Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Clever vans: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Clever vans

Poslední aktualizace před 5 let
M
Martin79Člen
Přidáno před 5 let
Ahoj, máte prosím někdo zkušenost s obyt. dodávkami značky Clevervans. Myslím kvalita, místo výroby atd. Přiznám se, že jsem o nich nikdy neslyšel, ale zaujala mě na nich jejich cena. Díky
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 5 let
Mam Clever 600 Kids tri roky, kvalita zpracovani umerna cene, komponenty jsou standartni (Truma, Thetford, CBE, atd ). Misto vyroby Madarsko, vlastnictvi spolecnosti - dcerinka Poessl. Od lonska maji i dva zastupce v CR, zacatek vyroby 2014.... co by te jeste zajimalo ???
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
P
PilotekČlen
Přidáno před 5 let
Výhodou Clever Vans vstavieb pre jazdu je pohodlná (automobilová) dvojlavica v obytnej časti. Na niektorých dvojlaviciach obytných automobilov (nielen vstavieb) je sedenie za jazdy dosť nepohodlné - často mávajú úplne vodorovný sedák a príliš kolmé operadlo. O nejakom bočnom vedení aní nehovoriac.

Lepšie na jazdu od tejto automobilovej dvojlavice sú už len dve samostatné sedačky s podrúčkami, z ktorých vnútorná sa dá oddialiť od tej pri okne (aj toto riešenie bolo možné vidieť na Caravaningu 2018 u niektorej vstavby).

Ale na druhej strane sedenie za stolom (napr. pri jedle) môže byť niekedy pohodlnejšie na tých "gaučových" dvojlaviciach...? Niektorí výrobcovia (aj napr. Tanja Vans - Turčan Auto) montujú do vstavieb robustnú štandardnú dvojlavicu rozložiteľnú na menšie spanie (1 dospelý alebo možno 2 malé deti), ktorá je dobrým kompromisom medzi jazdou, sedením za stolom a spaním.

Mám doplňujúcu otázku: vstavbári, máte niekto preskúmané, ako sú zaizolované zadné dvojkrídlové a bočné posuvné dvere u rôznych výrobcov vstavieb? Keď vidím tie pôvodné dodávkové "sololity" v spodnej časti dvojkrídlových dverí, nemôžem sa zbaviť pochybností, či niektorí výrobcovia vstavieb zadné a bočné dvere vôbec tepelne izolujú. Ako sa tam spí v skorej jari alebo za neskoršej jesene?
Peugeot J5 2.5D Knaus Traveller 570 1992 náš veterán :-)
Upravil Pilotek dne 13.11.2018 16:13, před 5 let
HAF22HAF22Člen
Přidáno před 5 let
Měl jsem rozebrané jen zadní dveře a tam jsou nalepené izolace na plechách za sololity. Uvnitř dutin dveří si myslim, že nic není, ale tak podrobně jsem to nezkoumal. Za mírného mrazu jsme
tam už spali a nebyl to problém.
Pössl Summit 600 Plus, Standa, Lenka, Filípek
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

Pilotek napsal:

Mám doplňujúcu otázku: vstavbári, máte niekto preskúmané, ako sú zaizolované zadné dvojkrídlové a bočné posuvné dvere u rôznych výrobcov vstavieb? Keď vidím tie pôvodné dodávkové "sololity" v spodnej časti dvojkrídlových dverí, nemôžem sa zbaviť pochybností, či niektorí výrobcovia vstavieb zadné a bočné dvere vôbec tepelne izolujú. Ako sa tam spí v skorej jari alebo za neskoršej jesene?


Aj na jar , aj na jesen a reku aj v zime - spím tam jako ako.... ako batole :D
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
StandaOpaStandaOpaČlen
Přidáno před 5 let
Ahoj všem,
pardon, mám podobný dotaz, na výstavě nás zaujala vestavba od Globecar , typ Globestar 600 Revolution, měli ji na 6,36 délce, dělá se prý i na délce 5,99 což je požadavek, hlavně, zaujala nás v autě posuvná - spouštěcí zadní postel.
Chceme vozit dražší kola v autě ( už nám jedny na držáku venku ukradli) a toto by byla možnost, jak je pod postel dostat.
Většina vestaveb má pod postelí cca 60 -75 cm výšky, což je na kola málo, jistě, lze jakkoli postel po domácku zvednout. Ale posuvná varianta mi připadá pohodlnější, mohu si kdykoli upravit výšku prostoru dle potřeby. I když sundáte přední kolo, potřebné minimum je cca 85 cm výšky pod postelí.

Má někdo prosím Van od Globecaru ? Jaké máte zkušenosti. Tuším, že je to také odnož od Possla ?
Děkuji
Standa
bazenovavodabazenovavodaČlen
Přidáno před 5 let
zatím zkušenost kolem nuly až -3 a úplně v pohodě.
kucik_stkucik_stČlen
Přidáno před 5 let
Mám 2 roky CLEVER, model Roomer 600. Souhlas s "Vajglon Hnuson". Hlavním důvodem volby CLEVERu byla délka 6m a podélné spaní s volným průchodem mezi lůžky. Provedl jsem řadu úprav/doplnění/vylepšení (stůl v zadu,...) ale to je standardní průběh u všech (skoro :-) majitelů.

Co se týká chladného počasí, vestavba má dodatečnou izolaci (obce) ale pořád je to "plechovka", takže od kabiny táhne a zadní+posuvné dveře nejsou nejtěsnější. Řeším to závěsem (zadní/posuvné dveře) + mezi kabinou a předním stolem) "black out"
Upravil kucik_st dne 15.11.2018 18:45, před 5 let
Monika-Jirka-NachodMonika-Jirka-NachodČlen
Přidáno před 5 let
Ahoj,
máme jeden CLEVER VARIO KIDS 600. Je v tom místo pro 4 na jízdu a 4 na spaní. Už jsme to i zkusili ve čtyřech (naše 16-ti letá dcera spíš nejezdí, než jezdí s námi a tu druhou sedmiletou bereme vždy s sebou-musí). Za mě je to za ty prachy slušný!!! Já za to dal 1,2mil s DPH. Mám v tom oba balíčky výbavy, co byly za příplatek. Takže za tuto cenu mám v nadstandardu ještě: truma combi 6kW diesel (+1000 EUR), markýzu (+1000 EUR), tempomat, 2DINové multimediální rádio s navigací, nejsilnější motor, co Citroen nabízel (2-litr s výkonem 125 kW), zatemnění přední kabiny (ty zatahovací harmoniky na čelní sklo a dveře do oken), pak ještě jsem chtěl, aby byl podvozek ten nejchytřejší (funkce asistenta při jízdě na kluzké či nerovné vozovce a druhá funkce, která za tebe chytře brzdí při jízdě z kopce), pak máme LED lištu nad posuvnými dveřmi pod markýzou (velmi vhodné na sezení pod markýzou po večerech), jo a ještě v nadstandardu máme elektrické dovírání bočních dveří (velmi příjemná věc, když lezeš tam a ven a tam a ven večer, když děti spí...netřískáš dveřmi). My jsme s autem zatím velmi spokojeni! Já na něj sice čekal skoro rok, jel jsem si pro novej kousek do RINEN s.r.o. do Vojkovic u Brna. Máme auto od 15. září, mám najeto cca 8500 km, byli jsme už v Itálii (Lago di Garda jezero), pak tady po pár kempech po Čechách, a já s ním jezdím služebně do Německa a bydlím v něm při svém pracovním cestování. Jestli vás zajímá něco více, nebo chcete pokecat a vyzvědět užitečné věci, klidně zavolejte na můj mobil 608 61 25 61. Jedinou výtku bych dal tomuto autu: čidlo hlídání teploty pro topení je umístěno nevhodně, proto je třeba si zvyknout na to, že aby jsi chtěl mít v autě nějakých 21 stupňů, je třeba nastavit na 25 stupňů. Čidlo je totiž umístěno na místě mezi dvojsedákem pro děcka a koupelnou, a tento kus nábytku je nadstandardně ohříván samotným agregátem, který je umístěn pod tím dvojsedákem. Takže je čidlu teplo dříve, než posádce vozu a tím pádem je dobré nastavovat vyšší teplotu. Nebo to vyřešit jinak, a to umístěním čidla jinam. Ale už jsme si zvykli. Prostě nastavujeme v autě teplotu automaticky na 25 a je pohoda.... Jinak super, je to vlastně dodávka, je to rychlé hlavně na dálnici.
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

Monika-Jirka-Nachod napsal:

... Jedinou výtku bych dal tomuto autu: čidlo hlídání teploty pro topení je umístěno nevhodně, proto je třeba si zvyknout na to, že aby jsi chtěl mít v autě nějakých 21 stupňů, je třeba nastavit na 25 stupňů. Čidlo je totiž umístěno na místě mezi dvojsedákem pro děcka a koupelnou, a tento kus nábytku je nadstandardně ohříván samotným agregátem, který je umístěn pod tím dvojsedákem. Takže je čidlu teplo dříve, než posádce vozu a tím pádem je dobré nastavovat vyšší teplotu. Nebo to vyřešit jinak, a to umístěním čidla jinam. Ale už jsme si zvykli. Prostě nastavujeme v autě teplotu automaticky na 25 a je pohoda....


Tento problém Cleveru je u dieselové trumy 6kW, plynové 4kW jsou umístěné pod zadní postelí. Osobně si myslím, že je lepší mít trumu pod sedačkou - výdechy jsou +/- stejně dlouhé. Čidlo je u všech modelů stejně, uprostřed, umístění čidla jinam by bylo ještě horší ( nesnímalo by teplotu uprostřed auta, tj. Truma by některé části přetápěla a v některých by naopak byla zima ). Tak to nepovažuji za za chybu.....
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
kalivodakkalivodakČlen
Přidáno před 5 let
Obytná vestavba od Clever je testována v porovnání s autem od Pössl a Roadcar v posledním čísle časopisu Camping, Cars & Caravan.
Doporučuji kontaktovat personál firmy Rinen, který o autě ví hodně a lze si hezky popovídat.
Tomáš (25 let) a Standa "hundrtka" (25 let, MB 100 La Strada)
Monika-Jirka-NachodMonika-Jirka-NachodČlen
Přidáno před 5 let
Ano, je to tak nejlepší...pokud i já mohu doporučit, tak si zavolej do Rinen s.r.o. Vede to tam pak Sochor. Je to docela prima chlapík, nehraje si na machírka, co všechno zná (alespoň na mne působil jako člověk - ne jako dealer propagující tvrdě svoje produkty). Díky dobrému popovídání jsem s ním vloni uzavřel kupní smlouvu. Nedělám tu reklamu firmě Rinen, jen zde píšu, že jsem s autem spokojen a pan Sochor je OK. Klidně mu zavolej a ptej se....
Jirka/1974, Monika/1976, Nikol/2002, Heřmánek/2011
Clever Van Vario Kids 600: vestavba Citroen Jumper
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: bazenovavoda, Martin79, Vajglon Hnuson, Pilotek, HAF22, StandaOpa, kucik_st, Monika-Jirka-Nachod, kalivodak

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,687,083 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.22640 sekund | Průměrně za: 0.2264 (0) sekund | Dotazy: 100 | Použitá paměť: 2.01MB/4MB