Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Problemy pri prihlaseni Oldtimeru: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Problemy pri prihlaseni Oldtimeru

Poslední aktualizace před 5 let
M
Martin1987Nováček
Přidáno před 5 let
Ahoj
chtel bych se zeptat jestli nekdo nemate zkusenost s prihlasenim a STK u stare dodavky. Jedna se o dovoz stareho Mercedesu 407d z Holandska. Auto je na svuj vek v dobrem stavu,dokonce ma kompletni servisni historii, ale bohuzel tu v Cesku je tento model tak vzacny, ze na to vseci koukaji jak na vesmirnou lod a od toho se mi zda, se ztezuje i vse potrebne k tomu, dostat auto na Ceske silnice. Zacalo to na technicke kterou jsem neprosel. Chybely napr. mlhovky a dalsi veci coz chapu a mechanik uz je pomalu odtsranuje. Pak jsou tu ale veci jako udajne chybejici druha rada sedadel (ktera tam ale udajne podle prodavajiciho nikdy nebyla) dale jinak udelana strecha, ktera je oproti originalu vyvysena. Jde mi o to, ze mi prijde trochu nefer, ze auto bez problemu technickou proslo jak v Holandsku tak ve Spanelsku a u nas jsou s tim takove problemy. Ve vypisu v typech schvaleni vozidel pro EU jsou pak dale uvedeny chybejici udaje jako nosnost strechy, nejvyssi rychlost, spotreba paliva atd. To jsou veci, ktere napriklad muze zvladnout Dekra, ktera ale proto nema usi a nebo zastoupeni Mercedes. Ten neco zvladl dohledat ale napr. prumernou spotrebu a podobne veci u tak stareho auta jsou i pro ne orisek. Dokonce uz jsem i slysel, ze i presto, ze jak Holadnsko tak Cesko jsou v EU, kazda zeme se k prihlaseni muze stavet jinak a ze v nekterych biokratickych zemich byva doporuceno auto odvest zpet do Holandska, znovu ho prihlasit a zkusit opetovne prodat v tam. To mi ale prijde po veskerem vynoleznem usili, casu i penez jako docela postaveny na hlavu jen proto, ze ziju v Cesku a ne treba Spanelsku. Chystam se znovu na STK a bylo by vic nez fajn kdyby to klaplo. Nemate nekdo podobnou zkusenost jak se timhle vsim probít?
sipadansipadanČlen
Přidáno před 5 let
Ahoj,

Obecně:
Pokud má platné doklady z Holandska, resp. z EU, tak ti ji zde přihlásit musí.
Pokud to auto nemá platné doklady z EU, tak ho nepřihlásíš s největší pravděpodobností.
Jestli je model vzácný, nebo běžný nehraje moc velkou roli.
Vztahují se na něj předpisy k datu první registrace a ty musí samozřejmě plnit.
Některé parametry vozidla v TP být nemusí, jiné ano.
Platí, že to co je v původním TP je rozhodující.

Pomoci může jedině homologační MB 271 077 359, tady to za Tebe nikdo nevymyslí.

Citovat

Martin1987 napsal:
Dokonce uz jsem i slysel, ze i presto, ze jak Holadnsko tak Cesko jsou v EU, kazda zeme se k prihlaseni muze stavet jinak a ze v nekterych biokratickych zemich byva doporuceno auto odvest zpet do Holandska, znovu ho prihlasit a zkusit opetovne prodat v tam. To mi ale prijde po veskerem vynoleznem usili, casu i penez jako docela postaveny na hlavu jen proto, ze ziju v Cesku a ne treba Spanelsku. Chystam se znovu na STK a bylo by vic nez fajn kdyby to klaplo. Nemate nekdo podobnou zkusenost jak se timhle vsim probít?


Ano, svatá pravda.

Proto se většina speciálních případů kupuje a registruje v Německu, kde lze přihlásit snad opravdu vše.
Vím o několika připadech z Holandska, kdy se vezl truck zpět do Německa pouze právě kvůli jednodenní registraci a pak zase zpět.
Ani Holandsko to bez ní nezaregistrovalo.
Pokud papíry nemáš a holandský prodejce může zajistit registrace, tak si myslím, že je to nejsnadnější postup.

Držím palce ...
4.114683,118.628756
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

Martin1987 napsal:

Ahoj
chtel bych se zeptat jestli nekdo nemate zkusenost s prihlasenim ..........

Jde mi o to, ze mi prijde trochu nefer, ze auto bez problemu technickou proslo jak v Holandsku tak ve Spanelsku a u nas jsou s tim takove problemy...........

To mi ale prijde po veskerem vynoleznem usili ..... jako docela postaveny na hlavu jen proto, ze ziju v Cesku a ne treba Spanelsku. Chystam se znovu na STK a bylo by vic nez fajn kdyby to klaplo. Nemate nekdo podobnou zkusenost jak se timhle vsim probít?


Zkušenosti s přihlašováním takto starého auta nemám, ale zkušeností s přihlašováním obytného auta mám plný vagón... Bohužel mám pro tebe špatnou zprávu, ta banda diletatů skrývající se pod názvem Ministerstvo dopravy a Dekra je zločinecké spolčení, které pokud se rozhodne že něco nepřihlásí, tak nemáš šanci ( legální cestou ) . Logické úsudky, že auto v pohodě jezdilo ve Španělsku či Holandsku sice mají reálný základ, ale u výše uvedeného zločineckého spolčení nemají žádnou vypovídací hodnotu, jediné auto, které v pohodě zaregistruješ bez obav z obou zločineckých organizací je naprosto nový vůz s coc listem, který nebyl nikdy registrován - z důvodu volného pohybu zboží v EU - tam totiž moc obou organizací končí ( z Bruselu mají ti zločinci stále ještě respekt ) .

Shrnuto, prostě ti chtějí udělat pakárnu, nic jiného za tím nehledej a logiku už vůbec ne ( důkaz: například spotřeba se u obytných aut dříve ani v tp neuváděla a mnoho aut bez tohoto údaje v TP v pohodě jezdí ).
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 5 let
U dodavek se spotreba neuvadi. individualni zalezitost podle zpusobu pouzivani.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
G
gutČlen
Přidáno před 5 let
Je to na přístupu technika. Zeptej se někoho kdo vozí auta kam jezdí.
Já nejezdím na jednu technickou protože mě vyhodili před 20 lety z podobným autem. Auto jezdilo v německu . U nás mě vyhodil že nemá sklápěcí sedadlo spolujezdce minimálně ve dvou polohách což nemá žádný dvojsedák. Nemá uzamykací víčko nádrže. Nemá osvětlení nástupních scůdkú do korby. Nelíbily se mu rohy na zadním schodu . To nemluvím o problematickém nastavování předních světel z místa řidiče. Pozor na přední spojovačku dvakrát byla tak volná že vypadla na zem. Musíš ji nadzdvihnout jinak vymezuje vůli vlastní vahou. A taky jsem jezdil s tím autem po polygonu a měřili mi hlučnost za jízdy.
Taky se podívej na přední pera pod kabinou jsou v nich gumové válečky ty bývají špatné . Poznáš to že mezi perem a tím háčkem co to drží je malá nebo žádná mezera. vyměň jen ten v peru v tom vahadle nahoře a v předu se neopotřebovává.

Na ty ksichty co se čučí před volbama z plagátu mám stejný názor jako můj oblíbený orel V.H. nade mnou.
Je jen pár z nich kteří jsou ochotni něco řešit.

Drž se GUT
Denke daran: Amateure bauten die Arche, Profis die Titanic!!
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

JiPe Highlanders napsal:

U dodavek se spotreba neuvadi. individualni zalezitost podle zpusobu pouzivani.


Ono je to trošku jinak, spotřeba se měří dle určitých pravidel v prvním stupní výroby, pokud výrobci v druhém stupní výroby namontují třeba mrazící nástavbu nebo alkovnu ( na každou stranu širší o 20cm ) změní se i spotřeba, kterou naměřil výrobce v prvním stupni výroby. Výrobci nástaveb nebudou disponovat zařízeními, aby mohli znova naměřit spotřeby dle daných pravidel. Spotřeba dle způsobu používaní se mění i u osobních vozidel, přesto se v tp uvádí.
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 5 let
Ano, u osobaku se uvadi ( i kdyz podle debilni laboratorni metodiky ), protoze ten rozptyl spotreby tam neni tak velky jako u uzitkacu.
Kdyz vynechame specialni nastavby dodelavane nasledne (valniky, skrine ap.) tak i klasicky furgon ma dle zpusobu pouzivani individualni spotreby.
Proto se u novych vozu v TP spotreba neuvadi. Ta se pak vykazuje z prumeru za tusim prvni 3 mesice provozu.
Tim chci rici, proc je udaj o spotrebe vyzadovan pro prihlaseni ojetiny tazatele ?
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
Upravil JiPe Highlanders dne 20.10.2018 20:54, před 5 let
prcek123prcek123Člen
Přidáno před 5 let
jakej je to rok výroby? Nebylo by jednodušší to postavit na veteransky značky?
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

JiPe Highlanders napsal:


Tim chci rici, proc je udaj o spotrebe vyzadovan pro prihlaseni ojetiny tazatele ?


Myslím, že to víme oba dva - protože tam sedí debil, který dostal nějakou pseudo-státní moc a bazíruje na každé debilitě. No a v Praze na nábřeží je taková budova, kde se ty debility množí ....
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
Standa2Standa2Člen
Přidáno před 5 let
Myslím, že to chce úplně nejdřív znát pravidla. Spotřeba se podle nové směrnice bude psát i u nákladních aut. Zní to dost překvapivě, ale je to tak. Pak by mě zajímalo, co si myslíte, když příjede auto ze SRN a má platnou STK do roku 2020. Na úřadě mu ji z nějakého důvodu, možná oprávněného neuznají a na České STK se najde levý spodní čep na vypadnutí a část podlahy u auta z r. 1998 chybí. Takový majitel jistě Českou STK nebude chválit. Ale k samotnému dovozu. Pokud chybí údaje označené jako povinné, nedá se s tím dělat nic víc, že se doplní. Když údaje nemá Dekra, musí je dodat výrobce, vždyť to je jeho auto.
Přidám svůj názor. Když si motorkáři vymohli STK na 4. roky, není náhodou čas na to, aby i obytňáky měly STK na 4 roky?
Standa2
J
jkjirkaNováček
Přidáno před 5 let
odkud jsi Martine?
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

Standa2 napsal:

1) Myslím, že to chce úplně nejdřív znát pravidla.

2)Spotřeba se podle nové směrnice bude psát i u nákladních aut. Zní to dost překvapivě, ale je to tak.

3)Pak by mě zajímalo, co si myslíte, když příjede auto ze SRN a má platnou STK do roku 2020. Na úřadě mu ji z nějakého důvodu, možná oprávněného neuznají a na České STK se najde levý spodní čep na vypadnutí a část podlahy u auta z r. 1998 chybí. Takový majitel jistě Českou STK nebude chválit.

4)Ale k samotnému dovozu. Pokud chybí údaje označené jako povinné, nedá se s tím dělat nic víc, že se doplní. Když údaje nemá Dekra, musí je dodat výrobce, vždyť to je jeho auto.


1) Znalost pravidel tě pouze přesvědčí o tom, že jsi vydán byrokratické mašinérii na pospas. Veškerá lesgislativa dovozu je postavena následovně: žadatel musí doložit to či ono, prokázat to či ono atd atd - obecní úřad s rozšířenou působnosti může, posoudí, přezkoumá...

2) Spotřeba u nákladních aut ? K čemu ti bude takový údaj ? Další debilita plně k ničemu, umělé vytváření práce, aby bylo na stk co kontrolovat.

3) Vytrhout jeden případ a postavit na něm chválu české stk je nesmysl. Jednal jsem s německou i českou Dekrou, fakt se máte co učit.

4) Údaje musí dodat výrobce ? Na základě čeho ? Jaká legislativa mu to nařizuje ? Výrobce musí uvést povinné informace na výstupu z výroby v deklaraci konformity - tady jeho povinnost končí. Pokud je musí dodat i následovně po několika letech, prosím uveď na základě jaké litery zákona.
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
Standa2Standa2Člen
Přidáno před 5 let
Začnu odzadu. Výrobce dodá údaje na základě schválení auta. Je to jeho auto, on absolvoval schvalovací proces a měření spotřeby je určitě součástí toho schvalování. Těžko o ní můžeme psát z provozu. Už vůbec nemluvím o metodice měření. Chceme se dobrat nějakého výsledku, nemůžeme srovnávat kamion vozící 3 tuny nákladu a kamion , který tahá kamení. A pořád stejná značka a velikost tahače. Tak asi proto.
Spotřebu nákl. aut určitě nikdo na STK nekontroluje, ale bude ji muset doložit, ten kdo takové auto doveze. Je to nová směrnice, jestli náhodou spotřeba neposkytuje také nějakým způsobem představu o znečisťování ovzduší. Třeba se od toho budou odvíjet nějaké úlevy a nebo daně...
Myslím si, že to pán nakonec přihlásí, bude to stát nějaké ty nervi a čas. Zpátky do NL bych to určitě nevozil.
Vlasto máme se co učit, to souhlasí a nejen od Němců. Ale nic to nemění nic na tom, že lidi taky musí být rozumní a hlavně soudní. Na STK určitě nikdo nemůže za to, jak nám to naši úředníci v Bruselu domluví.
Standa2
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

Standa2 napsal:

Ale nic to nemění nic na tom, že lidi taky musí být rozumní a hlavně soudní. Na STK určitě nikdo nemůže za to, jak nám to naši úředníci v Bruselu domluví.


Jj, v tom vidím kámen úrazu, bohužel co úředník to debil. Konec konců to potvrzuje zakladatel vlákna, chce prostě auto a určitě by nekoupil staré auto v dezolátním stavu, určitě chce aby bylo bezpečné a spolehlivé aby s nm mohl jezdit a čeho se dočká ? Úředního šimla, bazírujícího na hovadinách. Legislativa o dovozu umožňuje při dovozu spoustu vyjímek, ale přoč by to úřední šiml dělal ?

Prostě podstatu bytí těchto lídí, jimž činí potěšení dělat ostatním ze života pakárnu nechápu. To je celé.
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
Standa2Standa2Člen
Přidáno před 5 let
Jen technická připomínka k vyjímkám.
Ty se udělují jen v případě, že nelze udělat jinak. Naprosto souhlasím, že dovoz z EU do ČR je zbytečně složitý. A těch papírů...
Standa2
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

Standa2 napsal:

Jen technická připomínka k vyjímkám.
Ty se udělují jen v případě, že nelze udělat jinak. Naprosto souhlasím, že dovoz z EU do ČR je zbytečně složitý. A těch papírů...


Ale prdlačku, dovoz normálního osobáku je v pohodě - problém nastává ve chvíli, kdy se doveze něco, co technik v životě neviděl - pak je s rozumem v koncích a místo aby kápnul božskou, že neví, tak dělá pakárnu a mudruje. Nedej bože, aby mu ještě někdo radil, to pak vymyslí extra hovadinu a nebo začne bazírovat na úplný debilitě.

Tam je třeba hledat jádro pudla, nebo jsi už slyšel, že by někdo přivezl Ochcávku a měl problém s registrací ??

Zpět k tématu, Martina mě je líto neboť má v podstatě dvě možnosti:

1) najít technika + úředníka, kteří budou mít všech pět pohromadě a budou ochotni mu pomoci ( což je hledání jehly v kupce sena )

2) nebo se pustit do boje s těma debilama ( žádání o vyjímky, prokazování atd ) , což je časově náročný a vyčerpávající boj s nejistým výsledkem
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
sipadansipadanČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

Standa2 napsal:

Naprosto souhlasím, že dovoz z EU do ČR je zbytečně složitý. A těch papírů...


Přesně naopak Stando ....
VH mě předběhl .... tak jen dodám, že dokonce i magistrát už přeťuká velice bleskově nový TP.
Za posledních 10 let obrovské zrychlení v celém procesu (y).
4.114683,118.628756
Standa2Standa2Člen
Přidáno před 5 let
Dovolím si nesouhlasit. Dovozový protokol vytvořený v CIS 2 listy papíru, emise dnes už taky 2 ks papíru, protokol z STK taky 2 ks listy papíru. S ohledem na nedobře fungující ztotožnění v CIS, 2 ks papíru s vytištěním dat v jiném funkčním programu. Počítám 8 listů a pro evidenci +2 ks kopie dovozových protokolu. Tak tohle papírování jsem měl na mysli. Otravuje to i mě!
Mercedes určitě přihlásit jde. Já osobně v tom problém nevidím. Některé na začátku zmíněné údaje možná s ohledem na rok výroby ani nejsou nutné.
Standa2
M
mariaČlen
Přidáno před 5 let
když už se to zvrhlo mimo mísu, tak si také přisadím. Nemám žádnou zkušenost s Dekrou, ale jakmile zaslechnu STK, je mi blivno. Jsem přesvědčen a nikdo mi to nevyvrátí, že řadovému pracovníkovi STK ten mrdník vyhovuje. Lidi jsou připosraní a raději přistrčí bokem 500, nebo více?? aby se náhodou něco nenašlo. A že se dá najít kdykoli cokoli nám neopomenou zdůraznit. Všechny ty kamery, systémy atd., na které se odvolávají, abychom je vlastně litovali, jak za nás bojují proti představeným, a že si ten směšný bakšiš zaslouží. To jsou panečku penězotoky. Ale to už jsme tu řešili v minulosti v jiném vlákně.
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

maria napsal:

... Jsem přesvědčen a nikdo mi to nevyvrátí, že řadovému pracovníkovi STK ten mrdník vyhovuje.


Ten mrdník vyhovuje v tom řetězci naprosto všem.... kromě běžného občana s normálním autem.

MDČR vykazuje činnost, která je naprosto zbytečná, auta se již dávno vyrábějí dle jednotných not daných Brusselem ( tak vymýšleji kamery, databáze, lékarničky s nůžkama a pak zase bez -Orwell by asi zajásal ), Dekra cz je organizace, která by měla své sídlo přestěhovat do léčebny na Prahu 8 a jednotlivé zaměstnance rozdělit podle diagnozy do pavilónů ( jediný duševně zdravý zaměstnanec, kterého jsem tam potkal byl vrátný ) a to nejlepší nakonec - technik stk, to je v podstatě polobůh rozhodující zda to co si koupíte k vám něčemu bude, popřípadě kdy vaše používání vaší věci ukončí nebo vám alespoň určí co máte dělat, jak to děla, co děláte špatně...

takovej aparát a struktura na takového běžného občana s obyčejným autem. Někdy se divím, jhak to že máme den daňové svobody v červenci a ne na Štědrý večer.
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: Martin1987, sipadan, Vajglon Hnuson, JiPe Highlanders, gut, prcek123, jkjirka, Standa2, maria

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,634,339 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.17062 sekund | Průměrně za: 0.17062 (0) sekund | Dotazy: 139 | Použitá paměť: 2.3MB/2MB