Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Kryt motoru Ducato: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Kryt motoru Ducato

Poslední aktualizace před 1 rok

Anketa: kakuta brothers

    https://kakuta-brothers.jimdosite.com/ [0/0]0 %
    https://kakuta-brothers.jimdosite.com/ [0/0]0 %
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

HONZAV1 napsal:

Absolutně nesouhlasím, že plastové vložky podběhů jsou k ničemu. Souhlasím, že kontrola je nutná i přesto.
Proč asi dnešní nová auta ve většině případů vůbec nemají plastizol v podbězích, pouze tyto vložky?


Ano, nová auto mají tyto vložky, které nejsou samospasitelné.... Měl jsem dvě Ochcávky I , obě mají z výroby vložky ... až půjdeš kolenm nějaké z nich, tak pokud ti majitel dovolí, podívej se pod přední vložky - dole kde vložky končí, stačí odehnout prstem. To co na tebe vypadne, tě asi překvapí . Žije to tam vlastním životem ( i v létě při hlouhotrvajícím suchu je tam vlhký humus, který nevyschne, nebýt železo v okolí pozinkované, hnilo by to víc než Favority. Osobně jsem vložky dvakrát do roka sundal a bordel za nimi vyčistil. Měl jsem obytného Transita, bez vložek a byl jsem rád, že nemusím nic sundavat a stačilo jednou za měsíc podběhy umýt.

Nikoho nepřesvědčuji, Ochcávek je všude plno, každý si to může ověřit sám. Pokud někdo auto důkladně nemyje ( a nekontroluje ) , včetně podběhů, žádné vložky ho nezachrání.
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
HONZAV1HONZAV1Člen
Přidáno před 5 let
Znám to, netýká se jen Octavie. Proto říkám prostříknout vodou a vyplavit ten bordel , stačí lehce odehnout ... . A v souvislosti s O1 přidám přesně opačný případ. První modely (tuším mimo SLX) neměly v zadních podbězích plastové vložky. Všechny mají uhnilé plnění nádrže. Od doby, kdy to začaly dávat, tak žádná. Ale jak říkám, je to vždy každého věc :) . Navíc sám jsem to výše u určitého modelu nedoporučoval, což je dáno konstrukcí a ošetřením podběhu :) . Honza
Honza+Jitka+Iwik+Luky+HOBBYK
camperboycamperboyČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

HONZAV1 napsal:

Znám to, netýká se jen Octavie. Proto říkám prostříknout vodou a vyplavit ten bordel , stačí lehce odehnout ... . A v souvislosti s O1 přidám přesně opačný případ. První modely (tuším mimo SLX) neměly v zadních podbězích plastové vložky. Všechny mají uhnilé plnění nádrže. Od doby, kdy to začaly dávat, tak žádná. Ale jak říkám, je to vždy každého věc :) . Navíc sám jsem to výše u určitého modelu nedoporučoval, což je dáno konstrukcí a ošetřením podběhu :) . Honza


Koroze plnění nádrže je konstrukční vada ochcávek I. Proběhlo díky tomu i pár soudů. Stejný problém měla i Felicia před faceliftem s pátými dveřmi kufru. To není věc plastových vložek.
Mému tvrzení budiž svědkem poslední model Lada Niva (od 2014). V rámci inovace dostaly plastové lemy blatníku a plastové podběhy. Do 3 let stáří jsou podběhy zralé na výměnu.
Nasyp na mističku sůl. Dej na ní kousek černého plechu. Do druhé mističky dej blátíčko, smíchej ho se solí, zahrabej do toho kousek černého plechu a uzavři přístup vzduchu. POZORUJ. Dalších komentů netřeba.
Upravil camperboy dne 31.10.2018 17:45, před 5 let
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 5 let
Vrátím se k tématu, za mě - kryt motoru ano, nelétají tam kameny, sůl s veštkerý ten bordel. I po instalaci krytu se nikde nevytváří nic, kde by se bordel držel, navíc kryt má odtokové hrany. Vložky jsou fajn, ale je nutné je sundavat a mýt to, co je za nimi - jinak je to vytvoření další " dutiny " kde se bude držet veškerý bordel. Já jsem od přírody líný, nebude se mě chtít pořád něco sundavat, s pravidelným mytím nemám problém - navíc mám rád věci pod kontrolou, tak se ři každém mytí podívám jak podběhy vypadají. Pokud podběhy oplachuji pravidelně, po umytí vyschnou.

Pro korozi je ideální onen " vlhký bordel " , voda sama o sobě problém nedělá - to není z mé hlavy, ale informace jedné německé firmy, která se zabývá chranou proti korozi ( zejména veteránů ). Vzhledem k jejich zkušenostem jim nemám důvod nevěřit.

Ale jak pravil HONZAV1 - dle vkusu každého soudruha :)
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
L
LakyČlen
Přidáno před 5 let
Už to mám zakryté levý pasuje akorát je silnější než originál o 1mm tak musí být i plechové úchyty 4 až 5mm větší na zasunutí- pro šrouby se dají zvolit různé druhy M 5-6 nebo křížové klasické do dřeva . Prostřední díl jsem si vyrobil z AL plechu o síle 1mm ležel za banke tak at je k užitku . Levý a pravý mají posunuté díry o 1cm ty se dají dodělat .:D

Řešíte tady jiné věci pánové , stačí tam nožem udělat otvor a bordel sám vypadne a kontrola 1. za rok to omrknout . Kdo by potom kupoval další nové auta.
Žijeme jen jednou.
Upravil Laky dne 01.11.2018 18:21, před 5 let
pavel1971pavel1971Člen
Přidáno před 5 let
Dneska to taky dorazilo,levý už mám napasovaný,v ACI mají originál ty obdélníkové matice (balení 10kusú 180kč)co se zacvaknou do plechu pod nárazníkem a přitáhnou se vruty,jsou potřeba 3 a vzadu do nápravnice se musí namáčknout jeden nýt M10.
Prostřední díl nasadím až zítra,musí se také namáčknout 2x matice M10 do nápravnice.vepředu opět 3x plechová matice na vruty a podél každé strany na spojení 10x nástrčná matice a bude hotovo a bordel nemá šanci a doufám,že ani tolik nepotáhne odspoda do kabiny.
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

Herman napsal:

Řešíte tady jiné věci pánové , stačí tam nožem udělat otvor a bordel sám vypadne a kontrola 1. za rok to omrknout . Kdo by potom kupoval další nové auta.


Jaký nový auta máš na mysli ?? Dodávky, do kterých už nestačí už jen lít nafta ? Ty dodávky s obsahem motoru 1,6 ? - to je tak pomocnej motorek na kolo a né do dodávky, která prázdná nikdy nejela. Jsem zvědavej, jestli ještě nějaký ty nový krámy najedou alespoň 500.000km ( osobně jsem jel nejvice autem, co tam mělo 820.000km - na takovej nájezd můžeš už zapomenout ).

Budu dělat první poslední aby mě ta moje ještě nějaký čas vydržela ...
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
MajliMajliČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

pavel1971 napsal:

a vzadu do nápravnice se musí namáčknout jeden nýt M10.



Ahoj, kde ti namáčknou ty matice do nápravy ? Měl bych taky zájem.
L
LakyČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

pavel1971 napsal:

Dneska to taky dorazilo,levý už mám napasovaný,v ACI mají originál ty obdélníkové matice (balení 10kusú 180kč)co se zacvaknou do plechu pod nárazníkem a přitáhnou se vruty,jsou potřeba 3 a vzadu do nápravnice se musí namáčknout jeden nýt M10.
Prostřední díl nasadím až zítra,musí se také namáčknout 2x matice M10 do nápravnice.vepředu opět 3x plechová matice na vruty a podél každé strany na spojení 10x nástrčná matice a bude hotovo a bordel nemá šanci a doufám,že ani tolik nepotáhne odspoda do kabiny.


Kde jsi sehnal ty nyty M8-10 do napravnice je tam šestihran otvor .Ty přední na nacvaknutí jsem nesehnal origo -měli o 3mm kratší tak jsem tomu pomohl že jsem je více roztáhl šroubovákem at tam drží .Do nápravnice jsem naklepal PVC plastovou upravenou ucpávku a provrtal - drží to dal jsem tam o dost větší šroub a ten to patřičně roztáhl.
Žijeme jen jednou.
pavel1971pavel1971Člen
Přidáno před 5 let

Citovat

Majli napsal:

Citovat

pavel1971 napsal:

a vzadu do nápravnice se musí namáčknout jeden nýt M10.



Ahoj, kde ti namáčknou ty matice do nápravy ? Měl bych taky zájem.


Namáčknu si je sám,kleště si pújčuji a matice má Utech v Horních počernicích.Když už je tam mají origo,tak ať to k něčemu vypadá.
http://www.utech....35-pz.html
http://aci.cz/up-...04905.html
Jak to budu mít dodělané hodím sem foto.
Upravil pavel1971 dne 01.11.2018 20:13, před 5 let
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 5 let
Originalni matice do napravnice maji jine stoupani zavitu a take specifickou velikost. Trn do nytovacich klesti take neni bezny. A bezne nytovaci matice jsou mensi a protocily by se. Co s tim ?
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
pavel1971pavel1971Člen
Přidáno před 5 let

Citovat

JiPe Highlanders napsal:

Originalni matice do napravnice maji jine stoupani zavitu a take specifickou velikost. Trn do nytovacich klesti take neni bezny. A bezne nytovaci matice jsou mensi a protocily by se. Co s tim ?



Stoupání závitu mě nechává klidným :-) a díra v nápravnici je 13mm i když je šestihraná,není to problém.Matice M10,která je rádlovaná má také venkovní průměr 13mm.
Vlasta1Vlasta1Člen
Přidáno před 5 let

Citovat

pavel1971 napsal:

Citovat

JiPe Highlanders napsal:

Originalni matice do napravnice maji jine stoupani zavitu a take specifickou velikost. Trn do nytovacich klesti take neni bezny. A bezne nytovaci matice jsou mensi a protocily by se. Co s tim ?



Stoupání závitu mě nechává klidným :-) a díra v nápravnici je 13mm i když je šestihraná,není to problém.Matice M10,která je rádlovaná má také venkovní průměr 13mm.


Existují i šestihranné lisování matice s běžným metrickým závitem
pavel1971pavel1971Člen
Přidáno před 5 let
Tak mám nanýtováno a matice se krásně vmáčkly do toho šestihranu,tak to bude pěkně držet.Ještě svtrat podélně levou a pravou stranu se středním dílem a je hotovo.
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 5 let
V nápravnici je šestihranná díra na matici M10. Kulatá nýtovací matice se dává na fest do kulaté díry. Aby se neprotočila.
Šestihranné matice samozřejmě existují, ale všechny, které jsme vyzkoušeli měly vnější průměr 13 mm a to je málo. Originály jsou
o něco větší, ale perfektně na fest do šestihranné dáry sednou. Origo šrouby jsou pěkně s integrovanou podložkou. Jemné stoupání závitu
pak zajišťuje, aby se nevyklepaly.
Neorigo se už při natáčení kleští s trnem v nápravnici protočila.
Ani servisy Fiat trn na montáž jejich speciálních matic nemají, ani importér nedokázal problém vyřešit. :-(
Takže nezbylo, než si v nástrojárně nechat ten trn co mají zřejmě jen ve fabrice, nechat vyrobit.
No a pak už vše klaplo, a je to tak jak to má správně být . Aby to šlo perfektně utáhnout, a taky za čas povolit.
Proto jsem nic nebastlil. Při ceně originálních deklů, bylo originální řešení montáže finančně zanedbatelné, jen s tím byly starosti.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
pavel1971pavel1971Člen
Přidáno před 5 let
Hotovo a drží to jak sfině(y) Šrouby mám také s integrovanou podložkou a seky na styčné ploše proti povolení.
pavel1971 Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
L
LakyČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

pavel1971 napsal:

Hotovo a drží to jak sfině(y) Šrouby mám také s integrovanou podložkou a seky na styčné ploš

proti povolení.


Pavle :nepřeháněj to myslíš že to upadne? ten šroub M10 je přehnaně silný ten múj silon co jsem tam naklepal to udrží také . Na osobáku mám jen 6ks M6 obyčejné + dva na předních bantech a drží to . Spíše předělám ten prostřední díl úchyty na M6 závit ty vruty se mi moc nezdají , nechám tomu čas jak se to projeví při jízdě 120km.
Žijeme jen jednou.
pavel1971pavel1971Člen
Přidáno před 5 let

Citovat

Herman napsal:

Citovat

pavel1971 napsal:

Hotovo a drží to jak sfině(y) Šrouby mám také s integrovanou podložkou a seky na styčné ploš

proti povolení.


Pavle :nepřeháněj to myslíš že to upadne? ten šroub M10 je přehnaně silný ten múj silon co jsem tam naklepal to udrží také . Na osobáku mám jen 6ks M6 obyčejné + dva na předních bantech a drží to . Spíše předělám ten prostřední díl úchyty na M6 závit ty vruty se mi moc nezdají , nechám tomu čas jak se to projeví při jízdě 120km.


Nepřeháním,ale když už něco dělám a mám tu možnost,tak proč to neudělat jako original(y)
pavel1971 Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
L
LakyČlen
Přidáno před 5 let
Pavle :musím tě pochválit pěkná práce , ja jsem to udělal kratší končí to před těmi šrouby ca 10cm, originál je až za mostem nápravy . Hlavně se mi jednalo o ten předek - chladič + vana a také at se mi tam nemůže v Srbsku štourat nezvaný opravář. Účel splněn doufám že se tam nezabydlí nějaká ta kuna .
PS. kdo tu možnost s tím nanytováním nemá vleze tam M8 matka a stačí ji zavařit ceočkem 2x bodnout a je to .

Automatické sloučení 03.11.2018 20:34:

Citovat

Herman napsal:

Pavle :musím tě pochválit pěkná práce , ja jsem to udělal kratší končí to před těmi šrouby ca 10cm, originál je až za mostem nápravy . Hlavně se mi jednalo o ten předek - chladič + vana a také at se mi tam nemůže v Srbsku štourat nezvaný opravář. Účel splněn doufám že se tam nezabydlí nějaká ta kuna .
PS. kdo tu možnost s tím nanytováním nemá vleze tam M8 matka a stačí ji zavařit ceočkem 2x bodnout a je to .


Automatické sloučení 03.11.2018 20:36:
KRYT

Automatické sloučení 03.11.2018 20:38:
KRYT motoru plech AL

Automatické sloučení 03.11.2018 20:46:
Další foto po nátěru základem + saní vzduchu mne trápilo jen náporovým vzduchem vůbec to nefoukalo jen s motorkem .
Žijeme jen jednou.
Upravil Laky dne 03.11.2018 21:46, před 5 let
Laky Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen Obrázek nebyl nalezen Obrázek nebyl nalezen Obrázek nebyl nalezen Obrázek nebyl nalezen
Lada a VendulkaLada a VendulkaČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

Vlasta1 napsal:

[img][/img]

Citovat

pavel1971 napsal:

Nevíte jestli pasují tyhle druhovýroby k tomu originálnímu od výrobce?


Mám tento http://autodily.p...095-8.html
A ten k originálnímu pravému dílu pasoval.
Jen jsem musel dokoupit spojovací materiál.
Ducato r.2015


Ahoj, předpokládám, že by to mělo sedět i na celointegrál? Nemáte někdo zkušenost?
Láďa a Vendulka
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete upravit anketu v tomto vlákně.
Vy nemůžete hlasovat v anketě v tomto vlákně
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
44,052,382 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.37071 sekund | Průměrně za: 0.37071 (0) sekund | Dotazy: 156 | Použitá paměť: 2.42MB/2MB