Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Poraďte začátečníkovi :): OSTATNÍ - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Poraďte začátečníkovi :)

Poslední aktualizace před 3 roky
A
AdioNováček
Přidáno před 6 let
Ahoj všem :) jelikož jsem tu uplně nový, nejdřív se představím. Jmenuji se David, je mi 28 let a jsem uplný začátečník, tudíš zatím bohužel bez karavanu. K nápadu pořídit nějaký bydlík mi přimělo založení rodiny ( manželka a dcera 9 měs.). Pro mé nulové zkušenosti si před pořízením bydlíku rád nechám poradit od vás zkušených :) co je důležité, jako tahouna mám zatím pouze jedničkovou Škodu Fabii 1,4 Mpi 50 KW. Takže max. hmotnost přívěsu 1000 kg. Zatím tedy jsou v plánu jen dovolené po ČR. Možná bych pro začátek nevyžadoval ani koupelnu. Koukal jsem na Poláčky n-126 n, které jsou bez koupelny a Fabia by s ním nemusela mít problém, ale když přemýšlím do budoucna, radši bych s možností už pro 4 lidi. A v tom bych chtěl ptávě vaši radu. Docela se mi i líbil karavany Adria a jsou cenově dostupné. Mám představu do 60 000 Kc. Zajímavé je u některých typů ta sklopná palanda kde by se dvěma dětmi nebyl probém a stále je do 1000 kg. Jen mám obavy, že plně naložená Fabie, s rakví, třeba i s jízdními koly a za ním 1000 kilová Adria, už asi nebude nic moc. Co vy na to? Popřípadě co byste mi doporučily? Děkuji všem za tipy a rady.

David :)
F
fifa32Člen
Přidáno před 6 let
Ahoj,
polák určit dobrá volba, ale ujasni si, jestli brzděná nbeo nebrzděná verze. Bohužel se dost těžko jetý shání, vetšinou je to kousek k úplné renovaci, s 9 měsíčním prckem na to asi nebudeš mít moc čas :-). Sice nemám osobní zkušenost, ale zkus se podívat na inzeráty na bazoši a jinde, občas se nabízí něměcký (tedy DDR) Qek Junior.
A
AdioNováček
Přidáno před 6 let