Zdravím. Poradí mi někdo, do jakých tříd se dělí výrobci obytných aut - nižší střední, střední, vyšší střední? Je jich nespočet a nějak se v tom neorientuji a nikde jsem nenašel srovnání.
Děkuji Pavel
Je to stejné jako u osobních aut. Jednotliví výrobci pokrývají určitý segmet trhu. Rozškatulkovat to asi nelze. Tradiční "luxusní" značky pak mají low-cost sub-značky (Carthago - Malibu, Hymer - Carado, Adria - SunLiving.....) Nikde ale není řečeno, že špičkový model lacinější značky nemůže být ve finále lepší než entry model té luxusní. Spíše než řešit škatulkování značek bych si vybral několik modelů různých značek, které splňují moje představy o půdorysu, výbavě a ceně a šel si je prohlédnout. Získáš tak představu o kvalitě zpracování, designu... Technika je více-méně ve všech autech stejná. Dobrá příležitost je na podzimní výstavě v Brně, lepší na veletrhu v Dusseldorfu, který začíná za tři týdny.
Děkuji za rychlou odpověď, ale asi jsem zapomněl dodat, že si chcu koupit ojeté auto do cca. 850 tis. Slyšel jsem samozřejmě názory, že u německých výrobců se nemůžu zklamat, ale nevím, nevím.
JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 6 letZklamat se samozřejmě můžeš kdekoliv. To, že je něco vyrobeno v Německu není ještě garancí spokojenosti.
Píše se rok 2018....
No a u ojetiny to budeš mít mnohem složitější, protože KAŽDÁ ojetina je unikát a originál. Neexistují na světě
dvě stejné, byť by jako nové sjížděly za sebou z výrobního pásu.
Co už víš nebo potřebuješ znát:
1. rozpočet na nákup
2. půdorys
3. představu o roku výroby a nájezdu km
Zadej do vyhledávacích kritérií na mobile.de selektuj a uvidíš co ti vyjde.
Pak sem hoď pár tvých finalistů a pročítej reakce členů.
.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
Díky za odpověď. Už na tom pracuji. Pavel
U německé značky se nemůžeš zklamat už dávno neplatí, např. Eura mobil patří Triganu(Francie), stejně jako Karmann. Laika, Etrusko a jini Italové Hymeru... U staršího kusu se záměr na jiné veci-puvod, garážování, technický stav....
Je mi to jasný. Globalizace i tady. A co říkáš na sklolaminátové střechy, či celou nástavbu. Funguje to proti kroupám?
Děkuji a ještě se zeptám, zda má někdo zkušenost s dvojmontáží na zadní nápravě. Bude to asi stabilnější, ale přesto jich nevidím moc jezdit. Ani u aut přes 7m délky. Je to za jízdy poznat?
JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 6 letCitovat
pavelh3 napsal:
Děkuji a ještě se zeptám, zda má někdo zkušenost s dvojmontáží na zadní nápravě. Bude to asi stabilnější, ale přesto jich nevidím moc jezdit. Ani u aut přes 7m délky. Je to za jízdy poznat?
Obecne pohon zadni napravy je zvyseni hmotnosti uz vlastniho podvozku. U "tuplaku" o to vic. Smysl to ma tam, kde se to da vyuzit. Tzn. tam kde se pozaduje vyssi zatizeni. Pokud se chces vejit do 3,5 tuny tak se te
to netyka a na tuplaky zapomen.Jestlize mas predstavu o necem uz skutecne vetsim tak je to jiste plus.
.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)