Ahoj, máte prosím někdo zkušenost s obyt. dodávkami značky Clevervans. Myslím kvalita, místo výroby atd. Přiznám se, že jsem o nich nikdy neslyšel, ale zaujala mě na nich jejich cena. Díky
Mam Clever 600 Kids tri roky, kvalita zpracovani umerna cene, komponenty jsou standartni (Truma, Thetford, CBE, atd ). Misto vyroby Madarsko, vlastnictvi spolecnosti - dcerinka Poessl. Od lonska maji i dva zastupce v CR, zacatek vyroby 2014.... co by te jeste zajimalo ???
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
Výhodou Clever Vans vstavieb pre jazdu je pohodlná (automobilová) dvojlavica v obytnej časti. Na niektorých dvojlaviciach obytných automobilov (nielen vstavieb) je sedenie za jazdy dosť nepohodlné - často mávajú úplne vodorovný sedák a príliš kolmé operadlo. O nejakom bočnom vedení aní nehovoriac.
Lepšie na jazdu od tejto automobilovej dvojlavice sú už len dve samostatné sedačky s podrúčkami, z ktorých vnútorná sa dá oddialiť od tej pri okne (aj toto riešenie bolo možné vidieť na Caravaningu 2018 u niektorej vstavby).
Ale na druhej strane sedenie za stolom (napr. pri jedle) môže byť niekedy pohodlnejšie na tých "gaučových" dvojlaviciach...? Niektorí výrobcovia (aj napr. Tanja Vans - Turčan Auto) montujú do vstavieb robustnú štandardnú dvojlavicu rozložiteľnú na menšie spanie (1 dospelý alebo možno 2 malé deti), ktorá je dobrým kompromisom medzi jazdou, sedením za stolom a spaním.
Mám doplňujúcu otázku: vstavbári, máte niekto preskúmané, ako sú zaizolované zadné dvojkrídlové a bočné posuvné dvere u rôznych výrobcov vstavieb? Keď vidím tie pôvodné dodávkové "sololity" v spodnej časti dvojkrídlových dverí, nemôžem sa zbaviť pochybností, či niektorí výrobcovia vstavieb zadné a bočné dvere vôbec tepelne izolujú. Ako sa tam spí v skorej jari alebo za neskoršej jesene?
Peugeot J5 2.5D Knaus Traveller 570 1992 náš veterán :-)
Upravil Pilotek dne 13.11.2018 16:13,
před 5 letHAF22Člen Přidáno
před 5 letMěl jsem rozebrané jen zadní dveře a tam jsou nalepené izolace na plechách za sololity. Uvnitř dutin dveří si myslim, že nic není, ale tak podrobně jsem to nezkoumal. Za mírného mrazu jsme
tam už spali a nebyl to problém.
Pössl Summit 600 Plus, Standa, Lenka, Filípek
Citovat
Pilotek napsal:
Mám doplňujúcu otázku: vstavbári, máte niekto preskúmané, ako sú zaizolované zadné dvojkrídlové a bočné posuvné dvere u rôznych výrobcov vstavieb? Keď vidím tie pôvodné dodávkové "sololity" v spodnej časti dvojkrídlových dverí, nemôžem sa zbaviť pochybností, či niektorí výrobcovia vstavieb zadné a bočné dvere vôbec tepelne izolujú. Ako sa tam spí v skorej jari alebo za neskoršej jesene?
Aj na jar , aj na jesen a reku aj v zime - spím tam jako ako.... ako batole :D
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
StandaOpaČlen Přidáno
před 5 letAhoj všem,
pardon, mám podobný dotaz, na výstavě nás zaujala vestavba od Globecar , typ Globestar 600 Revolution, měli ji na 6,36 délce, dělá se prý i na délce 5,99 což je požadavek, hlavně, zaujala nás v autě posuvná - spouštěcí zadní postel.
Chceme vozit dražší kola v autě ( už nám jedny na držáku venku ukradli) a toto by byla možnost, jak je pod postel dostat.
Většina vestaveb má pod postelí cca 60 -75 cm výšky, což je na kola málo, jistě, lze jakkoli postel po domácku zvednout. Ale posuvná varianta mi připadá pohodlnější, mohu si kdykoli upravit výšku prostoru dle potřeby. I když sundáte přední kolo, potřebné minimum je cca 85 cm výšky pod postelí.
Má někdo prosím Van od Globecaru ? Jaké máte zkušenosti. Tuším, že je to také odnož od Possla ?
Děkuji
bazenovavodaČlen Přidáno
před 5 letzatím zkušenost kolem nuly až -3 a úplně v pohodě.
kucik_stČlen Přidáno
před 5 letMám 2 roky CLEVER, model Roomer 600. Souhlas s "Vajglon Hnuson". Hlavním důvodem volby CLEVERu byla délka 6m a podélné spaní s volným průchodem mezi lůžky. Provedl jsem řadu úprav/doplnění/vylepšení (stůl v zadu,...) ale to je standardní průběh u všech (skoro :-) majitelů.
Co se týká chladného počasí, vestavba má dodatečnou izolaci (obce) ale pořád je to "plechovka", takže od kabiny táhne a zadní+posuvné dveře nejsou nejtěsnější. Řeším to závěsem (zadní/posuvné dveře) + mezi kabinou a předním stolem) "black out"
Upravil kucik_st dne 15.11.2018 18:45,
před 5 letMonika-Jirka-NachodČlen Přidáno
před 5 letAhoj,
máme jeden CLEVER VARIO KIDS 600. Je v tom místo pro 4 na jízdu a 4 na spaní. Už jsme to i zkusili ve čtyřech (naše 16-ti letá dcera spíš nejezdí, než jezdí s námi a tu druhou sedmiletou bereme vždy s sebou-musí). Za mě je to za ty prachy slušný!!! Já za to dal 1,2mil s DPH. Mám v tom oba balíčky výbavy, co byly za příplatek. Takže za tuto cenu mám v nadstandardu ještě: truma combi 6kW diesel (+1000 EUR), markýzu (+1000 EUR), tempomat, 2DINové multimediální rádio s navigací, nejsilnější motor, co Citroen nabízel (2-litr s výkonem 125 kW), zatemnění přední kabiny (ty zatahovací harmoniky na čelní sklo a dveře do oken), pak ještě jsem chtěl, aby byl podvozek ten nejchytřejší (funkce asistenta při jízdě na kluzké či nerovné vozovce a druhá funkce, která za tebe chytře brzdí při jízdě z kopce), pak máme LED lištu nad posuvnými dveřmi pod markýzou (velmi vhodné na sezení pod markýzou po večerech), jo a ještě v nadstandardu máme elektrické dovírání bočních dveří (velmi příjemná věc, když lezeš tam a ven a tam a ven večer, když děti spí...netřískáš dveřmi). My jsme s autem zatím velmi spokojeni! Já na něj sice čekal skoro rok, jel jsem si pro novej kousek do RINEN s.r.o. do Vojkovic u Brna. Máme auto od 15. září, mám najeto cca 8500 km, byli jsme už v Itálii (Lago di Garda jezero), pak tady po pár kempech po Čechách, a já s ním jezdím služebně do Německa a bydlím v něm při svém pracovním cestování. Jestli vás zajímá něco více, nebo chcete pokecat a vyzvědět užitečné věci, klidně zavolejte na můj mobil 608 61 25 61. Jedinou výtku bych dal tomuto autu: čidlo hlídání teploty pro topení je umístěno nevhodně, proto je třeba si zvyknout na to, že aby jsi chtěl mít v autě nějakých 21 stupňů, je třeba nastavit na 25 stupňů. Čidlo je totiž umístěno na místě mezi dvojsedákem pro děcka a koupelnou, a tento kus nábytku je nadstandardně ohříván samotným agregátem, který je umístěn pod tím dvojsedákem. Takže je čidlu teplo dříve, než posádce vozu a tím pádem je dobré nastavovat vyšší teplotu. Nebo to vyřešit jinak, a to umístěním čidla jinam. Ale už jsme si zvykli. Prostě nastavujeme v autě teplotu automaticky na 25 a je pohoda.... Jinak super, je to vlastně dodávka, je to rychlé hlavně na dálnici.
Citovat
Monika-Jirka-Nachod napsal:
... Jedinou výtku bych dal tomuto autu: čidlo hlídání teploty pro topení je umístěno nevhodně, proto je třeba si zvyknout na to, že aby jsi chtěl mít v autě nějakých 21 stupňů, je třeba nastavit na 25 stupňů. Čidlo je totiž umístěno na místě mezi dvojsedákem pro děcka a koupelnou, a tento kus nábytku je nadstandardně ohříván samotným agregátem, který je umístěn pod tím dvojsedákem. Takže je čidlu teplo dříve, než posádce vozu a tím pádem je dobré nastavovat vyšší teplotu. Nebo to vyřešit jinak, a to umístěním čidla jinam. Ale už jsme si zvykli. Prostě nastavujeme v autě teplotu automaticky na 25 a je pohoda....
Tento problém Cleveru je u dieselové trumy 6kW, plynové 4kW jsou umístěné pod zadní postelí. Osobně si myslím, že je lepší mít trumu pod sedačkou - výdechy jsou +/- stejně dlouhé. Čidlo je u všech modelů stejně, uprostřed, umístění čidla jinam by bylo ještě horší ( nesnímalo by teplotu uprostřed auta, tj. Truma by některé části přetápěla a v některých by naopak byla zima ). Tak to nepovažuji za za chybu.....
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
kalivodakČlen Přidáno
před 5 letObytná vestavba od Clever je testována v porovnání s autem od Pössl a Roadcar v posledním čísle časopisu Camping, Cars & Caravan.
Doporučuji kontaktovat personál firmy Rinen, který o autě ví hodně a lze si hezky popovídat.
Tomáš (25 let) a Standa "hundrtka" (25 let, MB 100 La Strada)
Monika-Jirka-NachodČlen Přidáno
před 5 letAno, je to tak nejlepší...pokud i já mohu doporučit, tak si zavolej do Rinen s.r.o. Vede to tam pak Sochor. Je to docela prima chlapík, nehraje si na machírka, co všechno zná (alespoň na mne působil jako člověk - ne jako dealer propagující tvrdě svoje produkty). Díky dobrému popovídání jsem s ním vloni uzavřel kupní smlouvu. Nedělám tu reklamu firmě Rinen, jen zde píšu, že jsem s autem spokojen a pan Sochor je OK. Klidně mu zavolej a ptej se....
Jirka/1974, Monika/1976, Nikol/2002, Heřmánek/2011
Clever Van Vario Kids 600: vestavba Citroen Jumper