pavel1971Člen Přidáno
před 5 letZdravím,
Máte nějak kompletně zakrytovaný spodek motoru?Já na polointegráči podvozek Ducato r.v.2018 mám jen na pravé straně,kde kreje kompresor klimatizace,ale jinak je zbytek zcela otevřený.Chci vyrazit na zimní kempování a mám trochu obavy,že tam poleze dost bordelu.V létě jsem to až tolik neřešil,ale s blížící se zimou jsem dost nervozní.
díky
JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 5 letJitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
Citovat
pavel1971 napsal:
Zdravím,
Máte nějak kompletně zakrytovaný spodek motoru?Já na polointegráči podvozek Ducato r.v.2018 mám jen na pravé straně,kde kreje kompresor klimatizace,ale jinak je zbytek zcela otevřený.Chci vyrazit na zimní kempování a mám trochu obavy,že tam poleze dost bordelu.V létě jsem to až tolik neřešil,ale s blížící se zimou jsem dost nervozní.
díky
Minulý týden jsem si to tam nechal domontovat, r.v. 2015 - důvod ? Po třech letech provozu výměna motorové vany, ono ta prosolená sněhová břečka stříkající na teplou motorovou vanu asi není z hladiska životnosti to pravé ořechové ... Takže za sebe určitě doporučuji (y)
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
pavel1971Člen Přidáno
před 5 letNevíte jestli pasují tyhle druhovýroby k tomu originálnímu od výrobce?
Citovat
Majli napsal:
Citovat
Vajglon Hnuson napsal:
Citovat
pavel1971 napsal:
Zdravím,
Máte nějak kompletně zakrytovaný spodek motoru?Já na polointegráči podvozek Ducato r.v.2018 mám jen na pravé straně,kde kreje kompresor klimatizace,ale jinak je zbytek zcela otevřený.Chci vyrazit na zimní kempování a mám trochu obavy,že tam poleze dost bordelu.V létě jsem to až tolik neřešil,ale s blížící se zimou jsem dost nervozní.
díky
Minulý týden jsem si to tam nechal domontovat, r.v. 2015 - důvod ? Po třech letech provozu výměna motorové vany, ono ta prosolená sněhová břečka stříkající na teplou motorovou vanu asi není z hladiska životnosti to pravé ořechové ... Takže za sebe určitě doporučuji (y)
Ahoj, mám stejný ročník. Kolik máš najeto, že odešla vana ? Prostřední a levý kryt jsem montoval letos na jaře.
Bezmála 60.000km, vana byla dost orezlá ( několikrát za zimu se vracím z teplých destinací a pokaždé chytnu přes Alpy nějakou kalamitu ). Občas jezdím polňačkama na hezká místa ke stání a tak jsem měl obavy, že by stačil jeden dobře mířený kámen do vany a mohla by začít téct ( dle autorizovaného servisu by prý ještě rok vydržela )
No a někde v lese si nechat zavolat odtahovku ( mnohdy jsem rád že tam projedu sám ), navíc jak jim řeknu kde stojím ( v lese ? ), tak teď mám alespoň pocit, že jsem pro strýčka Příhodu udělal co bylo v mých možnostech ....
Jinak na tu vanu jsem přišel přes německá fóra, je to slabost aut ze Sevelu, trpí tím všechny ( Ducata, Jumpery i Boxery - na namontovaném motoru nezáleží ).
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
Lubos a DasaČlen Přidáno
před 5 letCo se vany týká, je z výroby natřena nějakou barvou, která za nic nestojí. Chce to očistit ji, zkorodovaná místa ošetřit nějakým prostředkem proti korozi a pak ji znovu natřít pořádnou barvou.
TivatČlen Přidáno
před 5 letŘeším také zakrytování motoru na Ducatu 2016, kvůli nečistotám a také nechtěným chmatákům se snahou poškodit motor na parkovišti.
Když jsem poptal Fiat v Nýřanech, že prý se na tento model originální kryt ještě nedělá...
Můžu poprosit, kdo jste si kupoval nejlépe originální kryt, který vám bezvadně pasoval, dejte prosím odkaz, koupím si ho a namontuji sám. Děkuji
JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 5 letCitovat
Tivat napsal:
Řeším také zakrytování motoru na Ducatu 2016, kvůli nečistotám a také nechtěným chmatákům se snahou poškodit motor na parkovišti.
Když jsem poptal Fiat v Nýřanech, že prý se na tento model originální kryt ještě nedělá...
Můžu poprosit, kdo jste si kupoval nejlépe originální kryt, který vám bezvadně pasoval, dejte prosím odkaz, koupím si ho a namontuji sám. Děkuji
Plácají nesmysly. Samozřejmě, že se origo kryt dělá. Nedávno jsem ho kupoval.
Najdou to přesně podle VIN. /ale asi jinde než v těch Nýřanech :-) /
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
pavel1971Člen Přidáno
před 5 letPecka,díky všem za info.Hned to jdu objednat a nasadit ať tam ten bordel už neleze(y)
MysakČlen Přidáno
před 5 letAhoj.
Myslím, že org. kryt je montován podle kategorie auta. N1- dodávka kryt motoru nemá, což je základem všech bydlíků. Já mám bus M1 2018 a kryt byl součástí auta bez příplatku.
Určitě bude stejný pro všechny podvozky.
Spíše řeším ty plastové vložky do podběhů, to by asi dost na zimu pomohlo.
Máte prosím někdo vyzkoušené jiné než ty ošklivé org. zásťěrky?
Zdraví Myšáci z Liberce :_
Michal !c Kamila & Lucka 16 !z Dan 10 :a
camperboyČlen Přidáno
před 5 letPlastové vložky do podběhů :) Kolik já jich na přání zákazníků v 90 letech nandal. Dělali to Poláci a většinou jsem je montoval na Favority a Felicie. Lidi si nenechali rozmluvit, že to je kravina na entou. Celý spodek a podběhy jsou od výrobce opatřeny vrstvou na bázi plastizolu. 99 procent příčin koroze je to, že se pod plastizol dostane voda se solí. Autíčko vypadá happy, ale mnohdy už je plech KO. Jediná pomoc, každoročně udělat kontrolu, narušený plastizol odstranit, rzí postižený plech ošetřit a udělat novou ochranu - přilnavější. Plastové podběhy jsou alibismus majitelů, nikoli lék na korozi :)
HONZAV1Člen Přidáno
před 5 letAbsolutně nesouhlasím, že plastové vložky podběhů jsou k ničemu. Souhlasím, že kontrola je nutná i přesto.
Proč asi dnešní nová auta ve většině případů vůbec nemají plastizol v podbězích, pouze tyto vložky? Je to proto, že ten plastizol se stejně stříkal až na hotové kastli, takže dle profilu podběhu někde ho byla vrstva a jinde nic, nebo jen tenoučká vrstva a tam to hnilo. Pokud to je dobře udělané, nedostává se za to skoro nic a pokud ano, stačí občas vystříknout vodou. Mám hodně příkladů, dva za všechno. Lada z roku 1978. Starší ročníky vědí, jak hnily. Otec na moje naléhání tehdy koupil tyto věci v Polsku. To byl ještě laminát, který jsem po několika letech nahradil plastem. A světe div se, auto vydrželo 35let bez nutnosti výměny blatníků, ty jsem pak měnil spíš preventivně před lakem, protože bylo nutno opravit kousek prahu, takže jsem při přerodu do statusu veterána vyměnil vše. Po sundání vložek po 10 letech provozu tam byly pouze pavučiny a prach. Druhý. Felicia 1995. Tchán ji koupil 1997, ihned jsem namontoval vložky. Předtím ošetřil, protože již někde začínala rez. Světe div se, dnes má dávno jiného majitele, vložky za těch 21 let nebyly vyndané a auto má stále původní blatníky vpředu i vzadu. A jezdí téměř každý den. Takže tak. Co se týká Ducata/Boxera/Jumpera poslední generace, myslím si, že paradoxně ty vložky ani nejsou třeba. To auto hnije jinde. Mají tam ten plastizol udělaný celkem dobře a tlustou vrstvu. Přední zástěrky jednoznačně doporučuji, ALE ... . Doporučuji proto, že hodně trpí hrany blatníků, pokud tam nejsou ochranné plasty z výroby (provedení "Maxi"), tam nepomůže ani zinek ( před dvěma týdny jsem dělal na autě rv.2012, musel jsem opískovat, zafixovat, dále epox. základ, origo plastizol ( ne ty náhražky, co se běžně prodávají). Zástěrky by pomohly, ale bratranec mě upozornil, že je tam měl, než se utrhaly ale tím častým ohýbáním odřely barvu, tedy kontaproduktivní. Musely by se podložit ochrannou fólií. Já mu udělám zástěrky kratší z gumy, které se do té hrany přes origo dírky lehce přidělají. Jejich užití pak kromě hrany chrání i další část podvozku za koly. Jinak nejsem profík, mám to jen jako hobby, jsem obyčejnej ingoust. Honza
Honza+Jitka+Iwik+Luky+HOBBYK