Zdravím všechny tady a žádám o radu jak a čím zateplil boky dodávky která má kolem dokola okna :-) ... Pořídil jsem citróna jumper,9 míst a stačí mi 3,ale byl za super kačky tak proč ne že... podlahu už jsem udělal,postel vyrobil a za ty tři měsíce co ,,obludu,, mám jsem v ní nocoval už mnohokrát,ale zima je skoro tu a chce to nějak zaizolovat
Ahoj,
dával jsem Mirelon. Verze samolepící s alu folií. Síla materiálu je volitelná. Vyrábí a zasílá Mirel Vratimov.
Míra a Zuzka
MB W251 Adria Adora 482 LU
Ok,mrknu na to... zatím jsem skla zatemnil a provizorně nechal na bokách koberce
CibiČlen Přidáno
před 6 letSkla, co jsem nepotřeboval, jsem dal pryč a vsadil tam plechové díly, co mají verze bez skel. Do nich jsem dal karavanová okna a kolem zateplil. Takže je to pracnější, dražší než tam dát mirelon :-)
No spíš půjdu co nejmíň pracnou a levnější cestou-nepočítám,že mi to technicky dlouho vydrží... A navíc mám plán na větší a novější povoz,ale to nejdřív musím ušetřit a pořídit a pak teprve vše pořádně zdokonalit k obrazu svému
Já bych použil K-flex nebo polyuretanove desky. Miralon sublimuje a horkem degraduje. Pokud jsi z Prahy nebo okolí zařídím ti super cenu K-flexu. Dohodnu jsem si u dovozce podmínky.
Ahoj, Buschmane, jaký typ K-Flexu by byl podle Tebe na vestavbu dodávky ( stěny, strop, podlaha ) nejvhodnější? Jak se pohybuje cena? Momentálně řeším vestavbu do svého Iveca Daily 4x4.
Martin, tel. 777 212 023, mar.suchy@seznam.cz
lachimČlen Přidáno
před 5 letAhoj mám 9 místné Ducato a některé sedačky mám taky vyndané . Bohužel na STK jsem je musel vrátit . Zadní boční okna jsem zateplil Miralonem s folií a překryl kapsářem . Vše jde snadno vrátit do původní podoby.
Ja mám na okná kabíny našej starej alkovne presne vystrihnutý biely hrubý (hádam 25mm) mirelon so striebornou fóliou, ktorú vkladám zvnútra (striebornou stranou na sklo). Tým, že diely sú presné, dobre priliehajú na sklo, samo to tam drží (natlačené medzi gumenými profilmi okien na starosvetskom aute) a je to skvelé zatemnenie, tepelné odizolovanie, okná sa nerosia a navyše cez to za dňa čiastočne preniká svetlo. A keďže je to zvnútra biele, nepôsobí to klaustrofobicky. Možno niečo podobné by sa dalo skúsiť aj na bočných sklách presklenej dodávky. Ak by tam nebolo nič, do čoho by sa mirelony dali zatlačiť a držali pritlačené na sklách, skúsiť niečo vymyslieť - samolepné suché zipsy na hranách mirelonu, nejaké plastové otočné príchytky, resp. plastové prítlačné tyčky - priečniky, alebo napnuté tenké gumené popruhy a pod.
Peugeot J5 2.5D Knaus Traveller 570 1992 náš veterán :-)
zemanekpetrČlen Přidáno
před 5 letBusman,mám udělanou dodávku Mirelonem 20cet let .Nic se s ním neděje a je pořád stejný.To byl začátek výroby ve Vratimově a prodávali nepodary na kila za pár kaček.Tvé tvrzenì je nesprávné co se týče izolace obytek.
Ducatovy-KajaČlen Přidáno
před 5 letPřidám se také s dotazem ohledně izolace dodávky, už jsem toho tu dost pročetl, ale pořád tápu. Mám Ducato L3H2 s úpravou Snoeks - v druhé řadě pevná 3lavice zakomponovaná v plastové dělící přepážce. Přepážka je půlená v úrovni opěrek hlavy a na léto bych chtěl vrchní půlku přepážky sundat a propojit tak prostor pro cestující s nákladovým prostorem kde bude takové spartánské bydlení - žádná pevná vestavba. Ohledně izolace mi jde spíše o izolaci proti teplu zvenku od sluníčka, v zimě bude přepážka celá a spát se v autě nebude. Boky nákladového prostoru mám obložené, na stropě jen holý plech. Rád bych to tedy proti teplu izoloval, líbí se mi nalepovací K-flex, ale mám obavu aby to pak pod tou izolací nezačlo reznout. Dá se ten K-Flex tvarovat, že bych strop přetáhl od přepážky dozadu i přes nosníky a to samé pod obložením na bokách? Prostě sundat obložení, potáhnout to K-Flexem a zas nandat obložení, nebo to nalepit na obklad? Spát tam budem 2dospělí a 2děti, plánuju spíše kempy kde můžu nechat otevřené dveře, okna, ale sem tam i někde nadivoko v zavěném autě. Vzadu jsou velké průduchy ven, tak to by snad mělo být v pohodě. Beru to místo spaní ve stanu. Jak to s izolací vidíte vy? Díky
MirekJPČlen Přidáno
před 5 letK-Flexem jsem dodávku izoloval - pracuje se s ním parádně. K-Flex je parotěsný, takže pokud přelepíš kraje parotěsnou páskou, tak ti tam nic reznout nebude, protože se tam vlhkost nedostane. Navíc pokud neplánuješ jezdit přes zimu, tak vlkost řešit nemusíš.
Ducatovy-KajaČlen Přidáno
před 5 letTakže odmastit boky a strop, nalepit na plech K-Flex a pak pruhama K-Flexu přetáhnout nosníky a spoje K-Flexu přelepit páskou?
MirekJPČlen Přidáno
před 5 letTak jak pises je to idealni. Ja na nosniky stropu pridelaval oblozeni, takze jsem je izolaci nepretahoval, jen prelepil. Mel jsem K-flex 10 mm silny, ktery krasne kopiroval nerovnosti. Daval jsem 3 vrstvy.
Zatepli to poradne, at to pak nemusis predelavat az propadnes zimnimu kempingu :-)