Dobrá, tím "karavanový kombinace jsou drahý" sem měl na mysli to, že nedám 30 tis. za lednici, do starýho poláka, kterej mě stál to samý co by stála ta lednice. Navíc, když ani nevím jestli to bez elektriky využiju.
Vozíme autoledničku na 12 a 220V za nějakých 2 tis. z Autokelly a zatím sme si vystačili. Protože nemáme moc prostoru na vetší lednice, ale těch cca 50 l by se hodilo a ještě možná vešlo, tak sem přemýšlel o klasice na 220V z elektra.
Jak píše pan Prokop, patříme právě k těm skálolezcům a i když většinou vyrážíme do okolí z kempu a od připojení na síť, tak někdy by se třeba elektrická nezávyslost mohla hodit. Jako právě letos. A jakožto absolutní elektronegramot, jsem dostal nápad tu klasiku připojit přes aku a měnič. V životě sem měnič nepoužil a nemám s tím žádné zkušenosti. Proto sem se dovolil zeptat zde a doufal, že mi nekdo ze znalců poradí zda to je vůbec možné, za jakých podmínek a jakých parametrů, či je to takříkajíc nápad ouplně na NIC.
Z vašich názorů je mi jasné, že je to blbost a měničem to řešit nebudu. Závěr je takový, že buď jen koupíme klasickou ledničku. Za jízdy povezeme potraviny v naší staré autochladničce na 12V a v kempu to nahážeme do lednice na 220V. Nebo vynecháme naší stávající a koupíme rovnou větší zároveň na 220 i 12V, kterou zabudujeme do bydlíku a k ní dokoupíme aku a doděláme instalaci na 12V.
Třetí varianta je něco jako toto
https://www.zbozi...g-le13001/ . I když z plynu mám obavy a proto sem jej nechtěl.
Ale pro případ, že bych chtěl zkusit něco takovýho na plyn, myslíte že by stačilo, kdyby byl při tomto provozu otevřený střešní poklop ? Což je u poláka téměř celá střecha :)