Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Naše váha obytky: OSTATNÍ - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Naše váha obytky

Poslední aktualizace před 5 let
R
ramtlah1Člen
Přidáno před 6 let

Citovat

Tivat napsal:

Citovat

Tom a Zdena napsal:

Citovat

Koralovci napsal:

Stacionární - pevne radary, to jsou skutečně příjmy do kasy, ne vážení.... Za pár let budou zákazy dieselových motoru v celých oblastech, a ano, právě v těch,které zrovna nás lákají a za vjezd do těchto oblastí budou velké pokuty a to díky pevným kamerám( ne živých lidí, ti jsou moc drazí) a tak dále a tak dále... Nereste tak šíleně váhy a cestujete, dokud to jde ( ikdyz už teď je zákazu na vjezd nebo stání obytek tolik, ze to je oproti predeslym sezonam stále obtížnější )...


To je právě to. Zjistil jsem , že hlavou zeď neprorazím a nadávat na systém byť je sebe hůř nastavený nemá smysl. Proto se situaci snažím vždy co nejlépe přizpůsobit. Pominuli, že jsem při zakoupení vozu udělal maximum pro doložnost, následně řeším co s vjezdy do míst, kde se čím dál víc objevují zákazy pro obytná auta. Ať jde o samotný vjezd tak o parkování, natož zůstat někde přes noc.
I když mám tříletou pauzu v karavaningu cestuji hodně a zákazových značek opravdu přibývá jak hub po dešti. Jedna z podmínek při výběru obytného auta byla možnost dát do garáže skůtra, právě s ohledem na přiblížení se kam jiní nemohou.
Osobně nezavrhuji do daleké budoucnosti (možná i ne tak daleké) představu vozu hrubě nad 3,5t klidně sedmitunu, ale následně za ní vozík a na něm mít plně elektrické malé auto !
Z mého pohledu a jak se věci vyvíjí je pro mne tato alternativa stále více reálně možná, pokud budu chtít touto formou i do budoucna cestovat. Toto je ale o úplně jiných financích, které jsem nyní byl ochoten do mého koníčku a závislosti dát :) Pokud pro někoho není mýto a jiné finanční náklady s tím spojené problém, rozhodně bych doporučil se touto cestou výběru rovnou dát již nyní !!!


A to co navrhuješ, má to ještě s caravaningem něco společného?
Co třeba trochu skromnosti a pokory? Co si třeba připustit, že právě kvůli lidem jako si ty přibývají ty omezení a zákazy?
Je opravdu nutné vyžadovat maximální pohodlí obrovského vozu a vyžadovat od všech, aby tě s ním všude pustili a respektovali?
Lidí, co si toto můžou dovolit bohužel přibývá, a jejich nároky rovněž, jen ta Evropa není jaksi nafukovací...



Nejsem si jist jestli jsi mne pochopil. S vozem pětitunou co jsem měl, jsem třeba zrovna já skoro nikdy nebyl mimo kemp a tzv na divoko jsem s ním mohl být tak všeho všudy 2x jednou na přehradě na Křetínce , jednou na Kozákově a to ještě vždy hrubě mimo sezonu :)
Ani s novým vozem do 3,5t neplánuji cestovat a vyhýbat se vyloženě kempům, ale občas možnost někde zůstat mimo nevylučuji, pokud tam zákaz nebude, nebudu stát někomu na soukromém pozemku a překážet.
Proti lidem co chtějí luxus a pohodlí nic nemám a každému přeji to co je jeho sen, stejně tak obdivuji i ty, co dokáží udržet v chodu staré obytné vozy, sjezdit s nimi celou Evropu. Tak to na vysvětlenou. Kvůli mne určitě nevzniknul ani jeden zákaz :)
To o čem jsem psal se týká doby, kdy prostě nebude možné parkovat a spát jinde než v kempech, kdy bude zákaz vjezdu do měst a bude povoleno nechávat vozy pouze na záchytných parkovištích daleko před nimi a do měst bude povolen vjezd pouze ektromobilům, nebo autům s benzinovými motory euro6.
Že se bavím o daleké budoucnosti? Jsem přesvědčen že nikoliv !
Osobně mám nový vůz ww Multivan a Mazdu MX5 oboje zakoupeno loni a zcela jistě tvrdím jelikož vozy moc nestřídám a nekupuji každý rok nový model, že toto jsou moje poslední auta se spalovacím motorem, nepočítám li objednaný obytný vůz Carthago (snad skromný) který budu mít v dubnu 2019:)
Skromnost a pokora? Kde jsou ty hranice ? Pro každého je ta hranice jinde a rozebírat to zde nemá smysl neb sto lidí sto názorů. Myslím si, že s klidným svědomím v kempu zastavím uprostřed dvou vozů, vlevo bude stát Morello za 10mil a po pravé straně bude stát 20let stará Adrie najeto 300 000km v super stavu. Oba lidé budou mít u mne stejný velký respekt a pokud se budou se mnou chtít dát do řeči nebudu s tím mít problém.
No a že se klidně najde člověk a možná ne jeden, který je schopen zajet na Staromák s desetitunou, dát si markýzu, vytáhnout stoleček, židličky, začít tam grilovat a lít hovna do rohu pod orloj, když to náhodou zrovna omylem nebude značkou zakázané pevně věřím :) Ale tam to nemá nic společného se skromností a pokorou, ale jedná se o obyčejné lidské ho--do :)
No a že nás karavanistů je mrak, další přibývají a s tím je spojeno i plno problémů a možná i zákazů to tak prostě je. Kdyby se po Staromáku prohnal Segwey jen jeden za uherskej rok, taky by nikdo se zákazem určitě nepřišel a debata o tom by byla ve zprávách zbytečná.
Hodně se daří ekonomice, lidi bohatnou a tak i nakupují, těžko někdo řekne dost už je vás moc od teď pořadník :) Můžeme se jen přizpůsobit a snažit se nechovat jak dobytek, kterému jsou jiní ukradení. Ale přejme těm co chtějí mít ve voze vše jako doma i víc , ať si to klidně pořídí a nedívají se ani do leva ani doprava a na řeči, že satelit na auto nepatří ať se taky vykašlou :)
Tak asi tak za mne :)
TivatTivatČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Tom a Zdena napsal:

Citovat

Tivat napsal:

Citovat

Tom a Zdena napsal:

Citovat

Koralovci napsal:

Stacionární - pevne radary, to jsou skutečně příjmy do kasy, ne vážení.... Za pár let budou zákazy dieselových motoru v celých oblastech, a ano, právě v těch,které zrovna nás lákají a za vjezd do těchto oblastí budou velké pokuty a to díky pevným kamerám( ne živých lidí, ti jsou moc drazí) a tak dále a tak dále... Nereste tak šíleně váhy a cestujete, dokud to jde ( ikdyz už teď je zákazu na vjezd nebo stání obytek tolik, ze to je oproti predeslym sezonam stále obtížnější )...


To je právě to. Zjistil jsem , že hlavou zeď neprorazím a nadávat na systém byť je sebe hůř nastavený nemá smysl. Proto se situaci snažím vždy co nejlépe přizpůsobit. Pominuli, že jsem při zakoupení vozu udělal maximum pro doložnost, následně řeším co s vjezdy do míst, kde se čím dál víc objevují zákazy pro obytná auta. Ať jde o samotný vjezd tak o parkování, natož zůstat někde přes noc.
I když mám tříletou pauzu v karavaningu cestuji hodně a zákazových značek opravdu přibývá jak hub po dešti. Jedna z podmínek při výběru obytného auta byla možnost dát do garáže skůtra, právě s ohledem na přiblížení se kam jiní nemohou.
Osobně nezavrhuji do daleké budoucnosti (možná i ne tak daleké) představu vozu hrubě nad 3,5t klidně sedmitunu, ale následně za ní vozík a na něm mít plně elektrické malé auto !
Z mého pohledu a jak se věci vyvíjí je pro mne tato alternativa stále více reálně možná, pokud budu chtít touto formou i do budoucna cestovat. Toto je ale o úplně jiných financích, které jsem nyní byl ochoten do mého koníčku a závislosti dát :) Pokud pro někoho není mýto a jiné finanční náklady s tím spojené problém, rozhodně bych doporučil se touto cestou výběru rovnou dát již nyní !!!


A to co navrhuješ, má to ještě s caravaningem něco společného?
Co třeba trochu skromnosti a pokory? Co si třeba připustit, že právě kvůli lidem jako si ty přibývají ty omezení a zákazy?
Je opravdu nutné vyžadovat maximální pohodlí obrovského vozu a vyžadovat od všech, aby tě s ním všude pustili a respektovali?
Lidí, co si toto můžou dovolit bohužel přibývá, a jejich nároky rovněž, jen ta Evropa není jaksi nafukovací...



Nejsem si jist jestli jsi mne pochopil. S vozem pětitunou co jsem měl, jsem třeba zrovna já skoro nikdy nebyl mimo kemp a tzv na divoko jsem s ním mohl být tak všeho všudy 2x jednou na přehradě na Křetínce , jednou na Kozákově a to ještě vždy hrubě mimo sezonu :)
Ani s novým vozem do 3,5t neplánuji cestovat a vyhýbat se vyloženě kempům, ale občas možnost někde zůstat mimo nevylučuji, pokud tam zákaz nebude, nebudu stát někomu na soukromém pozemku a překážet.
Proti lidem co chtějí luxus a pohodlí nic nemám a každému přeji to co je jeho sen, stejně tak obdivuji i ty, co dokáží udržet v chodu staré obytné vozy, sjezdit s nimi celou Evropu. Tak to na vysvětlenou. Kvůli mne určitě nevzniknul ani jeden zákaz :)
To o čem jsem psal se týká doby, kdy prostě nebude možné parkovat a spát jinde než v kempech, kdy bude zákaz vjezdu do měst a bude povoleno nechávat vozy pouze na záchytných parkovištích daleko před nimi a do měst bude povolen vjezd pouze ektromobilům, nebo autům s benzinovými motory euro6.
Že se bavím o daleké budoucnosti? Jsem přesvědčen že nikoliv !
Osobně mám nový vůz ww Multivan a Mazdu MX5 oboje zakoupeno loni a zcela jistě tvrdím jelikož vozy moc nestřídám a nekupuji každý rok nový model, že toto jsou moje poslední auta se spalovacím motorem, nepočítám li objednaný obytný vůz Carthago (snad skromný) který budu mít v dubnu 2019:)
Skromnost a pokora? Kde jsou ty hranice ? Pro každého je ta hranice jinde a rozebírat to zde nemá smysl neb sto lidí sto názorů. Myslím si, že s klidným svědomím v kempu zastavím uprostřed dvou vozů, vlevo bude stát Morello za 10mil a po pravé straně bude stát 20let stará Adrie najeto 300 000km v super stavu. Oba lidé budou mít u mne stejný velký respekt a pokud se budou se mnou chtít dát do řeči nebudu s tím mít problém.
No a že se klidně najde člověk a možná ne jeden, který je schopen zajet na Staromák s desetitunou, dát si markýzu, vytáhnout stoleček, židličky, začít tam grilovat a lít hovna do rohu pod orloj, když to náhodou zrovna omylem nebude značkou zakázané pevně věřím :) Ale tam to nemá nic společného se skromností a pokorou, ale jedná se o obyčejné lidské ho--do :)
No a že nás karavanistů je mrak, další přibývají a s tím je spojeno i plno problémů a možná i zákazů to tak prostě je. Kdyby se po Staromáku prohnal Segwey jen jeden za uherskej rok, taky by nikdo se zákazem určitě nepřišel a debata o tom by byla ve zprávách zbytečná.
Hodně se daří ekonomice, lidi bohatnou a tak i nakupují, těžko někdo řekne dost už je vás moc od teď pořadník :) Můžeme se jen přizpůsobit a snažit se nechovat jak dobytek, kterému jsou jiní ukradení. Ale přejme těm co chtějí mít ve voze vše jako doma i víc , ať si to klidně pořídí a nedívají se ani do leva ani doprava a na řeči, že satelit na auto nepatří ať se taky vykašlou :)
Tak asi tak za mne :)


Nechtěl jsem tě vyprovokovat k slohovému cvičení, ale musím s tebou souhlasit.
Karavanů přibývá, já jsem toho příkladem, i když jsme dříve s dětmi 15 let cestovali s vanem nadivoko. Taky si chci na stará kolena bez dětí užít trochu pohodlí při cestování.
Tak že se holt musíme přizpůsobovat a jezdit tam, kde to ještě není o zákazech. Pro mě je to hlavně Balkán.
R
ramtlah1Člen
Přidáno před 6 let
Ano jsou lokality, kam to jeste nedoslo tam kam karavanisti nechteji.Cely zivot jsem jezdil na jih, od pristiho roku po jiz malych zkusenostech zacinam jezdit treba ja na sever :) I ja se s detmi cela leta mackal v malym karavanu LMC 495, nebylo tolik penez ani casu, ale bylo to super nemenil bych ani za nic .Nyni k padesatce a ze uz klepe na dvere :) je cas na pohodli a treba i na trochu toho luxusu :)
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Tom a Zdena napsal:

Citovat

Koralovci napsal:

Stacionární - pevne radary, to jsou skutečně příjmy do kasy, ne vážení.... Za pár let budou zákazy dieselových motoru v celých oblastech, a ano, právě v těch,které zrovna nás lákají a za vjezd do těchto oblastí budou velké pokuty a to díky pevným kamerám( ne živých lidí, ti jsou moc drazí) a tak dále a tak dále... Nereste tak šíleně váhy a cestujete, dokud to jde ( ikdyz už teď je zákazu na vjezd nebo stání obytek tolik, ze to je oproti predeslym sezonam stále obtížnější )...


To je právě to. Zjistil jsem , že hlavou zeď neprorazím a nadávat na systém byť je sebe hůř nastavený nemá smysl. Proto se situaci snažím vždy co nejlépe přizpůsobit.


Sorry Tome, ale pak se nediv, že to vypadá jak to vypadá...

jen pár příkladů, zákazy parkování obytek jak na západě ale STPL žádné ( Praha ), individuální dovoz obytky je stále loterie ( míněno registrace ), postavit si vestavbu jako v DE - v CZ sotva a mohl bych pokračovat do nekonečna.... Ano, nadávat nemá smysl, je potřeba něco dělat - vyhodili tě z emisí, že na Cartago není emisní předpis , Je třeba zvednout telefon a jednat, MDČR zmatlalo novelu o ŘP ? Asi bude potřeba jim to říci - nebo se přizpůsobit a jít do autoškoly ...

Jsem rád, že jsem nepřizpůsobivý - no, asi na to začnu být pyšný.
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
S
sarikČlen
Přidáno před 5 let
Jak je to z pohotovostní váhou u obytného auta, respektive co je do toho započítané kromě plné nádrže paliva a váha 75 kg řidiče? Je tam započtená plná nádrž na pitnou vodu, propanbutanovou bombu a jiné? A hlavně jestli tyto udaje o váze tím myslím tu plnou nádrž na vodu a jiné již byly započteny a uvedené v neměckém TP?
R
ramtlah1Člen
Přidáno před 5 let
Nekde je napsane co v tom vsechno je a je to jasne danne, ale kazdej prodejce si to vysvetluje jinak. V kazdem pripade v tom neni plna nadrz vody a pokud se nemylim, tak ani plna nadrz nafty. Ano je v tom ridic. Dale jsou v tom ostatni provozni kapaliny, ale neni v tom ani nadobi, ani satelit, ani klima max jedna nastavbova baterie a jestli tak max jedna alu lahev. Ale v nekterem clanku je odpoved clena asociace a tam je to jasne vyjmenovano, nemohu to ted na rychlo dohledat. Pokud narazis na solidniho prodejce bude se ti venovat tak jako mne a da s tebou pocty presne dohromady. Prodejci dnes i vi o kolik kg vahy na voze pribude, kdyz zmenis v objednavce latku na sedadlech za kuzi, vi kolik vazi mlhovky kdyz si das atd.atd. pocty jsou pak jednoduche. Hodis si to na papir a vis to fakt presne. Rozhodne jsem odmital pocitat s tim, ze budu jezdit jen s 20l ciste vody. Tak vem vahu vozu bez doplnku, bez nafty, bez vody, bez ridice a zacni pocitat a tim padem nepotrebujes vedet co je to pohotovostni vaha. Kolik vazis vis, ja se do 75 kg jako ridic rozhodne nevlezu :) V nejakem cisle karavanu jsem nasel super nadpis k smichu UVADENY VUZ JE IDEALNI JAKO OBYTNY VUZ DO 3.5T V TABULCE NIZE NAPSANO DOLOZNOST 250KG :) :) :)
LRLRČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

sarik napsal:

Jak je to z pohotovostní váhou u obytného auta, respektive co je do toho započítané kromě plné nádrže paliva a váha 75 kg řidiče? Je tam započtená plná nádrž na pitnou vodu, propanbutanovou bombu a jiné? A hlavně jestli tyto udaje o váze tím myslím tu plnou nádrž na vodu a jiné již byly započteny a uvedené v neměckém TP?


Ahoj,
dle mých v informací je v pohotovostní hmotnosti obytného vozidla započítána hmotnost řidiče 65 kg + 10 kg zavazadlo +11 kg plyn + 90% paliva v nádrži + 20% vody v nádrži, tedy celkem 185 kg. Např. při pohotovostní hmotnosti 2930 kg by měla být suchá hmotnost vozidla 2745 kg v základním provedení bez doplňků jako klimatizace, markýza, nosič kol atd.
SlawczoSlawczoČlen
Přidáno před 5 let
Tak toto je nekonecne tema o pretazovani. Nechcem tuto temu zlahčovat, ale situacia vôbec nie je taka strasna ako sa pise. Ruku na srdce kolkokrat Vas osobne zvazili a ak, tak kolko ste zaplatili pokutu? Jazdim s obytkou vyse 20 rokov pomerne intezivne /v zime aj v lete/ prevazne zapadnu EU a zatial mi obytku nikdy nevazili. Nakolko sa zivim expresnou dopravou do 3,5 t a rocne najazdim viac ako 100.000km v EU mozem z vlastnych skusenosti povedat, ze za poslednych 20 rokov mna osobne vazili cca 4-5x Pokial som bol pretazeny tak sa to riesilo pokutou a nechali ma ist. Paradoxne doma /v SK/ som platil najviac a najmenej v D. Pokial je to cielena kontrola zamerana vyslovene na pretazovanie, tak smola, ale ak Ta zastavia nahodne tak velmi zalezi na koho narazis: Ak sa chovas korektne, tak oni dobre vedia, ze vacsina chodi pretazenych /je jedno ci karavan, alebo komercna preprava/, tak Ta nechaju ist s nejakou pokutou. Problem je, ak to pretazis extremne, co mozno aj bije do oci, ked uz nepomozu ani vzduchove vankuse. Pokial viem, ze mam nadvahu /vozidla, nie vlastnu/ v zasade sa vyhybam AT a CH, kde sa vazi intezivne. Niekedy je lepsie nevediet kolko mam celkovu vahu, to idem kludnejsie, bez stresov. Castokrat aj zákazníci zamerne pretazia vozidlo bez toho aby o tom dopravca vedel a do dokladov zapisu menej, aby nemuseli objednavat drahsiu prepravu. To je, ale zase ina pesnicka. Neznamena to, ze pretazujem zakazdym, ked odchadzam s obytkou z domu. Myslim si, ale ze vozidla su konstrukcne na to prisposobene aby nejakých 10-20% pretazenia zvladli bezpecne. Pokial s tym mas moralny problem, tak nejazdi alebo nieco zbytocne vyloz! /Manzelku neodporucam vylozit./ Ono je to asi tak, poviem to biblicky: Kto si bez viny hod do mna kamenom. To znamena: ze asi kazdy kto jazdi ma nejaky prehresok s autom, a castokrat o nom ani nevies. Ci uz lekarnicka po expiracii, nesumernost brzdenia, a vela vela inych veci, ktore ani nevies na ceste zistit, tak si myslim, ze aj mierne pretazenie je slabsi prehresok, ako napríklad tecuci olej.
Rozpisal som sa, ale moje resume je, ze budem jazdit s vedomim, ze obcas neumyselne pretazim a ak ma za to niekto bude pokutovat tak to bez vyhrad zaplatim. Ak zaplatim X penazi za X rokov, je to asi ako ked raz za cas zaplatim X penazi za X rokov, lebo som neumyselne prekrocil rychlost. Neverim, ze by pretazenu obytku nepustili po prevazeni dalej, ak zaplatim na mieste pokutu. To by som musel ozaj pretazit o dost vela a poriadne nastvat policajta, aby ma nepustil dalej. Ine je to u komercnej dopravy, ked ma dalej nemusi pustit, kym neprelozim cast tovaru do iného auta, ale z obytky nemam v zasade co prelozit.
Takze vela stastnych kilometrov bez nehody a vazenia....
Slawczo, Tina, Zuzka, Vilko - Burstner Viseo
S
sarikČlen
Přidáno před 5 let
já jsem se ptal jenom jak je to tereoticky nebot v Tp mám jenom 415 kg užitečné váhy a mám to otypované na 6 osob
a když vezmu že řidič už je započítán do váhy (75 kg to musí být nějaké tintítko, málo kdo se do té váhy vejde) tak zbývajících 5 osob i když budu počítat také po 75 kg tak je 375 kg zbývá mě -teroriticky jenom doložnost 40 kg. Jenže problém mám v tom že rozhodně se nevejdu do váhy ani s prázdným, nebot jsem celý vnitřek předělával z původního tam nezbylo zhola nic, dnes musím vyndat trysky a nechat je udělat a až to budu mít pojízdné tak s prázdným to zajedu nechat zvážit
F
ferdasanČlen
Přidáno před 5 let
Tak když to tak pročítám,tak tady budu za exota.Auto do 3,5t,spaní dva,jízda 4,voda 80,nafta 120 .Při naložení cca 70¨% věcí co vozíme vážím 2600 kg.Ale už mám péra rovný a auto sedí na dorazech.Nedovedu si to představit,když bych tam doložíl těch zbývajících 900kg.
TivatTivatČlen
Přidáno před 5 let
Doporučuji si tohle přečíst, moc pěkně a prakticky popsáno.
http://www.nas-pa...-na-vahu-_
R
ramtlah1Člen
Přidáno před 5 let

Citovat

Tivat napsal:

Doporučuji si tohle přečíst, moc pěkně a prakticky popsáno.
http://www.nas-pa...-na-vahu-_


Super, lépe bych to nenapsal než jak je to v odkazu. Kdo mne tu zná a že jsem se váze při výběru vozu opravdu věnoval,vsadím svoje tenisky, že dopadnu naprosto stejně váhově. Pokud pojedu ve dvou vlezu se do 3,5 tak akurát, pokud bych nedejbože vzal dceru i syna i ducha svatého, budu rád když budu 3700. Já to tedy počítam i ze 100l vody, bez vody jezdit nebudu.
Obytka je už u dealera vyzvedávám v dubnu, první cesta bude na váhu s věcmi, bez kterých se opravdu jet nedá (klíny,nádobí,prodlužka,plyn láhev,peřiny, toaletní potřeby atd. atd (ale opravdu jen věci bez kterých se nedá jet) a zbytek jsou jednoduché počty. Výsledek sem dám v zápětí. Sám jsem na to zvědavej.
K diskusím výše. Opět uvádím. Myslím, že přeložení obytky o 200kg bych jako problém opravdu neviděl i když jsem slyšel, že i takto málo převážené vozy se pokutují. Sám jezdím už taky řadu let a taky mne nikdy nikdo nevážil, ale proč si cíleně kupovat obytný vůz, který přeložím o půl tuny a hlavně vůz, který by na to ani neměl podvozek stavěný. Tam vidím mega problém. K tomu kde se váží jestli na severu, nebo na jihu. Já třeba když jsem byl mladej jezdil jsem v Chorvatsku bez helmy na motorce, všichni tak jezdili, kdo pil pivo dal si pivo a jel, dal si klidně dvě a jel, policajti to tolerovali všem, byla pohodo svoboda, zákazů, příkazů a omezení bylo o 70% méně. A kde jsme dnes, dnes se nedá jet bez helmy na skůtru ani v Thajsku :) Zapomeňme, že nám někdo něco dá zadarmo a že nás někdo někde bude do budoucna tolerovat tak jak to bylo dřív. Osobně se už těším alespoň na plně autonomní řízení :)
J
Jarda36Člen
Přidáno před 5 let

Citovat

Slawczo napsal:

Neverim, ze by pretazenu obytku nepustili po prevazeni dalej, ak zaplatim na mieste pokutu. To by som musel ozaj pretazit o dost vela a poriadne nastvat policajta, aby ma nepustil dalej. Ine je to u komercnej dopravy, ked ma dalej nemusi pustit, kym neprelozim cast tovaru do iného auta, ale z obytky nemam v zasade co prelozit.
Takze vela stastnych kilometrov bez nehody a vazenia....


Tak jestli jsem tě pochopil správně, radíš třeba novým karavanistům - kašlete na předpisy stejně vás nechytí. Super přístup tleskám.
TivatTivatČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

Jarda36 napsal:

Citovat

Slawczo napsal:

Neverim, ze by pretazenu obytku nepustili po prevazeni dalej, ak zaplatim na mieste pokutu. To by som musel ozaj pretazit o dost vela a poriadne nastvat policajta, aby ma nepustil dalej. Ine je to u komercnej dopravy, ked ma dalej nemusi pustit, kym neprelozim cast tovaru do iného auta, ale z obytky nemam v zasade co prelozit.
Takze vela stastnych kilometrov bez nehody a vazenia....


Tak jestli jsem tě pochopil správně, radíš třeba novým karavanistům - kašlete na předpisy stejně vás nechytí. Super přístup tleskám.


Ale jdi, on jen tím chtěl říct, že caravaning je o tom, být v pohodě a užívat si, a protože ne všechno je vždycky optimální, důležité je se z toho nepos…
Ale každej holt máme tu životní filozofii trochu jinak.
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,996,361 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.14769 sekund | Průměrně za: 0.14769 (0) sekund | Dotazy: 125 | Použitá paměť: 2.3MB/2MB