Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Prodám LAIKU 710R: BURZA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Prodám LAIKU 710R

Poslední aktualizace před 5 let
P
Pegaso 2010Člen
Přidáno před 6 let
Taky bych nechtel cekat pul roku cekat. Aut je dost, jen staci prohlížet na netu.
PepiPepiČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Pegaso 2010 napsal:

Taky bych nechtel cekat pul roku cekat. Aut je dost, jen staci prohlížet na netu.
Je možné,že aut je dost,já vybírám rok a po objednání se čeká 6-12měsíců.Řekl bych,že dobrých aut je čímdál mín...ale...Ahoj tady je BURZA ,pokec ,nebo co si myslíme je jinde.
P
Pegaso 2010Člen
Přidáno před 6 let
To asi ano. Taky jsem mel Laiku - Kreos a byl jsem s ni moc spokojeny.
EmilEmilNováček
Přidáno před 6 let
Ahoj poslal jsem SZ
K
KoralovciČlen
Přidáno před 6 let
Nechápu, jak se nad tím někdo podivuje... Majitel nechce být bez auta a zároveň dává možnost lidem, kteří auto shánějí mít jistotu, že příští rok budou mít auto jake si přejí...
Obytné auta nejsou oktavky, kterých je v inzerci v jeden okamžik několik stovek.... Dobrých ojetych obytnych aut je opravdu málo!
PepiPepiČlen
Přidáno před 6 let
Ahoj pro stellplatz a jiné..Auto je k vidění tento víkend v BUKU -madary,později po tel .dohodě,foto už mám dám to na stránky cca.1.11.jinak auto zatím nikde jinde neinzeruji.Na SZ sporadícky odpovidám(omlouvám se)Nové už mám objednané(pro ty co chtěji auto hned)po objednání do října -dodání květen...tož nekup-to :o
PepiPepiČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Emil napsal:

Ahoj poslal jsem SZ