Citovat
zemanekpetr napsal:
Sipadan.Podle mne to je naftou.Vźdy jedu na plný výkon nebo vypínám.Tady je tvùj předpoklad mylný.Ve staré obytce jsem od roku 97 provozoval breeze ,a když přestal fungovat po 14ti letech jsem se mylně domníval, źe je zanesený.Rozebral jsem ho a naprosto čistý.Aź pak jsem identifikoval vadnou ,na půl žhavicì svìčku.Až budu mít jiné zkušenosti, pak svůj názor změním.
Naftová topení jsou geniálně primitivní, neumím si představit, jaké kvality by ta nafta musela být, aby tak špatně hořela a byla důvodem zanesení.
Planar neudává (pokud si dobře pamatuji), zda funguje na biodiesel a podobné jiné topení schopné látky, takže se nelze dohadovat, narozdíl od konkurence, jaký poměr příměsí je hraniční.
Teoreticky samozřejmě možné je, že si natankoval třeba naftu smíchanou s vodou, nebo bůh ví jakou hrůzu, ale to pak nelze předkládat jako obecné stanovisko, resp. jako naftu babišovu s poměrem bio složky.
Pomineme-li tedy totálně abnormální naftu a technickou závadu někde uvnitř, tak pak už zbývá jen vyšší nadmořská výška, kde se Planar zanese stoprocentně (jako každý nafťák bez výškového kitu), jen neznámo kdy, jelikož oficiální stanovisko opět neexistuje, ale ve většině odborných odhadů se tvrdí, že za několik dní ..... to je ovšem také nejistý parametr, jelikož samozřejmě záleží jak vysoko nad mořema ve které části světa topí.
Proto jsem doplnil, že jsem v Německu zaznamenal Planar nabízený s výškovým kitem, což předchází i této nafťákové komplikaci.