Ahoj,
Obecně:
Pokud má platné doklady z Holandska, resp. z EU, tak ti ji zde přihlásit musí.
Pokud to auto nemá platné doklady z EU, tak ho nepřihlásíš s největší pravděpodobností.
Jestli je model vzácný, nebo běžný nehraje moc velkou roli.
Vztahují se na něj předpisy k datu první registrace a ty musí samozřejmě plnit.
Některé parametry vozidla v TP být nemusí, jiné ano.
Platí, že to co je v původním TP je rozhodující.
Pomoci může jedině homologační MB 271 077 359, tady to za Tebe nikdo nevymyslí.
Citovat
Martin1987 napsal:
Dokonce uz jsem i slysel, ze i presto, ze jak Holadnsko tak Cesko jsou v EU, kazda zeme se k prihlaseni muze stavet jinak a ze v nekterych biokratickych zemich byva doporuceno auto odvest zpet do Holandska, znovu ho prihlasit a zkusit opetovne prodat v tam. To mi ale prijde po veskerem vynoleznem usili, casu i penez jako docela postaveny na hlavu jen proto, ze ziju v Cesku a ne treba Spanelsku. Chystam se znovu na STK a bylo by vic nez fajn kdyby to klaplo. Nemate nekdo podobnou zkusenost jak se timhle vsim probít?
Ano, svatá pravda.
Proto se většina speciálních případů kupuje a registruje v Německu, kde lze přihlásit snad opravdu vše.
Vím o několika připadech z Holandska, kdy se vezl truck zpět do Německa pouze právě kvůli jednodenní registraci a pak zase zpět.
Ani Holandsko to bez ní nezaregistrovalo.
Pokud papíry nemáš a holandský prodejce může zajistit registrace, tak si myslím, že je to nejsnadnější postup.
Držím palce ...