Miro TČlen Přidáno
před 6 letMiro, Zuzka a Miško (10) s Miškou (7). Karavan Hobby De Luxe 545 KMF a HONDA CR-V 2,2
Upravil Fun dne 17.05.2018 17:12,
před 6 letmengic333Člen Přidáno
před 6 letTreba počkať na definitívu, ešte uvažujú O1 každé 4 roky. Ale je to zaujímavé.!y
CibiČlen Přidáno
před 6 letto ale je u vás na Slovensku...
CharlieČlen Přidáno
před 6 letNám končí STK o dva týždne, tak to overím. Ale je to dobrá správa.
DudlaČlen Přidáno
před 6 let
Jj taky si rikam ze je to super klamava informace, dat takovouhle vec na Cesky portal karavaningu :))))
Dusan 76 + Radka 81 = Nikol 05 a Barca 09
Hyundai SantaFe 2,2 CRDi a Burstner Flipper 490 TK
Tak ať sebou hodí, já jdu na STK na podzim. A propo, minule me poučovali, že mám mít na karavanovém přívěsu zástěrky. Když jsem se ho zeptal, kam to mám přidělat, tak mi odborně poradil, že si mám koupit originály a ty podle návodu namontuju. Neměl jsem sílu se s nimi dohadovat. Tak jsem zvědav s čím přijdou letos :-)
Standa2Člen Přidáno
před 6 letPřípojná vozidla nikdy nebyla zbavena povinnosti zástěrek. Fotka na STK jako důkaz. Moc se s tím udělat nedá.
Co se týká lhůty kontrol, tak se to v ČR zatím nemění. Chápu to jako změnu na Slovensku, tedy národní předpis.
Standa2
Upravil Standa2 dne 19.05.2018 07:13,
před 6 letDoskocilČlen Přidáno
před 6 letAhoj, můj současný karavan byl schválen pro provoz na pozemních komunikacích bez zástěrek, tak tam žádné montovat nebudu. Za nápravou je 2,5 m, než je zadní čelo karavanu. Naopak Kapr byl schválen jako prototyp Ministerstvem dopravy se zástěrkami. Stavěl jsem jej podle schválené dokumentace (1981), protože v té době při stavbě musela být už kupovaná náprava, MD udělilo výjimku a nápravu jsem si vyrobil (posvařoval) sám, jsou to nezávislé vlečené kliky, vetknuté do samonosného podvozku, protože kupovaná tam namontovat nešla. Dokonce na Weltbummleru nebyly přední bílé odrazky a TK prošel v den koupi, ty jsem tam okamžitě dodal, určitě se hodí, když někdo nový přijede v noci do kempu. Čáo, Pepa
vsazavskyČlen Přidáno
před 6 letVozidlo musí být vybaveno zástěrkami jen tehdy bylo-li s nimi schváleno. Zástěrka v takovém případě musí být viditelná na fotografii pořízené při STK. Jak je přidělaná, šrouby či jen přiložena se nezkoumá.
Pro kategorii O1 u nás v Čechách platí: první kontrola po 6 letech, další každé 4 roky. U brzděných je to 4 a 2 roky.
Stačí se podívat do velkého techničáku. Na zadní straně dole je napsáno do kdy současná kontrola platí.
Vladimír + Ivana, Dethleffs + Boom
ValteracciČlen Přidáno
před 6 letbyl jsem na STK ve čtvrtek s autem a někdo přišel za šaltr a začal paní vysvětlovat jaké změny se chystají, takže i u nás asi bude změna.
Co si pamatuji bylo to něco o tom, že když neprojdeš Emisemi, tak nemužeš na STK, teď tě za to vyhodí.
Uprava by měla být že pokud neprojdeš Emisemi, mužeš na STK, dají ti to jako závadu s tím že máš měsíc na vyřízení, tím pádem můžeš s autem jezdit.
Víc už nevím.
Jinak mě se to netýká, s 6 Fordem, jsem prošel na emisích na jedničku a na STK bez závad.
No druhý den, jsem šel měnit gumy do servisu na letní a tam mě zjistili závadu na kulovém čepu řízení :) to jsem se docela pobavil. Pohyblivé desky nejsou všemocné....nebo koukal jinam, a to jsem to nechtěl očůrat, ale mít v pořádku, neb v tom vozím děti.
no nic jedem dáíááál....
Mondeo combi 2,0 154Kw + aktuální Swift Chalenger Sport 586 - předtím Bailey Ranger 550/6 a ještě předtím Bailey Peagant Provence + posádka 2 + 2 + 1
CharlieČlen Přidáno
před 6 letTak je to potvrdené. V piatok som dostal STK na príves O2 na 4 roky.
Tak jako sorry bratia, ale tohle je český server, takže by bylo vhodné do názvu tématu poznamenat, že se jedná o změnu legislativy na Slovensku.