Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Moje čerstvá zkušenost s firmou Burimex: OSTATNÍ - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Moje čerstvá zkušenost s firmou Burimex

Poslední aktualizace před 6 let
M
Martin79Člen
Přidáno před 6 let
Pánové pánové, poslední dobou se mi zdá, že fórum začíná sloužit pouze k pomluvám a urážkám. (viz vlákno s prodejem auta, které majitel před pár lety koupil levněji a dnes prodává dráž). V tomto případě nemohu než souhlasit s prodejcem. Na druhou stranu morálně chápu i postiženého zákazníka. Pouze si myslím, že takto odsoudit někoho (něco) veřejně a na svoji obranu používat obchodní podmínky je velice dětinské.

Chtěl bych všechny zde přítomné požádat aby před tím, než něco napíšou, chvíli popřemýšleli, zda jim to opravdu stojí za to. A zda třeba vlastní chybou, či mylným úsudkem zbytečně nepomlouvají ostatní.

Děkuji
tuaregtuaregČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

kraken napsal:

Chápu že jste s ní spokojený, ale než pro ní lítat takových km tak bych si v místě koupil třeba Banner Energy Bull 959 01, 115Ah, mám ji a drží. Jestli tedy nemá opačně kontakty než je potřeba, ale rozměrově je v pohodě.
Každopádně to nesouvisí s Vaší nespokojeností s obchodem.


Právě ta moje + pól vlevo a omezené rozměry schránky.
A hlavně jsem s ní byl fakt spokojen a proto jsem chtěl tu stejnou.
Máte nějaký odkaz na tu co jste zmínil?
Děkuji.
!yZdeněk 53,!o Milada 52,:i Buddy 3,5, Oskar 1, Hyundai ix35, 2,0 CRDi, 4x4, 135 kw, automat - Superb I, 2.5 Tdi V6,120 kw - Superb II, 2.0 TDi, 125 kw, DSG - Swift Corniche 15/2
krakenkrakenČlen
Přidáno před 6 let
Rozměrově je stejná, naopak o špetku menší. Nám slouží dobře.
https://www.googl...p;ie=UTF-8
tuaregtuaregČlen
Přidáno před 6 let
To vědět dřív............... ale i tak dík. :-)
!yZdeněk 53,!o Milada 52,:i Buddy 3,5, Oskar 1, Hyundai ix35, 2,0 CRDi, 4x4, 135 kw, automat - Superb I, 2.5 Tdi V6,120 kw - Superb II, 2.0 TDi, 125 kw, DSG - Swift Corniche 15/2
krakenkrakenČlen
Přidáno před 6 let
Není zač, ale asi jsou opačně ty kontakty.
A na burimex bych se asi tolik nezlobil. Prostě se to vše blbě semlelo.
R
ramtlah1Člen
Přidáno před 6 let
Nechci uz prilivat olej do ohne, ale jdnoznacne pokud se nejedna o pobocku kam se jede pro zbozi dale nez v okoli bydliste je lepsi se objednat - zavolat, nehlede jestli maji info na strankach o vyluce ci nikoliv. Nase firma ma pobocek cca 100 sem tam se setkavam se stiznostmi, ze na pobocce v danou oteviraci dobu nikdo nebyl. Duvodu proc se musi necekane pobocka zavrit muze byt opravdu miliarda. Sam na stranky nejsem schopen vzdy vse aktualne ani zmenit. Osobne vzdy kdyz jedu nekam mimo mesto kde bydlim, volam predem a potvrzuji si oteviraci dobu. Pokud jedu kupovat neco co vyzaduje vetsi cas prodejce smerem ke mne konzultuji s nim i vhodnou dobu nebo den kdy mohu prijet, aby na mne mel dostatek casu.Na pobocce kde jsem ja mame napsanu na strankach i pauzu na obed, ale malo lidi cte infa na strankach, velmi malo, nastesti vzdy nekdo ze zamestnancu objedva v prodejne. Situace ktere vznikaji jsou jak vidno nestastne pro oboje dve strany, ale neni to nejmensi duvod k tomu od firmy Burimex cokoliv nekupovat, nebo brat tuto zkusenost zakaznika za relevantni.
TomTPTomTPČlen
Přidáno před 6 let
Já osobně bych všechny ty eshopy a mobily zrušil. Dřív byly 2 obchody s požadovaným sortimentem v kraji + jedna nefungující telefonní budka vedle baráku a bylo všechno tak nějak v pohodě ;)
Tom & Pavla
Škoda Octavia II 1.9 TDI + Elddis Crown Crest
R
RadovanČlen
Přidáno před 6 let
V celý tý pohodě bylo docela blbý to,že v těch obchodech toho většinou moc neměli. Výraz nemáme,zeptejte se příští týden - to teprve byla pohoda ...
Radovan,Zuzana,Peugeot Partner,Coachman Pastiche
TomTPTomTPČlen
Přidáno před 6 let
Samozřejmě máš pravdu, jen si použil jiný úhel pohledu jak já. Ok, tak jinak. Ve své podstatě jsem chtěl říct, že při bezmezné pohodlnosti při nákupu zboží po páru drátů ze židle obýváku je mnohdy naopak velký problém využít i pohodlí současných technických, dorozumívacích a komunikačních možností. Já si neumím představit jet někam stovky km aniž bych měl zcela jasno jedním telefonickým hovorem trvající 1 minutu. Každý člověk je tvor omylný a kvůli tomu plivnout ve svý nasranosti před tisíci uživateli na někoho, s kým jsem byl dosud spokojen, mi nepřipadá tak úplně zcela na místě.
Tom & Pavla
Škoda Octavia II 1.9 TDI + Elddis Crown Crest
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 6 let
Já bych to jako dehonestaci firmy neviděl.
Vidím jen emoce, které momentálně zvítězily
nad racionálním úsudkem. To se může stát a v obchodě
a službách se to stává. Nic světoborného.
A naopak, kdo firmu Burimex neznal, tak už jí zná . .-)
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
TivatTivatČlen
Přidáno před 6 let
Já jsem v uvedené firmě kupoval letos křesílka. Vybral jsem si je na netu, ale na doporučení jsem tam zajel a vyzkoušel, výběr byl velký a sednout si do každého je k nezaplacení proti e-shopu! Samozřejmě jsem nakonec vybral jiná, dražší. Bohužel nebyly skladem, udělal jsem objednávku, zaplatil s tím, že je do týdne pošlou. Pak volal pán, že se to o dva dny zdrželo v Německu, jestli s tím souhlasím. Vše došlo jak mělo, komunikace na místě při výběru i následně byla bezvadná.
Jelikož máme dva obchody vím, že i když se budete snažit sebevíce, frustrovaný zákazník bude nejdříve hledat chybu vždy u vás!
NytrakNytrakČlen
Přidáno před 6 let
Burimexu mohu vytknout jedinou věc a to je dálka od mého bydliště. Co se spolupráce a komunikace týká bylo vždy vše bez problému a to i v případě že nedokázali splnit co jsme si domluvili nebo mi po telefonu dali nesprávné informace (Ale z doplněním že pravdivost nemohou garantovat a bylo by lépe osobní návštěva).
R
RudyČlen
Přidáno před 6 let
Bylo li cílem tohoto vlákna udělat Burimexu zdarma reklamu, musím konstatovat, že tohoto cíle bylo úspěšně dosaženo. ;)
J
jddolezalNováček
Přidáno před 6 let
Ahoj Zdeňku,
bohužel jsi se díval špatně, protože ta informace o tom, že v Burimexu bude zavřeno, jelikož budou bez proudu, visela téměř týden předem na internetu na jejich webu. Měl jsem si tam vyzvednout regulátor plynu a proto v to úterý, kdy ty jsi tam jel, tak já tam nejel.

Chyba je na tvé straně a nikoli na jejich. Pokud bys byl férový, měl by ses veřejně omluvit, když už je veřejně pomlouváš.
A pro tvou informaci - nejsem zaměstnanec Burimexu :-) ale jejich SPOKOJENÝ KLIENT.

A ještě pro tvou informaci už od tohoto úterý na webu Burimexu avizují, že zavřeno bude z technických důvodů tuto sobotu 8.9. Tak tam nejezdi.
Upravil jddolezal dne 05.09.2018 15:16, před 6 let
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

jddolezal napsal:

Chyba je na tvé straně a nikoli na jejich. Pokud bys byl férový, měl by ses veřejně omluvit, když už je veřejně pomlouváš.


Ma pravdu predsedo :-)
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
Franta REZACFranta REZACČlen
Přidáno před 6 let
Osobně bych hodinu počkal jak bylo navrženo. A věřím, že by se to nějak vyvrbilo. Však již do cesty se věnovalo několik hodin. Tak ta hoďkasem, hoďka tam. Například na oběd......
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
Martin OrelMartin OrelNováček
Přidáno před 6 let
Vážení,
všíchni tady obhajují tu Berounskou firmičku, ale já jsem s nimi řešil několikrát problémy od koupě karavanu, a musím říci, že verze usměvné nadřazenosti pražáků je na místě. Já to mám 450 km a i když jsem se domluvil, že tam budu v 8.00 když otevírají (přespal jsem u brány) tak nikdy nebyli připraveni, a brali můj čas a dojezd na servis na lehkou váhu. Když tam stál přívěs 5 týdnů tak předání dělal člověk, co o tom nic nevěděl, a technik měl dovolenou. Poslední garanční opravu provedli tak, že přívěs jednoduše stál na jednom místě a jakési náhradní díly podobného tvaru naházeli dovnitř na koberec a bylo opraveno. Nic z toho nefungovalo a obrátil jsem se na jiné frajery než na ty , co říkají, že jsou největší a nejlepší .., rok jsem s nimi řešit jako jednu z mnoha věcí, také rezervu, a toto obhajovali jako seriozní disk s pneumatikou. Je toho víc, špatné popisky na zboží a tak putuje zakoupené zboží ke mě a po rozbalení zpět, a pak člověk čeká na vrácení peněz až si vzpomenou ... pro mě hrůza, a nikdo mi nic nevymluví, a omlouvat se nebudu, ... s baterkou to bylo taky stejně, musel jsem tam jet, naštěstí tam jel okol známý a tak to vyzvedl....
přeji všem hodně kvalitních obchodníků ..... šťastné kilometry ....
Martin Orel Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
mbmbČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Martin Orel napsal:

Vážení,
všíchni tady obhajují tu Berounskou firmičku, ale já jsem s nimi řešil několikrát problémy od koupě karavanu, a musím říci, že verze usměvné nadřazenosti pražáků je na místě. Já to mám 450 km a i když jsem se domluvil, že tam budu v 8.00 když otevírají (přespal jsem u brány) tak nikdy nebyli připraveni, a brali můj čas a dojezd na servis na lehkou váhu. Když tam stál přívěs 5 týdnů tak předání dělal člověk, co o tom nic nevěděl, a technik měl dovolenou. Poslední garanční opravu provedli tak, že přívěs jednoduše stál na jednom místě a jakési náhradní díly podobného tvaru naházeli dovnitř na koberec a bylo opraveno. Nic z toho nefungovalo a obrátil jsem se na jiné frajery než na ty , co říkají, že jsou největší a nejlepší .., rok jsem s nimi řešit jako jednu z mnoha věcí, také rezervu, a toto obhajovali jako seriozní disk s pneumatikou. Je toho víc, špatné popisky na zboží a tak putuje zakoupené zboží ke mě a po rozbalení zpět, a pak člověk čeká na vrácení peněz až si vzpomenou ... pro mě hrůza, a nikdo mi nic nevymluví, a omlouvat se nebudu, ... s baterkou to bylo taky stejně, musel jsem tam jet, naštěstí tam jel okol známý a tak to vyzvedl....
přeji všem hodně kvalitních obchodníků ..... šťastné kilometry ....




A co má tvůj problém s nadřazeností pražáků?:)Nejsi nakažen cizokrajnou děvou o zpovykaných pražácích ?:D:D
Škoda, že jsme si o tom nepopovídali např. v Račím údolí, nebo v Toplicích, mohli jsme u toho všechno dopít...:D
Miloš a Zuzka
hlavně v teple...Autorizovaný servis WEBASTO +EBERSPACHER+ BRANO/ATESO
Upravil mb dne 01.10.2018 20:08, před 6 let
E
edahermanČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Martin Orel napsal:

Vážení,
všíchni tady obhajují tu Berounskou firmičku, ale já jsem s nimi řešil několikrát problémy od koupě karavanu, a musím říci, že verze usměvné nadřazenosti pražáků je na místě. Já to mám 450 km a i když jsem se domluvil, že tam budu v 8.00 když otevírají (přespal jsem u brány) tak nikdy nebyli připraveni, a brali můj čas a dojezd na servis na lehkou váhu. Když tam stál přívěs 5 týdnů tak předání dělal člověk, co o tom nic nevěděl, a technik měl dovolenou. Poslední garanční opravu provedli tak, že přívěs jednoduše stál na jednom místě a jakési náhradní díly podobného tvaru naházeli dovnitř na koberec a bylo opraveno. Nic z toho nefungovalo a obrátil jsem se na jiné frajery než na ty , co říkají, že jsou největší a nejlepší .., rok jsem s nimi řešit jako jednu z mnoha věcí, také rezervu, a toto obhajovali jako seriozní disk s pneumatikou. Je toho víc, špatné popisky na zboží a tak putuje zakoupené zboží ke mě a po rozbalení zpět, a pak člověk čeká na vrácení peněz až si vzpomenou ... pro mě hrůza, a nikdo mi nic nevymluví, a omlouvat se nebudu, ... s baterkou to bylo taky stejně, musel jsem tam jet, naštěstí tam jel okol známý a tak to vyzvedl....
přeji všem hodně kvalitních obchodníků ..... šťastné kilometry ....


Až moc špíny a náhod na jeden příspěvek.Pokud rezerva sedí rozměrově,co je na ní tak špatného když jsi kupoval jetý,bazarový karavan?A že ti nové díly naházeli jen dovnitř bez montáže tak tomu už asi nebude věřit nikdo.
T
Tomik KraluČlen
Přidáno před 6 let
..............všíchni tady obhajují tu Berounskou firmičku…………… usměvné nadřazenosti pražáků je na místě...………

Vůbec jsem se k tvému příspěvku nechtěl vyjadřovat, ale už mě fakt s...e to věčné nadávání na pražáky. Když budeš trochu soudný a projdeš si podobné příspěvky s hodnocením firem či prodejců, tak tam asi stěží najdeš příspěvek pražáka, který nadavá na nepoctivého nebo neschopného prodejce s přívlastkem " hovada moravského , slezského " či jiného. Blb a idiot se najde jak v Praze, Berouně tak i v Opavě.
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,725,447 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.23377 sekund | Průměrně za: 0.23377 (0) sekund | Dotazy: 148 | Použitá paměť: 2.37MB/4MB