Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Truma Combi 6E error E212H a E122 H: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Truma Combi 6E error E212H a E122 H

Poslední aktualizace před 5 let
EarlEarlČlen
Přidáno před 5 let
Zdravím, tak mám topení opraveno v Kov Velim. Celý problém byl ve vadném regulátoru.
Zřejmě došlo k ,,vdechnutí,, kapalné fáze. Doporučuji všem před nainstalováním nové lahve s propanem povolit kohout a nechat odfouknout trochu plynu.
Pro jistotu jsem si nainstaloval filtry před regulátor.
Earl
haskyhaskyČlen
Přidáno před 5 let
Zdravím.Tak dnes ráno mi Truma hlásila chybu E212H,což by měl být uzavřený přívod vzduchu pro hoření a nebo odvod vzduchu komínkem.U Trumy combi je to vedeno jednou trubicí.Byla mi zima,tak jsem to rychle rozebral,ale nic.Všechno čisté,bez bordelu a ani zlomená hadice nebyla.Nakonec jsem zjistil že to bylo regulátorem plynu,který po dvou letech dosloužil a dával málo plynu.Jak je tedy vidět,chybovníkem Trumy se řídit nedá.

Automatické sloučení 25.11.2018 16:58:
Tak teď jsem juknul do jiného chybovníku,a tam už je pod E212H uvedena i porucha ragulátoru plynu - špatný tlak.
Hasky
Upravil hasky dne 25.11.2018 17:58, před 5 let
J
Jakub MoabNováček
Přidáno před 5 let
Zdravim, vidim, ze jste se tady toho nejak dotkly, ale uplne se to tady neresilo. Z jste nekdo resil chybu E 89 H? K ranu mi tam tahle chyba skocila. Blikala baterka, tak jsem si rikal, ze ta se vybila, tak kvuli tomu tam skocila chyba. Uz je divne to, ze baterka se tvarila po par hodinach skoro prazdna. No restartoval jsme to, nastartoval auto a jelo to v pohode dal. Po chvili se baterka zase tvarila temer plna. Po obede jsem po lyzivani prisel, zapnu elektriku a zase tahle chyba. Baterie byla v pohode. Tak jsem to zase restartoval a bez problemu to asi 4 hodiny jelo nez jsem jel domu. Musim to nejak resit, protoze s timhle na vikendu na horach, to je vopruz. Neporadim mi tady nekdo? Jinak obytku mam asi tyden a je rok a pul stara.

Diky moc!

Automatické sloučení 27.01.2019 22:10:
Zdravim, vidim, ze jste se tady toho nejak dotkly, ale uplne se to tady neresilo. Z jste nekdo resil chybu E 89 H? K ranu mi tam tahle chyba skocila. Blikala baterka, tak jsem si rikal, ze ta se vybila, tak kvuli tomu tam skocila chyba. Uz je divne to, ze baterka se tvarila po par hodinach skoro prazdna. No restartoval jsme to, nastartoval auto a jelo to v pohode dal. Po chvili se baterka zase tvarila temer plna. Po obede jsem po lyzivani prisel, zapnu elektriku a zase tahle chyba. Baterie byla v pohode. Tak jsem to zase restartoval a bez problemu to asi 4 hodiny jelo nez jsem jel domu. Musim to nejak resit, protoze s timhle na vikendu na horach, to je vopruz. Neporadim mi tady nekdo? Jinak obytku mam asi tyden a je rok a pul stara.

Diky moc!
Upravil Jakub Moab dne 27.01.2019 23:10, před 5 let
D
DDTČlen
Přidáno před 5 let
Na UK foru psali, ze to je porucha elektroniky (PCB) nebo ventilátoru.

https://forums.ou...ter/45987/

Doporucuji obratit se na servis Trumy. Ja mam skvele zkusenosti s Matservis ve Zline. Ale ty to mas asi bliz do Velimu...

...jelikoz to mas tyden, urcite by ses mel obratit na prodavajiciho. Dle meho nazoru se jedna o skrytou vadu a mel by ji odstranit on na sve naklady. Ale treba se mylim.
Knaus Van i650MEG, 2017
PepiPepiČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

DDT napsal:

Na UK foru psali, ze to je porucha elektroniky (PCB) nebo ventilátoru.

https://forums.ou...ter/45987/

Doporucuji obratit se na servis Trumy. Ja mam skvele zkusenosti s Matservis ve Zline. Ale ty to mas asi bliz do Velimu...

...jelikoz to mas tyden, urcite by ses mel obratit na prodavajiciho. Dle meho nazoru se jedna o skrytou vadu a mel by ji odstranit on na sve naklady. Ale treba se mylim.
Ahoj ,pokud mu topení při prodeji předvedl a jelo,tak to nemůže být skrytá vada..si myslím....
haskyhaskyČlen
Přidáno před 5 let
Ahoj.Pokud tomu dobře rozumím,tak pokud byla baterie nabita "doplna",tak Truma šlapala - je to tak???
Hasky
J
Jakub MoabNováček
Přidáno před 5 let

Citovat

hasky napsal:

Ahoj.Pokud tomu dobře rozumím,tak pokud byla baterie nabita "doplna",tak Truma šlapala - je to tak???


Ta chyba tam skace vzdy az po nejake dobe, kdyz to bezi. Ano v noci jsem to spojival s baterii, tvaril se jako vybita a kdyz jsem nastartoval a resetoval to, tak to zase jelo dal. Pak pres den jsem k tomu prisel, kdyz pred tim bylo vse vyple a najednou tam ta chyba byla zase. Opet jsem resetoval a zaclo to topit a asi 4 hodiny nez jsem odjel to fungovalo aniz by tahle chyba vyskocila. Divne v tu noc bylo, ze po nastartovani to po chvili ukazovalo, ze baterie je temer plna. To je blbost preci. Dnes rano jsem zkousel zatezovy test a byla mirne v zelenem, takze nova neni, ale v haji take ne. Na UK fotech pisou take, ze to chce jen prehrat software. Tak ja nevim. Jsem objednany do Hykro, to mam nejbliz. Treba to rozlousknou. Pripadne pak tip na nejkoho jineho mate? Zlin je pro me strasne daleko bohuzel. Diky moc
haskyhaskyČlen
Přidáno před 5 let
Truma a její chybovník je nevyspitatelný.Já osbně bych jako první zkusil připojit auto na 230 a při připojeném autě bych nechal topení běžet - a uvidíš zda se bude závada opakovat.Z osobní zkušenosti vím,že když zakolísá palubní napětí tak Truma chybu vyhodnotí všelijak.
Hasky
J
Jakub MoabNováček
Přidáno před 5 let

Citovat

hasky napsal:

Truma a její chybovník je nevyspitatelný.Já osbně bych jako první zkusil připojit auto na 230 a při připojeném autě bych nechal topení běžet - a uvidíš zda se bude závada opakovat.Z osobní zkušenosti vím,že když zakolísá palubní napětí tak Truma chybu vyhodnotí všelijak.


Diky moc, to je dobry tip! To by mohlo dost napovedet.
STMaxSTMaxČlen
Přidáno před 5 let
No podle toho co to píše za závadu bych asi chybu v napájení nehledal. I když je to technika a někdy se může chovat divně.
Závada kterou uvádíte se týká špatného monitoringu hodnot spalovacího motoru. Tzn že buď je starý software a jen si s tím vyhodnocováním prostě neporadí a občas se hodnoty spletou, nebo ten motor je skutečně vadný, respektive to není schopná zvládat samotná řídící jednotka. Tak jako tak to musí skončit u někoho kdo má diagnostiku, aby se začalo tím softwarem a případným upgradem.
J
Jakub MoabNováček
Přidáno před 5 let

Citovat

STMax napsal:

No podle toho co to píše za závadu bych asi chybu v napájení nehledal. I když je to technika a někdy se může chovat divně.
Závada kterou uvádíte se týká špatného monitoringu hodnot spalovacího motoru. Tzn že buď je starý software a jen si s tím vyhodnocováním prostě neporadí a občas se hodnoty spletou, nebo ten motor je skutečně vadný, respektive to není schopná zvládat samotná řídící jednotka. Tak jako tak to musí skončit u někoho kdo má diagnostiku, aby se začalo tím softwarem a případným upgradem.


Diky moc! To zni jako plan. Zitra to vezu do Hykra a snad si s tim poradej. Software nebo vazdny motor, desku chapu, ale porad mi do toho nezapada, proc v noci jak se to vyplo, baterka blikala jako temer prazdna a kvuli tomu to asi neslo znova nahodit. Az kdyz jsem nastartoval, tak se to rozjelo a po chvili se baterka tvarila temer plna. Ta baterka proste par desitek hodin musi vydrzet a neselat tohle. Dnes pod zatezi se tvaril dobre a byla jeste v zelenym.
haskyhaskyČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

STMax napsal:

No podle toho co to píše za závadu bych asi chybu v napájení nehledal. I když je to technika a někdy se může chovat divně.
Závada kterou uvádíte se týká špatného monitoringu hodnot spalovacího motoru. Tzn že buď je starý software a jen si s tím vyhodnocováním prostě neporadí a občas se hodnoty spletou, nebo ten motor je skutečně vadný, respektive to není schopná zvládat samotná řídící jednotka. Tak jako tak to musí skončit u někoho kdo má diagnostiku, aby se začalo tím softwarem a případným upgradem.


Z chybovníkem Trumy jsem si užil své.Hlásila mi chybu v odsávání,uzavřený přívod plynu a já nevím co ještě.Ve finále jsem dal stabilizátor napětí(udržuje 12,5 V)a je klídek - šlape tak jak má.Chyby mi to začínalo hlásit při napětí už kolem 12 V.Proto jsem písal ať to zkusí při připojení na 230V.Tím samozřejmě nezpochybuji to,že v jeho případě může být závada přesně dle chybovníku.Také mi Truma při nízkém napětí nedotápěla,nebo dotápěla strašně dlouho na nastavenou teplotu.Bylo i slyšitelné jak se ventilátor točí pomaleji.A jak jsem již psal - toto vše mi odstranil stabilizátor napětí.
Hasky
Upravil hasky dne 29.01.2019 07:12, před 5 let
D
DDTČlen
Přidáno před 5 let
@Pepi:
Skryta vada to byt muze, i kdyz mu topeni predvedl. Jak jsem pochopil, ukaze se zavada az po nejake dobe nebo sporadicky. Prodejce tedy mohl mit stesti a pri predvadeni se vada neukazala. Takze tak.

@hasky: STMaxe bych bral vazne. Opravuje Trumy dnes a denne. Neni to zadny šumař. Byt Jakubem Moabem, tak uz valim do Velim.
Knaus Van i650MEG, 2017
haskyhaskyČlen
Přidáno před 5 let

Citovat

DDT napsal:

@Pepi:
Skryta vada to byt muze, i kdyz mu topeni predvedl. Jak jsem pochopil, ukaze se zavada az po nejake dobe nebo sporadicky. Prodejce tedy mohl mit stesti a pri predvadeni se vada neukazala. Takze tak.

@hasky: STMaxe bych bral vazne. Opravuje Trumy dnes a denne. Neni to zadny šumař. Byt Jakubem Moabem, tak uz valim do Velim.


Já jsem také nepsal že to tak musí být,jen jsem psal co jsem měl já.A zkouška připojení na 230 V nikoho nezabije a finančně ho to vyjde na půl lahve propanu.
Hasky
Upravil hasky dne 29.01.2019 12:19, před 5 let
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Uživatelé, kteří se účastnili diskuse: Prettorian, hasky, DDT, hombredavid, PSkaravan, Wronci, Earl, Laky, viera a vlado, Jakub Moab, Pepi, STMax

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
43,685,243 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.19360 sekund | Průměrně za: 0.1936 (0) sekund | Dotazy: 113 | Použitá paměť: 2.11MB/2MB