Přátele poraďte na mém dukatu 2.3 96kw 2008 při některých startech se rozsvítí kontrolka check engine. Pokud start několik krát zopakuji po 4, 5, 6 pokusech kontrolka zhasne. Auto jezdí normálně. Byl už vyměněn EGR, těleso se škrticí klapky. Korekce vstřiku je v normě 0.2 - 0.6. Taký jsem zkoušel odpojit čidlo na odvětrání klikové skříně, taký nic. Diagnostika(Profi - Magneti Marreli) neukazuje žádné chyby. Po vymazání paměti závad ve které se nenačetly žádné chyby v následujícím startu check engine nevití. Neměli jste takový případ?
Děkují Lupek
Jak jsem výše uvedl - "Taký jsem zkoušel odpojit čidlo na odvětrání klikové skříně, taký nic" , jedna se o tou hadici s výhřevem olejových pár, jak jeto uvedeno v odkazu na předchozí diskuzi.
tomkopČlen Přidáno
před 5 letStejné příznaky a u mne to byl snímač rozdílového tlaku filtru pevných částic - číslo 55210304 - cena cca 5000.
Výměna pomohla.
Moje ducato nemá filtr pevných častic
jednou mi to začalo dělat po načipování. Byli jsme cca 1200km od domova a můj mechanik rozhodl jet, dokud to jede. Stalo se to po vydatném dešti a za dva dny to zmizelo. Potom po nějaké době to opět psalo, vyměnili jsme někde uprostřed pod kapotou u čelního skle ventil přisávání ( snad do EGR ) a v pohodě. Stojí to pár korun. Následně jsem měl přeskočený rozvod o zub, to ale špatně jelo a někdy nestartovalo. Diagnostika to napřed ani nezaregistrovala, potom hlásila rozdíl nějakých snímacích čidel.
Přátele,
půjdu na lepší diagnostiku, ale chtěl bych se zeptát, měnil jsem škrticí klapku od fy. Wahler, diagnostika mi psala chybu o přerušeném el. obvodě, auto špatně jelo. Dál jsem tu klapku od Magneti Marelli + nový propojující kablík , přítom jsem pro jistotu ještě vyměnil EGR, který se mi zdál, že už trochu přidíra. Vyměna škrtici klapky a EGR nevyžadovala nahodou nějaké překodování v řídicí jednotce přes diagnostiku? EGR nemá žadén snimáč, je pouze ovladán podtlakem (Motor EURO 4).
JozaČlen Přidáno
před 5 letmyslím že ne ptal jsem se na programování po výměně klapky a bylo mě řečeno, že není potřeba. Je fakt, že kontrolka už nesvítí
A jaký máte typ motoru? Taký 2.3 MULTIJET
JozaČlen Přidáno
před 5 let120 - 88 KW bez filtru částic rok 2006