Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Svití kontrolka check engine: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Svití kontrolka check engine

Poslední aktualizace před 5 let
L
LupekTČlen
Přidáno před 5 let
Přátele poraďte na mém dukatu 2.3 96kw 2008 při některých startech se rozsvítí kontrolka check engine. Pokud start několik krát zopakuji po 4, 5, 6 pokusech kontrolka zhasne. Auto jezdí normálně. Byl už vyměněn EGR, těleso se škrticí klapky. Korekce vstřiku je v normě 0.2 - 0.6. Taký jsem zkoušel odpojit čidlo na odvětrání klikové skříně, taký nic. Diagnostika(Profi - Magneti Marreli) neukazuje žádné chyby. Po vymazání paměti závad ve které se nenačetly žádné chyby v následujícím startu check engine nevití. Neměli jste takový případ?

Děkují Lupek
tomkoptomkopČlen
Přidáno před 5 let
L
LupekTČlen
Přidáno před 5 let
Jak jsem výše uvedl - "Taký jsem zkoušel odpojit čidlo na odvětrání klikové skříně, taký nic" , jedna se o tou hadici s výhřevem olejových pár, jak jeto uvedeno v odkazu na předchozí diskuzi.
tomkoptomkopČlen
Přidáno před 5 let
Stejné příznaky a u mne to byl snímač rozdílového tlaku filtru pevných částic - číslo 55210304 - cena cca 5000.
Výměna pomohla.
L
LupekTČlen
Přidáno před 5 let
Moje ducato nemá filtr pevných častic
M
mariaČlen
Přidáno před 5 let
jednou mi to začalo dělat po načipování. Byli jsme cca 1200km od domova a můj mechanik rozhodl jet, dokud to jede. Stalo se to po vydatném dešti a za dva dny to zmizelo. Potom po nějaké době to opět psalo, vyměnili jsme někde uprostřed pod kapotou u čelního skle ventil přisávání ( snad do EGR ) a v pohodě. Stojí to pár korun. Následně jsem měl přeskočený rozvod o zub, to ale špatně jelo a někdy nestartovalo. Diagnostika to napřed ani nezaregistrovala, potom hlásila rozdíl nějakých snímacích čidel.
L
LupekTČlen
Přidáno před 5 let
Přátele,
půjdu na lepší diagnostiku, ale chtěl bych se zeptát, měnil jsem škrticí klapku od fy. Wahler, diagnostika mi psala chybu o přerušeném el. obvodě, auto špatně jelo. Dál jsem tu klapku od Magneti Marelli + nový propojující kablík , přítom jsem pro jistotu ještě vyměnil EGR, který se mi zdál, že už trochu přidíra. Vyměna škrtici klapky a EGR nevyžadovala nahodou nějaké překodování v řídicí jednotce přes diagnostiku? EGR nemá žadén snimáč, je pouze ovladán podtlakem (Motor EURO 4).
JozaJozaČlen
Přidáno před 5 let
myslím že ne ptal jsem se na programování po výměně klapky a bylo mě řečeno, že není potřeba. Je fakt, že kontrolka už nesvítí
L
LupekTČlen
Přidáno před 5 let
A jaký máte typ motoru? Taký 2.3 MULTIJET
JozaJozaČlen
Přidáno před 5 let
120 - 88 KW bez filtru částic rok 2006
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: maria, LupekT, tomkop, Joza

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,039,983 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.16113 sekund | Průměrně za: 0.16113 (0) sekund | Dotazy: 83 | Použitá paměť: 1.85MB/2MB