Ahoj všem, zvažuju vestavbu do jednoho z aut Pegueot Traveller/Citroen SpaceTourer případně do toyoty. Auto o dost levnější jak multivan/MB V a co jsem s tím jel, tak je to super.
Jsem rozhodlý pro velikost tohoto auta z důvodů parkování, výjezdy vysokohorských silnic atd. Počítám s kompromisy, že bude bez koupelny atd. Chci jednoduchou vestavbu s druhou baterií, topením, ledničkou, rozkládací postelí a zvedací střechou. Asi budu poptávat pak KRS.
A teď k dotazu: Co by jste vzali za délku a proč?
- Standard 4956 mm?
- Long 5306 mm?
Standard bude lepší na parkování a nevím zda nebude levnější na trajektech a některých dálničních poplatcích?
Díky moc,
Z.
Máme krátkýho R-trafika a po dnešních "zkušenostech" bych bral alespoň delšího.Sice horší manipulace,ale větší pohodlí.Toto je ale věc,kterou si musí každý rozkousat sám,radit nebo doporučovat nechci,každému vyhovuje něco jiného.Poplatky jsou jak za osobák.
copyČlen Přidáno
před 6 letSpaceTourer sa dodáva v troch dĺžkach (XS: 4,60m, M: 4,95m, XL: 5,30m).
Ja by som bral ten stredný teda 4,95m. Campster je tiež na tom strednom postavený.
...v každém případě delší verzi - u takto malých "obytných" prostor je každých 10cm na délku strašně znát
mimochodem také nechci dávat nějaké knížecí rady ohledně velikosti, a to zvláště v podstatě rozhodnutému člověku, ale jestli to má být čistě kamper a není jiný závažný důvod, proč se takové auto kupuje (a asi není, když se bude zadávat tovární vestavba), tak bych důkladně zvažoval tu velikost - to parkování je nicotná přidaná hodnota ve srovnání s prostorem, konečně do velikosti dukáta L2 je to pořád jako s osobákem, L3 stále ještě kdekoliv ve městě bez problémů (mimo nějaká ultrahistorická centra, kam vjede jen Fiat Panda), L4 už má zadní převis delší - navíc často s nějakým nosičem, ale ještě se mi nestalo, že bych někde musel odjet kvůli nemožnosti zaparkovat...samozřejmě platí, že si to musí každý zkusit, ale systém zastavím a... jdu spát,... osprchovat se, ...na záchod má něco do sebe proti nepochybně lepším jízdním vlastnostem,
skoro bych tipoval, že první rok se budeš ujišťovat, že to byla nejlepší volba, druhý rok začne docházet prostor na věci a hygienu (bezproblémové wc a sprcha) a před třetím rokem se zjistí, že je to velice sezonně omezené a začne se řešit vestavba do dukáta...ale to už je jen poznámka se smajlíkem a přáním dobrého výběru
Upravil karmen dne 02.07.2018 12:01,
před 6 letChci si ještě půjčit něco jako Marco Polo, Californii abych měl představu zda je to ok :)
Větší vestavbu jsem taky zvažoval, ale zatím jsem o ní upustil.
Jo taky se kloním k nejdelší délce. Bude nás limitovat chybějící koupelna a záchod, ale vše se dá řešit. Ve stanu to sebou taky nemám :)
copyČlen Přidáno
před 6 letM a XL majú rovnaký rozvor, na tom XL je natiahnutý zadný previs.
Parkovať s autom 5,3 metra dlhým, to už je skoro ako L2 Jumper.
Mne by sa páčilo toto - celková dĺžka 5,2m, výška vnútri 188 cm, šírka 192.
[img][/img]
copy Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 6 letCitovat
zdenek_p napsal:
Chci si ještě půjčit něco jako Marco Polo, Californii abych měl představu zda je to ok :)
Větší vestavbu jsem taky zvažoval, ale zatím jsem o ní upustil.
Jo taky se kloním k nejdelší délce. Bude nás limitovat chybějící koupelna a záchod, ale vše se dá řešit. Ve stanu to sebou taky nemám :)
Vyzkoušej Medvěda Véčko a máš rozhodnuto.
.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
copyČlen Přidáno
před 6 letMercedes Marco Polo - to spanie dole je za trest :(
sipadanČlen Přidáno
před 6 letAhoj,
aktuální Marco Polo bych nebral.
Malé a drahé.
:_
No Marco Polo nechci kvůli ceně. Aby se mi trochu líbilo tak je 10 let olítaný a stojí skoro mega. Za tu cenu raději nový Traveller + udělat vestavbu. Jednodušší a takovou jakou potřebuji.
JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 6 letCitovat
JiPe Highlanders napsal:
Citovat
zdenek_p napsal:
Chci si ještě půjčit něco jako Marco Polo, Californii abych měl představu zda je to ok :)
Větší vestavbu jsem taky zvažoval, ale zatím jsem o ní upustil.
Jo taky se kloním k nejdelší délce. Bude nás limitovat chybějící koupelna a záchod, ale vše se dá řešit. Ve stanu to sebou taky nemám :)
Vyzkoušej Medvěda Véčko a máš rozhodnuto.
.
Na vyzkouseni jizdnich vlastnosti a komfortu ti staci normalni V u dealera. Vestavbu budes mit stejne podle svych predstav. Hlavne, jak jiz nekdo psal v jinem vlakne, hlavne wc. Neni nic horsiho nez obsr..at okoli, potreba v suchu, klidu a kdykoliv je k nezaplaceni. A nikoho neobtezuje. Sprcha u takoveho "prcka" je asi mimo, ale treba Joker ji tusim ma.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
copyČlen Přidáno
před 6 letdo tak malého auta WC? a kde, pod sedačku? to budú ostatní zatiaľ vonku čakať?
Už jsem to psal v jiném vláknu. Začínali jsme s Transportérem s vestavbou a dnes taháme Knaus 500. Než investovat do auta a vestavby a pak toho litovat, protože místa v autě bude fakt málo půjčil bych si něco podobného a vyzkoušel bych si to nejdřív. Já osobně bych šel do největší možné dodávky a do ní bych udělal vestavbu.
Ano, kdybych pořídil ducato maxi tak je to asi pohodlnější.. ale vyjedu s tím třeba na Sedlo Mangart? Nebo k nějaké horské chatě kam jezdím osobákem (třeba Ursprungalm)
A o tom to je. Chci auto, se kterým se dostanu všude jako s osobákem. I za cenu kompromisů. Jako celá rodina stejně budeme jezdit jen od jara do podzimu. A sám se v tom vyspím i v zimě.
Ano, jak někdo napsal výše je to drahá sranda za milion, takže se budu snažit ty náklady nějak snížit. A mít to jako druhé auto do rodiny, takže sem tam na běžnou jízdu.
sipadanČlen Přidáno
před 6 letAhoj, na Mangart je omezení výškové, nikoliv délkové, takže v pohodě vyjedeš.
Všechno projedeš s nejdelší dodávkou.