Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 třídy obytných aut: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

třídy obytných aut

Poslední aktualizace před 6 let
P
pavelh3Nováček
Přidáno před 6 let
Zdravím. Poradí mi někdo, do jakých tříd se dělí výrobci obytných aut - nižší střední, střední, vyšší střední? Je jich nespočet a nějak se v tom neorientuji a nikde jsem nenašel srovnání.
Děkuji Pavel
R
RudyČlen
Přidáno před 6 let
Je to stejné jako u osobních aut. Jednotliví výrobci pokrývají určitý segmet trhu. Rozškatulkovat to asi nelze. Tradiční "luxusní" značky pak mají low-cost sub-značky (Carthago - Malibu, Hymer - Carado, Adria - SunLiving.....) Nikde ale není řečeno, že špičkový model lacinější značky nemůže být ve finále lepší než entry model té luxusní. Spíše než řešit škatulkování značek bych si vybral několik modelů různých značek, které splňují moje představy o půdorysu, výbavě a ceně a šel si je prohlédnout. Získáš tak představu o kvalitě zpracování, designu... Technika je více-méně ve všech autech stejná. Dobrá příležitost je na podzimní výstavě v Brně, lepší na veletrhu v Dusseldorfu, který začíná za tři týdny.
P
pavelh3Nováček
Přidáno před 6 let
Děkuji za rychlou odpověď, ale asi jsem zapomněl dodat, že si chcu koupit ojeté auto do cca. 850 tis. Slyšel jsem samozřejmě názory, že u německých výrobců se nemůžu zklamat, ale nevím, nevím.
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 6 let
Zklamat se samozřejmě můžeš kdekoliv. To, že je něco vyrobeno v Německu není ještě garancí spokojenosti.
Píše se rok 2018....
No a u ojetiny to budeš mít mnohem složitější, protože KAŽDÁ ojetina je unikát a originál. Neexistují na světě
dvě stejné, byť by jako nové sjížděly za sebou z výrobního pásu.
Co už víš nebo potřebuješ znát:
1. rozpočet na nákup
2. půdorys
3. představu o roku výroby a nájezdu km

Zadej do vyhledávacích kritérií na mobile.de selektuj a uvidíš co ti vyjde.
Pak sem hoď pár tvých finalistů a pročítej reakce členů.


.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
P
pavelh3Nováček
Přidáno před 6 let
Díky za odpověď. Už na tom pracuji. Pavel
K
KoralovciČlen
Přidáno před 6 let
U německé značky se nemůžeš zklamat už dávno neplatí, např. Eura mobil patří Triganu(Francie), stejně jako Karmann. Laika, Etrusko a jini Italové Hymeru... U staršího kusu se záměr na jiné veci-puvod, garážování, technický stav....
P
pavelh3Nováček
Přidáno před 6 let
Je mi to jasný. Globalizace i tady. A co říkáš na sklolaminátové střechy, či celou nástavbu. Funguje to proti kroupám?
R
RudyČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

pavelh3 napsal:

....A co říkáš na sklolaminátové střechy, či celou nástavbu. Funguje to proti kroupám?

Ano, nevýhodou je vyšší hmotnost GFK proti AL. Za mne je rozumným kompromisem GFK na střechu a podlahu (zespoda), hliník na stěny.
BuerstnerBuerstnerČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Rudy napsal:

Citovat

pavelh3 napsal:

....A co říkáš na sklolaminátové střechy, či celou nástavbu. Funguje to proti kroupám?

Ano, nevýhodou je vyšší hmotnost GFK proti AL. Za mne je rozumným kompromisem GFK na střechu a podlahu (zespoda), hliník na stěny.


Rudy, prosím tě, co to je GFK?
P
pavelh3Nováček
Přidáno před 6 let
Děkuji a ještě se zeptám, zda má někdo zkušenost s dvojmontáží na zadní nápravě. Bude to asi stabilnější, ale přesto jich nevidím moc jezdit. Ani u aut přes 7m délky. Je to za jízdy poznat?
R
RudyČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Buerstner napsal:

Citovat

Rudy napsal:

Citovat

pavelh3 napsal:

....A co říkáš na sklolaminátové střechy, či celou nástavbu. Funguje to proti kroupám?

Ano, nevýhodou je vyšší hmotnost GFK proti AL. Za mne je rozumným kompromisem GFK na střechu a podlahu (zespoda), hliník na stěny.


Rudy, prosím tě, co to je GFK?

Hmmm...
Ano, nevýhodou je vyšší hmotnost GFK (Glasfaserverstärkter Kunststoff) https://cs.wikipedia.org/wiki/Kompozi...eri%C3%A1l proti AL https://cs.wikipedia.org/wiki/Hlin%C3...lin%C3%ADk. Za mne je rozumným kompromisem GFK na střechu a podlahu (zespoda), hliník na stěny.
Lepší? ;) Ale jo, máš pravdu...:D
Upravil Rudy dne 08.08.2018 12:50, před 6 let
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

pavelh3 napsal:

Děkuji a ještě se zeptám, zda má někdo zkušenost s dvojmontáží na zadní nápravě. Bude to asi stabilnější, ale přesto jich nevidím moc jezdit. Ani u aut přes 7m délky. Je to za jízdy poznat?



Obecne pohon zadni napravy je zvyseni hmotnosti uz vlastniho podvozku. U "tuplaku" o to vic. Smysl to ma tam, kde se to da vyuzit. Tzn. tam kde se pozaduje vyssi zatizeni. Pokud se chces vejit do 3,5 tuny tak se te
to netyka a na tuplaky zapomen.Jestlize mas predstavu o necem uz skutecne vetsim tak je to jiste plus.

.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
P
pavelh3Nováček
Přidáno před 6 let
Jasný.
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: pavelh3, Rudy, JiPe Highlanders, Koralovci, Buerstner

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,928,583 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.18754 sekund | Průměrně za: 0.18754 (0) sekund | Dotazy: 111 | Použitá paměť: 2.07MB/2MB