Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 celointegrál nebo polointegrál ?: OSTATNÍ - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

celointegrál nebo polointegrál ?

Poslední aktualizace před 5 let
R
ramtlah1Člen
Přidáno před 5 let
Jel jsem letos do Dusseldorfu obednat polointegru, ale odjel jsem s objednavkou na celointegrovane auto. Zvolil jsem Carthago 144 LE s oddelenou sprchou a pozor bez predni spousteci postele, ale s moznosti slozit spani z jidelniho sezeni. Kriterium hlavni byla vaha,servis za rohem,ALKO podvozek,vetsi nadrz na vodu,celorocni provoz,dvojite zaskleni v kabine,vnitrni prostor s ohledem na psa co s nami jezdi, velka garaz,delka vozu do 7m . Design se mne libil. Cili doporucuji zajet opravdu na vetsi veletrh, vzit tuzku papir, kalkulacku a pocitat a pocitat pokud se chces vejit do 3.5t . Dnes je mrak prodejcu co ti vahu reknou a nebudou mlzit, ale jeste loni jsem narazil na prodejce ktery mne odbil vetou ,, a vsak kolikrat koho zvazili pane,, byl jedinny a pevne verim ze posledni :) O predni velke sklo se taky bojim,ale impozantni vyhled z integrovaneho auta nicim nenahradis :) S ohledem na vahu jsem sel do modelu compactline. Kdyz s nami jezdily dospivajici deti 14 a 16 vcetne velkeho psa mel jsem petitunu. Jsou lide co to v tomto slozeni ctyr dospelych lidi udajne poskladaji do 3.5t mne se to ovsem nepovedlo :) a je to podle mne ztrata casu s malickymi detmi to za urcitych okolnosti jde. Drzim palce a opravdu doporucuji navstivit Dusseldorf, ani za dva dny ho neprojdes. Je dobre nez se tam jede mit uz urcitou predstavu. Ve ctyrech pod doloznost 400kg vubec nechod !!!!
P
Pegaso 2010Člen
Přidáno před 5 let
My jsme to zkouseli se vejit do 3,5T nekolik let . Byl to porad kompromis a omezovani ve vsem. Navic 7metru auto pro 4 jsme okamzite zamitli. Vozime kola a nebo skutra. Vyzkouseli jsme nekolik aut a stalo to vymenovani hodne penez. I kdyz jsem mel C tak jsem chtel usetrit na mytu ale stalo me to vymenovani aut vic nez kdybych koupil tehdy vetsi a kvalitni auto. Dnes mame 5.5T delka 8 metru a nepocituji zadne omezeni oproti tomu co jsme jezdili s 7,4metru do 3,5T. V cesku to je par korun navic v rakousku je to drazsi ale nebojim se ze me zvazi. Pro 4 osoby uplne idealni , ale chapu ze kazdy ma jine naroky a financni moznosti.
ujezdaciujezdaciČlen
Přidáno před 5 let
Ahoj,
Mame celointegrac Hymer. Je to zvenku oskliva krabice, ale dulezity je vnitrek. Meli jsme pred tim polointegrovanou Mobilvetu. Ital se soustredi na design, Nemec na funcnost a detail. Totez plati i pri srovnani obytek.
Ale jak uz jsem psal, dulezity je zkouset ruzna provedeni a az potom koupit. Vystavy jsou super, ale testovani nenahradi. Az pri pobytu v aute zjistis jestli se muzes ohnout nad umyvadlo a umyt oblicej aniz by jsi si pocakal pulku koupelny, jestli pri otvirani zachoda v noci probudis cely auto a nasledne ho zasmradis protoze nejde dovrit roleta, kterou mas misto dveri, jak budes prelezat manzelku na posteli atd. Z toho pak vzniknou uplne jine priority. Smile
Aleš+Olga
C
ChaussonČlen
Přidáno před 5 let
Ahoj všem,

my jsme začínali s alkovnou od Chaussonu na Fordu. Teď máme integru od Adrie. V integrálu máš daleko větší pocit prostoru.S autem se dá jezdit kolem 10 l, pokud jedeš po dálnici do 110 km/h. Pokud jedeš víc, jde spotřeba ke 13 l. Auto nemá dvojitou podlahu, ale v zimě od ní netáhme. Byli jsme v -16 C a v pohodě, pokud by bylo -20 C, tak bych stejně lyžovat nejel. Přední okna jsou jednoduchá, ale s venkovní termofolií od Koniga je izolace super. Od oken netáhne ani se nepotí. Předtím jsem měl alkovnu a také izolaci na okna, ale pokud byla větší zima, tak z kabiny táhlo, protože dodávková kabina není nijak izolovaná. Integra má izolaci až do přední části.Velká kabina navozuje pocit většího prostoru. Přední spouštěcí postel je v integrálu větší než v polointegře (začíná už u předního okna) a navíc u některých polointegrálů, zasahuje postel do dveří. Pokud ne, má úkos, který postel zmenšuje. Vzadu bych určitě doporučil podélné spaní aby jsi v noci nemusel přes někoho přelézat.
Nevýhoda integrálů je vysoká cena čelního skla, Určitě bych doporučil ho pojistit. Například UNIQA to má v ceně havárky a navíc bez omezení ceny.
Ale jak už zde někdo psal, nejlepší je si auto vypůjčit a zjistit co ti vyhovuje víc.
sipadansipadanČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

Pegaso 2010 napsal:
Dnes mame 5.5T delka 8 metru a nepocituji zadne omezeni oproti tomu co jsme jezdili s 7,4metru do 3,5T. V cesku to je par korun navic v rakousku je to drazsi ale nebojim se ze me zvazi.


@ Pegaso 2010

A co maximálka 80 km/h ?
Dodržuješ poctivě, nebo to "mydlíš" jako do 3,5 T ?
Máš tam omezovač ?
4.114683,118.628756
P
Pegaso 2010Člen
Přidáno před 5 let
Jaka maximalka 80? Nesmysl. U auta nad 3,5T zadny omezeni rychlost neni a nikdy jsem nemel problem jet autem pres 3,5T tam kde jsem jezdil s malym autem. Obytna auta pres 3,5T a tusim do 7,5T jsou vedena jako osobni kategorie M1 a vsechno je stejny jako pro auta do 3,5T. O neco vic zaplatim v rakousku ale jinak dame plusy.
sipadansipadanČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

Pegaso 2010 napsal:

Jaka maximalka 80? Nesmysl. U auta nad 3,5T zadny omezeni rychlost neni a nikdy jsem nemel problem jet autem pres 3,5T tam kde jsem jezdil s malym autem. Obytna auta pres 3,5T a tusim do 7,5T jsou vedena jako osobni kategorie M1 a vsechno je stejny jako pro auta do 3,5T. O neco vic zaplatim v rakousku ale jinak dame plusy.


Pegaso2010,

M1 může mít klidně 20 tun (vůbec není dána limitem 7,5 T), ale jakmile je nad 3 500 kg, tak je maximální povolená rychlost shodná s náklaďákem, což je u nás a to i na dálnici 80 km/h.
Blbost to možná je, ale tak hovoří § 18 odst. 3 zákona č. 361/2000 Sb..
Na mne se nečil, ale je to tak, věř tomu.

Jak jsem pochopil, omezovač tam nemáš a jezdíš vesele co to dá ;).
Osobně myslím, že i tento fakt je dobré zohlednit při výběru vozu, resp. vozu nad 3500 kg..

Mýto takové zlo není, s tím souhlasím ...
4.114683,118.628756
P
Pegaso 2010Člen
Přidáno před 5 let
:D(y)
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 5 let
80 km/h pro auta nad 3500 kg ....
Tak to je zasadni hendykep.
Kdyz vezmu v potaz pomer radaru a vah, tak pretizena obytka do 3,5 t je mensi zlo.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
P
Pegaso 2010Člen
Přidáno před 5 let
https://www.carav...ad_id=5730

Automatické sloučení 21.10.2018 21:56:
Zrovna tohle bych nedramarizoval. Dodrzuji rychlost jako pro auta jako 3.5t a nikdy nebyl problem. To by musel u radaru vedet ze zrovna ja jsem ten jiny ;)
Upravil Pegaso 2010 dne 21.10.2018 20:56, před 5 let
sipadansipadanČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

JiPe Highlanders napsal:

80 km/h pro auta nad 3500 kg ....
Tak to je zasadni hendykep.
Kdyz vezmu v potaz pomer radaru a vah, tak pretizena obytka do 3,5 t je mensi zlo.


JiPe,
ono je to podobné jako s tím přetížením, 80 na dánici nikdo nejede, neboť ty omezovače zabírají někde mezi 90-95 km/h.
Pokud ho auto nemá a není na podvozku náklaďáku, nedělal bych si starosti, pokud má, je to horší situace, to takový kočár do "normální" rychlosti neuvedeš :D.
4.114683,118.628756
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

sipadan napsal:

Citovat

JiPe Highlanders napsal:

80 km/h pro auta nad 3500 kg ....
Tak to je zasadni hendykep.
Kdyz vezmu v potaz pomer radaru a vah, tak pretizena obytka do 3,5 t je mensi zlo.


JiPe,
ono je to podobné jako s tím přetížením, 80 na dánici nikdo nejede, neboť ty omezovače zabírají někde mezi 90-95 km/h.
Pokud ho auto nemá a není na podvozku náklaďáku, nedělal bych si starosti, pokud má, je to horší situace, to takový kočár do "normální" rychlosti neuvedeš :D.


:) jen jsem si vybavil jak ridis pretizenou obytku, ridicak B, 130 na tachu a za sebou auto rakouskejch policajtu :)

Automatické sloučení 21.10.2018 22:34:
ale obytky nad 3500 kg na Ducatech, Ivecach, Sprinterech snad omezovace nemaji . Nebo ?

Jinak myslim, ze pro policajty neni problem identifikovat auto nad 3,5 t a zmerit mu rychlost.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
Upravil JiPe Highlanders dne 21.10.2018 21:34, před 5 let
sipadansipadanČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

JiPe Highlanders napsal:

ale obytky nad 3500 kg na Ducatech, Ivecach, Sprinterech snad omezovace nemaji . Nebo ?



Pokud je ten podvozek-furgon v prvovýrobě kupován nad 3,5 T, tak z továrny omezovač na X km/h mít musí instalován, jelikož jinak by nevyhovoval homologaci EU.

Co se s ním děje posléze netuším, jelikož co země to originál a maličko jiné předpisy.

Obytka nad 3,5 může jet v každé zemi Evropy jinak rychle, a to nejpomaleji v Dánsku, kde je maximálka 70 km/h až po Lucemburk kde je to 130 km/h. Někde mezi je Německo, Švýcarsko, Portugalsko se 100 km/h.
V Německu (a možná i jinde) třeba ještě 3,5 t - 7,5 T má omezení na 100 km/h a pokud jsi přes 7,5 t, tak jako u nás 80 km/h.

Je to opět klasický evropský zmatek :D.
4.114683,118.628756
Upravil sipadan dne 22.10.2018 09:37, před 5 let
Petr ZPetr ZČlen
Přidáno před 5 let
vyhláška mluvi jasně:-)

§ 18
Rychlost jízdy



(3) Řidič motorového vozidla o maximální přípustné hmotnosti nepřevyšující 3 500 kg a autobusu smí jet mimo obec rychlostí nejvýše 90 km.h-1; na silnici pro motorová vozidla rychlostí nejvýše 110 km.h-1 a na dálnici rychlostí nejvýše 130 km.h-1. Řidič jiného motorového vozidla smí jet rychlostí nejvýše 80 km.h-1.

takže nad 3500 kg všechny 80 km/h pokud v Tp nemáš autobus:(y)

jen pro info, ale je to na každém
Ahoj Petr
Petr, Lenka děti 3,7,17 :_
radek argosradek argosČlen
Přidáno před 5 let
No chytrý tu jsou všichni dost, někteří i bohužel nezkušený ale já už mohu potvrdit.
Kdo jezdí na Vídeň pře Halámky a dál po 2 na 4 a potom se napojí na S3 od Znojma, projíždí přes Brunn an der Wild.
Je to táhlý kopec dolů do vesnice no a zhruba v polovině je radar. Jel jsem tam tudy několikrát a vždy jsem jel spíše pomaleji,
abych nemusel dole moc brzdit, ale jednou jsem kolem půlnoci pospíchal a říkal jsem si že není provoz a najednou záblesk.
Říkám si co je ????? Vždyť nijak rychle nejedu proč záblesk vždyť vím o každém radaru na této trase.
Tak jsem ještě kouknul na tacho a koukám že víc jak 90 km/h tam nebylo tak proč záblesk ???
Cca po měsíci přišlo vysvětlení. Musím podotknout že rychlost byla 87 Km/h a nazvali mi jako autobus.
Samo sebou že zadek MORELO 7,5 t vypadá jako autobus tak že ta záměna vcelku sedí, to se nezlobím.
Samo sebou si říkám, že nejsem autobus tak že to že jsem jel 87 a autobus může po bundesce 80, se mi zdálo jako jasný argument,
abych se odvolal proti uložené pokutě a argumentoval obytkou.
Nic méně abych si moc neplácal játra když chci do někoho jít, pro jistotu jsem hledal na internetu povolené rychlosti v Rakousku.
No tam jsem se trochu vyděsil.
Rychlostní limity pro automobily nad 3,5 tuny:
Obec 50 km/h
Mimo obec 70 km/h
Silnice pro motorová vozidla / dálnice 80 km/h

Tak že jsem se raději neodvolával a zaplatil jsem 50 EUR za autobus, který může na bundesce 80.

Ale všechny nás najednou nedostanou .......... postupně můžeme zaplatit všichni.
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 5 let
Podobne jako s vazenim.
Ale ten kdo obytku pouziva jen k rekreacnim ucelum,a neresi cas ,stejne nikam nechvata.
Za mne nejvetsi luxus je cas. Hned za zdravim.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
MysakMysakČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

JiPe Highlanders napsal:

Podobne jako s vazenim.
Ale ten kdo obytku pouziva jen k rekreacnim ucelum,a neresi cas ,stejne nikam nechvata.
Za mne nejvetsi luxus je cas. Hned za zdravim.



(y)(y)(y) Za mne nejvetsi luxus je cas. Hned za zdravim. (y)(y)(y)

Tuto myšlenku, bychom měli mít stále před očima ;) .
Zdraví Myšáci z Liberce :_

Michal !c Kamila & Lucka 16 !z Dan 10 :a
L
LakyČlen
Přidáno před 5 let
Lukas a Monika: Tak 36. názoru by mělo stačit , už máte vybráno? ale praxe může být jiná .;) Tady se to stále jen opakuje bez vás .
Žijeme jen jednou.
FunFunHlavní administrátor
Přidáno před 5 let

Citovat

Lukas a Monika napsal:


Teď jsem si ještě všimnul, že ,,náš hlavní administrátor" má polointegrál od mobilvetty?

Známý mi ukazoval a nabízel také polointegrál od mobilvetty myslím že byla kea P 65 s dvojitou podlahou a podélnými postelemi a moc se mi designově líbila, že jsem byl jen malý krůček od koupi, pak jsem si ale řekl, že to není malá částka za takovýto automobil a že to musím ještě řádně promyslet a podívat se i u ostatních výrobců, ale byla fakt nádherná :)

Jak jste s tou mobilvettou spokojeni?

Děkuji :)

Lukáš

Ano jsme spokojeni. Ovšem ta KEA je o třídu výš. Do mobilvetky jsme vlezli na výstavě a už nás nepustila. Je dobře vybavená, má krásný design a praktické uspořádání, které nám vyhovuje. Poměr cena/komfort je velmi dobrý. Samozřejmě má své mouchy, ale ve své třídě jich má hodně málo. Občas něco skřípe takže vozím silikonový olej a mažu, už jsem domluven s prodejcem, na odstranění. Ližiny u šuplíku v kuchyni nám měnili. A chybí nám věšák který marně zatím scháníme. Ještě bych chtěl dodělat USB na dobíjení mobilu. Ale to je všechno řešitelné. Najezdili jsme již více než 23 tisíc a pořád jsme šťastní, že ji máme.

Vyzdvihl bych velikou garáž, kde vozíme i kola.
Dobrá izolace. I v zimě nestudí podlaha.
Velmi šikovná a prostorná kuchyň
Velká lednice
Samostatný sprchový kout
Podélné spaní je luxusní spí se nám lépe než doma
5 osob na jízdu a 6 na spaní (ale jezdíme jen ve dvou)
Je to max, co se do 3,5 tun vejde.

Nemám markýzu cca 30 kg,
nemám solár cca 20 kg,
nemám přídavné měchy
ani těžkou baterku.

Jediná hmotnost navíc je měnič cca méně než 10Kg, kávovar Nespresso cca 2,5 kg, držák na kola cca 10Kg
Takže se pohodlně vejdu do 3,5 tuny.
Fun
Smile
Upravil Fun dne 24.10.2018 15:53, před 5 let
L
LacigaČlen
Přidáno před 5 let
Zdravím,
souhlas s administrátorem. Na výstavě v roce 2016 nás nadchla KEA P 65 tak, že jsme na ni půl roku čekali. Drobné nešvary jsem si po koupi řešil sám
(vrzání atd.) Mám najeto 32 000 km bez problémů nástavby i podvozku (Fiat 150 PS). Komunikace s prodejcem HV Caravans (pan Harmáček) v Mariánských Lázních taktéž bez problémů. Jezdíme celoročně, odpadní nádrž vyhřívaná, v zimě teploučko. Je to sice jenom Ital, ale vnitřní design slušně zpracován, interiér v barvě tmavého dřeva, což už i u dražších značek neuvidíte. Ale takový je zřejmě trend.
Na závěr- každá liška si chválí svůj ocas. A ta co ho nemá, říká, že je nejlíp bez něj.:D
Upravil Laciga dne 24.10.2018 17:38, před 5 let
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,042,156 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.18627 sekund | Průměrně za: 0.18627 (0) sekund | Dotazy: 139 | Použitá paměť: 2.29MB/4MB