Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Přehřívání auta při tahání přívěsu: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Přehřívání auta při tahání přívěsu

Poslední aktualizace před 6 let
T
Tomas545Nováček
Přidáno před 6 let
Zdravím, stává se vám někomu, že se přehřívá auto s obytným přívěsem při jízdě do kopce? Jsem nováček – mám za sebou první jízdu do Itálie a v táhlých dálničních kopcích se mi začalo auto přehřívat. Když jsem zpomalil cca na 60 km/h, tak teplota zase klesla na 90°C. Připadá mi to divné, nebylo ani zase takové horko. Je pravda, že ty kopce kolem Grazu se nezdají, ale jsou celkem výživné. Při běžné rychlosti 100 km/h jsem musel podřazovat ze 6ky na 5, někdy i na 4. Ale i tak jsem předpokládal, že by auto mělo tuto zátěž zvládnout.

Tahám autem VW Passat z roku 2010, 2.0TDI, 125kw, 4motion. V TP má max. hmotnost přívěsu 2000 kg. Přívěs má max. 1600 kg a myslím, že jsem se do toho tak akorát vešel. Určitě to nebylo přetížené. Takže i z toho bych usuzoval, že by mělo mít auto při tahání nějakou výkonovou rezervu a mělo by se uchladit. Slyšel jsem však i názory, že ty „papírové“ hodnoty v TP jsou podobně vypovídající, jako „papírová“ spotřeba. A že auta na takovou zátěž nejsou stavěná.