JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 6 letProtoze pri kratkodobem rozbaleni markyzy mne nebavi kotvit kurtnami podpery resp. markyzu , mam dotaz.
Je dobre primontovat na bocni stenu obytky, v mem pripade do plechu vestavby, plastove patky pro zasunuti
spodku podper markyzy ? Vim, ze je to vrtani do plechu, ale krome sroubu bych to dal i na lepidlo a osetril to proti korozi. Zajima mne funkcnost, resp.spolehlivost takoveho reseni. Magneticke uchyceni nechci. Diky za nazory a zkusenosti. ;)
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
Podle mě je funkce stejná jako když nohy postavíš na zem. Když víc foukne tak jde markýza zakotvená do úchytů na autě přes auto.... nebo neznám fígl?
karlosVWČlen Přidáno
před 6 letDodělaval jsem si to na kazdou obytku / karavan a v podstatě uz nikdy nechytam markyzu do země. Kdyz odchazim od obytky na delsi dobu tak ji max pritahnu k obytce. Jsou rozdilne pro Thule a Fiammu...pro Fiammu plastové bílé nebo hliníkové.
Domontovával jsem na obě obytky a za mne dobrý. Pokud nestojîm pár dnů v kempu, kotvím obvykle markýzu právě do těch bočních úchytů. Ostatně do asfaltu na parkingu kotvit jaksi nelze. Jedinou nevýhodou je, že při zakotvené markýze neotevŕu dveře na víc než 90 stupňů.
sipadanČlen Přidáno
před 6 letAhoj JiPe,
velmi praktické to je, pokud Ti nevadí zavrtat si do kastle, není podle mě co řešit.
;)
JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 6 letDíky. A ještě mi pánové jde o jednu věc. Při poryvu větru podpěry pořádně drží ?
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
Pirat z RuzyneČlen Přidáno
před 6 letZdar na vestavbě to mám a funguje to. Od Fiami je tam gumová podložka ( mezi plech a držák), tak bych to nelepil, ale z vlastní zkušenosti bych z druhé strany plechu přilepil pevnou min. 100x100 mm destičku (dle možnosti i větší) třeba z překližky a prošroubovat. Pevnostně si myslím, že alespoň u Fiami dříve povolí teleskopické nohy.
zemanekpetrČlen Přidáno
před 6 letTaky jsem váhal vrtat ,ale teď už používám jen ukotvení markýzy k autu.Když je trochu vítr tak přidám šňůry.Ale je to tak pro dvě židle a stolík.Pokud vás jezdì víc tak pod ní bude asi málo místa.Pro nás dva to stačí.Když prší fajn rychlovka.Za mě ,namontovat.
taky to používáme na krátkodobější stání. Je to fajn, že se dá eventuálně i popojet ( na klíny, mimo kaluž, atd ) Nevšiml jsem si, že by mi to nějak omezovalo otevření dveří.
Jelikož to drží jen v plechu a nechtělo se mi z druhé strany rozebírat tapecírung, dal jsem tam lisovací matice. Nějaká velká podložka se tam stejně nevejde. Mám to hned u prolisu, kde je to nejpevnější.
Pokud více foukne, nejsem si jist, jestli nepovolí dříve kotvení celé markýzy než ty botičky. I když ta M6 na každé patce a v plechu.....
KlikosČlen Přidáno
před 6 letTaky jsem se hodně rozhodoval, jestli vrtat do auta nebo ne, ale jelikož jezdíme cca 95% na divoko, tak bylo uchycení markýzy na bok auta nutností. Markýzu jsme dostali k autu zdarma, jinak bych ji nekupoval, používáme ji jen občas a na vcelku krátké chvíle. Markýza je Thule a dostal jsem k ní plastové bílé úchytky. Funguje to dobře, montáž i demontáž je velice rychlá. Přikládám i fotku, kam jsem umístil úchytky na kastli auta.
Klikos Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
zemanekpetrČlen Přidáno
před 6 letAno Klikos.Pro nás divočáky ,a já balím markýzu každý večer jako všechno ostatní,cik cik a je to.Šňůry dávám aby mě plachta neplácala o konstrukci ,né proto že bych nevěřil uchycení do kastle.
JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 6 letTak jo. Dvakrat dve dirky a uz se tesim.
Diky vsem. :)
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)