EarlČlen Přidáno
před 5 letZdravím, tak mám topení opraveno v Kov Velim. Celý problém byl ve vadném regulátoru.
Zřejmě došlo k ,,vdechnutí,, kapalné fáze. Doporučuji všem před nainstalováním nové lahve s propanem povolit kohout a nechat odfouknout trochu plynu.
Pro jistotu jsem si nainstaloval filtry před regulátor.
Earl
haskyČlen Přidáno
před 5 letZdravím.Tak dnes ráno mi Truma hlásila chybu E212H,což by měl být uzavřený přívod vzduchu pro hoření a nebo odvod vzduchu komínkem.U Trumy combi je to vedeno jednou trubicí.Byla mi zima,tak jsem to rychle rozebral,ale nic.Všechno čisté,bez bordelu a ani zlomená hadice nebyla.Nakonec jsem zjistil že to bylo regulátorem plynu,který po dvou letech dosloužil a dával málo plynu.Jak je tedy vidět,chybovníkem Trumy se řídit nedá.
Automatické sloučení 25.11.2018 16:58:
Tak teď jsem juknul do jiného chybovníku,a tam už je pod E212H uvedena i porucha ragulátoru plynu - špatný tlak.
Hasky
Upravil hasky dne 25.11.2018 17:58,
před 5 letZdravim, vidim, ze jste se tady toho nejak dotkly, ale uplne se to tady neresilo. Z jste nekdo resil chybu E 89 H? K ranu mi tam tahle chyba skocila. Blikala baterka, tak jsem si rikal, ze ta se vybila, tak kvuli tomu tam skocila chyba. Uz je divne to, ze baterka se tvarila po par hodinach skoro prazdna. No restartoval jsme to, nastartoval auto a jelo to v pohode dal. Po chvili se baterka zase tvarila temer plna. Po obede jsem po lyzivani prisel, zapnu elektriku a zase tahle chyba. Baterie byla v pohode. Tak jsem to zase restartoval a bez problemu to asi 4 hodiny jelo nez jsem jel domu. Musim to nejak resit, protoze s timhle na vikendu na horach, to je vopruz. Neporadim mi tady nekdo? Jinak obytku mam asi tyden a je rok a pul stara.
Diky moc!
Automatické sloučení 27.01.2019 22:10:
Zdravim, vidim, ze jste se tady toho nejak dotkly, ale uplne se to tady neresilo. Z jste nekdo resil chybu E 89 H? K ranu mi tam tahle chyba skocila. Blikala baterka, tak jsem si rikal, ze ta se vybila, tak kvuli tomu tam skocila chyba. Uz je divne to, ze baterka se tvarila po par hodinach skoro prazdna. No restartoval jsme to, nastartoval auto a jelo to v pohode dal. Po chvili se baterka zase tvarila temer plna. Po obede jsem po lyzivani prisel, zapnu elektriku a zase tahle chyba. Baterie byla v pohode. Tak jsem to zase restartoval a bez problemu to asi 4 hodiny jelo nez jsem jel domu. Musim to nejak resit, protoze s timhle na vikendu na horach, to je vopruz. Neporadim mi tady nekdo? Jinak obytku mam asi tyden a je rok a pul stara.
Diky moc!
Upravil Jakub Moab dne 27.01.2019 23:10,
před 5 lethaskyČlen Přidáno
před 5 letAhoj.Pokud tomu dobře rozumím,tak pokud byla baterie nabita "doplna",tak Truma šlapala - je to tak???
haskyČlen Přidáno
před 5 letTruma a její chybovník je nevyspitatelný.Já osbně bych jako první zkusil připojit auto na 230 a při připojeném autě bych nechal topení běžet - a uvidíš zda se bude závada opakovat.Z osobní zkušenosti vím,že když zakolísá palubní napětí tak Truma chybu vyhodnotí všelijak.
STMaxČlen Přidáno
před 5 letNo podle toho co to píše za závadu bych asi chybu v napájení nehledal. I když je to technika a někdy se může chovat divně.
Závada kterou uvádíte se týká špatného monitoringu hodnot spalovacího motoru. Tzn že buď je starý software a jen si s tím vyhodnocováním prostě neporadí a občas se hodnoty spletou, nebo ten motor je skutečně vadný, respektive to není schopná zvládat samotná řídící jednotka. Tak jako tak to musí skončit u někoho kdo má diagnostiku, aby se začalo tím softwarem a případným upgradem.