floridan79Člen Přidáno
před 6 letAhojte lidi. Je na case vymenit celej vyfuk na mym starym Ducatu. Mel jsem objednany nerezovy (znacku nevim) a po trech tydnech po objednani mi volali ze ho nemuzou sehnat. Takze jsem na zacatku zase..... Tam me komplet stredni dil + zadni dil a koncova trubka melo vyjit s postovnym na 4500Kc. Nabidli mi misto toho pozinkovany za 2500 + postovne takze asi do 3 tisic bych se vesel... Ovsem nevim jestli je to zarove pozinkovani a jestli i se svarama a nebo to svarujou az potom. Znacku nevim. Dale jsem na aukru nasel polaky za 2200 celej s postovnym a u jinych firem v cesku mam na vyber polsky Polmostrow celkem za 1600 s postou a nebo Bosal za skoro 4000 s postou. Ty jsou klasicky pohlinikovane a pry i ten polsky dvouvrstvy... Otazka zni, ktery???? Mate nejake rady ohledne znacky? Radsi uslysim Bosal/Polmo mi uhnil po roce, Bosal/Polmo mam tretim rokem a vypada dobre, ci ten nebo ten je hlucnej jak prase i novej.... nez jedna baba povidala, nebo cetl jsem..... Dale se daji objednat Walker nebo Eberspacher ale tam bud nemaji vsechny casti nebo je cena celkem astronomicka.
Pomozte mi prosim rozhodnout se ktera znacka je asi nejlepsi vzhledem k cene a jak dlouho vydrzi. Nerez by byl jasna jednicka, ale nasel jsem jen jedinej odkaz na koupi a to neklaplo. Po precteni vselijakych diskuzi a pulky internetu jsem spis priklonenej k tomu polskemu Polmo - uhnijou stejne nakonec vsechny, ale u tohoto je dvouplast take, ma byt take pohlinikovany, snad i vnitrni plast. Navic cena tretinova oproti "znackovym". Jen je pry hlucnejsi nez originaly... Ale co je hlucnejsi nez traktor :-D Na Bosal jsem dokonce cetl docela hodne spatnych nazoru. Co pes, jina ves a proto se hlavne ptam na vlastni zkusenosti.
Dikes Dan
PS - do ankety dam jen vyrobce ktere jsem nasel ze jdou sehnat na me auto, vim ze je spousta i jinych dobrych firem ale ty nenabizej vyfuk pro me.
Fiat Ducato 280 Weinsberg Cosmos 1989 2.5TDI 4x4 (Kosmik)
Upravil floridan79 dne 04.06.2018 22:56,
před 6 let
floridan79 Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
Obrázek nebyl nalezen
CibiČlen Přidáno
před 6 letPoláků se neboj, když to vydrží 4-5 let, tak azse koupíš nový. Montoval jsem ho na pár aut a v pohodě. Třeba walker mevydržel tolik.
DavidFČlen Přidáno
před 6 let"naftový" výfuky vydrží dlouho, nebál bych se toho
Burstner Premio 495TK DoDo(2016) + Ford Tourneo Custom 2018 L1 96kW
jarous350Člen Přidáno
před 6 letKoupil jsem na auto Polmostrow. Cena skoro zadarmo a pár roků vydrží bez problémů. Vzhledem k tomu, že výměna je většinou na půl hoďky, tak podle mě nemá cenu investovat do dražších variant, které možná vydrží o něco déle.
Bosal si udělal kdysi jméno, takže si může dovolit vyšší cenu, ale kvalitativně to žádný benefit nemá.
CHATEAU LA CAR 380
r.v. 1988 :^
ShebaČlen Přidáno
před 6 letTaky jsem loni na Boxera 230 koupil Polmostrow,za ty peníze je to suprové.
Vozidlo : Ludwik XV (Citroen Jumper L2H1, r.v.2010)
Posádka: Já a moja
_P_H_Člen Přidáno
před 6 letTaky jsem za Polmostrów. Měl jsem na Citroenu Evasion čtyři roky a možná je ještě na autě u nového majitele auta. Walker bych už nikdy nekoupil.Dal jsem ho na Volvo (6000kč) a po roce byl zkorodovanej, už nikdy...Bosal jsem montoval jednou a přišel už se rzí ve svárech, hrúza...Druhovýroba je druhovýroba, ikdyž se snaží tzv. renomovaný výrobce tvrdit, že má origo kvalitu, tak tomu není!!!! Smysl drahého výfuku by to mělo, kdyby adekvátně vydržel, ale né, né, né... Nevydrží!
Jeep Commander, Hobby De Luxe 540,
copyČlen Přidáno
před 6 letBosal je tiež poľská výroba. Alebo Brandýs nad Labem.
floridan79Člen Přidáno
před 6 letDiky vsem za prispevky, pomohlo mi to se utvrdit ze delam spravne. Tak misto
4500Kc za nesehnatelny nerez bez spojovaciho materialu zde:
http://www.vyfuky...rbo-diesel jsem objednal Polmostrow zde:
https://autodele....ovy-system celkem za
1657Kc i s dopravou a se spojovacim materialem. Tak uvidim jak dlouho vydrzi. Jestli tretinu doby toho nerezovyho tak je porad +/- stejne.
Fiat Ducato 280 Weinsberg Cosmos 1989 2.5TDI 4x4 (Kosmik)
floridan79 Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 6 letCitovat
DavidF napsal:
"naftový" výfuky vydrží dlouho, nebál bych se toho
Taky bych se nebál, ale strach bych měl. On pojem "vydrží dlouho" je velmi relativní.
Třeba u mého předchozího Ducata vydržel od novoty po smrt celé 4 roky.
.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
jarous350Člen Přidáno
před 6 letA vadí to? Mrkni se na ceny, kus výfuku 5 stovek. Pokud to někdo dává do servisu, kde si za práci řeknou tisíce, a navíc tím sám stráví celý pracovní den, tak chápu, že už je lepší nechat namontovat něco z nerezu nebo zlata.
CHATEAU LA CAR 380
r.v. 1988 :^
JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 6 letCitovat
jarous350 napsal:
A vadí to? Mrkni se na ceny, kus výfuku 5 stovek. Pokud to někdo dává do servisu, kde si za práci řeknou tisíce, a navíc tím sám stráví celý pracovní den, tak chápu, že už je lepší nechat namontovat něco z nerezu nebo zlata.
Na to ze vyfuk z prvovyroby u noveho vozu vydrzi tak malo, tak to mi vadi.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
Ja by som si tiež radšej priplatil za niečo kvalitné (ideálne celonerez, nech je s tým pokoj "navždy"), ale nikdy som nič také z druhovýroby nevidel/nenašiel. Nedá sa porovnávať trebárs Bosal z prvovýroby s Bosalom aftermarket. Mám podozrenie, že aj Bosal aj Walker aftermarket sa vyrábajú tiež v PL. Polmostrow sa použiť dá, ale niekedy nepasuje na závesy na karosérii a treba sa s tým (poriadne) pohrať. Vyzerá, že je z pohliníkovaného plechu, ale zvary začnú zvonka korodovať aj keď sa s tým v zime nejazdí. Na druhej strane je lacný a na starosvetskom dieseli zvnútra neskoroduje tak ako na benzíne. Tie gumené závesné krúžky sú ale všade hrozný šmejd, po roku-dvoch je guma hĺbkovo popraskaná a hrozí roztrhnutie. Dal som tam ploché kosoštvorcové závesy z predajne Škoda dielov a poistil to takými polopriesvitnými akoby tvrdo-silikónovými krúžkami štvorcového prierezu (kamarát ich má z vyradených zdravotníckych prístrojov, kde slúžili ako tesnenia), ktoré na rozdiel od tých originálnych krúžkov aj po rokoch na aute sú bez známok zostarnutia.
Aspoň spony som si dal celonerez, lebo tie korodujú ako prvé (sú len galvanicky pozinkované a na výfuku to ide hneď preč), aby odtiaľ nezačal korodovať výfuk - lebo ten často uhnije pri zvaroch neďaleko spojovacích miest.
Originál výfuk na Ducate/J5/C25 mal priamu koncovku falošnú a spaliny vychádzali "tajným" otvorom smerom nadol. Polmostrow je len rovná rúra a sadze mi špinili spodný lem obytnej časti, tak som tam musel dať nerezovú koncovku zakončenú mierne nadol a je to OK.
Peugeot J5 2.5D Knaus Traveller 570 1992 náš veterán :-)
jarous350Člen Přidáno
před 6 letCitovat
JiPe Highlanders napsal:
Citovat
jarous350 napsal:
A vadí to? Mrkni se na ceny, kus výfuku 5 stovek. Pokud to někdo dává do servisu, kde si za práci řeknou tisíce, a navíc tím sám stráví celý pracovní den, tak chápu, že už je lepší nechat namontovat něco z nerezu nebo zlata.
Na to ze vyfuk z prvovyroby u noveho vozu vydrzi tak malo, tak to mi vadi.
To jsem špatně pochopil "od novoty" auta/výfuku. Já jsem u Forda zvyklej, že první baterka a výfuk tam nejdřív 10-12 let vydrží a pak se každý 3-4 roky dává replika :D
CHATEAU LA CAR 380
r.v. 1988 :^
_P_H_Člen Přidáno
před 6 letVýfuk z prvovýroby by měl vydržet aspoň záruku auta do kterého ho montují. Pak už
je to spotřební zboží, totální shit. Pokud někdy potkáte pracovníka v Bosalu, popovídejte si o kvalitě našich výfuků v hospodě u !^
Jeep Commander, Hobby De Luxe 540,
Taky Bosal je na tom cenově docela příznivě oproti tomu co stával dřív. Ale že má neošetřené syrové sváry je problém. Tak to je rezatý už když
to koupíte. To že to je pozink stejně nic neřeší ,protože je to obyč plech s vrstvou zinku jako na okapech a to prostě vydržet nemůže.
Zase oproti levnějším náhradám zase celkem sedí a neřve,takže ho dávám nejčastěji když si nechci přidělávat problémy a pak ladit, rovnat nebo třeba zajišťovat uchycení v gumách aby se nevyvlíklo.
Ze zkušeností všech druhovýrob je Eberspracher nejlíp zpracovaný ale je drahý a často není každá část k dostání.
Ducato 3.0 JTD Arca 696 GLM
floridan79Člen Přidáno
před 6 letTak jsem zpet s otazkou. Ma byt vyfuk (oba tlumice) naskrz pruhledne? Ze trubka nekonci ve vyfuku a vedle ni nezacina druha ale ze proste derovana vede skrz v jednom kuse? V prilohach posilam pruhled druhym dilem vyfuku a klasickej ocekavatelnej stav svaru bez osetreni. Ale co bych za ty penize mohl ocekavat ze?
Hlavne me zajima proc vidim skrz jestli je to normalni a ma to tak byt.
Fiat Ducato 280 Weinsberg Cosmos 1989 2.5TDI 4x4 (Kosmik)
floridan79 Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
Obrázek nebyl nalezen
Obrázek nebyl nalezen
Martin MrakČlen Přidáno
před 6 letTaky jsem po 21 letech dával nový výfuk a ještě před montáží jsem ho natřel. Po montáži dotřel drobné oděrky.
Martin
Facebook- Martin Havelka
Dan LT35Člen Přidáno
před 6 letAhoj,
jo, že není přepážka, je v pořádku, je to typ tlumiče absorpční, tlumí to ta děrovaná trubka zamotaná ve vatou vycpaným obalu.
Dával jsem teď Polmostrow na naší T4 a jsou taky tohohle typu, je to v poho, tlumí dobře.
A taky jsem sváry pozatíral barvou na výfuky. Jinak provedení v klidu, za ty groše....