Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Stavebni zákon a mobilheim: OSTATNÍ - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Stavebni zákon a mobilheim

Poslední aktualizace před 6 let
T
tom74Člen
Přidáno před 6 let
Ahoj.
Hledám rady ohledně stavebního zákona.
Mám pozemek prakticky uprostřed obce, ale při tvorbě nového územního plánu mi ten pozemek dali jako nezastavitelný. I když jsem žádal o změnu. Takže tady nemám šamci něco stavět. Posledni verze mi napadá mobilheim.
Hledám někoho znalého této problematiky, kdo by mi poradil. Něco jsem našel ve stavebním zákoně, ale nejsem právník a nevím jak si to stavební úřad vysvětluje. Mobilheim bych každopádně potřeboval napojit na vodu, odpad, el.
Nebo by někdo uměl vyřídit povolení i na malý domek ?
Díky moc za rady ( i přes SZ )
Tom
floridan79floridan79Člen
Přidáno před 6 let
Prostuduj si na internetu pojem "vyrobek plnici funkci stavby" :-( Prosel jsem necim podobnym co bys rad, mel jsem pozemek take uprostred obce.... Starosta totalni svine. Pozemek chtel pro sebe a tak zaclo peklo co se tykalo cehokoliv co jsem tam chtel realizovat.... Kdyz ti reknu ze postavit tam blbou unimobunku 2x6m (zde prave ten pojem vyrobek plnici funkci stavby) a vyridit vsechna povoleni mi trvalo skoro presne 2 roky..... no zkratka chtel jsem domecek v podobe mobilheimu a bunku jako dilnu. Bunka prisla prvni.... No po dvou letech jsem radeji pozemek prodal protoze nervy mam jen jedny.