nas vyjimky, tam kde je zakaz vjezdu pod emisni tridu 5+6d
uz maji pridavnou znacku- obytnym vozum jednorazovy vjezd a vyjezd povolen, ja jsem jezdil leta skoro kazdy vikend pres mnichov
na surf ke Garmisch-partenkirchenu, kdy byl uz zakazan prujezd bez plakety, nejdrive cervene,potom zlute a naposled prujezd jen se zelenou
plaketou. U nas nekontroluje nedovoleny prujezd dopravni policie, ale mestska policie, takze kdyz se projede mestem, neni soudce,neni zalobce,
protoze ta mestka policie u nas jezdi na kolech nebo chodi pesky a kontroluje nanejvys zaparkovane vozy ! Me nikdy nekontrolovali, plaketu jsem
zadnou nemel, protoze muj Ob.vuz je r.v. 80, ale ted mam veteranske pozn. cislo a veterani maji vyjimku a muzou vsude vjet a projet, do Francie
si musim koupit modrou plaketu u ADAC a ta plati ve francii vsude do zakazanych zon.
Honza
MajliMajliČlen
Přidáno před 5 let
Tak jak to vlastně je ?

http://www.autofo...-internetu
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 5 let
.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
F
fifa32Člen
Přidáno před 5 let

Citovat

Majli napsal:

Tak jak to vlastně je ?

http://www.autofo...-internetu


Nejspíš je to přesně tak, jak píší v tom článku, utahování bude hlava nehlava pokračovat bez ohledu na efekt, tak, jak je v byrokraciích obecně a v současné EU zvláště (a nikoliv pouze ohledně dieselů) zvykem. Vedlejším, možná i někým chtěným, efektem bude nejspíš růst cen benzínu, po kterém stoupne poptávka. Někdo z toho nepochybně profituje a tohoto zisku se nevzdá. Jenom mi hlava nebere, co na to tamní občané, kterých se to týká, vážně tam má každý na to, aby jak stát pískne, běžel kupovat nové auto?
Mimochodem, podle mě je to ukázkou arogance státní moci, stát dovolil občanům za jejich zdaněné peníze koupit auto, zaregistroval jim ho k provozu, přidělil jim RZ a najednou se někdo ve (stejným) státem zřízené organizaci rozhodl, že dieselům zatopí, tak stejný stát (nesvádějme to na soudy, legislativu navrhuje stát, v závislosti na formě posvěcují poslanci) pískne a řekne kupte si jiné auto bez jakékoliv záruky, že za rok zase nepískne jinak a občané jako ovce poběží kupovat zase jiné. A to vše v nejlepším zájmu těchto občanů, jde přeci o to, aby neumírali. A bafající diesely budou vesele bafat dál, jenom o kus dál na zeměkouli, takže globální efekt bude nejspíš nula nula nic.

Automatické sloučení 21.11.2018 12:22:

Citovat

Discoverfun napsal:

Lidi neblbnete, ty zakazy plati pro osobni,nakladni vozy, pro obytne vozy zu delaji u nas vyjimky, tam kde je zakaz vjezdu pod emisni tridu 5+6d
uz maji pridavnou znacku- obytnym vozum jednorazovy vjezd a vyjezd povolen, ja jsem jezdil leta skoro kazdy vikend pres mnichov
na surf ke Garmisch-partenkirchenu, kdy byl uz zakazan prujezd bez plakety, nejdrive cervene,potom zlute a naposled prujezd jen se zelenou
plaketou. U nas nekontroluje nedovoleny prujezd dopravni policie, ale mestska policie, takze kdyz se projede mestem, neni soudce,neni zalobce,
protoze ta mestka policie u nas jezdi na kolech nebo chodi pesky a kontroluje nanejvys zaparkovane vozy ! Me nikdy nekontrolovali, plaketu jsem
zadnou nemel, protoze muj Ob.vuz je r.v. 80, ale ted mam veteranske pozn. cislo a veterani maji vyjimku a muzou vsude vjet a projet, do Francie
si musim koupit modrou plaketu u ADAC a ta plati ve francii vsude do zakazanych zon.
Honza


To mě dvakrát neuklidňuje, po letech půjčování a šetření jsem si konečně pořídil N1 dodávku, nechci jezdit s velkou alkovnou jenom do kempů, a věřím, že s tím N-kem nejsem sám. Pokoušet se to přetypovat vzhledem k předpokládané životnosti auta se mi moc nechce, veterána z toho neudělám, současný limit je tuším 30 let a už se uvažuje o prodloužení na 40, a vůbec bych nebyl tak optimistický, že restrikce nebudou pokračovat a za chvílu nedopadnou i na obytky a další v současbnosti vyjmuté kategorie. A spoléhat na nějakou benevolenci policie a jiných orgánů to je opravdu sázka do loterie, zejména jako cizinec v Německu a jiných státech. Mimochodem, s osobákem r.v. 2008 jsem na tom úplně stejně. Aspoň, že jsem si nepořídil relativně nové auto s EURO 5, byl bych na tom stejně, ale míra nasr...osti by byla radikálně větší.
Upravil fifa32 dne 21.11.2018 13:22, před 5 let
FunFunHlavní administrátor
Přidáno před 5 let
Občas se v diskuzích, nejen v této, objevují názory, že stát ignoruje přání občanů. V demokracii, zejména v té západní, má občan velikou moc a jeho přání se neignorují, ale plní. Že jsou naše česká přání jiná, než francouzská nebo německá, zejména v oblasti čistoty ovzduší, neznamená, že západní vlády něco svým občanům vnucují proti jejich vůli.
My Češi si stále neuvědomujeme, že i naše vláda plní naše přání. Je to víceméně fakt.
Fun
Smile
Jarda a MaruJarda a MaruČlen
Přidáno před 5 let
Ať je to jak je to, hlavně že to je....
bestpage.cz/smiles/veci140.gif
H
hymer662Člen
Přidáno před 5 let
Z odkazu:
V Hamburgu po zavedení zákazu vjezdu zjistili, že následně jim hodnoty oxidu stouply ještě více.
Ale píše se, že DUH už nepostí příložitost, která se rozjela...
Alespoň vidíme, jak ta značka vypadá, je v příloze
hymer662 Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
FunFunHlavní administrátor
Přidáno před 5 let

Citovat

Nemilany napsal:

Z odkazu:
V Hamburgu po zavedení zákazu vjezdu zjistili, že následně jim hodnoty oxidu stouply ještě více.
Ale píše se, že DUH už nepostí příložitost, která se rozjela...
Byl bych velmi opatrný věřit podobným větám. Dnes je možné i tvrdit, že Země je placka. Jsem proto velmi nedůvěřivý a opatrný abych věřil všemu, co kdo píše na internetu.;)
Fun
Smile
W
walibukČlen
Přidáno před 5 let
Podlahnúc všeobecnej panike, začal som sa zaujímať o benzínové auto, autíčko, na jazdenie po okolí, teda nové, splňujúce normu Euro 6+, štvorkolku a pozrel som si technické parametre, emisie a zostal som prekvapený. Benzínový motor 84 kw vyprodukuje CO2 - 158 g/km a dízel 85 kw len 123 g/km. Údaj , ten najdôležitejší o obsahu pevných častíc sa neuvádza, ale čítal som že moderné dízle s DPF majú pevných častíc menej ako benzínové motory, ktoré ako vieme DPF filtre nemajú.
H
hymer662Člen
Přidáno před 5 let

Citovat

fun napsal:

Citovat

Nemilany napsal:

Z odkazu:
V Hamburgu po zavedení zákazu vjezdu zjistili, že následně jim hodnoty oxidu stouply ještě více.
Ale píše se, že DUH už nepostí příložitost, která se rozjela...
Byl bych velmi opatrný věřit podobným větám. Dnes je možné i tvrdit, že Země je placka. Jsem proto velmi nedůvěřivý a opatrný abych věřil všemu, co kdo píše na internetu.;)

Souhlasím, ale na mě to zdůvodnění (v článku) zatím působí věrohodně, jelikož tam popisují proces měření a naměřené hodnoty. Pokud si čísla někdo nevymyslel / zkreslil, dá se to vyhodnotit jako skutečnost.
PetrDubiPetrDubiČlen
Přidáno před 5 let
walibuk:
Pokud se někdo pro něco rozhodne a je to motivované politicky nebo nějakou ideou, tak v tom moc logiku nehledej - teda pokud se z toho nechceš zbláznit ;)
Je to podobné, jako u nás existovalo označení skupiny "taky ekologů": zabij bobra, zachráníš strom.

A když už jsme u těch emisí, tak se už léta ví, že biopaliva při své výrobě způsobí víc negativních jevů a spotřebují na svojí produkci a dopravu více ropy, než kolik dokáží ušetřit. Přesto je pořád podpora pro tato paliva aktivní, jen EU změnila závazek používat x procent do určité doby na dobrovolné rozhodnutí jednotlivých států. Teď se čeká, jestli se podaří vyvinout průmyslovoou výrobu biopaliv dalších generací, která na tom budou líp, ale v současné době každé spotřebované biopalivo planetě uškodí. Pokud se biopalivo vyrábí v cizině, tak se kvůli němu například kácí deštné pralesy a spaluje se ropa v jiných světadílech, takže se ty negativní jevy vyvážejí pryč. Podobné to je například s elektromobilitou v ČR. Například v Praze (Praha je jen příklad, dosaďte si jakékoliv jiné místo) se zavádějí elektromobily a elektrokoloběžky a další elektrické dopravní prostředky, do kterých se elektřina vyrábí z velké části například v uhelných elektrárnách v severních čechách. Výsledek je, že v Praze bude o něco čistější ovzduší a ty exhalace se vypustí do životního prostředí obyvatel severních čech. A obdobně to funguje u biopaliv, jenom se to často vozí přes půlku planety.
Ukázkou politického rozhodnutí (a nemíním tu řešit politiku jako takovou) je podpora biopaliv, kdy naše vláda rozhodnula o podpoře biopaliv na další roky i když EU závaznost používání biopaliv zrušila (ještě před tím, než o tom rozhodovala naše vláda). Kdo na tom díky tomu vydělá je jasné a že zde nejde o žádnou podporu ekologii je také jasné, protože je prokázané, že kdybychom tu podporu zrušili a přestala se pěstovat řepka na biopaliva, tak se ušetří víc ropy, než s podporou biopaliv a zamědělská půda by také dostala méně zabrat. V tomto případě ty negativní externality zůstanou v ČR, ale ekologické ani ekonomické to rozhodně není..

Takže nebuď překvapený, že zákaz vjezdu dieselů (obhajovaný ochranou ovzduší) způsobí větší používání benzínových automobilů, které budou znečišťovat ovzduší ještě víc.
FunFunHlavní administrátor
Přidáno před 5 let
Jak říkám, pečlivěji vybírejte své zdroje a nevěřte všemu co si přečtete na internetu. Lepší je vědět než věřit.

Máme skutečně problém s ohříváním planety a máme problém se znečištěným ovzduším, které má na svědomí více obětí, než nehody automobilů.

Ale jak z toho ven?
Fun
Smile
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

fun napsal:

Občas se v diskuzích, nejen v této, objevují názory, že stát ignoruje přání občanů. V demokracii, zejména v té západní, má občan velikou moc a jeho přání se neignorují, ale plní. Že jsou naše česká přání jiná, než francouzská nebo německá, zejména v oblasti čistoty ovzduší, neznamená, že západní vlády něco svým občanům vnucují proti jejich vůli.
My Češi si stále neuvědomujeme, že i naše vláda plní naše přání. Je to víceméně fakt.


A na to jsi miro prisel jak ? Jeste jsem nepotkal Itala mluviciho o sve vlade plnici jeho prani nebo nadseneho Francouze z omezeni rychlosti na 80km na okrskach
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
FunFunHlavní administrátor
Přidáno před 5 let

Citovat

Vajglon Hnuson napsal:

Jeste jsem nepotkal Itala mluviciho o sve vlade plnici jeho prani nebo nadseneho Francouze z omezeni rychlosti na 80km na okrskach

A spokojeného Čecha také ne, že. To je v lidské povaze stále brblat a nadávat. Zrovna Francouzi jsou známí tí, že si od vlády nic nenechají líbit. Nebrblají, ale protestují.(y)

ps: všem se vyhovět samozřejmě nedá;)
Fun
Smile
Upravil Fun dne 22.11.2018 11:50, před 5 let
K
KoralovciČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

walibuk napsal:

Podlahnúc všeobecnej panike, začal som sa zaujímať o benzínové auto, autíčko, na jazdenie po okolí, teda nové, splňujúce normu Euro 6+, štvorkolku a pozrel som si technické parametre, emisie a zostal som prekvapený. Benzínový motor 84 kw vyprodukuje CO2 - 158 g/km a dízel 85 kw len 123 g/km. Údaj , ten najdôležitejší o obsahu pevných častíc sa neuvádza, ale čítal som že moderné dízle s DPF majú pevných častíc menej ako benzínové motory, ktoré ako jivieme DPF filtre nemajú.


Není tomu tak, už mají i benzínové motory DPF a od jistého data, možná už to bylo 1.10.2018, ale tím si nejsem jist, musí mít všechna nové prodána auta s benzínovým motorem DPF
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,672,622 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.29604 sekund | Průměrně za: 0.29604 (0) sekund | Dotazy: 149 | Použitá paměť: 2.39MB/2MB